Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 6:02 pm

M.a.w. zoals El Clavo ook al schreef, je lult maar wat in de ruimte ..
Ach, wat een sterk argument weer. Er zullen vast en zeker nog meer posters te vinden zijn die zo'n genuanceerde en beargumenteerde mening over mij hebben, je mag alle namen van mij ook gebruiken.
Die citaten, daar heb ik je mij uitleg over gegeven ..
Jouw interpretatie, klopt, maar dat is iets anders dan wat er staat, jij noemt de verkeerde namen en als ik jouw "citaat" via de zoekfunctie probeer te vinden, blijkt er niets van te kloppen, m.a.w. geen citaat, maar wat jij denkt dat er staat.

Jij mag het laatste bericht hierover hebben, zoek nog wat anderen die het over "lult" e.d. hebben, zal je sterken, want dat heb je volgens mij wel nodig.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 6:30 pm

Nog bedankt voor het interview waarin staat wat jij zegt, wat er dus niet is .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 6:57 pm

.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 17, 2009 7:31 pm

Goed, zo kan ie wel weer, heren. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Kilroy

Bericht door Kilroy » za okt 03, 2009 6:43 pm

Ik begrijp niet waarom velen zo ongenuanceerd warm lopen voor van der Wiel als rechtsback. Is dit de beste met een NL paspoort? Hoort dit in Oranje thuis in ZA volgend jaar? Offensief en opbouwend is hij okay, maar defensief heb ik (met mijn gelimiteerde toegang) hem toch wel vreselijke en constante fouten zien maken. Let b.v eens op wanneer een tegenstander via hun rechtervleugel aanvalt, hoe vdW altijd naar het midden zerft en de tegenstanders linker aanvaller volkomen over het hoofd ziet. Ook tegen Anderlecht verscheidene malen weer. Ja, mischien beter dan Silva, hoewel . . . . , en zeker beter dan Ogararu of hoe die ook precies mag heten, maar dat is mijn kat ook. Momenteel defensief Ajax waardig? Niet in mijn opinie!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za okt 03, 2009 7:19 pm

VD Wiel wordt een topper (en is nu al Ajax-waardig)!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Kilroy

Bericht door Kilroy » za okt 03, 2009 11:53 pm

Dat is een opinie, niet een argument.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 04, 2009 10:36 am

Kilroy schreef:Ik begrijp niet waarom velen zo ongenuanceerd warm lopen voor van der Wiel als rechtsback. Is dit de beste met een NL paspoort? Hoort dit in Oranje thuis in ZA volgend jaar? Offensief en opbouwend is hij okay, maar defensief heb ik (met mijn gelimiteerde toegang) hem toch wel vreselijke en constante fouten zien maken. Let b.v eens op wanneer een tegenstander via hun rechtervleugel aanvalt, hoe vdW altijd naar het midden zerft en de tegenstanders linker aanvaller volkomen over het hoofd ziet. Ook tegen Anderlecht verscheidene malen weer. Ja, mischien beter dan Silva, hoewel . . . . , en zeker beter dan Ogararu of hoe die ook precies mag heten, maar dat is mijn kat ook. Momenteel defensief Ajax waardig? Niet in mijn opinie!
Misschien moet jouw kat eens naar de Talentendagen van Ajax, Kilroy.

Ik ben het met je eens. Ik vind Van der Wiel ook heel zwak in verdedigend opzicht.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 04, 2009 10:43 am

VD Wiel is verdedigend helemaal niet zwak. Het is niet zijn sterkste punt, want hij heeft sterkere punten. VD Wiel is ontzettend snel, technisch goed, goed opbouwend vermogen en aanvallend sterk. Daarnaast is hij verdedigend ook prima, maar geen absolute killer. Hij zal nooit een killer worden, maar t.o.v. 1 jaar geleden, is het alweer een stuk beter.

Ik ben blij dat Gregory in ons elftal staat, want hij corrigeert door zijn snelheid ontzettend veel. Let maar eens op zijn rol bij corners van Ajax!

