David Neres
Moderator: mods
Re: David Neres
Niet alles, maar ik vind Donny het zeker beter dan Neres doen de afgelopen maanden. Is met zijn loopacties ontzettend belangrijk. Ook daarin is ie overigens een stuk verder dan Neres, die tactisch (nog?) niet het grootste licht is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Neres heeft veruit het beste rendement van alle spelers, maar toch heeft ten Hag gelijk. Bijzonder
I think I lost my fucking headache
Absoluut.LucaS schreef:Neres heeft veruit het beste rendement van alle spelers, maar toch heeft ten Hag gelijk. Bijzonder
En hartstikke logisch.
- Gezond verstand
Mr. Ajax schreef:Niet alles, maar ik vind Donny het zeker beter dan Neres doen de afgelopen maanden. Is met zijn loopacties ontzettend belangrijk. Ook daarin is ie overigens een stuk verder dan Neres, die tactisch (nog?) niet het grootste licht is.

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Van alle spelers? Dit seizoen? Heb je cijfers bij de hand?LucaS schreef:Neres heeft veruit het beste rendement van alle spelers, maar toch heeft ten Hag gelijk. Bijzonder
Volgens WhoScored heeft Neres dit seizoen in alle competities 2 goals en 7 assists gemaakt, terwijl Donny met een wedstrijdje meer 5 goals en 6 assists op zijn naam heeft staan. Zelfs Huntelaar (met maar 861 minuten in de benen dit seizoen tegenover 1333 van Neres) heeft met 8 goals en 3 assists betere cijfers zien. Dolberg met minder minuten ook betere cijfers. En dan heb ik het niet eens over Ziyech en Tadic...LucaS schreef:Neres heeft veruit het beste rendement van alle spelers, maar toch heeft ten Hag gelijk. Bijzonder
Waarom zomaar dingen gaan roepen die niet kloppen in plaats van op de feiten af gaan?
I think I lost my fucking headache
Als het om rendement gaat moet je toch ook naar doelpunten kijken?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Ah joh; naar doelpunten kijken als rendement, dat is zó 2018!
Ga dan inhoudelijk in op mijn post...LucaS schreef:https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... ssion=true
Ten eerste gaat het stuk van Tussen de Linies uitsluitend over de eredivisie. Ten tweede heeft Neres in totaal dus 6 assists, terwijl Ziyech evenveel assists heeft en daarnaast ook 10 doelpunten. Tadic 7 assists en 16 doelpunten. Donny heeft ook 6 assists en daarnaast nog 5 doelpunten. En zo zijn er nog een paar die bij meer doelpunten direct betrokken waren.
Neres heeft dus feitelijk niet het beste rendement van alle spelers.
- Gezond verstand
Ziyech en Tadic hebben ook beide veel meer speelminuten dan Neres. En mogen op hun beste positie spelen, dat kan je van Neres niet zeggen.
Fans van andere clubs
Het maakt inderdaad nogal wat uit of je steeds op je favoriete positie kunt spelen of niet. Ik heb de statistieken niet bij de hand maar volgens mij was het rendement van Neres toen hij wekelijks op de rechterflank speelde dik in orde. Vrijwel wekelijks minimaal een assist.
Hij heeft dit seizoen de pech dat Ziyech is gebleven en het geweldig doet op rechts. Daardoor heeft hij geen basisplaats en moet hij de minuten die hij wel krijgt ook nog verdelen over verschillende posities. Je kunt moeilijk verwachten dat hij dan net zoveel doelpunten en assists blijft produceren. Maar als Ziyech na dit seizoen vertrekt en Neres neemt zijn plaats in op rechts dan gaat hij het gewoon weer uitstekend doen.
Hij heeft dit seizoen de pech dat Ziyech is gebleven en het geweldig doet op rechts. Daardoor heeft hij geen basisplaats en moet hij de minuten die hij wel krijgt ook nog verdelen over verschillende posities. Je kunt moeilijk verwachten dat hij dan net zoveel doelpunten en assists blijft produceren. Maar als Ziyech na dit seizoen vertrekt en Neres neemt zijn plaats in op rechts dan gaat hij het gewoon weer uitstekend doen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Guangzhou Evergrande Taobao FC Heeft een bod van €30 M op Neres gedaan. David Neres staat open voor een overgang naar Guangzhou Evergrande Taobao FC. Ajax wil €40 M.
