Derk Boerrigter

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » di jul 30, 2013 9:52 pm

Yopi schreef: Boerrigter zal het goed doen in Schotland, schat ik. Hij kan hard rennen.
En ook daar komt ie niveau Pie-eater en Waterman tegen.

Derk zal het AT-archief in gaan als de man van de 2-3. Hij zal me langer bij blijven dan bijv. Sulejmani.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 9:55 pm

Alleen al door die goal was hij zijn contract waard. Die kop van Pieters na dat moment vergeet ik nooit meer. :neutral.gif: :headbang.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Rooie » di jul 30, 2013 10:02 pm

Nu ook bevestigd door Ajax (Ajax.nl)

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:04 pm

Net kon deze website de drukte niet aan:

http://www.talkceltic.net/forum/index.php

Ze zijn daar dolblij met Derk.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 30, 2013 10:09 pm

Zo, nogal ja. Hebben wij wat gemist ofzo?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:15 pm

Kan ik me niet voorstellen, Cees. Technisch komt hij tekort.

Ze noemen het bedrag van 3 miljoen pond.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Marillion » di jul 30, 2013 10:15 pm

Wow, die zijn wel héél enthousiast.

Ik wens Derk in ieder geval veel succes. Zou leuk zijn als hij zich daar goed ontwikkelt. Dan kun je bij een club als Celtic een fantastische loopbaan hebben ondanks de matige competitie.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door peter » di jul 30, 2013 10:16 pm

Another thing about this transfer, it's excellent that we can still attract these sort of players to a one team league and with two rounds of qualifying still to go before we even get to the group stages of the CL.

Boerrigter was a regular starter for Ajax, who are a massive European club in their own right. Just goes to show that we really are a gigantic fish in an extremely small pond.


:smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:23 pm

Waarom noemen ze hem 'big man'? Zijn ze in de war met Altidore of is het figuurlijk taalgebruik?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » wo jul 31, 2013 12:18 am

Nee Derk is best een lang ventje, ook voor Schotse begrippen hoor. Het feit dat wanneer hij een goede sprint aangaat hij behoorlijk rechtop loopt en qua body een stuk sterker overkomt dan Erik Pieters ( :smallgrin.gif: ) doet de rest.

Leuk voor de Celts dat ze hoge verwachtingen van hem hebben. En inderdaad grappig dat deelname in 6 CL wedstrijden namens Ajax en een toevalstreffer tegen Real Madrid als bewijs van zijn grote kwaliteiten worden gezien. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » wo jul 31, 2013 1:24 am

Qua fysiek vinden de Celtic supporters dat Derk lijkt op Gareth Bale. :blush.gif: :smallgrin.gif:

En hij is fit genoeg om morgen bij de selectie te zitten voor de voorronde van de Champions League (wat natuurlijk nog wel iets anders is dan dat hij er ook daadwerkelijk bij zit). Blijkbaar spontaan geen last meer van zijn enkel...



Toch is het wel vertederend om een bericht als dit te lezen:
Fantastic signing. This is that "proven quality" everyone's been after for years.
We've just signed a player who scored against Real Madrid in the Champions League last season.

He also was a regular for one of the biggest teams in the world, frankly i'm astonished we've got him for only 3 mill.

Brilliant work by Lawwell, Park and Lennon

En een gozer die als username Champions 67 heeft post dit:
will tear the league up cracking player seen him play a few times

Lewis1967 schreef:Cheers lads, remember it now! :biggthumpup.gif:

Haven't been this excited about a player for a while.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Derk Boerrigter

Bericht door WP_Legend » wo jul 31, 2013 1:44 am

Peter schreef:
Another thing about this transfer, it's excellent that we can still attract these sort of players to a one team league and with two rounds of qualifying still to go before we even get to the group stages of the CL.

Boerrigter was a regular starter for Ajax, who are a massive European club in their own right. Just goes to show that we really are a gigantic fish in an extremely small pond.


:smallgrin.gif:
Vergeleken met de troep die ze de afgelopen jaren hebben binnengehaald is onze Derk wel een topper natuurlijk!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door zeux » wo jul 31, 2013 8:37 am

Dat kan een Schneider-gevalletje gaan worden: binnengehaald als held, in no time van zijn voetstuk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Duke » wo jul 31, 2013 8:53 am

Ach, wie weet wat er was gebeurd als hij fit was gebleven. Geen slechte speler, kan het prima doen bij Celtic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » wo jul 31, 2013 9:09 am

Zeux schreef:Dat kan een Schneider-gevalletje gaan worden: binnengehaald als held, in no time van zijn voetstuk.
Sneyder, bedoel je, neem ik aan. Die draait trouwens een prima voorbereiding bij Gala. Wellicht is er na LvG's maatregel een belletje gaan rinkelen...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » wo jul 31, 2013 9:10 am

