Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Ja, gisteravond veroorzaakte hij weer een pingel in de L.C. tegen Chelsea .. ( kwam te laat met zijn sliding ) ..
Blij met de punten ...
Martins Indi kan ook nog linksback spelen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ik twijfelde nooit aan zijn "Ajacied-zijn", ook niet aan de gevoelens van zijn vader t.a.v. Ajax (wat hem nog geen goede trainer/manager/opleider maakt). Als voetballer verrast Daley me, ik heb er in de jeugd nooit een speler voor het eerste in gezien, hij speelde centraal achterin of op het middenveld. Nu als back kan hij zich misschien blijven ontwikkelen, al zal hij nooit snel worden, maar dat waren zijn vader en FdB ook niet.Ajaciedjuh schreef:http://nos.nl/video/442809-daley-blind- ... -ajax.html
Echt een jonge met een Ajaxhart
Het uitfluiten? Ja, dat hoort bij Ajax, ik snap niet waarom een speler, of hij nou uit de eigen jeugd komt of niet, moet worden uitgefloten; Zlatan is er misschien bijna aan onderdoor gegaan, want onder Koeman voetbalde er een andere Zlatan dan nu, een zonder zelfvertrouwen. Daley heeft de pech niet tot de JC-stal te behoren, dat houdt in een negatieve benadering door zowel De T. als VI en dan neemt een groot deel van het Ajaxpubliek in de Arena (en elders) over, dat is veilig?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Boo-boy veroordeelt de boo-boys? Een paar pagina's terug in dit topic lees ik namelijk het volgende:Demosthenes schreef: Daley heeft de pech niet tot de JC-stal te behoren, dat houdt in een negatieve benadering door zowel De T. als VI en dan neemt een groot deel van het Ajaxpubliek in de Arena (en elders) over, dat is veilig?
Behoor je ineens tot de JC en De T. clan?Demosthenes schreef:Daley Blind ken ik vanaf de B1 en hij heeft niet één keer indruk gemaakt, niet één keer laten zien Ajax 1-waardig te zijn.

-
Let op de feiten, ik heb nergens geschreven ooit tot een clan/sekte te willen behoren. Ik ben vrij om overal kritiek op te leveren, maar dan wel iedereen op dezelfde manier benaderen, vriendjes benoemen dat altijd vriendjespolitiek noemen. Ik behoor niet tot een clan, ik hoef niet recht te praten wat krom is.Behoor je ineens tot de JC en De T. clan?
Wat de inhoud betreft: in hetzelfde bericht waaruit je een zin citeert staat dat ik er in de jeugd nooit een speler voor het eerste in heb gezien (...), waarom die zin niet gelezen? Mijn mening over Daley Blind is niet veranderd. Ik kan hem in de jeugd niet beoordelen als linksback, omdat hij dat, bij mijn weten, nooit heeft gestaan. Ik vind hem als centrale verdediger nog steeds niet Ajax-1 waardig (Lens hoeft met bal niet eens te versnellen), maar is Moisander dat verdedigend wel?
Ik kan hem nu als linksback beoordelen en dan zou mijn mening anders kunnen zijn en hij verrast mij, wat niet wil zeggen dat hij de ideale back is. Vanavond zal hij weer een keer in de fout gaan, maar dat is geen probleem bij het huidige Ajax; Moisander, Alderweireld, Van Rhijn en waarschijnlijk Vermeer (hoge bal/uittrappen) gaan vanavond ook een keer in de fout en dan maar "bidden" dat het geen doelpunt wordt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Hield de bal begin van de wedstrijd linksvoor prachtig in het spel na een te harde pass. Lijkt de bal altijd onder controle te hebben en komt verdedigend weinig in de problemen, ook niet tegen snelle spelers.
Ik had hem afgeschreven, maar ben helemaal om. Bijtekenen! Absoluut verkeerd beoordeeld.
Ik had hem afgeschreven, maar ben helemaal om. Bijtekenen! Absoluut verkeerd beoordeeld.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Jij bent om? Jij bent dus degene die de politiek in moet wegens draaienDe Dominee schreef:Hield de bal begin van de wedstrijd linksvoor prachtig in het spel na een te harde pass. Lijkt de bal altijd onder controle te hebben en komt verdedigend weinig in de problemen, ook niet tegen snelle spelers.

