Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Mijn God...heeft Ko nu ook al twitter?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Niemand weet echt iets, maar we verzinnen het gewoon en gaan daar dan oeverloos over door lopen zaniken. Doet me een beetje denken wat er met Jol gebeurde en we weten hoe dat is afgelopen. 

-
- AT Toto winner 10/11
Jij vindt dat alles prima en soepel verloopt in deze transfer?Neefkens schreef:Niemand weet echt iets, maar we verzinnen het gewoon en gaan daar dan oeverloos over door lopen zaniken. Doet me een beetje denken wat er met Jol gebeurde en we weten hoe dat is afgelopen.
Jij niet dan?
Serieus: kan jij niet even die sportwinkel inlopen en een beetje rondvragen hoe en wat?

Serieus: kan jij niet even die sportwinkel inlopen en een beetje rondvragen hoe en wat?
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 10/11
Hij schijnt er in zijn vrije tijd zelf af-en-toe te staan om bij te springen en aangezien hij nu toch geen club heeft om zich op te richten staat 'ie er misschien wel. Ik ga zo even langs. 

Denk je dat het gezanik uberhaubt effect heeft gehad? Ik vind het allemaal wel goed met die geruchten, transfers, afgeblazen transfers, etc. Straks beginnen we weer en dan zie ik het wel. Misschien komt het omdat we geen geld in kas hebben, maar ik verwacht weinig spectaculairs en kan het vooralsnog gemakkelijk van me af gooien. Tijdens eerdere transferperiodes zat ik vaak te F5-en, maar daar heb ik nu nog geen last van gehad. Rust.....tot vanavond, dan begint het weer.Scherrer schreef:Jij vindt dat alles prima en soepel verloopt in deze transfer?Neefkens schreef:Niemand weet echt iets, maar we verzinnen het gewoon en gaan daar dan oeverloos over door lopen zaniken. Doet me een beetje denken wat er met Jol gebeurde en we weten hoe dat is afgelopen.

VoetbalzoneMounir El Hamdaoui heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van AZ. De aanvaller mocht van technisch directeur Earnest Stewart een paar dagen wegblijven om na te denken over de toekomst, maar El Hamdaoui had daar geen behoefte aan. Woensdag liep hij samen met Moussa Dembélé rondjes om het trainingsveld.
El Hamdaoui is al een tijdje dichtbij een transfer naar Ajax, maar het definitieve akkoord laat op zich wachten. De Marokkaans international gaf reeds tweemaal zijn jawoord en is al medisch gekeurd door de Amsterdammers, maar kwam op het laatste moment toch met nieuwe eisen aanzetten. Hierdoor is hij woensdagavond zeker niet van de partij tegen PAOK Saloniki.
Nu snap ik het. Dit gaat niet om geld. Hij wil dat de afdeling webdesign een nieuwe site voor z'n winkel maakt. 

Nil volentibus arduum
Marillion schreef:Nu snap ik het. Dit gaat niet om geld. Hij wil dat de afdeling webdesign een nieuwe site voor z'n winkel maakt.

