Edson Alvarez
Moderator: mods
Re: Edson Alvarez
Dat is echt te dun wat betreft bezetting op een cruciale positie. Met Grillitsch hebben we wat mij betreft een speler gehaald (overigens nog geen bevestiging gezien) die in eerste instantie backup is van Alvarez. Laat hem eerst maar eens fit worden en dan kunnen we in de loop van dit seizoen zien of hij eventueel een waardig opvolger zou kunnen zijn.
Wat een gedoe dit. Ik zou nu geen basisspeler meer laten gaan. Zeker niet ééntje waar we eigenlijk geen vervanger voor hebben.
Wat een gedoe dit. Ik zou nu geen basisspeler meer laten gaan. Zeker niet ééntje waar we eigenlijk geen vervanger voor hebben.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Gelukkig is Chelsea te laat. Volgend jaar kunnen ze terug komen: 50 + Ziyech + de helft van Ziyechs salaris doorbetalen.
Ajax!
Precies. Gewoon niet laten gaan. Sorry Edson, ze hadden een week of 2 eerder moeten komen. Blijf hier lekker ballen, speel een goed WK en in de winter zien we weer verder
-
Edson zal moeten begrijpen dat Ajax 4 uur voor het sluiten van de transfer periode geen vervanger meer kan halen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Jinne
- Site Admin
We hebben net zijn hermano gehaald. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Even een vraag voor de mensen met meer tactisch inzicht dan ik hier (lees: bijna iedereen
): Ziyech op linksmidden, Taylor rechts midden, Blind met de punt naar achteren.
Zou dat kunnen werken?

Zou dat kunnen werken?
Nee, Blind kan dat op geen enkele manier belopen.De Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:43 pmEven een vraag voor de mensen met meer tactisch inzicht dan ik hier (lees: bijna iedereen): Ziyech op linksmidden, Taylor rechts midden, Blind met de punt naar achteren.
Zou dat kunnen werken?
Precies. Blind is geen middenvelder (meer) en ik hoop hem daar echt nooit meer te zien bij ons.Rooie schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:47 pmNee, Blind kan dat op geen enkele manier belopen.De Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:43 pmEven een vraag voor de mensen met meer tactisch inzicht dan ik hier (lees: bijna iedereen): Ziyech op linksmidden, Taylor rechts midden, Blind met de punt naar achteren.
Zou dat kunnen werken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ze zijn niet te laat, ze hebben nog een dag. Wat is dat met die gasten die gaan staken of rebelleren omdat ze.niet weg mogen!Giacomo Puccini schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:34 pmGelukkig is Chelsea te laat. Volgend jaar kunnen ze terug komen: 50 + Ziyech + de helft van Ziyechs salaris doorbetalen.

De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Huh?!
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
Dat leek mij ook al, maar wellicht denken de kenners er anders over. Een mens mag hopen...
Ziyech als linksmidden is defensief sterker dan bijvoorbeeld Tadic op 10 en met Ocampos op rechtsbuiten hebben we daar ook meer defensieve arbeid dan voorheen. Vandaar mijn vraag.
Anyway: Edson zal moeten begrijpen dat Ajax hier niet mee akkoord kan gaan. Dit is heel anders dan de situaties met Martinez en Antony.
Ziyech als linksmidden is defensief sterker dan bijvoorbeeld Tadic op 10 en met Ocampos op rechtsbuiten hebben we daar ook meer defensieve arbeid dan voorheen. Vandaar mijn vraag.
Anyway: Edson zal moeten begrijpen dat Ajax hier niet mee akkoord kan gaan. Dit is heel anders dan de situaties met Martinez en Antony.
28 uur, niet 4 helaasDe Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:41 pmEdson zal moeten begrijpen dat Ajax 4 uur voor het sluiten van de transfer periode geen vervanger meer kan halen.
Ze hebben net een vers voorbeeld gezien van hoe effectief het kan zijn, dus waarom niet fit een poging wagen?Thom schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:53 pmZe zijn niet te laat, ze hebben nog een dag. Wat is dat met die gasten die gaan staken of rebelleren omdat ze.niet weg mogen!Giacomo Puccini schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:34 pmGelukkig is Chelsea te laat. Volgend jaar kunnen ze terug komen: 50 + Ziyech + de helft van Ziyechs salaris doorbetalen.![]()
-
Vanuit Ajax perspectief 4 uur. Met Chelsea heb ik niks te schaften.Thom schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:55 pm28 uur, niet 4 helaasDe Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:41 pmEdson zal moeten begrijpen dat Ajax 4 uur voor het sluiten van de transfer periode geen vervanger meer kan halen.
