AD,,Of ik in de toekomst trainer wil worden? Waarom niet. Soms zie ik trainers aan het werk en vraag ik me af wat ze aan het doen zijn. Ik denk dan dat ik het beter zou kunnen.’’
Nogmaals Davids.
Edgar Davids
Moderator: mods
Na de wedstrijd van gisteren zei hij meer zinnige dingen over de wedstrijd dan Koster, bijvoorbeeld.
Ik denk eerlijk gezegd dat spelers op het hart wordt gelegd niet teveel over tactische zaken te praten. De presentatie van trainers verschilt vaak heel erg met die van spelers. Heeft met ervaring en training te maken, denk ik. Davids kan volgens mij wel een goede trainer worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat spelers op het hart wordt gelegd niet teveel over tactische zaken te praten. De presentatie van trainers verschilt vaak heel erg met die van spelers. Heeft met ervaring en training te maken, denk ik. Davids kan volgens mij wel een goede trainer worden.
Ik wil eerst ff zien hoe hij terug komt van die blessure... Tot nog toe heeft hij wel erg veel last van het feit dat hij een tijd weg is geweest.Davids binnenkort met Ajax om tafel
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 29 januari om 16:37
Edgar Davids gaat binnenkort met Ajax om tafel om te praten over de verlenging van zijn contract. De middenvelder, die net is teruggekeerd van een scheenbeenblessure, zegt tegen dagblad De Pers nog met vraagtekens te zitten. "Het hangt er vanaf hoe het loopt", blijft de Amsterdammer vaag. Davids werd een jaar geleden overgenomen van Tottenham Hotspur, waar hij op een zijspoor was geraakt. In Amsterdam bloeide de publiekslieveling weer op. Hij speelde elf competitiewedstrijden, alvorens hij in de voorbereiding op het nieuwe seizoen zijn scheenbeen brak. Davids heeft een aflopend contract in de hoofdstad.
Binnenkort wordt er gepraat over de toekomst. "We hebben half een afspraak gemaakt", zegt Davids. "In de komende weken zullen we gaan praten. Het hangt er vanaf hoe het loopt, wat de plannen zijn van Ajax. We gaan een beetje filosoferen en dan zien we wel."
Pompiedom
Vorig jaar duurde het ook even voor hij zijn ritme weer te pakken had. Het is te makkelijk gedacht dat hij meteen wel even op niveau is omdat hij fysiek sterk is. Spelritme is ook nodig. Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat Davids dit seizoen weer op niveau gaat spelen en dan mag hij wat mij betreft zeker nog een jaar door.Maurice schreef: Ik wil eerst ff zien hoe hij terug komt van die blessure... Tot nog toe heeft hij wel erg veel last van het feit dat hij een tijd weg is geweest.
Maar hij zal inderdaad wel even afwachten wie er voor de groep komt te staan.
Nil volentibus arduum
Absoluut niet, inderdaad. Iemand als Van Basten heeft Davids bijvoorbeeld zonder wat voor reden dan ook geschoffeerd. Ik snap prima dat Davids niet onder Van Basten wil werken.Bertje schreef:Kun je hem ook niet echt kwalijk nemen, eigenlijk.
Ik reken er nog altijd op dat Davids volledig herstelt van z'n blessure. En dan zou het natuurlijk zonde zijn als hij volgend seizoen in de MLS loopt te ballen.
Nou, als Davids het komende half jaar presteert, dan zit het met die twee zaken wel goed, denk ik. Davids wil gewoon weten of hij niet weer een heel jaar puin staat te ruimen om dan Europees voetbal te missen, uit de beker geknikkerd te worden en naast het kampioenschap te grijpen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
- martijn401
telegraafdo 31 jan 2008, 11:49
Ajax twee duels zonder Davids
ZEIST - Ajax kan de komende twee wedstrijden niet beschikken over Edgar Davids. De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Davids krijgt de straf wegens zijn rode kaart in de met 0-2 verloren competitiewedstrijd tegen PSV van woensdag. Hij mist hierdoor de topper tegen Feyenoord van zondag
valt nog mee
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hij kan natuurlijk nog altijd in beroep gaan..martijn401 schreef:telegraafdo 31 jan 2008, 11:49
Ajax twee duels zonder Davids
ZEIST - Ajax kan de komende twee wedstrijden niet beschikken over Edgar Davids. De middenvelder is door de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Davids krijgt de straf wegens zijn rode kaart in de met 0-2 verloren competitiewedstrijd tegen PSV van woensdag. Hij mist hierdoor de topper tegen Feyenoord van zondag
valt nog mee

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik wil hier niets goed praten, maar Davids wordt ook compleet misbruikt door Adrie. Wedstrijd in, wedstrijd uit speelt hij tegen een overmacht die hem links en rechts weten te passeren. Davids blijft maar lopen en wordt maar zelden aangespeeld, aangezien alle ballen hoog over z'n rastahaartjes heen zeilen. Als daarna Suarez of Huntelaar die balt weet op te vangen is het aan Davids om weer als een wilde te gaan jagen. Om moedeloos van te worden.Duke schreef:Valt inderdaad mee. Toch opvallend, die uitglijer van Davids. Vorig jaar had ik het gevoel dat dit soort zaken hem niet meer zouden overkomen.
- Ajaciedjuh
Omdat Ajax niet kan domineren (met dit spelersmateriaal), moeten we met 4 middenvelders gaan spelen (eventueel met Perez hangend op links). Dan wordt het voor Davids ook wat makkelijker.Peter schreef:Ik wil hier niets goed praten, maar Davids wordt ook compleet misbruikt door Adrie. Wedstrijd in, wedstrijd uit speelt hij tegen een overmacht die hem links en rechts weten te passeren. Davids blijft maar lopen en wordt maar zelden aangespeeld, aangezien alle ballen hoog over z'n rastahaartjes heen zeilen. Als daarna Suarez of Huntelaar die balt weet op te vangen is het aan Davids om weer als een wilde te gaan jagen. Om moedeloos van te worden.Duke schreef:Valt inderdaad mee. Toch opvallend, die uitglijer van Davids. Vorig jaar had ik het gevoel dat dit soort zaken hem niet meer zouden overkomen.
- Ajaciedjuh