Ach, dan moeten ze bij Ajax de zaken maar wat vlotter afhandelen.Neefkens schreef:Niemand weet echt iets, maar we verzinnen het gewoon en gaan daar dan oeverloos over door lopen zaniken. Doet me een beetje denken wat er met Jol gebeurde en we weten hoe dat is afgelopen.
Uit de VI van 22/5-2009:
Geeft een duidelijk beeld, lijkt me. Die sportzaak is íets meer voor El Ham. dan gewoon een investering.We zijn neergestreken in de Rotterdamse wijk Kralingen. De buurt waar de El Hamdaoui's zijn opgegroeid, de regels en de wetten van het leven leerden, en waar ze voorlopig niet meer weggaan. Op 1 november 2008 kwam er een langgekoesterde wens uit van de drie broers Fouad (29), Samir(28) en Mounir(24): een eigen sportzaak. Terwijl de klanten binnendruppelen in de moderne winkel die drie afdelingen telt vol sportspullen, geeft Fouad El Hamdaoui uiting aan de Marokkaanse gastvrijheid. Er wordt thee gezet, meermalen ingeschonken en voordat we het doorhebben lopen we een middag mee inde sporen van een sportzaakeigenaar. Tussen de werkzaamheden door weidt de oudste zoon uit over het gemeenschappelijk bezit. 'We zijn hier twee straten verderop opgegroeid, maar als we voetbalschoenen of een bal nodig hadden, moesten we een half uur rijden om iets te vinden. Terwijl het hier barst van de talenten ende pleintjes! Daarom was het onze wens om een sportzaak in deze wijk te beginnen. De wijk heeft ons gevormd, en nu willen wij iets teruggeven. Daarom ook de naam Sportshop Kralingen. Het is geweldig dat we alsde broers El Hamdaoui dit hebben gerealiseerd, maar het gaat om de wijk. Natuurlijk zorgt Mounir met zijn spel bij AZ voor veel positieve publiciteit maar dat is nog altijd geen reden om zijn achternaam als merk te gebruiken. Dat past ook niet bij ons, daar zijn we te bescheiden voor. Laat andere mensen maar positief over ons praten, dat doen we zelf niet.'
De rolverdeling in de sportzaak is duidelijk. Fouad en Samir zijn fulltime krachten, terwijl Mounir bijspringt wanneer hij tijd heeft. 'Hij is druk met AZ. dus hij moet zijn tijd goed verdelen, maar áls hij kan, is Mounir aanwezig. Dan staat hij achter de kassa, helpt hij klanten of pakt hij dozen uit. Mounir voelt zich nergens te groot voor, dat zit niet in zijn karakter. Hij blijft altijd en overal zichzelf.' In afwachting van zijn vijf jaar jongere broer volgt de ene na de andere herinnering. Aan het kind Mounir, dat altijd netjes zijn huiswerk maakte en een voorbeeldige leerling was. Aan de hiërarchie in de familie, die ondanks de voetbalsuccessen nog altijd aanwezig is. 'Als Samir en ik dorst hebben, dan roepen we naar Mounir om drinken voor ons te halen', vertelt Fouad El Hamdaoui. 'Het gebeurt natuurlijk met een knipoog, maar hij blijft toch altijd ons jongere broertje. Thuis is er niets veranderd. Wij hebben een strenge opvoeding gehad, waarin we precies wisten wat wel en wat niet kon. Onze vader heeft dertig jaar in de Rotterdamse haven gewerkt, lange, zware dagen gemaakt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Samen met mijn moeder zorgde hij voor duidelijke regels. Geen rotzooi trappen, niet met de verkeerde vrienden omgaan en discipline tonen. Als we op de pleintjes aan het spelen waren en vóór zes uur thuis moesten zijn, dan werd daar niet van afgeweken. Er zwaaide wat als we te laat kwamen, maar dat kwam zelden voor. Misschien klinkt het streng, maar tegelijkertijd getuigde die aanpak van veel onderling respect. Familie is álles voor ons en niemand komt aan die onderlinge band.'
Het stinkt aan alle kanten!
Hij zou echter ook zelf verantwoordelijkheid kunnen nemen en ofwel niet bij Ajax tekenen, ofwel zelf die broers compenseren. Wat hij in z'n privétijd doet, is natuurlijk niet het probleem van een BVO . Wel die dikke salarisverhoging met twee handen aangrijpen, maar vervolgens niet mans genoeg zijn om zelf je privésores aan te pakken. Alsof BVO's sociaal-werkers zijn.joey schreef:Ach, dan moeten ze bij Ajax de zaken maar wat vlotter afhandelen.Neefkens schreef:Niemand weet echt iets, maar we verzinnen het gewoon en gaan daar dan oeverloos over door lopen zaniken. Doet me een beetje denken wat er met Jol gebeurde en we weten hoe dat is afgelopen.
Uit de VI van 22/5-2009:
Geeft een duidelijk beeld, lijkt me. Die sportzaak is íets meer voor El Ham. dan gewoon een investering.We zijn neergestreken in de Rotterdamse wijk Kralingen. De buurt waar de El Hamdaoui's zijn opgegroeid, de regels en de wetten van het leven leerden, en waar ze voorlopig niet meer weggaan. Op 1 november 2008 kwam er een langgekoesterde wens uit van de drie broers Fouad (29), Samir(28) en Mounir(24): een eigen sportzaak. Terwijl de klanten binnendruppelen in de moderne winkel die drie afdelingen telt vol sportspullen, geeft Fouad El Hamdaoui uiting aan de Marokkaanse gastvrijheid. Er wordt thee gezet, meermalen ingeschonken en voordat we het doorhebben lopen we een middag mee inde sporen van een sportzaakeigenaar. Tussen de werkzaamheden door weidt de oudste zoon uit over het gemeenschappelijk bezit. 'We zijn hier twee straten verderop opgegroeid, maar als we voetbalschoenen of een bal nodig hadden, moesten we een half uur rijden om iets te vinden. Terwijl het hier barst van de talenten ende pleintjes! Daarom was het onze wens om een sportzaak in deze wijk te beginnen. De wijk heeft ons gevormd, en nu willen wij iets teruggeven. Daarom ook de naam Sportshop Kralingen. Het is geweldig dat we alsde broers El Hamdaoui dit hebben gerealiseerd, maar het gaat om de wijk. Natuurlijk zorgt Mounir met zijn spel bij AZ voor veel positieve publiciteit maar dat is nog altijd geen reden om zijn achternaam als merk te gebruiken. Dat past ook niet bij ons, daar zijn we te bescheiden voor. Laat andere mensen maar positief over ons praten, dat doen we zelf niet.'
De rolverdeling in de sportzaak is duidelijk. Fouad en Samir zijn fulltime krachten, terwijl Mounir bijspringt wanneer hij tijd heeft. 'Hij is druk met AZ. dus hij moet zijn tijd goed verdelen, maar áls hij kan, is Mounir aanwezig. Dan staat hij achter de kassa, helpt hij klanten of pakt hij dozen uit. Mounir voelt zich nergens te groot voor, dat zit niet in zijn karakter. Hij blijft altijd en overal zichzelf.' In afwachting van zijn vijf jaar jongere broer volgt de ene na de andere herinnering. Aan het kind Mounir, dat altijd netjes zijn huiswerk maakte en een voorbeeldige leerling was. Aan de hiërarchie in de familie, die ondanks de voetbalsuccessen nog altijd aanwezig is. 'Als Samir en ik dorst hebben, dan roepen we naar Mounir om drinken voor ons te halen', vertelt Fouad El Hamdaoui. 'Het gebeurt natuurlijk met een knipoog, maar hij blijft toch altijd ons jongere broertje. Thuis is er niets veranderd. Wij hebben een strenge opvoeding gehad, waarin we precies wisten wat wel en wat niet kon. Onze vader heeft dertig jaar in de Rotterdamse haven gewerkt, lange, zware dagen gemaakt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Samen met mijn moeder zorgde hij voor duidelijke regels. Geen rotzooi trappen, niet met de verkeerde vrienden omgaan en discipline tonen. Als we op de pleintjes aan het spelen waren en vóór zes uur thuis moesten zijn, dan werd daar niet van afgeweken. Er zwaaide wat als we te laat kwamen, maar dat kwam zelden voor. Misschien klinkt het streng, maar tegelijkertijd getuigde die aanpak van veel onderling respect. Familie is álles voor ons en niemand komt aan die onderlinge band.'
Rationeel gezien heb je daar ongetwijfeld gelijk in, maar ik denk dat het voor hem ook een gevoelskwestie is.
Het is niet om hem te verdedigen, hoor. Maar soms begrijp je mensen beter door je te verdiepen in hoe ze denken. Wat niet betekent dat je het met hun redeneringen eens hoeft te zijn.
Het is niet om hem te verdedigen, hoor. Maar soms begrijp je mensen beter door je te verdiepen in hoe ze denken. Wat niet betekent dat je het met hun redeneringen eens hoeft te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Misschien zijn er ook wel Ajax-fans die niet willen dat er een Rotterdammer in Ajax-1 gaat spelen en daarom geen kaartje meer kopen. Het lijkt me dat we dat wel kunnen declareren bij onze familieman?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik vind het maar gehuil.
El Ham. zal bij Ajax een vermogen verdienen. Daar kan ie niet alleen zijn familie verzorgen, maar voor mij part heel de Rif in Marokko.
El Ham. zal bij Ajax een vermogen verdienen. Daar kan ie niet alleen zijn familie verzorgen, maar voor mij part heel de Rif in Marokko.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- InnerHarbour
Marillion schreef:Nu snap ik het. Dit gaat niet om geld. Hij wil dat de afdeling webdesign een nieuwe site voor z'n winkel maakt.

