Jasper Cillessen
Moderator: mods
-
Re: Jasper Cillessen
Vorm zou een prima 1e keeper zijn, is 2e keeper achter Lloris bij Spurs, is qua salaris echter onhaalbaar denk ik.mattie schreef:Wel graag een NL keeper ervoor terug..
-
Goed plan, kan Cilessen zaterdag gewoon keepenmattie schreef:Stel voor Zondag maar alvast Boer op..

- Ajaciedjuh
Ze hadden toch de reserve keeper van een Duitse club op de korrel!? 2e keeper van Schalke of Bremen?
Edit: gevonden: van Schalke: Fabian Giefer
Edit: gevonden: van Schalke: Fabian Giefer
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do aug 18, 2016 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Een andere optie is natuurlijk die keeper van Rostov! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Vorm is puur voor de munten naar Spurs gegaan en bij Swansea wordt je al een stuk eerder miljonair dan in Nederland/Ajax dus die is niet geïnteresseerd in Ajax. Buiten dat, de eerste keeper is flink geblesseerd geraakt dus Vorm is voorlopig eerste keeper daar.Gaizka1985 schreef:Vorm zou een prima 1e keeper zijn, is 2e keeper achter Lloris bij Spurs, is qua salaris echter onhaalbaar denk ik.mattie schreef:Wel graag een NL keeper ervoor terug..
YNWA
Maksim Koval is nu 3e keeper bij Dinamo Kiev volgens mij. Darn wat keepte die jongen goed tegen Ajax. (aan de andere kant deed Didulica het ook ooit een wedstrijd goed tegen Valencia)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik zou er niet wakker van liggen als Cillessen vertrekt voor een miljoen of 12. Eerste prioriteit van een keeper is in mijn ogen om geen fouten te maken, en dat doet hij wel. Voor 12 miljoen haal je echt wel een minstens zo'n goede keeper.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Haha, maakte wel een prima indruk! Geen idee of zo'n jongen interesse zou hebben in een overstap naar Ajax/Nederland, zal daar ook wel aardig verdienen...Ajaciedjuh schreef:Een andere optie is natuurlijk die keeper van Rostov!
Wie dan? Het gaat niet om het kunnen betalen van een transfersom, dat kunnen we wel. De speler in kwestie moet echter genoegen willen nemen met een - naar internationale maatstaven - laag salaris, en trek hebben in wedstrijden tegen Excelsior en Go Ahead Eagles... Terwijl je lang geen garantie hebt op Champions League voetbal.Sandro_Calaaabro schreef:Ik zou er niet wakker van liggen als Cillessen vertrekt voor een miljoen of 12. Eerste prioriteit van een keeper is in mijn ogen om geen fouten te maken, en dat doet hij wel. Voor 12 miljoen haal je echt wel een minstens zo'n goede keeper.
En dat Cillessen fouten maakt... Hij heeft inderdaad een stuk of 3-4 flinke fouten gemaakt in 3-4 wedstrijden, maar daartegenover heeft ie een paar seizoenen bijzonder secuur tussen de palen gestaan. Daar kijk je wel heel makkelijk overheen.
Ik ben ondanks zijn fouten absoluut niet blij met een eventuele vertrek.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nou, Room bijvoorbeeld. Ik weet niet precies hoe mensen hier dachten over Cillessen toen hij kwam, maar ik kan me zo voorstellen dat er gedacht werd: hoe kan iemand nou Stekelenburg vervangen? en toen kwam er iemand van NEC (voor 3 miljoen ongeveer). Zo bijzonder is Cillessen niet in mijn ogen.
Hier sta ik wel even van te kijken. Zo indrukwekkend is hij de laatste tijd niet bezig. Aan de andere kant laten we hem niet alleen op zijn laatste wedstrijden beoordelen. Eerder heeft hij wel degelijk uitstekend staan keepen voor Ajax. Hij was een vrije lange periode een betrouwbare keeper die rust uitstraalde. Daar had onze defensie ook baat van. Eigenlijk had ik verwacht dat hij na het WK zou doorgroeien en een transfer zou gaan maken. Maar dat doorgroeien is er niet van gekomen.
Een transfer zou wat mij betreft niet onbespreekbaar zijn maar ik wil wel echt zeker weten dat er een hele betrouwbare keeper voor terugkomt. We hebben niets aan een zak geld om vervolgens met Boer als eerste keeper achter te blijven.
Een transfer zou wat mij betreft niet onbespreekbaar zijn maar ik wil wel echt zeker weten dat er een hele betrouwbare keeper voor terugkomt. We hebben niets aan een zak geld om vervolgens met Boer als eerste keeper achter te blijven.
Nil volentibus arduum
Had ik persoonlijk toen niet met Stekelenburg hoor. Dat de naam van Room steeds wordt genoemd snap ik dus niet, wat heeft die jongen nou laten zien op enig niveau? Ik volg hem niet bepaald de laatste tijd, maar die jongen was best een grabbelaar te noemen in zijn jonge jaren weet ik nog. Boy Waterman-achtig.Sandro_Calaaabro schreef:Nou, Room bijvoorbeeld. Ik weet niet precies hoe mensen hier dachten over Cillessen toen hij kwam, maar ik kan me zo voorstellen dat er gedacht werd: hoe kan iemand nou Stekelenburg vervangen? en toen kwam er iemand van NEC (voor 3 miljoen ongeveer). Zo bijzonder is Cillessen niet in mijn ogen.
Overigens ben ik wel van Stan Van Bladeren gecharmeerd hoor, flink ook. Gaan we nog van genieten, denk en hoop ik. Als je een ervaren jongen voor een jaar of 2-3 kunt laten tekenen, dan zou dat perfect zijn imo.
Op hetzelfde niveau (iets hoger zelfs) dan Cillessen voordat hij naar Ajax kwam. Begrijp me goed, van mij hoeft Cillessen niet weg, maar mocht het gebeuren dan lig ik er ook niet wakker van. Dan halen we Room, of wellicht een andere betrouwbare keeper. Ik denk echter dat Cillessen gewoon blijft. En dan hoop ik dat hij weer in vorm raakt.Dat de naam van Room steeds wordt genoemd snap ik dus niet, wat heeft die jongen nou laten zien op enig niveau?
Cillessen werd op relatief jonge leeftijd gehaald voor de vacature van 2de keeper. Dat heeft ie 2 (?) seizoenen gedaan voordat ie daadwerkelijk de vaste eerste keeper werd. Jij wilt Room nu als vervanger van Cillessen en dus eerste keeper halen, om 34 eredvisie wedstrijden en minstens zo'n 6 CL/EL wedstrijden te keepen. Dat heeft die jongen nog nooit meegemaakt. Dat is in mijn ogen dus sowieso niet het categorie waarin we eventueel moeten zijn.Sandro_Calaaabro schreef:Op hetzelfde niveau (iets hoger zelfs) dan Cillessen voordat hij naar Ajax kwam. Begrijp me goed, van mij hoeft Cillessen niet weg, maar mocht het gebeuren dan lig ik er ook niet wakker van. Dan halen we Room, of wellicht een andere betrouwbare keeper. Ik denk echter dat Cillessen gewoon blijft. En dan hoop ik dat hij weer in vorm raakt.Dat de naam van Room steeds wordt genoemd snap ik dus niet, wat heeft die jongen nou laten zien op enig niveau?
Verder verschillen we kennelijk van mening over Room zijn betrouwbaarheid... Dat staat voor mij absoluut niet vast.
Even wat anders, maar een jaar of 2 geleden werd Sczesny nog genoemd als eventuele opvolger van Jasper. Dat zou ik al een stuk leuker vinden.
De betrouwbaarheid van Cillessen staat ook niet bepaald vastJij wilt Room nu als vervanger van Cillessen en dus eerste keeper halen, om 34 eredvisie wedstrijden en minstens zo'n 6 CL/EL wedstrijden te keepen. Dat heeft die jongen nog nooit meegemaakt. Dat is in mijn ogen dus sowieso niet het categorie waarin we eventueel moeten zijn.
Verder verschillen we kennelijk van mening over Room zijn betrouwbaarheid... Dat staat voor mij absoluut niet vast.

