Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb de andere mods moeten beloven Alex niet meer te plagen met Chivu en Nedved, dus ik zeg niets. :X
AN
Link
Concurreren Ajax en Hammarby om Amerikaans talent?
Volgens het Zweedse Expressen concurreren Ajax en Hammarby (Stockholm) om Charlie Davies, een twintigjarig Amerikaans talent van Boston College. Het bericht stelt dat Ajax de beste papieren zou hebben om de Amerikaanse aanvaller in te lijven.
AN
Link
Het stinkt aan alle kanten!
`[QUOTE]Leo op de koffie bij Ten Cate`
We blijven aan de roddel vandaag. In het speciale Henk vd Meyden-tv prive hoekje van de inbox van de ratdaxie onderstaande mail:
`Hey Ratactie…
Niet echt breaking news, maar meer uit de serie ‘vage berichten waar u misschien helemaal niets mee kunt’.
De ouders van een collega van me wonen in dezelfde straat als Henk ten Cate.
En wie kwam daar gisteren op visite? Leonardo!
Leek me wel het vermelden waard…`
Inderdaad. Het is toch al opvallend stil de laatste tijd rond Leo, een vaag gerucht als dit kan dan mooi als opvulling dienen!
Bron : Sheer, de Rat
[/QUOTE]
vaag :denk
We blijven aan de roddel vandaag. In het speciale Henk vd Meyden-tv prive hoekje van de inbox van de ratdaxie onderstaande mail:
`Hey Ratactie…
Niet echt breaking news, maar meer uit de serie ‘vage berichten waar u misschien helemaal niets mee kunt’.
De ouders van een collega van me wonen in dezelfde straat als Henk ten Cate.
En wie kwam daar gisteren op visite? Leonardo!
Leek me wel het vermelden waard…`
Inderdaad. Het is toch al opvallend stil de laatste tijd rond Leo, een vaag gerucht als dit kan dan mooi als opvulling dienen!
Bron : Sheer, de Rat
[/QUOTE]
vaag :denk
VoetbalZone.PSV aast op oud-Ajacieden’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 28 november om 00:27
Volgens Johan Derksen in Voetbal Insite heeft PSV vergaande interesse om Maxwell terug te halen naar de Nederlandse competitie. De Braziliaanse linksback komt bij Internazionale niet aan spelen toe, terwijl trainer Ronald Koeman versterking op linksachter goed kan gebruiken.
Bij de Eindhovenaren spelen immers de rechtsbenige verdedigers Michael Lamey en Michael Reiziger op die positie, terwijl nu de Mexicaan Carlos Salcido voorlopig op deze positie zal worden neergezet.
Koeman en Maxwell zijn oude bekenden van elkaar. De oefenmeester had bij Ajax de Braziliaan drie jaar onder zijn hoede waarin de verdediger tot een grote waarde uitgroeide. Hoogtepunt was de Gouden Schoen in 2004 als beste speler van de Eredivisie, terwijl een zware knieblessure één jaar als het absolute dieptepunt beschouwd mag worden.
Maxwell maakte deze zomer de overstap naar de Milanese grootmacht, maar mede door de aanwezigheid van Fabio Grosso kwam hij slechts vier maal in actie, waarvan drie maal als invaller.
Overigens meldde Derksen dat ook Andy van der Meyde van Everton op het verlanglijstje van de lichtstedelingen staat. De rechtsbuiten komt bij The Toffees amper aan spelen toe, terwijl in Eindhoven een echte rechtsbuiten ontbreekt.
Jammer weer. Typisch PSV van de laatste jaren. Hoop niet dat Maxwell naar PSV gaat... Meyde maakt me dan weinig uit, maar toch ook liever niet. Sentimenten he...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Een goede, strakke voorzet vind ik toch het belangrijkste. Liever Mandy of Finidi dan Mitea.
Voorlopig stel ik voor om Ogararu, eventueel als rechtermiddenvelder in een 442, de ruimte op rechts te laten bespelen. Hij heeft iets dat op een deugdelijke voorzet lijkt.
Voorlopig stel ik voor om Ogararu, eventueel als rechtermiddenvelder in een 442, de ruimte op rechts te laten bespelen. Hij heeft iets dat op een deugdelijke voorzet lijkt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr dec 01, 2006 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je geen fatsoenlijke buitenspelers ( meer ) kunt vinden, dan wordt het tijd dat je je huisstijl overboord gooit en andere speelsystemen ( of ander speelsysteem )( verder ) gaat ontwikkelen ( die wel passen bij het spelers matriaal ) zodat je binnen no-time weer mee mag doen met de grote jongens.PUNT. ( je ;) )Spijker schreef:Robben en Leonardo :worshippy: :eusa_pray:Raymon schreef:Ik durf te stellen dat Ajax met 2 fatsoenlijke buitenspelers met gemak de concurrentie met PSV aan kan gaan. Probleem is alleen, waar vind je 2 fatsoenlijke buitenspelers?
Blij met de punten ...
In ieder geval geen rechtsback meer het komende halve jaar.Jöhnk schreef:Een goede, strakke voorzet vind ik toch het belangrijkste. Liever Mandy of Finidi dan Mitea.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Alaindebanaan