Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
En het zijn kwetsbare posities. Het is de plek waar spelers in verdedigend opzicht het meest één op één komen te staan.
Daley moet je gewoon gaan verlengen nu. Verdient hij gewoon, is het seizoen uitstekend begonnen.
-
Als we ooit naar het niveau van Europese top willen, heb je geen reet aan Daley.Alexander schreef:Daley moet je gewoon gaan verlengen nu. Verdient hij gewoon, is het seizoen uitstekend begonnen.
Whitey on the moon.
Hij was toch echt de enige tegen Real die met lef speelde, en die (dus) ook goed speelde.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Hopeloze verdediger, staat aan de verkeerde kant te dekken, is zijn tegenstander kwijt, geen lengte en snelheid, kan er echt geen hout van.
YNWA
Speelt aan de bal een goede pot. Ik vind Moisander defensief nog zwakker. Over Poulsen kunnen we kort zijn: corrigerend en aan de bal kut.InnerHarbour schreef:Hopeloze verdediger, staat aan de verkeerde kant te dekken, is zijn tegenstander kwijt, geen lengte en snelheid, kan er echt geen hout van.
Probleem ligt echt niet bij Blind. Was nooit fan van hem, maar hij functioneert naar behoren. Verdedigend niet de allerbeste, maar echt niet minder dan Moisander.
Klopt. Zeker niet slecht.LucaS schreef:Hij was toch echt de enige tegen Real die met lef speelde, en die (dus) ook goed speelde.
Hoorde dat hij vandaag ook goed was.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Aan de bal redelijk soms, maar hij is een verdediger en dan moet je kunnen verdedigen.wimpey schreef:Speelt aan de bal een goede pot. Ik vind Moisander defensief nog zwakker. Over Poulsen kunnen we kort zijn: corrigerend en aan de bal kut.InnerHarbour schreef:Hopeloze verdediger, staat aan de verkeerde kant te dekken, is zijn tegenstander kwijt, geen lengte en snelheid, kan er echt geen hout van.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
In de voorselectie van Oranje!
Gefeliciteerd Daley!
Gefeliciteerd Daley!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Tijd voor contractverlenging?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ze gaan volgens mij in december in gesprek. Ik neem aan dat hij inderdaad een nieuw contract krijgt aangeboden. Want eerlijk is eerlijk, hij heeft zich dit seizoen uitstekend ontwikkelt. Daar hebben veel mensen, waaronder ik, zich toch behoorlijk in vergist.
Nil volentibus arduum
Idem. Benieuwd wat er gaat gebeuren als Boilesen weer terug is en fit blijft...Marillion schreef:Ze gaan volgens mij in december in gesprek. Ik neem aan dat hij inderdaad een nieuw contract krijgt aangeboden. Want eerlijk is eerlijk, hij heeft zich dit seizoen uitstekend ontwikkelt. Daar hebben veel mensen, waaronder ik, zich toch behoorlijk in vergist.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan wel eens een lastig verhaal zijn, want Daley Blind zit op een dik contract uit het verleden. De vraag is of je een dergelijk contract wil verlengen. De vraag is tevens of Daley Blind zelf wel wil verlengen natuurlijk.Duke schreef:Tijd voor contractverlenging?
inderdaad.Peter schreef:Kan wel eens een lastig verhaal zijn, want Daley Blind zit op een dik contract uit het verleden. De vraag is of je een dergelijk contract wil verlengen. De vraag is tevens of Daley Blind zelf wel wil verlengen natuurlijk.Duke schreef:Tijd voor contractverlenging?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Zoveel concurrentie heeft hij niet op die positie. Jetro Willems nog zien stuntelen tegen Zwolle?
Contracten zullen bij de meeste clubs wat minder worden. Als Blind bij Ajax goede kansen heeft op een basisplaats en hij krijgt een net contract dan denk ik niet dat hij elders beter kan krijgen. We moeten nu ook niet ineens de andere kant op doorslaan omdat hij aan een goede serie bezig is.Zeux schreef:inderdaad.Peter schreef:Kan wel eens een lastig verhaal zijn, want Daley Blind zit op een dik contract uit het verleden. De vraag is of je een dergelijk contract wil verlengen. De vraag is tevens of Daley Blind zelf wel wil verlengen natuurlijk.Duke schreef:Tijd voor contractverlenging?
Nil volentibus arduum
Het is Daley van harte gegund, maar een selectie is wellicht ook weer overdreven. Hoewel Blind niets onderdoet voor de ernstig overschatte Willems.
I think I lost my fucking headache
Mooie beloning voor Blind. Hij heeft zich goed ontwikkeld.
Had ik niet achter hem gezocht, ik heb zijn mogelijkheden onderschat.

Had ik niet achter hem gezocht, ik heb zijn mogelijkheden onderschat.
- InnerHarbour
Die Blind is de afgelopen 2 maanden echt niet sneller of langer geworden. Een vent is hij zeker niet geworden. Wat natuurlijk wel helpt is het feit dat zijn pappie de assistent van Louis "de Achterbakse" is, het duurde even maar nu lijkt het toch goed te komen. 

YNWA
Kan de reactie van Danny 'open deur' Blind nu al horen: nee hoor, dat werkt juist in Daley's nadeel. Hij moet wel héél goed spelen, willen Louis en ik (na ja, Louis en Louis natuurlijk) Daley selecteren.InnerHarbour schreef: Wat natuurlijk wel helpt is het feit dat zijn pappie de assistent van Louis "de Achterbakse" is,
Het gaat ineens snel. Maar we hebben het pas over de voorselectie. Welke Nederlandse backs zijn er precies allemaal meer geschikt om op die lijst te plaatsen?
Nil volentibus arduum
De links back positie is een zorgenkindje in Oranje. Pieters is de nummer 1, Willems de nummer 2. Dan is Blind geen gekke optie, gezien zijn constante optreden van de laatste weken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Speelt Büttner weleens bij Man Utd?