Donny van de Beek
Moderator: mods
Re: Donny van de Beek
Ik denk dat het al beklonken is, alleen dat misschien wordt gewacht tot woensdag anders wel of geen kwalificatie voor de CL ? Uit Madrid of in La Marca hoor je of zie je ook weinig 

Neymar in onderhandeling met Barca..geen goed nieuws voor ons.
Ergens niet. Maar Real kan toch niet met Donny aankomen terwijl Barca Neymar koopt?
IK GELOOF!!!!!!
Met reus en modric hebben ze toch aardige verbindingsspelers.
Of zouden die weggaan?
Of zouden die weggaan?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kroos is toch een verdedigende middenvelder? toch geen speler die in de 16 mtr komt..elliquido schreef:Met reus en modric hebben ze toch aardige verbindingsspelers.
Of zouden die weggaan?
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk eerlijk gezegd dat ze nog een poging wagen op Pogba en daarna op Eriksen. Als dat allemaal niet lukt, dan gaat Donny ergens volgende week die kant op.Lionel schreef:Ergens niet. Maar Real kan toch niet met Donny aankomen terwijl Barca Neymar koopt?
In Engeland kunnen ze niemand kopen.
Ik heb naar Spurs zitten kijken. Zonder Eriksen (en ook nog Lo Celso) is het een middenmotor. United laat Pogba ook niet gaan. Tenzij Real misschien 300 miljoen biedt.
Ik heb naar Spurs zitten kijken. Zonder Eriksen (en ook nog Lo Celso) is het een middenmotor. United laat Pogba ook niet gaan. Tenzij Real misschien 300 miljoen biedt.
IK GELOOF!!!!!!
-
Als Pogba, Eriksen en Neymar niet naar Madrid gaan, geeft dat toch wel een mooie onderhandelingspositie voor Ajax: “Donny is nog jong, heeft veel potentie, we kunnen hem eigenlijk niet missen, we vragen standaard te weinig kijk maar naar Frenkie de Jong, dus weet je wat Madrid? Maak 120 miljoen over en we verliezen er nóg op!”
- Ajaciedjuh
Ik zie Eriksen nog wel weggaan (off topic). Die heeft nog maar een 1-jarig contract en Spurs hebben een opvolger gehaald. Als hij niet bij wil tekenen, zullen ze nu nog willen cashen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zit Donny echt als een kwijlende puppy te wachten tot baasje Zidane hem roept? 

Vrees dat we hem voor het laatst in actie zien vandaag. Anders had ie wel bijgetekend net als de rest.
Of hij wacht af welke kant het op gaat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Trab schreef:Vrees dat we hem voor het laatst in actie zien vandaag. Anders had ie wel bijgetekend net als de rest.

Vrees het ook. Erg jammer.
Marco O Netto neemt aan dat die blíjft? 

Hoorde het. Dat geeft weer hoop :)Toppie schreef:Marco O Netto neemt aan dat die blíjft?
-
Dat zal hij niet zomaar zeggen...Toppie schreef:Marco O Netto neemt aan dat die blíjft?
Alleen als Ajax de CL haalt, neem ik aan.
Hij blijft 

-
Top!Toppie schreef:Hij blijft
-
Nergens.
Tijdens zijn interview na de wedstrijd werd hem gevraagd of "er ook zo'n leuk filmpje van hem van de social media afdeling komt". Toen zei hij glimlachend "ze zullen vast wat klaar hebben staan".
Denk dat hij blijft.
Tijdens zijn interview na de wedstrijd werd hem gevraagd of "er ook zo'n leuk filmpje van hem van de social media afdeling komt". Toen zei hij glimlachend "ze zullen vast wat klaar hebben staan".
Denk dat hij blijft.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Kunnen speculeren, maar Volgens mij weet niemand het, het is gewoon afhankelijk of real wel kf niet concreet een bod gaat neerleggen. Dit is weer afhankelijk of ze andere spelers wel of niet kunnen halen.
Klopt, maar we weten wel dat er een bepaalde datum is afgesproken. Hopelijk is die snel aangebroken en hebben we zekerheid.Iniesta schreef:Kunnen speculeren, maar Volgens mij weet niemand het, het is gewoon afhankelijk of real wel kf niet concreet een bod gaat neerleggen. Dit is weer afhankelijk of ze andere spelers wel of niet kunnen halen.