Voor Ajax maar 4. De markt sluit daar een dag later.Thom schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:55 pm28 uur, niet 4 helaasDe Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:41 pmEdson zal moeten begrijpen dat Ajax 4 uur voor het sluiten van de transfer periode geen vervanger meer kan halen.
Dus los van die transfervrije Oostenrijker kunnen wij niets meer doen.
Nil volentibus arduum
-
Mwoah, er zijn meer variabelen aan situaties he. Je kunt de situatie van Antony niet vergelijken met die van Kudus of Alvarez.Mr. Ajax schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:57 pmZe hebben net een vers voorbeeld gezien van hoe effectief het kan zijn, dus waarom niet fit een poging wagen?Thom schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:53 pmZe zijn niet te laat, ze hebben nog een dag. Wat is dat met die gasten die gaan staken of rebelleren omdat ze.niet weg mogen!Giacomo Puccini schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:34 pmGelukkig is Chelsea te laat. Volgend jaar kunnen ze terug komen: 50 + Ziyech + de helft van Ziyechs salaris doorbetalen.![]()
True.De Dominee schreef: ↑wo aug 31, 2022 7:58 pmMwoah, er zijn meer variabelen aan situaties he. Je kunt de situatie van Antony niet vergelijken met die van Kudus of Alvarez.
Het gaat mij erom dat staken niet eens bij ze moet opkomen. Dat is wat mij betreft geen legitiem middel.
Gaat Alvarez staken? Zal.een korte staking worden dan
I think I lost my fucking headache
Dat gaat Alvarez echt niet doen. De deadline is straks verstreken. Er komt een CL campagne aan, er komt een WK aan. Welk belang zou hij dienen door na de deadline te gaan muiten?
Ajax kan eventueel nog iets met hem afspreken over later maar eerlijk gezegd lijkt dat me niet eens nodig. Als het moment eenmaal voorbij is zal hij ook wel begrijpen dat Ajax nu echt niets meer kan.
Ajax kan eventueel nog iets met hem afspreken over later maar eerlijk gezegd lijkt dat me niet eens nodig. Als het moment eenmaal voorbij is zal hij ook wel begrijpen dat Ajax nu echt niets meer kan.
Nil volentibus arduum
Ik vind dat ze hem uberhaupt niet moeten verkopen en het wordt ze ook niet moeilijk gemaakt: 50 miljoen (inclusief bonussen) zou het bod zijn, geen absolute hoofdprijs.
Het geld is overigens voor de Engelse clubs zo 'plastic', dat ik vrees dat als je een transfersom van 80 miljoen euro noemt ze het zonder blikken of blozen bieden. Enorme inflatie in transferland.
Het geld is overigens voor de Engelse clubs zo 'plastic', dat ik vrees dat als je een transfersom van 80 miljoen euro noemt ze het zonder blikken of blozen bieden. Enorme inflatie in transferland.
Laatst gewijzigd door Rooie op wo aug 31, 2022 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als Edson boos wil zijn, moet hij lekker boos zijn op Chelsea.
-
Zegt wel veel dat Chelsea em wil hebben. Top 5 Premier League…
Face it, we hadden een uitzonderlijke selectie de afgelopen jaren. De absolute top ligt op de loer om spelers bij ons weg te halen. Zelfs wisselspelers zijn in trek (kudus).
Ik denk dat Alvarez stiekem wel droomt van Chelsea hoor… en terecht…
Face it, we hadden een uitzonderlijke selectie de afgelopen jaren. De absolute top ligt op de loer om spelers bij ons weg te halen. Zelfs wisselspelers zijn in trek (kudus).
Ik denk dat Alvarez stiekem wel droomt van Chelsea hoor… en terecht…
Whitey on the moon.
Er zijn maar 2 mogelijkheden voor Ajax. Of een europese super league, of accepteren dat de ambitie om.aan te schurken tegen de europese top onhaalbaar is
I think I lost my fucking headache
Ik zou tegen Chelsea zeggen dat er nu niet te praten valt. Als ze hem echt willen hebben mogen ze bij de volgende transferperiode nog eens terugkomen. Maar dan wel op tijd en alleen wanneer ze dan een echt serieus bod doen. In de winterstop is hij bovendien duurder dan in de zomer.
Nil volentibus arduum