Ik zou hem niet laten gaan nu. Ook niet als ze Lainez binnenhalen.
Bron: Telesport
Ik zou hem niet laten gaan nu. Ook niet als ze Lainez binnenhalen.
Bron: Telesport
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik las dat Overmars er voor open staan bij 40 miljoen, niks over Neres zijn voorkeur. Lijkt me ook sterk dat hij midden in het seizoen, met Real Madrid zometeen voor de boeg, naar China wilt. Die extra paar miljoenen krijgt hij in de zomer ook wel.
-
Niet doen. Niemand gaat weg.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Overmars heeft de self destruction button weer gevonden begrijp ik. Als je Neres wegdoet dan verzwak je de selectie. Zo simpel is het.
Maar Néres is soms ook zelf een zwakke schakel omdat hij heel erg eenbenig is, sommige spelers van Roda JC hem zelfs op snelheid konden kloppen en je in de lucht nagenoeg niets aan hem hebt.Jöhnk schreef:Overmars heeft de self destruction button weer gevonden begrijp ik. Als je Neres wegdoet dan verzwak je de selectie. Zo simpel is het.
Als Néres de enige speler is die ze bij een bod van 40 miljoen laten gaan, reken dan maar dat men snel met het schaduwlijstje gaat schakelen om een eveneens snelle en behendige speler met meer body en lengte binnen te halen.
Rustig aan, Johnk, het is voorlopig nog maar een geruchtje...Jöhnk schreef:Overmars heeft de self destruction button weer gevonden begrijp ik. Als je Neres wegdoet dan verzwak je de selectie. Zo simpel is het.
Die Mexicaan weegt de helft van Neres.Cruijff schreef:Maar Néres is soms ook zelf een zwakke schakel omdat hij heel erg eenbenig is, sommige spelers van Roda JC hem zelfs op snelheid konden kloppen en je in de lucht nagenoeg niets aan hem hebt.Jöhnk schreef:Overmars heeft de self destruction button weer gevonden begrijp ik. Als je Neres wegdoet dan verzwak je de selectie. Zo simpel is het.
Als Néres de enige speler is die ze bij een bod van 40 miljoen laten gaan, reken dan maar dat men snel met het schaduwlijstje gaat schakelen om een eveneens snelle en behendige speler met meer body en lengte binnen te halen.
IK GELOOF!!!!!!
Jongeman jongemanLionel schreef: Die Mexicaan weegt de helft van Neres.

Ook als je PL spelers opsomt die bij fokking everton slechte potten afleveren en ze op posities bij Ajax invult: het gaat er niet om hoe goed een speler nu is, maar om hoe goed hij straks in het Ajax shirt kan worden.
Bovendien is die Mexicaan gehaald met de middelen die er nu al zijn, als Overmars 40 miljoen voor Néres vangt (voor diverse andere spelers in de selectie zou ik een bod van die omvang weigeren en weglachen) dan gaat hij echt nog wel een stevige hengel uitwerpen voor een speler die ook Europees en in de Eredivisie kan scoren.
- InnerHarbour
Ik weet niet vanaf welke kant Tadec speelde bij Twente maar bij Southampton speelde hij puur zoals bijvoorbeeld Robben bij Bayern doet dus of hij nu op zijn favoriete positie speelt valt nog maar te bezien.Marillion schreef:Het maakt inderdaad nogal wat uit of je steeds op je favoriete positie kunt spelen of niet.
YNWA
Ff rustig afwachten: geloof er niks van. Overmars heeft niet ‘weer’ (?!) die knop gevonden. Hij doet het uitstekend.Jöhnk schreef:Overmars heeft de self destruction button weer gevonden begrijp ik. Als je Neres wegdoet dan verzwak je de selectie. Zo simpel is het.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Selectie sluit pact, TD verbreekt pact? Lijkt me dodelijk...
Bovendien: Solanke gaat voor 21 M, Neres voor 30? Hele scheve verhoudingen.
Niet doen dus.
Bovendien: Solanke gaat voor 21 M, Neres voor 30? Hele scheve verhoudingen.
Niet doen dus.
Neres staat er zelf voor open toch? Dus Neres verbreekt het pact.
Sowieso 40-50 vragen.
Sowieso 40-50 vragen.
IK GELOOF!!!!!!