Dit bovenstaande is dus mijn mening / argumentatie en niet een opinie :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 04, 2009 12:20 pm

Idd hij is aan het schitteren vandaag.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo okt 04, 2009 1:30 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

martijn401

Bericht door martijn401 » vr okt 09, 2009 8:34 am

Van der Wiel met hersenschudding naar HMH
De foto van de twitterpagina van Gregory van der Wiel (2e van rechts). In het midden rapper Lil'Wayne. FOTO TWITPIC

AMSTERDAM - Gregory van der Wiel zegde maandag de trip met Oranje naar Australië af vanwege een hersenschudding. Kennelijk was de kwetsuur snel genezen, want dinsdag meldde de verdediger van Ajax zich voor een concert van rapper Lil' Wayne in de HMH.
Woensdag maakte Van der Wiel melding van zijn bezoek aan het concert in de Heineken Music Hall (HMH) op zijn eigen twitterpagina. Hij plaatste er tevens een foto bij, waarop hij poseert met rapper Lil'Wayne. Ook ploeggenoten Kenneth Vermeer, Marvin Zegelaar en Thimothée Atouba bij Ajax flankeren Van der Wiel.

Van der Wiel, die tevens zijn Ajax-shirt aan de rapper uit New Orleans overhandigde, liep zondag in de slotfase van het competitieduel met Roda JC een hersenschudding op toen hij werd geraakt door een bal op zijn hoofd. Van der Wiel speelde de wedstrijd wel uit.
08/10/09 19u10
AD.nl

Afbeelding

Baseman

Bericht door Baseman » vr okt 09, 2009 9:31 am

Van der Wiel is een heel aardige rechtsback, maar intelligent kan hij absoluut niet genoemd worden...

Duke

Bericht door Duke » vr okt 09, 2009 9:41 am

Dat hoeft natuurlijk ook niet.

Maar ik heb inderdaad wel eens slimmere acties gezien. Al is de kans dat ie een bal moet koppen natuurlijk te verwaarlozen in de HMH. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

Aristides

Bericht door Aristides » vr okt 09, 2009 11:53 am

Baseman schreef:Van der Wiel is een heel aardige rechtsback, maar intelligent kan hij absoluut niet genoemd worden...
Mee eens, maar voetballers worden niet geselecteerd op intelligentie; het probleem is dat die voetballers dat niet beseffen door .... :ajaxsmiley.gif:

Ooit een collega gehad die ziek was om zichzelf (naam en wat hij had gezegd!) de dag erop in de krant terug te zien! Hij mocht blijven, maar had nog geen jaar later een andere baan!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 09, 2009 11:58 am

Wat een sukkel. :excited.gif:

Duke

Bericht door Duke » vr okt 09, 2009 12:24 pm

Vd Wiel: Geen Oranje wel rapconcert

Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal vindt het raar dat Gregory van der Wiel dinsdagavond een concert van de rapper Lil' Wayne in de Heineken Music Hall heeft bezocht. De rechtsback reisde maandag niet met Oranje naar Australië omdat hij zondag tijdens de uitwedstrijd van Ajax tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding had opgelopen.

"Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen'', weet Van Marwijk. "Ik ben geen arts, dus wie ben ik om daar iets van te zeggen. Maar het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is. Als we terug zijn in Nederland moet ik het er maar eens een keer rustig met hem over hebben. Tot dan kan ik er weinig over zeggen.''

