Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Nou ja, ik wil dat toch echt wel weten als ik ergens teken. En voor een voetballer lijkt het mij ook wel een redelijke vraag.
Hij wil graag in een wat stabieler situatie terrecht komen. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. In die zin natuurlijk ook de vergelijking met Manchester en Arsenal, waar de trainers al jaren achter elkaar hun werk kunnen doen.
Natuurlijk is Ajax het niet vooraf van plan. Maar feit is wel dat het al jaren onrustig is. Dan kun je best even informeren wat de club nu denkt te gaan doen om dat tegen te gaan. Dat is geen garantie maar je kunt dan wel bepalen of je daar vertrouwen in hebt.
Hij wil graag in een wat stabieler situatie terrecht komen. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. In die zin natuurlijk ook de vergelijking met Manchester en Arsenal, waar de trainers al jaren achter elkaar hun werk kunnen doen.
Natuurlijk is Ajax het niet vooraf van plan. Maar feit is wel dat het al jaren onrustig is. Dan kun je best even informeren wat de club nu denkt te gaan doen om dat tegen te gaan. Dat is geen garantie maar je kunt dan wel bepalen of je daar vertrouwen in hebt.
Nil volentibus arduum
Als je niet bij het hogere management gaat horen en je solliciteert bij een multinational of groot bedrijf, dan wens ik je veel succes hiermee...Marillion schreef:Nou ja, ik wil dat toch echt wel weten als ik ergens teken.
Dat kan ik me ook best voorstellen ja, maar mede dankzij Maduro zijn slechte prestaties is de situatie bij Ajax al lang instabiel. Maar vraagt Ajax aan Maduro wanneer hij stabiel wordt en constant een hoog niveau gaat halen ? Als de spelers falen wordt de trainer ontslagen, ik vind dus dat de spelers zich niet moeten bemoeien met beleidszaken. Of het moet iemand als Cocu zijn, zo iemand heeft bij terugkeer in Nederland wel recht van spreken.Hij wil graag in een wat stabieler situatie terrecht komen. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. In die zin natuurlijk ook de vergelijking met Manchester en Arsenal, waar de trainers al jaren achter elkaar hun werk kunnen doen.
Bij ManU en Arsenal mogen de trainers ietsje meer besteden dan bij Ajax en worden de goede spelers niet constant weggekocht, geen goede vergelijking dus.
Als jij ergens solliciteert, verdiep je je hopelijk wel in de omstandigheden waaronder je moet werken?Baseman schreef:Als je niet bij het hogere management gaat horen en je solliciteert bij een multinational of groot bedrijf, dan wens ik je veel succes hiermee...Marillion schreef:Nou ja, ik wil dat toch echt wel weten als ik ergens teken.
Ja, dat vraagt Ajax inderdaad aan maduro. Dat was namelijk de reden dat Ajax heeft gewacht met een neiuw contract aanbieden. Als spelers falen worden ze verkocht of wordt hun contract niet verlengdDat kan ik me ook best voorstellen ja, maar mede dankzij Maduro zijn slechte prestaties is de situatie bij Ajax al lang instabiel. Maar vraagt Ajax aan Maduro wanneer hij stabiel wordt en constant een hoog niveau gaat halen ? Als de spelers falen wordt de trainer ontslagen,
I think I lost my fucking headache
Door zo lang te wachten met het aanbieden van een contractverlenging vragen ze dat natuurlijk wel van hem. Hij kan dan op z'n beurt bekijken of Ajax voor hem de meest geschikte club is om te spelen. Dat hij daarbij naar randvoorwaarden als stabiliteit in de organisatie kijkt kan ik begrijpen. Hij is er toch ook afhankelijk van wie er voor de groep staat en of dat niet elke keer een ander is.Baseman schreef:Dat kan ik me ook best voorstellen ja, maar mede dankzij Maduro zijn slechte prestaties is de situatie bij Ajax al lang instabiel. Maar vraagt Ajax aan Maduro wanneer hij stabiel wordt en constant een hoog niveau gaat halen ?
Dit soort besprekingen is wat mij betreft echt geen éénrichtingsverkeer en als dat het wel is dan weet ik genoeg. Je wilt toch weten wat men van plan is met de omgeving waarin jij moet werken?Baseman schreef:Als je niet bij het hogere management gaat horen en je solliciteert bij een multinational of groot bedrijf, dan wens ik je veel succes hiermee...Marillion schreef:Nou ja, ik wil dat toch echt wel weten als ik ergens teken.
Nil volentibus arduum
Dat weet Maduro ook, de club wil kampioen worden, de beker winnen en aan de CL deelnemen.Marillion schreef:Je wilt toch weten wat men van plan is met de omgeving waarin jij moet werken?
Of vraag jij tijdens je sollicitatie ook wie de directeur is en wat zijn plannen zijn, wie hij gaat aannemen voor het management en dat jij daarover wel enkele voorwaarden hebt ? Dan is het meteen einde sollicitatie...
Ik vind het gewoon logisch wat Maduro zegt. Wel vind ik dat zulke gesprekken binnenkamers moeten blijven en niet naar buiten moeten komen.
