Evander Sno
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb geen zonnesteek, maar wellicht heeft onze TD wel te diep in het glaasje gekeken.joey schreef:Een zonnesteek opgelopen, Peter?
O nee, dat kan niet met dit weer.![]()
Nu begrijp ik er niets meer van. Ga me niet vertellen dat Sno de verdediger is die ze nog zouden halen.
-------Sno-------Aissati--------Gabri
Vertonghen-Lindgren-Oleguer-Silva
Woei dat kan inderdaad ook nog. Daar krijg ik helemaal warme gevoelens bij.

Ik zat steeds te denken dat wellicht de Ajax-site gehackt is, maar er staan nu ook foto's.
Mijn vertrouwen in de technische leiding heeft met deze aankoop een enorme deuk opgelopen. Hoe je het wendt of keert, het zijn toch Marco van Basten en Danny Blind die in deze jongen een versterking zien.

Mijn vertrouwen in de technische leiding heeft met deze aankoop een enorme deuk opgelopen. Hoe je het wendt of keert, het zijn toch Marco van Basten en Danny Blind die in deze jongen een versterking zien.
AFCA!
- Cluijffert
-
Spaar me alsjeblieft. Als hij dan toch moet spelen, dan maar als backup van Cvitanich bij een vertrek van KJH. Balvaste spits.Peter schreef:Ik heb geen zonnesteek, maar wellicht heeft onze TD wel te diep in het glaasje gekeken.joey schreef:Een zonnesteek opgelopen, Peter?
O nee, dat kan niet met dit weer.![]()
Nu begrijp ik er niets meer van. Ga me niet vertellen dat Sno de verdediger is die ze nog zouden halen.
-------Sno-------Aissati--------Gabri
Vertonghen-Lindgren-Oleguer-Silva
Woei dat kan inderdaad ook nog. Daar krijg ik helemaal warme gevoelens bij.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Sno gebruikt zijn lichaam altijd verkeerd, hij is zo dom als het achtereind van een varken.Vedette-10 schreef:Jongens: zo slecht is hij ook weer niet. Blijf hem alleen kwalijk nemen dat hij naar Feyenoord is gegaan, dat is gewoon verraad. Maar hij kan met zijn lichaam flink wat tegenstanders aftroeven hoor.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik was net dit filmpje aan het bekijken:Vedette-10 schreef:Jongens: zo slecht is hij ook weer niet. Blijf hem alleen kwalijk nemen dat hij naar Feyenoord is gegaan, dat is gewoon verraad. Maar hij kan met zijn lichaam flink wat tegenstanders aftroeven hoor.
http://nl.youtube.com/watch?v=xgvlMGAaX ... re=related
- Cluijffert
- Daily Blind
http://nl.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS ... re=related
Of hij is gehaald voor de act tijdens de thee
Of hij is gehaald voor de act tijdens de thee