Van der Wiel maakte woensdagochtend in alle vroegte (4.45 uur) op zijn twitterpagina bekend dat hij het concert had bezocht. De verdediger plaatste een foto waarop hij samen met de rapper poseerde. Van der Wiel bezocht het concert samen met ploeggenoten Thimothée Atouba, Marvin Zeegelaar en Kenneth Vermeer.
www.spitsnieuws.nl

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » vr okt 09, 2009 12:30 pm

Gaat ie dan ook met Afellay praten.Die is zowat elke vriendschappelijke wedstrijd geblesseerd maar bijna altijd weer genezen als de competitie wordt hervat ..
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » vr okt 09, 2009 12:31 pm

Het is geen een straatjongen die toevallig bij Ajax speelt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

martijn401

Bericht door martijn401 » vr okt 09, 2009 12:42 pm

Babel: 'Haters zitten te wachten tot we wat twitteren'

Home > Nieuws > Voetbalnieuws > sportbizz > wk-voetbal-2010
- Datum: 9-okt-2009 13:01

Ga naar SPORTBIZZ - SPORT, ENTERTAINMENT EN BUSINESS Ryan Babel (foto, rechts) springt op de bres voor Gregory van der Wiel. Niet iedereen heeft begrip voor de rechtsback van Ajax die zich vanwege een hersenschudding afmeldde voor de trip van Oranje naar Australië, maar wel een concert van rapper Lil’ Wayne bezocht.

‘Domme, nutteloze mensen,’ noemt Babel de criticasters van Van der Wiel op zijn twitterpagina. Op ditzelfde medium publiceerde z’n twittervriend ’s woensdags voor dag en dauw foto’s van zijn ontmoeting met Lil’ Wayne.

‘Zijn die zelfde mensen die ons volgen,’ laat Babel weten. ‘Jullie haters zitten te wachten tot we elke keer weer wat twitteren. (…) Die zelfde mensen die bullshit praten op forums/internet sites over die twitter onzin van Gregory van der Wiel en Ryan Babel.’ (MA)
sportweek. nog zo'n sukkel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr okt 09, 2009 12:49 pm

Dat domme getwitter.. ik vind dat zo'n onzin he. Lijkt me trouwens geen pretje dat getetter aan je kop in de HMH als je net een hersenschudding hebt gehad.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 09, 2009 12:54 pm

Zelfs niet als je géén hersenschudding hebt gehad. :666.gif:

jabu

Bericht door jabu » vr okt 09, 2009 1:02 pm

Babel: 'Haters zitten te wachten tot we wat twitteren'

Home > Nieuws > Voetbalnieuws > sportbizz > wk-voetbal-2010
- Datum: 9-okt-2009 13:01

Ga naar SPORTBIZZ - SPORT, ENTERTAINMENT EN BUSINESS Ryan Babel (foto, rechts) springt op de bres voor Gregory van der Wiel. Niet iedereen heeft begrip voor de rechtsback van Ajax die zich vanwege een hersenschudding afmeldde voor de trip van Oranje naar Australië, maar wel een concert van rapper Lil’ Wayne bezocht.

‘Domme, nutteloze mensen,’ noemt Babel de criticasters van Van der Wiel op zijn twitterpagina. Op ditzelfde medium publiceerde z’n twittervriend ’s woensdags voor dag en dauw foto’s van zijn ontmoeting met Lil’ Wayne.

‘Zijn die zelfde mensen die ons volgen,’ laat Babel weten. ‘Jullie haters zitten te wachten tot we elke keer weer wat twitteren. (…) Die zelfde mensen die bullshit praten op forums/internet sites over die twitter onzin van Gregory van der Wiel en Ryan Babel.’ (MA)
Typische reactie. Vooral niet de oorzaak bij jezelf zoeken en altijd met de vinger naar een ander wijzen. Hij gaat voorbij aan het feit dat het op z'n minst vreemd is tov Oranje om niet mee te gaan op de trip en wel naar een concert en vreemd tov Ajax om bij een doktersadvies dat je niet mag vliegen wel een concert te gaan bijwonen. Vd Wiel is zelf zo dom om dat openbaar te maken.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 09, 2009 1:38 pm

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nog. Pffff. :excited.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr okt 09, 2009 2:15 pm

Afbeelding
Gregory van der Wiel, die een hersenschudding heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen Roda JC, werkte een individuele training af. Gregory van der Wiel, die een hersenschudding heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen Roda JC, werkte een individuele training af.
:hypocrite.gif:

Plaats reactie