We zullen zien hoe Donny zichzelf ziet. Als hij slim en verstandig is blijft hij. Als hij dom is gaat hij weg. Zo simpel is het natuurlijk wel. Want ik wil weleens zien hoeveel minuten hij daar gaat maken. Ik verwacht vrij weinig van hem daar.zeux schreef:De vraag is ook: nu Neres en mogelijk Ziyech nog een jaar willen blijven, zou Donny zich dan niet achter de oren moeten krabben? Nog een jaar in een elftal met een aantal cruciale spelers nog aan boord (dus ingespeeld) én een meer prominente rol door vertrek De Ligt/De Jong, versus naar Real gaan en daar het gerede risico lopen te verzuipen in het moeras van ego's en te eindigen als 12de/13de/14de man (of erger).Marillion schreef:Van de Beek zou er in ieder geval verstandig aan doen om een serieus gesprek met Zidane te hebben om duidelijk te krijgen wat zijn positie binnen de selectie zou zijn.
Maar vanuit Ajax gezien. We hebben kennelijk Manchester United en Napoli nee verkocht als het gaat om Neres. Waarom zouden we niet hetzelfde doen met Real Madrid inzake Van de Beek?
Donny van de Beek
Moderator: mods
Re: Donny van de Beek
IK GELOOF!!!!!!
-
Nou, als ik Donny was zou ik het wel weten hoor... Zo'n kans komt maar 1 keer voorbij. En ik gun het die jongen van harte. Als supporter hoop ik dat ie blijft, maar als mens snap ik echt wel dat ie de stap wil maken.
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Punt is, veel hoger dan Real is er niet en het is altijd een moeras van egos. Ook volgend jaar, en ongeacht je ‘status’.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Maar hij is toch niet klaar voor zo een stap? Denk je dat hij daar 3 kansen mag missen zoals hij deed tegen PAOK? Ik denk het niet. En zeker niet als je weinig toevoegt aan het spel.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Contacteer:
Dat zal volgend jaar niet anders zijn.
Short gains. En zodra je bij Real door de achterdeur weg moet, ga je 'zwerven', zoals zoveel van de jongens die zo vroeg naar zo'n 'topclub' gingen. Ze dwalen nu door de krochten van het voetbal.raymon schreef:Punt is, veel hoger dan Real is er niet en het is altijd een moeras van egos. Ook volgend jaar, en ongeacht je ‘status’.
Ik heb meer respect voor een Virgil van Dijk. De weg van de geleidelijkheid en nu topspeler van Liverpool.
Donny heeft toch zeker nog tien jaar in zich? Tijd zat om nog een jaar Ajax te doen en dan als (nog) sterkere speler Europa in te gaan. Dat zou zijn marktwaarde moeten vergroten ipv moeten verkleinen. Dus als de inschatting is dat Real een 'nu of nooit' situatie is, dan zou ik al helemaal niet gaan. Want dan is de interesse opportunistisch (Donny-als-speler-van-het-succesvolle-Ajax) in plaats van intrinsiek (Donny-de-speler-vanwege-zijn-voetbalkwaliteiten).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Van Dijk koos er destijds niet voor - hij had geen andere keuze. De topclubs kenden hem niet eens. Als Real in plaats van Celtic voor hem was gekomen toen ie nog bij Groningen zat, had ie echt wel toegehapt.zeux schreef: Ik heb meer respect voor een Virgil van Dijk. De weg van de geleidelijkheid en nu topspeler van Liverpool.
Ik vind Donny als voetballer niet bij Real passen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij Real zomaar afzegt. Dat is overigens (helaas) ook zeer begrijpelijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Real wil dus eerst liever Pogba, nu hij niet komt liever Neymar en als hij ook niet wil komen...tja, dan die Donny van Ajax maar.
Mijn god wat een belediging naar Donny. Lekker blijven, vlammen en volgend jaar naar een andere mooie topclub.
Mijn god wat een belediging naar Donny. Lekker blijven, vlammen en volgend jaar naar een andere mooie topclub.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- raymon
- Contacteer:
Bij mij zou Donny altijd als een van de eerste op het wedstrijdformulier staan maar ik vind hem geen absolute topspeler maar voor net daaronder. En vaak weten voetballers ook van zichzelf wel waar ze staan dus als er dan wel een absolute topclub langskomt, dan hap je toe.zeux schreef:Short gains. En zodra je bij Real door de achterdeur weg moet, ga je 'zwerven', zoals zoveel van de jongens die zo vroeg naar zo'n 'topclub' gingen. Ze dwalen nu door de krochten van het voetbal.raymon schreef:Punt is, veel hoger dan Real is er niet en het is altijd een moeras van egos. Ook volgend jaar, en ongeacht je ‘status’.
Ik heb meer respect voor een Virgil van Dijk. De weg van de geleidelijkheid en nu topspeler van Liverpool.
Donny heeft toch zeker nog tien jaar in zich? Tijd zat om nog een jaar Ajax te doen en dan als (nog) sterkere speler Europa in te gaan. Dat zou zijn marktwaarde moeten vergroten ipv moeten verkleinen. Dus als de inschatting is dat Real een 'nu of nooit' situatie is, dan zou ik al helemaal niet gaan. Want dan is de interesse opportunistisch (Donny-als-speler-van-het-succesvolle-Ajax) in plaats van intrinsiek (Donny-de-speler-vanwege-zijn-voetbalkwaliteiten).
De andere kant is, is de kans groter dat je van RM naar een grote club gaat of door nog een jaar Ajax (met het risico dat je geeneens CL speelt)? Ik denk eerlijk gezegd het eerste.
Dit dus.De Dominee schreef:Real wil dus eerst liever Pogba, nu hij niet komt liever Neymar en als hij ook niet wil komen...tja, dan die Donny van Ajax maar.
IK GELOOF!!!!!!
-
Transfer deze zomer lijkt nog geen zekerheidje... Overmars, sla je slag!
Laat Real maar alle energie en knaken in poofy splijtzwam Neymar steken.Gaizka1985 schreef:Transfer deze zomer lijkt nog geen zekerheidje... Overmars, sla je slag!

