Jan Arie van der Heijden

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Re: Jan Arie van der Heijden

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 31, 2009 5:18 pm

Willem II misschien, of RKC.
Ajax!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 04, 2009 5:17 am

Telesport schreef:Groningen wil Van der Heijden huren van Ajax

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, dinsdag
FC Groningen heeft Ajax laten weten in Jan-Arie van der Heijden (21) een welkome versterking te zien. Algemeen-directeur Hans Nijland maakte zondag na FC Groningen-Ajax de interesse kenbaar bij Danny Blind en informeerde inmiddels bij Sören Lerby – de zaakwaarnemer van de speler – hoe Van der Heijden zelf tegenover een verhuur staat.
De middenvelder, die tot 2013 in Amsterdam onder contract staat, maakte in de Euroborg geen deel uit van de Ajax-selectie en de kans op speeltijd lijkt niet groot. Als Ajax het licht op groen zet, zal de zaakwaarnemer met Van der Heijden overleggen. ,,Om te kijken wat het beste is voor zijn ontwikkeling”, aldus Lerby. Ook Willem II is geïnteresseerd.
Een huurprijs van 3 miljoen :1evil.gif:

Lijkt me een prima optie. Groningen uit hebben we gehad, dus laten we die wedstrijd maar lastiger maken voor onze concurrenten. Jan-Arie heeft speelminuten nodig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 04, 2009 7:32 am

De vraag is alleen of de tegenstanders het lastiger krijgen als Groningen vdHeijden huurt. Ik weet het namelijk zo net nog niet met die jongen.

Wel een uitstekende optie, natuurlijk. Gelijk doen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 04, 2009 9:53 am

Peter schreef:De vraag is alleen of de tegenstanders het lastiger krijgen als Groningen vdHeijden huurt. Ik weet het namelijk zo net nog niet met die jongen.

Prima speler die alleen maar beter wordt bij een verhuur. Ik zie hem wel aan spelen toe komen bij Groningen. Kijk alleen maar wat een verhuur betekend heeft voor spelers als Vertonghen, de Mul en Vermaelen.

Daniel

Bericht door Daniel » di aug 04, 2009 10:51 am

Goede optie, dat zeker. Maar dan moet hij wel echt aan spelen komen en niet zoals een Slijngaard daar bijna een heel seizoen op de bank zitten of potjes in het tweede spelen.. Dan kunnen ze beter hier in het tweede spelen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 04, 2009 11:34 am

In principe weet je genoeg als zo'n jongen elders niet aan spelen toekomt. Dan is hij waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 04, 2009 11:37 am

Zlatan Son of God schreef:
Peter schreef:De vraag is alleen of de tegenstanders het lastiger krijgen als Groningen vdHeijden huurt. Ik weet het namelijk zo net nog niet met die jongen.

Prima speler die alleen maar beter wordt bij een verhuur. Ik zie hem wel aan spelen toe komen bij Groningen. Kijk alleen maar wat een verhuur betekend heeft voor spelers als Vertonghen, de Mul en Vermaelen.
In het geval van Vertonghen heeft het ons in ieder geval het kampioenschap gekost.

Is het done om een clausule met Groningen overeen te komen dat Van der Heijden niet met Groningen tegen Ajax mag spelen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 04, 2009 11:42 am

Nee, aan die flauwekul moet je niet beginnen. Je verhuurt een speler omdat je graag ziet dat hij zich ontwikkelt zodat hij van waarde kan zijn voor Ajax. Als we bang zijn dat hij te goed is kunnen we hem beter houden en opstellen.
Nil volentibus arduum

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 04, 2009 11:55 am

Zlatan Son of God schreef:

Nog een speler zonder snelheid bij Groningen. Die hebben zowat het traagste elftal van de Eredivisie. Maar goed, dit soort spelers moeten sowieso nu verhuurd worden. Misschien leert hij nog eens z'n defensieve taken op te pakken en dynamischer te spelen in het ren-je-rot-systeem (is wel wat minder geworden) van Jans.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 04, 2009 12:22 pm

Van het GTPV is weinig over. :smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 12:34 pm

Inderdaad. Lekker naar RKC of Willem II laten gaan, meer kans op speeltijd en Nijland kan doodvallen.