YNWA
Echt he, ik krijg ook maagoprispingen van dit soort taferelen. Net als vorig jaar met Pantelic die zich zorgen maakte of hij nog wel kleding kon kopen voor zn kinderen....Boabdil schreef:Ik vind het maar gehuil.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, daar moest ik ook al aan denken. Het kunnen aardige jongens zijn, Pantelic dan want El-Ham ken ik niet, maar soms echt totaal de realiteitszin kwijt hoor.Kruifie schreef:Echt he, ik krijg ook maagoprispingen van dit soort taferelen. Net als vorig jaar met Pantelic die zich zorgen maakte of hij nog wel kleding kon kopen voor zn kinderen....
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
joey schreef:Rationeel gezien heb je daar ongetwijfeld gelijk in, maar ik denk dat het voor hem ook een gevoelskwestie is.
Getver, wat ben jij belerend en politiek correct zeg.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Thijs schreef:Haha, daar moest ik ook al aan denken. Het kunnen aardige jongens zijn, Pantelic dan want El-Ham ken ik niet, maar soms echt totaal de realiteitszin kwijt hoor.Kruifie schreef:Echt he, ik krijg ook maagoprispingen van dit soort taferelen. Net als vorig jaar met Pantelic die zich zorgen maakte of hij nog wel kleding kon kopen voor zn kinderen....

