Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Re: Kenneth Vermeer
Oké, Vermeer heeft meer toekomst dan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat laat hij zien dan bij NAC?T82 schreef:Die laat het al wel een tijdje zien hoor... En kan in principe bovendien nog een kleine tien jaar mee, zie Boschker.Bertje schreef:Geldt ook voor Ten Rouwelaar lijkt me zo.![]()
Vermeer heeft toekomst. Ten Rouwelaar niet.
IK GELOOF!!!!!!
Hij is keeper. Hij houdt ballen tegen.Rishi schreef:Wat laat hij zien dan bij NAC?T82 schreef:Die laat het al wel een tijdje zien hoor... En kan in principe bovendien nog een kleine tien jaar mee, zie Boschker.Bertje schreef:Geldt ook voor Ten Rouwelaar lijkt me zo.![]()
Vermeer heeft toekomst. Ten Rouwelaar niet.
Ik zeg nergens dat Ten Rouwelaar beter is hoor... Sterker, ik had Vermeer als eerste keuze meegenomen. Het is echter onzin te stellen dat Ten Rouwelaar geen toekomst heeft.
Ben benieuwd hoe die wedstrijden in Brazilië en Uruguay gaan verlopen met de verzwakte selectie van Oranje. Het zijn buitengewoon prestigieuze wedstrijden waar veel revanchegevoelens zullen opspelen, alles behalve doorsnee oefenpotjes dus. Een Oranje op volle kracht had ik in staat geacht om de huidige serie topresultaten door te trekken. Stel dat Vermeer daar had gekeept en tegen Brazilië een bizarre pot neer zou zetten als vorig seizoen AZ thuis (op sommige dagen tikt hij simpelweg alles uit de kruising).
Dan zou opeens de halve voetbalwereld achter Vermeer aan gaan jagen (zo opportunistisch werkt de hele boel) en hadden we Kenneth voor een flink bedrag kunnen transferen en De Steek kunnen houden. Dat Manchester United David de Gea lijkt te gaan nemen vind ik een tikkie lachwekkend.
Dan zou opeens de halve voetbalwereld achter Vermeer aan gaan jagen (zo opportunistisch werkt de hele boel) en hadden we Kenneth voor een flink bedrag kunnen transferen en De Steek kunnen houden. Dat Manchester United David de Gea lijkt te gaan nemen vind ik een tikkie lachwekkend.
Kenneth Vermeer
Precies... Wie wil De Gea nou als je Vermeer kan krijgen?!
Je post oogt een tikkeltje cynisch en ik begrijp ook wel dat Vermeer nog te weinig heeft laten zien voor een transfer naar de top van de Premier League. Maar reken maar dat De Gea Man U komend seizoen flink veel punten en waarschijnlijk zelfs de landstitel gaat kosten.
Ik denk dat dat wel meevalt. De inbreng van Van der Sar wordt nog wel eens overdreven.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik denk dat jij die onderschat. Die gast houdt onmogelijke ballen tegen, is dé leider van de ploeg en straalt rust uit.
Dat moet ik met Gea nog weleens zien allemaal.
Dat moet ik met Gea nog weleens zien allemaal.
IK GELOOF!!!!!!
Omdat ie in z'n laatste wedstrijd een paar niet onhoudbare ballen niet hield?Bertje schreef:Ik denk dat dat wel meevalt. De inbreng van Van der Sar wordt nog wel eens overdreven.
Sar is een icoon. Simpel zat.
Zeker, maar hij is wel veertig. Hij stopt niet voor niets.
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, omdat hij een bijzonder ervaren en stabiele verdediging voor zich heeft en puur op de lijn geen absolute topklasse is.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij was een verademing ten op zichte van de drie of vier prutsers die voor hem het doel van Manchester verdedigde... en die hadden ook een zeer aardige verdediging voor zich lopen hoor! Het is niet voor niets dat iedere Manchester fan hoopte dat hij vorig jaar nog een jaar doorging!
En z'n collega's en z'n manager. De man was een rustpunt. Daar doet een mindere laatste wedstrijd niets aan af.WP_LeGeNd schreef: Het is niet voor niets dat iedere Manchester fan hoopte dat hij vorig jaar nog een jaar doorging!
Daar heeft niemand het over.Maar V.d. Sar was in de finale een mindere v.d. Sar dan hij normaal is ..
Blij met de punten ...
Hoezo minder? Zelfs de 2-1 van Messi is gewoon lastig. Messi schiet de bal natuurlijk niet zomaar daar he..
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
VI schreef:Vermeer: 'Heb felicitaties ontvangen van de trainer'
05/08/2011 14:35
Kenneth Vermeer staat zondag in de uitwedstrijd tegen De Graafschap onder de lat bij Ajax en is de nummer 1 in Amsterdam. Dat heeft trainer Frank de Boer de doelman laten weten.
Na het vertrek van Maarten Stekelenburg naar AS Roma doken overal in de media berichten op over vermeende Amsterdamse interesse in Michel Vorm (FC Utrecht) en Jasper Cillessen (NEC). Dat baart Vermeer echter geen zorgen. Daar heeft de goalie zo zijn redenen voor.
'Twee dagen terug heeft de trainer me opgebeld', vertelt Vermeer aan Voetbal International. 'Aangezien ik net een nieuwe telefoon heb, zag ik niet meteen dat het Frank de Boer was, maar dat had ik wel meteen in de gaten toen ik opnam. De trainer heeft me gefeliciteerd met het feit dat ik eerste doelman was.'
Vermeer zegt blij verrast te zijn met het belletje. 'Het kwam eigenlijk vrij onverwacht. Dat gaf me een goed gevoel. Nu maak ik me niet snel druk, maar zo'n telefoontje zegt wel iets.'
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat hij ervan mag genieten voor zolang het gaat duren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wat het waarheidsgehalte is weet ik niet, maar ik las op het NECforum dat Vermeer de training ivm mogelijke knieproblemen verlaten zou hebben...?
- Ajaciedjuh
Dat zou voor de onderhandelingspositie van Ajax funest zijn.Ramona schreef:Wat het waarheidsgehalte is weet ik niet, maar ik las op het NECforum dat Vermeer de training ivm mogelijke knieproblemen verlaten zou hebben...?
Ik geloof er overigens niks van, want het is vandaag een openbare training en verschillende media (twitter) volgen de training. Genoeg tweets over de training.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind dat er een duidelijke tweede keeper moet komen. Geen geouwehoer dit seizoen met de keeper.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kut, indien waar...
Doelman Vermeer Ajax zwaar geblesseerd
Ajax kan voorlopig niet rekenen op doelman Kenneth Vermeer. De stand-in voor Maarten Stekelenburg raakte vandaag op de training zwaar geblesseerd. Hij scheurde zijn rechterachillespees af en moet zeker een half jaar revalideren.
Vermeer werd door iedereen gezien als een ideale opvolger van Stekelenburg, voor het geval de oranje doelman aan een buitenlandse club kon worden verkocht. Voorlopig zal Vermeer op de bank vervangen worden door de derde doelman Jeroen Verhoeven.
http://www.voetbalonline.nl
Lijkt me duimzuigerij. Er wordt nergens gerept over een blessure van Vermeer.