Dankzij Henk ten Cate, Willem. :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door wimpey » wo jul 31, 2013 9:17 am

Yopi schreef:Dankzij Henk ten Cate, Willem. :hypocrite.gif:
Z'n laatste kunstje! :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Derk Boerrigter

Bericht door beelzebub » wo jul 31, 2013 9:46 am

Celtic betaald toch minder dan we dachten :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 31, 2013 9:48 am

Netjes onderhandelt door Mark netto.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jul 31, 2013 9:57 am

Op die Celtic fansite hebben ze (ook) geen idee wat er betaald is. Laagste bedrag daar is dus £2m. Wat overeenkomt met ongeveer €2,4m.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Derk Boerrigter

Bericht door beelzebub » wo jul 31, 2013 10:15 am

Blijft een mooi rendement op 7 ton in twee jaar. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Derk Boerrigter

Bericht door ferry » vr aug 02, 2013 9:26 am

Hij doet ook alweer een huilie huilie verhaal in Schotland.
AD schreef:Boerrigter geeft De Boer een trap na

De naar Celtic getransfereerde Derk Boerrigter heeft in een interview met Schotse en Engelse media uitgehaald naar Frank de Boer. De rappe vleugelaanvaller stoorde zich vooral aan de opstelling van zijn oud-trainer rond de overgang naar Schotland.
'De Boer heeft totaal niet met me gesproken, toen ik Ajax verliet', zegt de 26-jarige linksbuiten tegen The Scotsman. 'Hij heeft me geen succes gewenst, ofzo. In het begin had ik veel krediet, maar het lijkt alsof ik het allemaal verspeeld heb. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan en ik vind het teleurstellend hoe het geëindigd is.'

Over zijn periode in Amsterdam zegt hij: 'In het begin maakte ik veel doelpunten voor Ajax en haalde ik het nationale elftal. De blessure heeft me echter teruggeworpen. Toen ik weer fit werd, was ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor.'

'Ik voelde me niet meer snel en was ook bang dat een verdediger me van achter zou trappen. Ik kwam daar overheen, maar toen zat ik op de bank. Toen dacht ik: Ik ben te goed voor de bank, ik wil spelen. Ik wil iedere wedstrijd spelen en zit niet graag op de bank. Ik heb er met Frank de Boer over gesproken, ik was niet blij met de situatie. Om die reden wilde ik vertrekken.'

In The Daily Mail zegt Boerrigter over zijn overgang naar Celtic: 'Het geeft me wel weer extra motivatie hier, dat is zeker. Ik wil hier succes boeken en hem dat laten zien. Het zou mooi zijn als we Ajax loten in de Champions League.'
Het verhaal in The Scotsman staat HIER.

Chique. :excited.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door InnerHarbour » vr aug 02, 2013 9:30 am

Erg jammer dat het zo weer moet, hoe moeilijk is het te zeggen, "ik bedank Ajax en wil het nu verder over Celtic en de toekomst hebben". Je schijt niet op het bord waarvan je gegeten hebt Boerrigter! :1evil.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Cruijff » vr aug 02, 2013 9:39 am

Wat begint die Jan Everse met de dag, met de minuut zelfs toch meer en meer gelijk te krijgen over Derk Boerrigter.

Waar is de kots smiley? Beste Dildo Derk, wanneer Ajax je niet had opgehaald bij RKC Waalwijk zou je nooit bij Celtic zijn beland verwaande pannenkoek... Het komt doordat je wat wedstrijden in Ajax shirt redelijk tot goed hebt gespeeld (20 tot 25% van zijn totaal was 'aardig' of 'goed' te noemen taxeer ik zo) dat je op de radar bent gekomen bij een club zoals Celtic.

Man man man hoe groot is de kans dat we Celtic loten? :666.gif: Zitten die gasten immers niet net als wij vrijwel zeker in pot 3 of kan dat nog opschuiven? :666.gif:
Laatst gewijzigd door Cruijff op vr aug 02, 2013 9:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Derk Boerrigter

Bericht door Yopi » vr aug 02, 2013 9:42 am

'Ik voelde me niet meer snel en was ook bang dat een verdediger me van achter zou trappen. Ik kwam daar overheen, maar toen zat ik op de bank. Toen dacht ik: Ik ben te goed voor de bank, ik wil spelen. Ik wil iedere wedstrijd spelen en zit niet graag op de bank. Ik heb er met Frank de Boer over gesproken, ik was niet blij met de situatie. Om die reden wilde ik vertrekken.'
Ik, ik, ik...

Hij mag het natuurlijk vinden en zeggen. Vrijheid van meningsuiting. En het zal voor niemand een verrassing zijn.

Plaats reactie