Ik moet eerst maar eens zien dat Cillessen vertrekt.
-
Ik ook, maar dat zal pas na Rostov-uit zijn, Ajax gaat niet met Boer in het doel (of Onana) naar Rostov. Op ajax.nl staat niets en zo lang daar niets staat, is hij niet verkocht (zoals Bravo? ook nog niet is verkocht) Zou een mooi afscheid zijn, in de 90ste minuut bij een 0-1 bij Rostov een strafschop pakken.Ik moet eerst maar eens zien dat Cillessen vertrekt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zoals hij nu speelt zal hij eerder bij 2-2 een grote fout maken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Beetje optimisme mag wel, Ajax heeft dit seizoen alle officiële uitwedstrijden gewonnenKhraa schreef:Zoals hij nu speelt zal hij eerder bij 2-2 een grote fout maken.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Persoonlijk vind ik hem helemaal niet het type keeper wat bij het spel van Barcelona past ...
Blij met de punten ...
-
Kan, maar als ze er bij Barcelona van overtuigd zijn en hem willen kopen voor meer dan € 10 miljoen, heb je er dan bezwaar tegen? Zou je de deal willen tegenhouden?999 schreef:Persoonlijk vind ik hem helemaal niet het type keeper wat bij het spel van Barcelona past ...

Ik heb trouwens geen idee wie zijn opvolger wordt. Vanuit de jeugd heb ik vertrouwen in Jeffrey de Lange, maar die is nog te jong.
- Ajaciedjuh
Overmars vindt het bod te laag, aldus de Telegraaf van vandaag.
Lijkt me niet meer dan terecht. 12 miljoen is een schijntje voor de keeper van het Nederlands Elftal.
Ik lees net dat die prutser van een Hart minimaal 35 mln moet kosten.