Je oogst wat je zaait, dat moeten ze maar eens in de oren knopen bij Groningen, Twente en KZ.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 04, 2009 12:58 pm

Misschien leert hij nog eens z'n defensieve taken op te pakken en dynamischer te spelen in het ren-je-rot-systeem (is wel wat minder geworden) van Jans.
Hij leert het niet in al die jaren bij Ajax (Ik ken hem sinds de B-jeugd, dat is al jaren geleden) dan nu wel bij Groningen? Ik ben bang dat hij niet dynamischer wordt, hij is het nooit geweest, ook niet voor zijn blessures.

Verhuren? ja, kan iedereen zien wat hij waard is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 2:59 pm

Nijland: 'PSV wil meeprofiteren van hoofdprijs voor Berg'
04/08/2009 11:45

FC Groningen geeft de interesse in Mike Zonneveld voorlopig geen vervolg en zoekt verder naar andere alternatieven voor de vacante positie links op het miiddenveld. Ajacied Jan-Arie van der Heijden is een van de kandidaten.

FC Groningen was het met Zonneveld al eens over een tijdelijke overgang, maar de vraagprijs van PSV blokkeert de verhuur. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen noemt de gang van zaken rond de onderhandelingen 'zeer vreemd'.

'Ik snap het niet. Jan Reker heeft mij gebeld met de vraag of wij interesse hadden in Zonneveld', legt Nijland uit aan Voetbal International. 'Hij wist dat wij een linkshalf zochten. Ik heb aangegeven dat we bezig waren met Tim Sparv. Toen bleek dat hij nog niet haalbaar is, heb ik Reker weer gebeld.'

Dat gesprek leverde niet de uitkomst op die Nijland verwachtte. 'De vraagprijs is werkelijk belachelijk hoog. Ik weet zeker dat niet één club in de Eredivisie die som op tafel legt. Misschien denkt PSV mee te kunnen profiteren van de hoofdprijs voor Marcus Berg, maar daar doen wij niet aan mee.'

Groningen wendt zich mogelijk tot Ajax om Van der Heijden op huurbasis over te nemen. De 21-jarige middenvelder kwam het afgelopen seizoen niet in actie vanwege een knieblessure. Ook Willem II heeft interesse in Van der Heijden.

bron vi
Net zoals Groningen probeert te profiteren van de hoofdprijs die Ajax gevangen heeft voor KJH en Sneijder?

Daaag, Nijland. Flikker maar lekker op.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 04, 2009 3:04 pm

Ajax moet emoties buiten dit soort zaken laten. Het is zowel voor van der Heijden als Ajax goed als hij ervaring bij een club op dat nivo kan opdoen.
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 04, 2009 3:07 pm

Exact; bovendien is een coulante opstelling van Ajax iets om later profijt van te hebben, als we weer eens zin hebben in het aantrekken van een Groningenspeler (al zou ik er momenteel geen een kunnen bedenken die bij Ajax zou kunnen excelleren).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 3:08 pm

Mwoah, bij zogenaamde gelijke geschiktheid mag Ajax wat mij betreft altijd de emoties voor wat betreft Feyenoord, AZ, Twente en Groningen laten meespelen. Leren ze misschien wat van.

