Mwa, daar kunnen de meningen over verschillen!

Moderator: mods
In die zin dat hij het op het veld over het algemeen mee gaat in de vorm van de dag van de rest van de ploeg. Als het lekker loopt, steekt Perez er vaak bovenuit. Loopt het niet, dan is Perez niet de man die Ajax er doorheen sleept.Jesse schreef:Op welke manier vind je hem flegmatiek?Thomas schreef:Ik vind Perez een leuke en slimme voetballer, maar een moeilijke vent. Aan de ene kant inderdaad flegmatiek en aan de andere kant weer bloedfel en fanatiek.
Zo simpel is het dus niet. Dat gaat bij geen enkele voetbalclub zo, denk ik.LucaS schreef:Sorry, maar zo zou het moeten werken. Onze zwarte spelers moeten niet zo zeiken; vind Perez een lul for all I care, maar oefen gewoon je beroep samen met die man uit
De omgekeerde wereld. Die opmerking van Perez is misselijkmakend.Ajax Rules schreef:Maar jij praat dat misselijkmakende denken van die donkere spelers goed. En zegt ook nog dat het probleem dan bij Perez ligt.
Inderdaad, zeg. Natuurlijk ligt het probleem bij Perez.Thomas schreef:De omgekeerde wereld. Die opmerking van Perez is misselijkmakend.Ajax Rules schreef:Maar jij praat dat misselijkmakende denken van die donkere spelers goed. En zegt ook nog dat het probleem dan bij Perez ligt.
Maar als die jongens daarnaast niet genoeg vertrouwen hebben in de mens Perez vind ik het vrij logisch dat men er niet overheen kan stappen.brigade zuid schreef:Ik kan gewoonweg niet begrijpen dat spelers over dit soort uitspraken niet heen kunnen stappen, zeker nadat er excuses over zijn uitgesproken. Het is toch van de zotte dat je daar een heel jaar over door blijft mokken.
Ik heb ook begrepen dat Tom de Mul nog steeds problemen heeft met het feit dat Sneijder die blonde jongen van Sparta heeft uitgemaakt voor witte tyfushond.brigade zuid schreef:Dat is heel vervelend voor ze maar dan ligt het probleem bij die desbetreffende spelers en niet bij Perez.
Wrijving in een spelersgroep houd je altijd.joey schreef:Het gaat er totaal niet om of wij dat overgevoelig vinden of niet. Het gaat erom dat zij dat zo ervaren. En dat de gevolgen ervan dus voor Ajax/MvG zijn, want je kunt mensen niet verplichten anders te gaan denken.
Hehe, dat gaan ze toegeven. Vast.Jöhnk schreef:Overigens is hett door de betrokken partijen altijd ontkend dat Perez slecht in de groep zou liggen.
Als ie bij Ado had gespeeld, zou er inderdaad niets aan het handje zijn geweest.brigade zuid schreef:Kankerneger kan veranderen in kankerbelg, kankermof, kanker witte, kanker kaaskop.joey schreef:Een witte tyfushond kan veranderen in een rode tyfushond of een bruine tyfushond of een tyfushond met een coupe soleil.