Grygera
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
http://www.AjaxLive.nl
'Grygera wil liever niet naar het geïnteresseerde Tottenham'
21 augustus 2006
Grygera heeft tegenover Skysports laten weten dat hij een vertrek naar Engeland niet als zijn favoriete, volgende stap in zijn carrière ziet. Tottenham Hotspur is geïnteresseerd in Grygera maar de Tsjech ziet zich echter liever in een andere competitie spelen. "Tottenham is een grote club, maar Engeland is eigenlijk niet mijn eerste keus. Maar ik zou niet op voorhand 'nee' zeggen."
Grygera zegt dat hij op dit moment geen aanbiedingen van andere clubs heeft ontvangen. Wanneer Tottenham Hotspur toch concrete belangstelling gaat tonen, dan kunnen volgens Grygera een aantal factoren in Londen toch gunstig voor hem zijn.
"Als je een club uitkiest, bekijk je eerst of je daar al iemand kent. Tottenham heeft een Nederlandse coach en bovendien Edgar Davids. Zij kunnen mij dan wel begrijpen. Ik weet uit mijn eigen ervaring hoe belangrijk het voor me is om bij mijn nieuwe club personen te hebben die mij goed kunnen begrijpen. Zo was Tomas Galásek zeer belangrijk voor mij toen ik naar Ajax vertrok."
Wanneer deze zomer er alsnog een club zich meldt bij Ajax voor Grygera, dan zal de Tsjechische verdediger er zeker over nadenken. "Als er een interessante aanbieding van een buitenlandse club komt die een goede reputatie in Europa heeft, zal ik er niet op tegen zijn."
'Grygera wil liever niet naar het geïnteresseerde Tottenham'
21 augustus 2006
Grygera heeft tegenover Skysports laten weten dat hij een vertrek naar Engeland niet als zijn favoriete, volgende stap in zijn carrière ziet. Tottenham Hotspur is geïnteresseerd in Grygera maar de Tsjech ziet zich echter liever in een andere competitie spelen. "Tottenham is een grote club, maar Engeland is eigenlijk niet mijn eerste keus. Maar ik zou niet op voorhand 'nee' zeggen."
Grygera zegt dat hij op dit moment geen aanbiedingen van andere clubs heeft ontvangen. Wanneer Tottenham Hotspur toch concrete belangstelling gaat tonen, dan kunnen volgens Grygera een aantal factoren in Londen toch gunstig voor hem zijn.
"Als je een club uitkiest, bekijk je eerst of je daar al iemand kent. Tottenham heeft een Nederlandse coach en bovendien Edgar Davids. Zij kunnen mij dan wel begrijpen. Ik weet uit mijn eigen ervaring hoe belangrijk het voor me is om bij mijn nieuwe club personen te hebben die mij goed kunnen begrijpen. Zo was Tomas Galásek zeer belangrijk voor mij toen ik naar Ajax vertrok."
Wanneer deze zomer er alsnog een club zich meldt bij Ajax voor Grygera, dan zal de Tsjechische verdediger er zeker over nadenken. "Als er een interessante aanbieding van een buitenlandse club komt die een goede reputatie in Europa heeft, zal ik er niet op tegen zijn."
'Ajax weigerde bod Anderlecht op Grygera'
26 augustus 2006
De afgelopen week heeft Anderlecht tevergeefs geprobeerd Zdenek Grygera over te nemen van Ajax. De Amsterdammers wezen een bod van de Belgische topclub resoluut af, zo melden Belgische media.
Aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Grygera af. Willen de Ajacieden nog een transfersom vangen voor de rechterverdediger, dan moet Ajax de Tsjech vóór het einde van dit seizoen verkopen. De club uit Brussel hoopt komende week toch nog een rechterverdediger te presenteren.
fcupdate.nl
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Dus moeten clubs als Anderlecht en Feyenoord zelf opleiden of spelers met doorgroeimogelijkheden kopen. Anderlecht kan het zich niet veroorloven om gearriveerde spelers bij de Nederlandse top3 (5?) weg te kapen en vice versa is het volgens mij niet anders, of het moet om een afdankertje zoals Lucius gaan :D
Ajax!
Tsja, voor De Jong hebben we ook nog 1,5 miljoen gekregen toen hij nog maar een contract had van een half jaar. Wie weet is in de winterstop gebleken dat we hem zeker kunnen missen.joey schreef:Vanwege zijn blessure?
Zal wel in de winterstop gaan.
Aan de andere kant denk ik eigenlijk wel dat Grygera z'n contract uit wil zitten.
Grygera begint zich toch wel op te werken als vaste man naast Jaap Stam. Moet natuurlijk heerlijk zijn voor Grygera om naast hem te mogen spelen!
Helaas loopt zijn contract einde seizoen af, daar moet toch iets op te verzinnen zijn? Grygera ziet nu toch ook in hoe het kan zij bij Ajax... ik denk dat er best te praten valt over contractverlenging in de huidige situatie!
Helaas loopt zijn contract einde seizoen af, daar moet toch iets op te verzinnen zijn? Grygera ziet nu toch ook in hoe het kan zij bij Ajax... ik denk dat er best te praten valt over contractverlenging in de huidige situatie!
En Gryga heeft zelf niks te vertellen? Als ik hem zo zie bewegen in dit team en rond de club, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij het prima naar z'n zin heeft. Al is Italie idd een droom voor hem, maar bijtekenen en dan over 1 a 2 jaar alsnog die stap maken is toch ook niet verkeerd? 
- Giacomo Puccini