Nee, vind juist dat zijn voorzet een zwak punt is, helaas.Jesse schreef:Mitea een goede voorzet?
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Alaindebanaan
'Ajax nodigt Shala weer uit'
Zaterdag 2 december, door hunterajax, Dordrecht, 20.00u GMT+01.00, Trelleborgs Allehanda
Volgens de Zweedse regionale krant Trelleborgs Allehanda zal de jonge Zweed Fisnik Shala morgen naar Nederland afreizen voor een nieuwe stage bij Ajax. De 17-jarige aanvaller van Trelleborgs FF liep in mei ook al stage bij de Amsterdammers.
Shala zal deze week proberen de technische staf van de Amsterdammers te kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. In Zweden wordt zijn speelstijl vergeleken met die van Zlatan Ibrahimovic. Het is ook de bedoeling dat Ajax de aanvaller in een oefenduel aan het werk ziet.
Het contract van de Zweeds jeugdinternational, wiens ouders uit Albanië zijn, bij de Zweedse club loopt volgende maand af.
Ajax Showtime
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij was het Babangida hoor. :DRishi schreef:Ik weet 100% zeker dat het Sunday Olisey was. Punt uit ;)Peter schreef:Ik weet voor 99% zeker dat het Collins John was. Sunday Oliseh was daar te donker voor, naar mijn idee.
Nee het was Oliseh.
Zou die Bouaozan van Sparta niks zijn voor AJAX, ik vind het wel een leuke voetballer.
Oliseh is volgens mij inmiddels gestopt.
In het kader van de onbetrouwbare geurchten zou ik het overigens op prijs stellen als Ajax mij op tijd informeert over een eventuele terugkeer van Oliseh en/of Seedorf. Ik sta namelijk achter de goal en in dat geval moet ik waarschijnlijk een betere ziektekostenverzekering nemen. :D
In het kader van de onbetrouwbare geurchten zou ik het overigens op prijs stellen als Ajax mij op tijd informeert over een eventuele terugkeer van Oliseh en/of Seedorf. Ik sta namelijk achter de goal en in dat geval moet ik waarschijnlijk een betere ziektekostenverzekering nemen. :D
-
Ik ben het met je eens dat Bruins het erg goed doet, hij is zeker interessant voor die toekomst.Jöhnk schreef:Hoorde gisteren dat Az interesse heeft in Bruins. En laat ik dat nou een van de weinige interessante spelers uit de eredivisie vinden. (Wat een uitstraling.)
Zien ze toch weer goed.
Maar het is bijna logisch, dat zo'n jongen eerst voor AZ kiest. Hij moet namelijk zelf nog een hoop leren en dat kan beter bij AZ, dan direct bij een topclub.
En vanuit het oogpunt van de clubs zal AZ hem de tijd en de kans gunnen, terwijl hij er bij Ajax direct zal moeten staan, want na een aantal wedstrijden is hij anders al afgeschreven door het publiek.
- Ajaciedjuh
Als ze te veel talenten blijven kopen, dan zullen ze er ook veel teleur moeten stellen. Dat zal ook naar buiten komen. Geldtechnisch geen probleem: je hoeft er maar 1 met een klapper te verkopen om talenten (relatief goedkoop) te blijven aankopen.
AZ heeft nu de wind mee: pers is positief, kunnen niks fout doen (underdog positie). Er zal steeds meer verwacht worden van AZ en dan zullen de tegenvallers ook harder aan gaan komen (kunnen ze zich alvast voorbereiden op volgende week maandag ;) )
AZ heeft nu de wind mee: pers is positief, kunnen niks fout doen (underdog positie). Er zal steeds meer verwacht worden van AZ en dan zullen de tegenvallers ook harder aan gaan komen (kunnen ze zich alvast voorbereiden op volgende week maandag ;) )
Er is interesse vanuit Munchen voor Louis, als die vertrekt wordt het ook weer minder. Bovendien zal volgend jaar blijken dat niet alle talenten speeltijd krijgen, en de onvrede neemt toe. Zie PSV van een paar jaar terug.
Neemt niet weg dat Bruin een interessante optie is. Kopen en verhuren oid?
Neemt niet weg dat Bruin een interessante optie is. Kopen en verhuren oid?
Face your fears and live your dreams, No Fear
VoetbalZone.‘Hansson, Sankoh in belangstelling Ajax’Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 4 december om 13:42
Volgens het voetbalmaandblad ELF heeft Ajax verregaande interesse in Petter Hansson en Gibril Sankoh. Eén van deze twee verdedigers moet aankomende zomer het vertrek van Zdenek Grygera opvolgen. De Tsjechische international is in juni transfervrij en wil zijn geluk in de sterke voetbalcompetities gaan beproeven.
Hansson speelt momenteel in het shirt van SC Heerenveen. De Zweed heeft onlangs besloten zijn contract in Friesland niet te verlengen en clubs uit Engeland en Italie toonden direct belangstelling.
Naast de aanvoerder van SC Heerenveen staat ook Gibril Sankoh (FC Groningen) op het lijstje van vervangers. De 23-jarige verdediger van Sierra Leone heeft een doorlopend contract tot medio 2008.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
-----------------Stekelenburg---------------------
Ogararu---Stam---------Vermaelen---Emanuelson
-------------------Davids---------------------------
Gabri--------------------------------------Seedorf
----Babel---------Huntelaar-------------Leonardo
Schaduw:
----------------Gentenaar----------------
Boayke-----Heitinga-Sankoh--Braafheid
------------------Maduro------------------
--Krohn dehli----------------Lindenbergh
Vincken---------kanu-----------Mitea
Aankopen: (Braafheid, Vincken, Kanu (tranfervrij), Davids (1 miljoen), Sankoh 2 miljoen+verhuur Vertonghen, Seedorf (deal met Sneyder), Leonardo(transfervrij)
verkopen: Rosenberg, Rosales (samen ong 7 miljoen), Roger
verhuren: vermeer en manucharyan
Ogararu---Stam---------Vermaelen---Emanuelson
-------------------Davids---------------------------
Gabri--------------------------------------Seedorf
----Babel---------Huntelaar-------------Leonardo
Schaduw:
----------------Gentenaar----------------
Boayke-----Heitinga-Sankoh--Braafheid
------------------Maduro------------------
--Krohn dehli----------------Lindenbergh
Vincken---------kanu-----------Mitea
Aankopen: (Braafheid, Vincken, Kanu (tranfervrij), Davids (1 miljoen), Sankoh 2 miljoen+verhuur Vertonghen, Seedorf (deal met Sneyder), Leonardo(transfervrij)
verkopen: Rosenberg, Rosales (samen ong 7 miljoen), Roger
verhuren: vermeer en manucharyan
Vincken is nog lichter dan De Mul en volgens mij ook blessuregevoelig. Verder mogen ook Lindenbergh en eventueel Gabri van mij verkocht worden. Boakye hoef ik ook niet terug te zien bij Ajax. De rest van je aankopen kan ik me aardig in vinden, al zou ik Seedorf niet halen als directe vervanger van Sneijder en zou ik Leonardo niet op links zetten ten koste van Babel.