Zo lees ik dat Willem II en RKC ook interesse hebben. Laat hem maar naar RKC gaan, leuke club. Goede ervaringen mee.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 3:10 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Exact; bovendien is een coulante opstelling van Ajax iets om later profijt van te hebben, als we weer eens zin hebben in het aantrekken van een Groningenspeler (al zou ik er momenteel geen een kunnen bedenken die bij Ajax zou kunnen excelleren).
Tja, en dan zijn wij coulant en over 1 a 1,5 jaar hangt Nijland weer de klootzak uit als Ajax langskomt. Alleen coulant zijn als er tijdens prettige gesprekken ook wordt besproken dat Groningen voortaan niet meer zo irritant moet doen met transfers naar Ajax.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 04, 2009 10:36 pm

Idd, lekker laten stikken. Ajax moet zichzelf verbeteren. En anders gewoon aansturen op een arbitragezaak :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 05, 2009 8:18 am

De Dominee schreef:Mwoah, bij zogenaamde gelijke geschiktheid mag Ajax wat mij betreft altijd de emoties voor wat betreft Feyenoord, AZ, Twente en Groningen laten meespelen. Leren ze misschien wat van.

Zo lees ik dat Willem II en RKC ook interesse hebben. Laat hem maar naar RKC gaan, leuke club. Goede ervaringen mee.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 05, 2009 8:44 am

Het schijnt toch rondgekomen te zijn:
Groningen huurt Zonneveld van PSV

EINDHOVEN - Mike Zonneveld stapt over van PSV naar FC Groningen. De 28-jarige verdediger uit Noordwijk komt dit seizoen op huurbasis uit voor de ploeg van trainer Ron Jans.

Zijn contract in Eindhoven loopt door tot medio 2011.

Zonneveld begon deze zomer aan zijn derde seizoen bij PSV. Hij had evenwel ook onder de nieuwe trainer Fred Rutten weinig uitzicht op een basisplaats. FC Groningen toonde al geruime tijd belangstelling voor Zonneveld. Dinsdagavond bereikten beide clubs een akkoord over de huurvoorwaarden.

Zonneveld kwam eerder voor NAC Breda, NEC, Go Ahead Eagles en de Ajax-jeugd uit. Hij speelt met FC Groningen op 30 augustus thuis tegen PSV.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo aug 05, 2009 3:50 pm

Zonneveld, dat is net zoiets als Kromkamp ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 05, 2009 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 05, 2009 10:31 pm

999 schreef:Zonneveld, dat is niet zoiets als Kromkamp ..
vd Heijden ook.

1 kopen, 3 krijgen. Zo komt Ajax van Bodul, vd Heijden en Blind af. Anders gaat het echt niet lukken.

999

Bericht door 999 » wo aug 05, 2009 10:38 pm

wimpey schreef:
999 schreef:Zonneveld, dat is net zoiets als Kromkamp ..
vd Heijden ook.

1 kopen, 3 krijgen. Zo komt Ajax van Bodul, vd Heijden en Blind af. Anders gaat het echt niet lukken.
Tja, ze kunnen mij ook niet bekoren ...
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo aug 09, 2009 2:32 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 12, 2009 3:45 pm

Van der Heijden ziet FC Groningen wel zitten
Jan-Arie van der Heijden zegt dat een vertrek naar FC Groningen tot de mogelijkheden behoort. De middenvelder wil graag aan spelen toekomen. Bij Ajax lijken de kansen daarop echter klein.

"Ik heb nog niet bij de wedstrijdselectie gezeten", aldus Van der Heijden tegenover OnsOranje. "Dat is wel een indicatie natuurlijk. Er zijn bij Ajax heel veel goede spelers voor een paar posities op het middenveld."

Een vertrek naar Groningen is mogelijk, maar de middenvelder heeft meer opties. "Ik zou hier best willen voetballen. FC Groningen is mooie, goede club. Maar ik heb meerdere opties. Ik weet het dus nog niet."

Door aan spelen toe te komen hoopt Van der Heijden zich verder te ontwikkelen. "Ik moet meer power in de duels krijgen en ervaring opdoen. Daarmee kan ik dan beter leren inschatten wanneer je wel of niet risico kan nemen. Zulke dingen leer je alleen in het veld, met echte tegenstand."
En dan kan Ajax hem over 3 jaar weer terugkopen voor 10 miljoen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Plaats reactie