Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Babel moet je vrijheid geven. Babel past niet in de plaatjes Keizer/Kluivert/Swart. Babel vind ik vooralsnog het beste zonder diepe spits/linkerspits, waardoor hij meer ruimte krijgt om zijn dynamiek goed te gebruiken en aanspeelbaar te zijn.
Daarnaast is Babel natuurlijk van nature voornamelijk afmaker en geen aangever (ondanks dat hij dat ook goed onder de knie begint te krijgen) en past hij dus sowieso niet in de plaatjes van Keizer, Kluivert en Swart.
Daarnaast is Babel natuurlijk van nature voornamelijk afmaker en geen aangever (ondanks dat hij dat ook goed onder de knie begint te krijgen) en past hij dus sowieso niet in de plaatjes van Keizer, Kluivert en Swart.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens oom Johan moet een rechtspoot altijd naar binnen om de actie te maken, en de bal voor zijn goede been leggen, zaken die je aanval vertraagd en dat heb je niet met linkspoten op links. Maar ome Johan die heeft er misschien minder kijk op dan jij, Bertje :)
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Stoichkov.
Edit: je vroeg bij Ajax. Volgens mij heeft Van Basten ook wel eens op links gespeeld. Nou was van Basten natuurlijk behoorlijk tweebenig, maar hij moest naar het doel en dat deed hij dus met zijn linkerbeen.
Nou gaat het er natuurlijk ook niet om of het wel of niet bij Ajax was, want dan ga je weer voorbij aan het feit dat je met verschillende soorten spelers te maken hebt. Van 't Schip en Witschge lijken absoluut niet op Babel, die naar de 16 toe moet.
Edit: je vroeg bij Ajax. Volgens mij heeft Van Basten ook wel eens op links gespeeld. Nou was van Basten natuurlijk behoorlijk tweebenig, maar hij moest naar het doel en dat deed hij dus met zijn linkerbeen.
Nou gaat het er natuurlijk ook niet om of het wel of niet bij Ajax was, want dan ga je weer voorbij aan het feit dat je met verschillende soorten spelers te maken hebt. Van 't Schip en Witschge lijken absoluut niet op Babel, die naar de 16 toe moet.
- Alaindebanaan
Ja. Babel rules. Op 9. Vanaf zijn eerste optredens in het eerste zag je dat hij een grote speler kan worden. Als Huntelaar komende zomer voor veel poen naar Engeland vertrekt dan zul je zien dat we met Ryan onze nieuwe spits al in huis hebben.Dr. Living Stoned schreef:Ik ben altijd fan geweest van Babel, maar NIET als linkerspits. een rechtspoot hoort daar niet.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leonardo op links zou een verademing voor Ajax en Huntelaar zijn. Leonardo is een van de weinige voetballers die een actie in huis heeft, waarmee hij mensen kan passeren. Geef hem een directe tegenstander en die draait hij dol. Met een counter ben je ook niet alleen afhankelijk van zijn voorzet, want hij is in staat om die hele achterhoede op een hoopje te spelen.
Of ik hem zou halen is weer een ander verhaal, al heb ik er wel vertrouwen in dat HtC om zou kunnen met een mannetje als deze. Als je immers hebt gewerkt met de top, dan moet een omhoog gevallen Leonardo ook geen probleem zijn.
Of ik hem zou halen is weer een ander verhaal, al heb ik er wel vertrouwen in dat HtC om zou kunnen met een mannetje als deze. Als je immers hebt gewerkt met de top, dan moet een omhoog gevallen Leonardo ook geen probleem zijn.
Ik had vrijkaarten voor de bekerwedstrijd Groningen - Nac, daar excelleerde Leonarde zijn kwaliteiten. Sankoh, toch een redelijk goede verdediger, werd aan alle kanten voorbij gelopen door de kleine Brazilliaan. Groningen had, in de eerste helft, Nac constant onder druk maar Leonarde slalomde het hele team voorbij.
Zijn voornaamste kwaliteit is zijn snelheid mét bal. Hij kapt er snel en vliegt de verdediger zo voorbij. Maar dan moet hij wel de ruimte hebben en die krijgt hij in een 4-4-2 systeem. Ik denk ook dat hij dan ook beter bij PSV past. Bij Ajax zit hij toch vast aan het systeem en hij heeft dan ook minder ruimte in de voorhoede. Maar zoals Starmaker al zei Leonarde heeft zijn dak nog lang niet bereikt.
Zijn voornaamste kwaliteit is zijn snelheid mét bal. Hij kapt er snel en vliegt de verdediger zo voorbij. Maar dan moet hij wel de ruimte hebben en die krijgt hij in een 4-4-2 systeem. Ik denk ook dat hij dan ook beter bij PSV past. Bij Ajax zit hij toch vast aan het systeem en hij heeft dan ook minder ruimte in de voorhoede. Maar zoals Starmaker al zei Leonarde heeft zijn dak nog lang niet bereikt.
Chris a.k.a Giiser