Ah, ok.Benji schreef:Hij heeft gewoon de gehele voorbereiding meegedaan bij Anderlecht, Wimpey, hij stond immers nog een jaar onder contract.

Moderator: mods
Ah, ok.Benji schreef:Hij heeft gewoon de gehele voorbereiding meegedaan bij Anderlecht, Wimpey, hij stond immers nog een jaar onder contract.
hahahahahah ik keur hem goedRide schreef:Ik heb al een basis voor een lied voor VAK410
http://www.youtube.com/watch?v=oCERfa8L ... page#t=20s
Boeliki Boeliki Boeliki HA, Boeliki Boeliki Boeliki HA
Bulykin maakt mét vergunning entree op training Ajax
05/09/2011 11:50
Dmitry Bulykin is speelgerechtigd voor Ajax. De spits die op de slotdag van de transferperiode werd overgenomen van Anderlecht heeft zijn werkvergunning binnen en traint maandag (14.30 uur) mee met de selectie van trainer Frank de Boer.
'Ik ben helemaal klaar voor mijn nieuwe club', liet Bulykin eerder al weten aan Voetbal International. 'Met Anderlecht heb ik de voorbereiding meegemaakt en ben dus helemaal fit.'
De Rus heeft inmiddels ook een eerste onderhoud met De Boer achter de rug. De keuzeheer van de Amsterdammers was de voorbije dagen afwezig omdat hij namens Ajax deelnam aan het UEFA Elite Coaches Forum, dat plaats had op het hoofdkwartier van de FIFA in het Zwitserse Nyon. Daar sprak de Ajax-coach met andere trainers over de ontwikkelingen in het hedendaagse topvoetbal.
De Boer liet aan duidelijkheid niets te wensen over in het gesprek met Bulykin. 'Hij verwacht goede wedstrijden en doelpunten van mij', laat de Rus maandag weten.
Bulykin vertelde zeer verheugd te zijn met zijn overgang. 'Ik ben dolblij dat de transfer doorgang kon vinden. Bij Ajax kan ik voetballen op het hoogste niveau en in de Champions League.'
Overigens is Bulykin nog niet te zien door de supporters maandag. De Amsterdammers trainen vanmiddag besloten.
www.sports.ruAjax’s Bulykin courted by Al-Kharitiyath
Qatari side Al-Kharitiyath are interested in Ajax forward Dmitry Bulykin, Soccernews.nl reported with reference to Gulf Times.
According to the source, the Qatari club have already made a bid for the Russian player. However, Ajax declined the offer. Frank de Boer, the head coach of the Dutch club, doesn’t want to sell Bulykin because there are too few attackers left in his roster due to the injury of Kolbeinn Sigthorsson.
De persafdeling van Ajax lijkt niet blij met de uitspraken van Dimitri Bulykin in het Algemeen Dagblad. De Rus zei dat hij erg teleurgesteld is dat hij niet speelde en dat hij op gesprek wilde met Frank de Boer.
De spits had verwacht wel meer minuten te krijgen tegen FC Utrecht.
'Geen probleem om op bank te zitten'
Woensdag schrijft Ajax.nl een artikel over Bulykin met als kop: 'Bulykin wacht geduldig op zijn kans'. in dit artikel staan hele andere teksten. 'Natuurlijk wil ik spelen en scoren, maar het is voor mij geen probleem om op de bank te zitten. Misschien is dat voor jonge spelers moeilijker te verteren. Ik weet wat ik kan en wat er van me wordt gevraagd. Ik ben in elk geval zeer gemotiveerd en wacht op mijn kans, want ik wil doelpunten maken voor Ajax'.
Hebben we volgend jaar niet ook weer Cvitanic terug?Rishi schreef:Niét verlengen. Achter Sig heb je Siem nog. Daarachter misschien een Fischer?
Ik neem aan dat we Castillion nooit meer een officiële wedstrijd bij Ajax zien spelen.Peter schreef: De voorbereiding begin je met Castillion, Sigthorsson en Fischer.
Inderdaad, ik kan me ook niet voorstellen dat ze met Castillion verder gaan. Er zit momenteel niks achter Kolbeinn vanuit de jeugd (Fischer is ook geen centrumspits), dus daar zal iets moeten gebeuren. Als ze geen goed alternatief kunnen vinden, dan is nog een jaartje Bulikin prima. Hij heeft zijn waarde als stormspits. Maar gezien de vele blessures en dat Bulikin dan nog niet opgesteld werd, zal Ajax wel op zoek gaan naar een talent.T82 schreef:Ik neem aan dat we Castillion nooit meer een officiële wedstrijd bij Ajax zien spelen.Peter schreef: De voorbereiding begin je met Castillion, Sigthorsson en Fischer.
Optie ging over verlenging tegen zelfde voorwaarden. Ik sluit niet uit dat ze hem alsnog een aanbieding doen tegen een lager salaris.Ajaciedjuh schreef:Telegraaf: optie is niet gelicht. Wel wordt er in mei gepraat.
Bulykin heeft nog iets van nut. Lodeiro loopt enkel in de weg. Optie op Lodeiro wordt natuurlijk zéker niet gelicht. Dat bestaat niet.Jöhnk schreef: Dat blijkt nu dus ook. Sigthorsson is geblesseerd, en wie speelt er? Niet Bulykin. Zelfs Lodeiro kreeg nog een periode de voorkeur.
Eens. Zó slecht was/is hij niet. Je zal hem nooit in paniek iets zien doen. Hij heeft wel een coole, "I know what I'm doing" attitude.De Dominee schreef:Toch heeft Bulykin zijn waarde wel gehad, vind ik. Ik twijfel nog, Ajax blijkbaar ook.