Maduro is een jonge speler en mede door het onrustige vaarwater waar Ajax in vertoefde heeft hij zich niet, denkt hij zelf denk ik, niet 100% kunnen ontwikkelen.
De vergelijking met Arsenal en Man Utd gaat niet mank. Nieuwe trainers kiezen voor hun eigen spelers en dat gaat tenkoste van talenten. Als Arsene nu zou worden ontslagen en de nieuwe trainer kan voor 100 miljoen nieuwe spelers kopen groeien spelers als Denilson, Walcott, Bendtler, Traore enzo echt niet zo snel als nu onder Arsene
Maduro is een jonge speler en mede door het onrustige vaarwater waar Ajax in vertoefde heeft hij zich niet, denkt hij zelf denk ik, niet 100% kunnen ontwikkelen.
De vergelijking met Arsenal en Man Utd gaat niet mank. Nieuwe trainers kiezen voor hun eigen spelers en dat gaat tenkoste van talenten. Als Arsene nu zou worden ontslagen en de nieuwe trainer kan voor 100 miljoen nieuwe spelers kopen groeien spelers als Denilson, Walcott, Bendtler, Traore enzo echt niet zo snel als nu onder Arsene
IK GELOOF!!!!!!
Dit is helemaal geen diepte-interview hoor.Thomas schreef:Dit interview lijkt overigens in strijd te zijn met de nieuwe geen-diepte-interviews-policy van Martin van Geel. Al kan het natuurlijk ook de aanleiding zijn geweest...
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Wat is de definitie van een diepte-interview dan? Gaat een diepte-interview dan meer over de speler zelf?Marijn schreef:Dit is helemaal geen diepte-interview hoor.Thomas schreef:Dit interview lijkt overigens in strijd te zijn met de nieuwe geen-diepte-interviews-policy van Martin van Geel. Al kan het natuurlijk ook de aanleiding zijn geweest...
Dus toen Cocu twijfelde of hij nog een jaar door wilde gaan bij PSV en eerst aan wilde kijken welke spelers de club ging aantrekken, vond je dat ook belachelijk?Baseman schreef:Laten we het er maar op houden dat ik vind dat een voetballer moet voetballen en zich verder nergens mee heeft te bemoeien en dat jullie vinden dat voetballers best meer mogen eisen
Nee, aangezien ik in deze topic al eerder aan heb gegeven dat de status van Cocu een heel andere is dan die van Maduro en dat ik vind dat iemand als Cocu wel meer inspraak mag hebben.Thomas schreef:Dus toen Cocu twijfelde of hij nog een jaar door wilde gaan bij PSV en eerst aan wilde kijken welke spelers de club ging aantrekken, vond je dat ook belachelijk?
Lezen Thomas

Het komt eeen ietwat arrogant over, vooral van een speler met zijn prestaties. Maar hij heeft natuurlijk het volste recht om naar het beleid te vragen voor de komende jaren voordat hij zijn krabbel onder een nieuw contract zet. Persoonlijk vind ik het wel goed wanneer voetballers verder kijken dan het veld lang is. (of zoiets :-) )
-
Psies. We hebben het altijd over het feit dat er geen clubliefde meer is, maar dit bewijst toch een beetje het tegendeel. Maduro zou ook kunnen zeggen: "Het zal mijn tijd duren en ik ga lekker cashen in Engeland." Maar je ziet toch dat hij z'n hart bij Ajax heeft zitten.Thafunk schreef:Het komt eeen ietwat arrogant over, vooral van een speler met zijn prestaties. Maar hij heeft natuurlijk het volste recht om naar het beleid te vragen voor de komende jaren voordat hij zijn krabbel onder een nieuw contract zet. Persoonlijk vind ik het wel goed wanneer voetballers verder kijken dan het veld lang is. (of zoiets :-) )
-
Ik denk dat Maduro gewacht heeft totdat er duidelijkheid t.o.v Ten Cate kwam. Maduro (en andere talenten) kregen amper een kans van Henk en Henk heeft een aparte manier van mensenomgang (schelden en tieren). Ik denk dat Maduro zich totaal niet lekker voelde met zo'n coach.Baseman schreef:Of hij had nu al een nieuw contract getekend...
vi.nlOpgebloeide Maduro loopt weg met Koster
12/11/2007 11:33
Ajacied Hedwiges Maduro is zeer te spreken over Ajax' interim-trainer Adrie Koster. Onder Henk ten Cate beleefde de middenvelder een mindere periode.
'Met Koster gaat het beter met me dan onder Ten Cate', is Maduro meer dan duidelijk in de Volkskrant. 'Of het door Koster komt? Misschien wel. Hij geeft me veel vertrouwen. Dan speel je automatisch beter, dan wanneer mensen aan je twijfelen. Dan twijfel jezelf ook.'
'Vooral vorig seizoen heeft Ten Cate twijfels uitgesproken. Hij reageerde vanuit emotie. Hij heeft daarvoor ook zijn excuses aangeboden. Koster is duidelijk. We besteden veel aandacht aan de tegenstander. Veel video-analyse. De vorige trainer deed dat bijna helemaal niet, met video.'
Dat laatste had ik niet verwacht van Koster, maar bevalt me wel.
- Daily Blind