Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 11:57 am

joey schreef:Perez zat daar ook gewoon op de bank, Voetske.

Aissati is een jonge speler die nog beter kan worden. Perez daarentegen heeft zijn beste dagen achter zich liggen.
Maar Perez heeft daar wel zijn stempel kunnen drukken op wedstrijden ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 20, 2008 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 11:59 am

Bij Ajax is dat hem in ieder geval niet gelukt.

Perez is sowieso geen speler voor een driemansmiddenveld.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:01 pm

joey schreef:Aissati is een jonge speler die nog beter kan worden. Perez daarentegen heeft zijn beste dagen achter zich liggen.
maar wat je nu zegt zei je net niet.Hoeveel keer hebben we Aissati zijn spelen Joey ?.Het is een talent, tenminste als je iedereen hoort, maar hebben we dan zoveel bijzonders gezien.Ik vind het een beetje voorbarig geroep allemaal.En waarom hebben zich geen buitenlandse clubs gemeldt, die zijn er toch meestal als de kippen bij om een goedkoop jong talent voor een paar grijpstuivers binnen te halen ..

En wat Jim schrijft over Aissati klopt als een bus hoor ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:06 pm

Misschien, de tijd zal het hoe dan ook uitwijzen, maar wat hij schrijft over Perez klopt niet. Die zou ons ook zogenaamd kampioen maken, terwijl iedereen vorig seizoen al had kunnen zien dat hij op een driemansmiddenveld niet functioneert.

Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:07 pm

Jöhnk schreef:Misschien, maar wat hij schrijft over Perez klopt niet. Die zou ons ook zogenaamd kampioen maken, terwijl iedereen vorig seizoen al had kunnen zien dat hij op een driemansmiddenveld niet functioneert.

Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.
Wat klopt er niet wat ik over Perez schrijf ?.

Verder schaar ik teksten als dat iemand ons kampioen gaat maken onder pritpraat ( behalve als het cynisch bedoelt is ) .. 1 speler maakt ons geen kampioen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 20, 2008 12:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 20, 2008 12:07 pm

Inderdaad, Drenthe ging bijvoorbeeld voor 12 miljoen naar Real. Je zou toch denken dat ze Aissati dan een buitengewoon goedkoop buijtenkansje zouden vinden

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:07 pm

Wat Jim over Perez schrijft klopt van geen kant. Hij kijkt te veel naar de cijfertjes.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:10 pm

Jöhnk schreef:Wat Jim over Perez schrijft klopt van geen kant. Hij kijkt te veel naar de cijfertjes.
Of jullie teveel naar youtube :smallgrin.gif:

http://www.youtube.com/watch?v=H7uiRZCGvBw

Nee dat klopt precies, zeker in die wedstrijden dat ik hem heb zien voetballen.Niet dat het waarde heeft, maar zelfs mijn psv vrienden zeggen het.Affelay had daar ook een handje van, maar die zoekt nu wel iets meer de diepte ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 20, 2008 12:17 pm

Jöhnk schreef:Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.
Perez is geen topper, nooit geweest ook. Hij heeft een mooie trap maar verder heel weinig. LVG liet hem niet voor niets zonder slag of stoot naar Ajax gaan. Perez is een over het paard getilde nep-vedette met het loopvermogen van een schildpad.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:21 pm

Ga je nu LVG erbij halen, de koning van de miskopen bij AZ ?. , die Koevermans liet gaan en dat het seizoen en bijna degradatie kostste :smallgrin.gif:, grapjas ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 20, 2008 12:22 pm

Mwah, AZ doet altijd enorm moeilijk als het om verkopen aan Ajax gaat...

Ik vind LVG een goede trainer. Hij kan best beoordelen of een speler kwaliteiten heeft.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 20, 2008 12:25 pm

uhhhh Aissati ging het hier over...

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:26 pm

joey schreef:Mwah, AZ doet altijd enorm moeilijk als het om verkopen aan Ajax gaat...

Ik vind LVG een goede trainer. Hij kan best beoordelen of een speler kwaliteiten heeft.
Jaja, haal het lijstje van aankopen van AZ er dan maar eens bij, en Koevermans natuurlijk :smallgrin.gif: ..

Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:30 pm

Voetske schreef:Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Dat laatste sluit ik niet uit. Want ook Aissati zelf zal een tandje moeten bijsteken. Doet hij dat niet, dan wacht hem hier hetzelfde lot als bij PSV.

Kijk, ik vind hem gewoon een goede voetballer. Ik zie een speler met een goede techniek aan wie je vrijwel altijd de bal kwijt kunt.

