Een grote jongenVedette-10- schreef:Om dat hij wel initiatief neemt en fel speelt, misschien.. Hij speelt nog niet foutloos, maar hij kan uitgroeien tot een grote jongen in de selectie.

Moderator: mods
Ik vond hem tegen Heracles beter dan tegen Heerenveen ja. Nog beroerd, maar tegen Heerenveen vond ik hem echt ruk.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarin bedoel je? Ik neem aan dat je niet op zijn spel doelt, want dat was tegen Heracles nog beroerder dan tegen Heerenveen...Peter schreef:Er zit wel een stijgende lijn in.
Mee eens! Een slimme voetballer die altijd vooruit denkt en probeert te voetballen. Indien het niet kan overschakelt naar bikkelen ondanks zijn kleine lichaam.Jöhnk schreef:Enige die mij in deze matige wedstrijd beviel. Ondanks zijn lengte erg veel body. Moet in de basis.
Zo slecht als hij net na de winterstop speelde is hij ook absoluut niet. Hij heeft vooral heel wat duelkracht. Puur fysiek (dus qua bovenlichaam, met name) zal hij een Davids-achtige kracht moeten ontwikkelen.Jöhnk schreef:Enige die mij in deze matige wedstrijd beviel. Ondanks zijn lengte erg veel body. Moet in de basis.
Lindgren was de beste man van Ajax hoorZlatan Son of God schreef:Nee aan de rechterkant. Lindgren die constant ballen inleverde stond meer links te spelen.Aristides schreef:Stond hij dit keer niet op links, deze rechtsbenige speler die altijd aan de rechterkant speelde in de jeugd (op of drie, maar dan inschuivend)