Met middenveld Donny - Blind - Ziyech speel je toch het gros van alle ploegen overhoop? Wat mij betreft begint EtH daar vanavond al mee.
-
Idem. Al vrees ik dat Ten Hag vasthoudt aan 4-2-3-1. Zonde, want dat is met de huidige selectie niet de beste tactiek.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Ajax.nl kondigt nog een verlenging aan.... 1+1=
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Waar zie je dat?Ajaciedjuh schreef:Ajax.nl kondigt nog een verlenging aan.... 1+1=
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Doel je op dit bericht?
In combi met dat gifje van die pass van Ziyech interpreteer ik dat niet als nog een verlenging maar meer mooi werk van Hakim straks tegen Emmen.
Nil volentibus arduum
We spelen niet this afternoon maar this evening tegen Emmen. 

- Ajaciedjuh
Oeps, jammer
.
Freek Janssen meldt dat ze nog steeds op Real wachten.

Freek Janssen meldt dat ze nog steeds op Real wachten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Op het AD staat dat Ajax aan Madrid en Donny heeft gevraagd de transfer uit te stellen naar 2020.
Volgens mij blijft ie nog even. Zou super zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Beek blijft let maar op... 
Neymar is hard onderweg naar Madrid

Neymar is hard onderweg naar Madrid
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ik begreep op Instagram dat het gisteravond op de tribune gezongen “Donny nog een jaar, nog een jaar, Doooonny nog een jahaar, jalalalalalalalaaa” daarna in de kleedkamer is overgenomen en dat zelfs onze Zuid-Amerikaanse vrienden meezongen!