Mij zul je niet horen zeggen dat hij ons kampioen gaat maken. Dat soort teksten laat ik aan Jim over (als het over PErez gaat).

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 20, 2008 12:30 pm

Ik vind Aissati een groot talent. Niets meer en niets minder. Of hij een aanwinst is zal moeten blijken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 20, 2008 12:32 pm

Aissati heeft nog een lange weg te gaan. Hij zal eerst moeten leren om te leven voor het mooie vak van profvoetballer. Dat houdt dus in gewoon je best doen, het krachthonk in, accepteren als je ernaast staat en langzaam groeien. Het verhaal dat de trainers geen vertrouwen in hem hebben, gaat niet meer op: hij moet het nu ook gewoon zélf laten zien.
Als ie dat allemaal kan, kan het een grote worden.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 20, 2008 12:33 pm

J en J: we zijn het eens. :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:33 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Dat laatste sluit ik niet uit. Want ook Aissati zelf zal een tandje moeten bijsteken. Doet hij dat niet, dan wacht hem hier hetzelfde lot als bij PSV.

Kijk, ik vind hem gewoon een goede voetballer. Ik zie een speler met een goede techniek aan wie je vrijwel altijd de bal kwijt kunt.

Mij zul je niet horen zeggen dat hij ons kampioen gaat maken. Dat soort teksten laat ik aan Jim over (als het over PErez gaat).
Mwah, dat we geen kampioen zijn geworden ligt toch niet aan Perez ?.Beetje kinderachtig gedoe allemaal, toch ?.Jij en ik, en de rest van dit forum gaan dat missen van het kampioenschap toch niet in de schoenen van Perez schuiven ?.Of wel ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:35 pm

Natuurlijk niet, maar ik heb dan ook niet voorspeld dat hij ons kampioen ging maken.

Ik spreek sowieso niet in spelers die het verschil zouden maken tussen een kampioenschap en geen kampioenschap. Tenzij het over Maradona of Cruijff gaat. Ik spreek liever in geschikte spelers ofr ongeschikte spelers.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jul 20, 2008 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:35 pm

Neefkens schreef:Aissati heeft nog een lange weg te gaan. Hij zal eerst moeten leren om te leven voor het mooie vak van profvoetballer. Dat houdt dus in gewoon je best doen, het krachthonk in, accepteren als je ernaast staat en langzaam groeien. Het verhaal dat de trainers geen vertrouwen in hem hebben, gaat niet meer op: hij moet het nu ook gewoon zélf laten zien.
Als ie dat allemaal kan, kan het een grote worden.
Wat een ongelooflijke open deuren teksten ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 20, 2008 12:38 pm

Knap hè? Zelf verzonnen. :ajaxsmiley.gif:

Maar wel de kern van zijn verhaal: het komt nu op hém aan.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:40 pm

Jöhnk schreef:Natuurlijk niet, maar ik heb dan ook niet voorspeld dat hij ons kampioen ging maken.

Ik spreek sowieso niet in spelers die het verschil zouden maken tussen een kampioenschap en geen kampioenschap. Tenzij het over Maradona of Cruijff gaat. Ik spreek liever in geschikte spelers ofr ongeschikte spelers.
Ach, laat ik jou quoten uit een andere topic
Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.
Daar waar je in eerste instantie het genoeg vond de aankopen in de voorste en middenlinie, en het allemaal goed zou komen met balvaste voorhoede spelers, en het organisatorisch allemaal beter zou staan, het niet zo erg was dat er geen achterhoede versterkingen kwamen.

Nu zie je het zitten als twee bekwame verdedigers bijkomen .. Blijkbaar zeggen we allemaal wel eens iets teveel .. ( tis niet om te k!tten hoor ) ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:44 pm

Volgens mij zei ik dat een balvaste middenvelder en linkeraanvaller al een slok op een borrel zou schelen. En dat die posities mijn prioriteit zouden hebben.

Maar ik ontken onze defensieve problemen niet hoor, wees niet bang.

999

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 12:50 pm

Jöhnk schreef:Volgens mij zei ik dat een balvaste middenvelder en linkeraanvaller al een slok op een borrel zou schelen. En dat die posities mijn prioriteit zouden hebben.

Maar ik ontken onze defensieve problemen niet hoor, wees niet bang.
Nee in eerste instantie was het zoals ik zeg, later draaide je wat bij, en nu ben je aangeland bij
Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.
Maar Maakt niks uit hoor ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jul 20, 2008 12:53 pm

Ik heb nooit gezegd dat Aissati alle problemen zou oplossen. Onzin.

Plaats reactie