Blind is als linksback niet slechter dan Moisander en Alderweireld als centrale verdediger, Van Rhijn als rechtsback: vier keer leuk voor de eredivisie, maar niet goed genoeg voor waar Ajax naartoe wil (afgezien van het feit of dat lukt) Van Rhijn had moeten leren verdedigen en dat kan bij Ajax niet, had hem uitgeleend! Moisander wordt geroemd, omdat hij zoveel passes geeft die aankomen, logisch in een rondo op eigen helft, waar de tegenstander, die voor staat, geen moeite mee heeft. Moisander en Blind zijn te langzaam voor het topvoetbal, kunnen beiden ook niet echt goed koppen (net zo min als Van Rhijn)
Ben het niet helemaal eens met je. Wel eens dat Blind geen snelheidsmonster is, maar niet eens dat hij niet goed genoeg zou zijn. Ik heb bij Blind het idee dat hij een van de weinigen is die snapt hoe het werkt (wedstrijd lezen), maar daar behoorlijk alleen mee staat in dit elftal. Zou zo maar eens kunnen zijn dat na de winterstop Moisander de klos is en dat Blind daar staat. Zou me niet verbazenDemosthenes schreef:Jij bent om? Jij bent dus degene die de politiek in moet wegens draaienDe Dominee schreef:Hield de bal begin van de wedstrijd linksvoor prachtig in het spel na een te harde pass. Lijkt de bal altijd onder controle te hebben en komt verdedigend weinig in de problemen, ook niet tegen snelle spelers.
Ik had hem afgeschreven, maar ben helemaal om. Bijtekenen! Absoluut verkeerd beoordeeld.![]()
Blind is als linksback niet slechter dan Moisander en Alderweireld als centrale verdediger, Van Rhijn als rechtsback: vier keer leuk voor de eredivisie, maar niet goed genoeg voor waar Ajax naartoe wil (afgezien van het feit of dat lukt) Van Rhijn had moeten leren verdedigen en dat kan bij Ajax niet, had hem uitgeleend! Moisander wordt geroemd, omdat hij zoveel passes geeft die aankomen, logisch in een rondo op eigen helft, waar de tegenstander, die voor staat, geen moeite mee heeft. Moisander en Blind zijn te langzaam voor het topvoetbal, kunnen beiden ook niet echt goed koppen (net zo min als Van Rhijn)
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- InnerHarbour
Wanneer gaat die gozer zich nu eens realiseren dat wanneer hij geen Blind had geheten de linksback van Veendam geweest was.Pispaaltje Blind vergeeft Ajax-fans niet zomaar: 'Ze hebben me gekwetst' Bron: AD
YNWA
Het moment dat jij toegeeft feitelijke onjuistheden te posten.
Blind was een meer dan gewaardeerd speler bij Groningen, dat toch beter is dan buurtgenoot Veendam.
Blind was een meer dan gewaardeerd speler bij Groningen, dat toch beter is dan buurtgenoot Veendam.
Op Twitter zegt hij dat zijn uitspraken uit z'n verband zijn getrokken:InnerHarbour schreef:Wanneer gaat die gozer zich nu eens realiseren dat wanneer hij geen Blind had geheten de linksback van Veendam geweest was.Pispaaltje Blind vergeeft Ajax-fans niet zomaar: 'Ze hebben me gekwetst' Bron: AD
Storm. Glas. Water.Daley Blind @BlindDaley
Vind het vervelend dat mijn uitspraken uit zijn verband zijn getrokken!Voel me laatste tijd juist gesteund door jullie supporters!! #Ajax
Jammer dat zijn schot gekeerd werd. Heerlijk in een keer genomen!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Speelde weer prima. Narsingh heeft bijna de hele wedstrijd achter Blind aangelopen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zag er inderdaad overtuigend uit. Goed bezig.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Oh het lag weer aan de pers, wij noemen dat damage control.Ferry schreef:Op Twitter zegt hij dat zijn uitspraken uit z'n verband zijn getrokken:InnerHarbour schreef:Wanneer gaat die gozer zich nu eens realiseren dat wanneer hij geen Blind had geheten de linksback van Veendam geweest was.Pispaaltje Blind vergeeft Ajax-fans niet zomaar: 'Ze hebben me gekwetst' Bron: ADStorm. Glas. Water.Daley Blind @BlindDaley
Vind het vervelend dat mijn uitspraken uit zijn verband zijn getrokken!Voel me laatste tijd juist gesteund door jullie supporters!! #Ajax

YNWA
Je kan het ook omdraaien, als je vader in de gure wind staat moet je gewoon sterk in je schoenen staan om overeind te blijven.InnerHarbour schreef:Wanneer gaat die gozer zich nu eens realiseren dat wanneer hij geen Blind had geheten de linksback van Veendam geweest was.Pispaaltje Blind vergeeft Ajax-fans niet zomaar: 'Ze hebben me gekwetst' Bron: AD
Dat doet hij behoorlijk.
Die jongen kan in jouw ogen nix goed doen en dat zegt meer over jou dan over hem.
Lijkt een beetje op kinderachtige aversie van jouw kant.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- InnerHarbour
Tja ik heb nu eenmaal niet veel op met te trage te kleine verdedigers die als een mietje verdedigen, jij hebt daar blijkbaar geen problemen mee, prima.
YNWA
Wat hebben Van Rhijn en Moisander er mee te maken?InnerHarbour schreef:Tja ik heb nu eenmaal niet veel op met te trage te kleine verdedigers die als een mietje verdedigen, jij hebt daar blijkbaar geen problemen mee, prima.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Khraa schreef:Wat hebben Van Rhijn en Moisander er mee te maken?InnerHarbour schreef:Tja ik heb nu eenmaal niet veel op met te trage te kleine verdedigers die als een mietje verdedigen, jij hebt daar blijkbaar geen problemen mee, prima.

- InnerHarbour
Van Rhijn is niet traag en ik heb de komst van Moisander nooit zien zitten maar inderdaad er staan 3 veel te kleine verdedigers achterin bij Ajax. Tel daar die veel te onrustige kabouter in de goal bij op en je ziet dat we in de lucht een groot probleem hebben.Khraa schreef:Wat hebben Van Rhijn en Moisander er mee te maken?InnerHarbour schreef:Tja ik heb nu eenmaal niet veel op met te trage te kleine verdedigers die als een mietje verdedigen, jij hebt daar blijkbaar geen problemen mee, prima.
YNWA
Vandaag weer niks positiefs gezien bij Blind?
- InnerHarbour