Telesport schreef:NEC wil Ajacied Goossens
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Na Dennis Rommedahl te hebben binnengehaald, lijkt NEC zijn zinnen op nog een Ajacied te hebben gezet. "Carlos Aalbers (technisch directeur van de Nijmegenaren, red.) heeft mij naar de situatie van John Goossens gevraagd", beaamt manager technische zaken Danny Blind van Ajax.
"Ik heb gezegd dat hij nog 2,5 jaar onder contract staat. Ze komen erop terug." Blind kan binnenkort mogelijk ook een telefoontje uit Rusland verwachten. Russische media melden dat Spartak Moskou is geïnteresseerd in Oleguer. "Ik heb nog niets vernomen", aldus Blind.
John Goossens
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dat lijkt me aannemelijker idd...gesolliciteerd heeft-ie immers al...hoewel er ook gezegd wordt dat-ie naar Galatasaray vertekt...whatever...gaizka schreef:El Akchaoui zal in de zomer wel samen met Mario Been richting de kuip gaan...Peter schreef:Als back moet hij el Akchaoui voor zich dulden, dus deze snap ik niet helemaal.
-
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Goossens heeft een fantastische trap en overzicht. Zijn beperking is zijn gebrek aan snelheid en het ontbreken van een actie.
Scoort wel veel. Afgelopen maandag had hij tegen az ook weer een geweldige paas tussen de verdediging en keeper in.
Als ik Ajax was zou ik hem in eerste instantie verhuren aan een goede Eredivisie club en dan bekijken hoe hij zich manifesteert. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.
Een aantal jaren geleden kon hij naar Chelsea als ik me niet vergis.
Scoort wel veel. Afgelopen maandag had hij tegen az ook weer een geweldige paas tussen de verdediging en keeper in.
Als ik Ajax was zou ik hem in eerste instantie verhuren aan een goede Eredivisie club en dan bekijken hoe hij zich manifesteert. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.
Een aantal jaren geleden kon hij naar Chelsea als ik me niet vergis.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ajacied voor vier jaar naar NEC
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - NEC heeft FC Twente afgetroefd in de strijd om Ajacied John Goossens (20). De aanvaller van Jong Ajax tekent in Nijmegen een contract voor vier jaar.
De Heemstedenaar gold in Amsterdam als een groot talent, maar slaagde er door diverse blessures nooit in om een plaats in de A-selectie af te dwingen. Na Dennis Rommedahl is Goossens de tweede Ajax-speler die deze winterstop naar NEC vertrekt. Mogelijk is hij woensdag al inzetbaar in het uitduel met FC Groningen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/
Ramona schreef:Ajacied voor vier jaar naar NEC
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - NEC heeft FC Twente afgetroefd in de strijd om Ajacied John Goossens (20). De aanvaller van Jong Ajax tekent in Nijmegen een contract voor vier jaar.
De Heemstedenaar gold in Amsterdam als een groot talent, maar slaagde er door diverse blessures nooit in om een plaats in de A-selectie af te dwingen. Na Dennis Rommedahl is Goossens de tweede Ajax-speler die deze winterstop naar NEC vertrekt. Mogelijk is hij woensdag al inzetbaar in het uitduel met FC Groningen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/
- Daily Blind
Mij ook.. durf met zekerheid te stellen dat deze jongen evenveel of misschien wel meer laat zien dan vetzak Sulejmani.banjavi schreef:Geen huur??? Verbaast me eerlijk gezegd
Ik had hem of verhuurt of bij het eerste gehaald. Maar zijn plek wordt ingenomen door jongens als Kennedy, Leonardo en voorheen Rommedahl..