Maar Perez heeft daar wel zijn stempel kunnen drukken op wedstrijden ..joey schreef:Perez zat daar ook gewoon op de bank, Voetske.
Aissati is een jonge speler die nog beter kan worden. Perez daarentegen heeft zijn beste dagen achter zich liggen.
Ismail Aissati
Moderator: mods
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 20, 2008 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
maar wat je nu zegt zei je net niet.Hoeveel keer hebben we Aissati zijn spelen Joey ?.Het is een talent, tenminste als je iedereen hoort, maar hebben we dan zoveel bijzonders gezien.Ik vind het een beetje voorbarig geroep allemaal.En waarom hebben zich geen buitenlandse clubs gemeldt, die zijn er toch meestal als de kippen bij om een goedkoop jong talent voor een paar grijpstuivers binnen te halen ..joey schreef:Aissati is een jonge speler die nog beter kan worden. Perez daarentegen heeft zijn beste dagen achter zich liggen.
En wat Jim schrijft over Aissati klopt als een bus hoor ..
Blij met de punten ...
Misschien, de tijd zal het hoe dan ook uitwijzen, maar wat hij schrijft over Perez klopt niet. Die zou ons ook zogenaamd kampioen maken, terwijl iedereen vorig seizoen al had kunnen zien dat hij op een driemansmiddenveld niet functioneert.
Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.
Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.
Wat klopt er niet wat ik over Perez schrijf ?.Jöhnk schreef:Misschien, maar wat hij schrijft over Perez klopt niet. Die zou ons ook zogenaamd kampioen maken, terwijl iedereen vorig seizoen al had kunnen zien dat hij op een driemansmiddenveld niet functioneert.
Verder schaar ik teksten als dat iemand ons kampioen gaat maken onder pritpraat ( behalve als het cynisch bedoelt is ) .. 1 speler maakt ons geen kampioen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo jul 20, 2008 12:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Of jullie teveel naar youtubeJöhnk schreef:Wat Jim over Perez schrijft klopt van geen kant. Hij kijkt te veel naar de cijfertjes.

http://www.youtube.com/watch?v=H7uiRZCGvBw
Nee dat klopt precies, zeker in die wedstrijden dat ik hem heb zien voetballen.Niet dat het waarde heeft, maar zelfs mijn psv vrienden zeggen het.Affelay had daar ook een handje van, maar die zoekt nu wel iets meer de diepte ..
Blij met de punten ...
Perez is geen topper, nooit geweest ook. Hij heeft een mooie trap maar verder heel weinig. LVG liet hem niet voor niets zonder slag of stoot naar Ajax gaan. Perez is een over het paard getilde nep-vedette met het loopvermogen van een schildpad.Jöhnk schreef:Perez is een aanvaller, geen middenvelder. Eén van de weinige dingen die HTC goed zag.
Het stinkt aan alle kanten!
Jaja, haal het lijstje van aankopen van AZ er dan maar eens bij, en Koevermans natuurlijkjoey schreef:Mwah, AZ doet altijd enorm moeilijk als het om verkopen aan Ajax gaat...
Ik vind LVG een goede trainer. Hij kan best beoordelen of een speler kwaliteiten heeft.

Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Blij met de punten ...
Dat laatste sluit ik niet uit. Want ook Aissati zelf zal een tandje moeten bijsteken. Doet hij dat niet, dan wacht hem hier hetzelfde lot als bij PSV.Voetske schreef:Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Kijk, ik vind hem gewoon een goede voetballer. Ik zie een speler met een goede techniek aan wie je vrijwel altijd de bal kwijt kunt.
Mij zul je niet horen zeggen dat hij ons kampioen gaat maken. Dat soort teksten laat ik aan Jim over (als het over PErez gaat).
Aissati heeft nog een lange weg te gaan. Hij zal eerst moeten leren om te leven voor het mooie vak van profvoetballer. Dat houdt dus in gewoon je best doen, het krachthonk in, accepteren als je ernaast staat en langzaam groeien. Het verhaal dat de trainers geen vertrouwen in hem hebben, gaat niet meer op: hij moet het nu ook gewoon zélf laten zien.
Als ie dat allemaal kan, kan het een grote worden.
Mwah, dat we geen kampioen zijn geworden ligt toch niet aan Perez ?.Beetje kinderachtig gedoe allemaal, toch ?.Jij en ik, en de rest van dit forum gaan dat missen van het kampioenschap toch niet in de schoenen van Perez schuiven ?.Of wel ..Jöhnk schreef:Dat laatste sluit ik niet uit. Want ook Aissati zelf zal een tandje moeten bijsteken. Doet hij dat niet, dan wacht hem hier hetzelfde lot als bij PSV.Voetske schreef:Maar goed, wonderkind Aissati, want als ik de stukken hiero lees is ie dat al, gaat ons wel kampioen maken natuurlijk.Tis niet te hopen dat ie op de bank beland, omdat er plotseling een jeugdspeler ( of wie dan ook ) opstaat uit het niets, want dan heb je Perez-ge-etter-in-het kwadraat ..
Kijk, ik vind hem gewoon een goede voetballer. Ik zie een speler met een goede techniek aan wie je vrijwel altijd de bal kwijt kunt.
Mij zul je niet horen zeggen dat hij ons kampioen gaat maken. Dat soort teksten laat ik aan Jim over (als het over PErez gaat).
Blij met de punten ...
Natuurlijk niet, maar ik heb dan ook niet voorspeld dat hij ons kampioen ging maken.
Ik spreek sowieso niet in spelers die het verschil zouden maken tussen een kampioenschap en geen kampioenschap. Tenzij het over Maradona of Cruijff gaat. Ik spreek liever in geschikte spelers ofr ongeschikte spelers.
Ik spreek sowieso niet in spelers die het verschil zouden maken tussen een kampioenschap en geen kampioenschap. Tenzij het over Maradona of Cruijff gaat. Ik spreek liever in geschikte spelers ofr ongeschikte spelers.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jul 20, 2008 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een ongelooflijke open deuren teksten ...Neefkens schreef:Aissati heeft nog een lange weg te gaan. Hij zal eerst moeten leren om te leven voor het mooie vak van profvoetballer. Dat houdt dus in gewoon je best doen, het krachthonk in, accepteren als je ernaast staat en langzaam groeien. Het verhaal dat de trainers geen vertrouwen in hem hebben, gaat niet meer op: hij moet het nu ook gewoon zélf laten zien.

Blij met de punten ...
Ach, laat ik jou quoten uit een andere topicJöhnk schreef:Natuurlijk niet, maar ik heb dan ook niet voorspeld dat hij ons kampioen ging maken.
Daar waar je in eerste instantie het genoeg vond de aankopen in de voorste en middenlinie, en het allemaal goed zou komen met balvaste voorhoede spelers, en het organisatorisch allemaal beter zou staan, het niet zo erg was dat er geen achterhoede versterkingen kwamen.Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.
Nu zie je het zitten als twee bekwame verdedigers bijkomen .. Blijkbaar zeggen we allemaal wel eens iets teveel .. ( tis niet om te k!tten hoor ) ..
Blij met de punten ...
Nee in eerste instantie was het zoals ik zeg, later draaide je wat bij, en nu ben je aangeland bijJöhnk schreef:Volgens mij zei ik dat een balvaste middenvelder en linkeraanvaller al een slok op een borrel zou schelen. En dat die posities mijn prioriteit zouden hebben.
Maar ik ontken onze defensieve problemen niet hoor, wees niet bang.
Maar Maakt niks uit hoor ..Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.
Blij met de punten ...