De totale omzet van zo'n zaakje zal niks voorstellen met de miljoenen die El Hamdowie gaat verdienen. Kan ie makkelijk ophoesten. Gezeur van die verwende nesten.
Turkse media reppen over een 'mooi aanbod' wat Galatasaray aan Hamdaoui zal gaan doen. Ik denk dat het einde verhaal is als ik eerlijk ben.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Turkse media roepen wel wat meer.
Dominee, die berichten zijn van vorige week.
Ach, El Hamdowiej heeft ten minsten een sportzaak om kleding te geven aan zijn kinderen (als-ie die heeft).Thijs schreef:Haha, daar moest ik ook al aan denken. Het kunnen aardige jongens zijn, Pantelic dan want El-Ham ken ik niet, maar soms echt totaal de realiteitszin kwijt hoor.Kruifie schreef:Echt he, ik krijg ook maagoprispingen van dit soort taferelen. Net als vorig jaar met Pantelic die zich zorgen maakte of hij nog wel kleding kon kopen voor zn kinderen....
Voorlopig geeft Stewart namens AZ aan dat Ajax de enige serieuze partij is. En zij hebben er alleen maar belang bij wanneer er een andere club zou zijn die meer geld wil betalen. Ga er dus maar van uit dat Ajax voorlopig echt de enige partij is met concrete interesse.
Nil volentibus arduum