Ricardo Kishna

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Mr. Ajax » za dec 14, 2013 7:11 pm

Yopi schreef:Wat moet hij nog meer hebben?

GELD.

Zou kunnen dat ze hem niet meer opstellen omdat ze met anderen doorgaan. Maar doe het niet om wraak te nemen.

Neem trouwens aan dat hij in de winterstop zal vertrekken tegen een kleine vergoeding, als hij niet bijtekent.

Jij noemt het wraak, ik noem het een passende maatregel in het belang van de club. Ik zie ook niet hoe de twee opties die jij aangeeft elkaar tegenspreken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za dec 14, 2013 7:23 pm

Als op een gegeven moment definitief duidelijk is dat hij vertrekt zou ik hem ook niet meer laten spelen. Niet om hem te pesten maar simpelweg omdat je als club dan beter kunt investeren in de opleiding van jongens die wel bij je blijven spelen. Dat is toch logisch?

Maar hopelijk komt men er nog uit. Die jongen is een talent dus ik zie hem graag blijven.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za dec 14, 2013 7:39 pm

Marillion schreef:Als op een gegeven moment definitief duidelijk is dat hij vertrekt zou ik hem ook niet meer laten spelen. Niet om hem te pesten maar simpelweg omdat je als club dan beter kunt investeren in de opleiding van jongens die wel bij je blijven spelen. Dat is toch logisch?

Maar hopelijk komt men er nog uit. Die jongen is een talent dus ik zie hem graag blijven.
Het recente verleden heeft bewezen dat als De Boer en de rest van het Technisch Hart vertrouwen hebben in een (jonge) speler, hij daar ook keurig voor beloond zal worden. Dit zeg ik zonder specifieke getallen en bedragen te kennen, maar ik heb dan een Veltman en/of een Klaassen in gedachten.

De Boer heeft uitdrukkelijk laten weten heel veel in Kishna te zien. Dan ga ik ervan uit dat het voorstel wat aan hem werd gedaan op zijn minst 'eerlijk' is. Vanuit het oogpunt van Ajax is het ook nog maar de vraag of hij wel fit zal blijven en zijn 'oude' niveau zal halen. Verder heeft de beste jongen nog lang niet genoeg op niveau laten zien om over meer geld te gaan zeiken.

Point being, ik zou als Ajax zijnde gewoon voet bij stuk houden. Ik zie niet in waarom Ajax opeens water bij de wijn moet gaan doen. Jammer dat het om zo'n grote talent gaat, in wie erg veel tijd en moeite (en geld) is gestoken, maar het is niet anders. Er komt een andere voor hem in de plaats.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za dec 14, 2013 7:43 pm

Wat een jammerverhalen! Ajax biedt hem echt geen contract aan, omdat ze hem zo aardig vinden, ze hebben zijn contract een keer verlengd/opgewaardeerd (Ik heb geen idee, maar er zijn er die wel weten wat er geboden is?) en nu komen ze er niet uit. Gelukkig kan de zwarte Piet weer richting een ander gaan, Raiola, zo'n minkukel, maar wat heeft hij met Ajax te maken? Helemaal niets, hij heeft met Kishna te maken, maar daar komen de moraalridders weer: Raiola vraagt te veel? Ajax biedt het een goed contract aan? Waar kan ik dat contract vinden? Waarom moet Raiola doen wat Ajax zo graag wil? Wil Ajax de eigen zwakte (in het onderhandelen) afwenden?

Leuk dat iedereen Kishna wil behouden onder de Ajax-voorwaarden, maar wie heeft hem ooit zien spelen? Ik hoor (en lees) van supporters dat hij langzamer is dan voor zijn blessure, misschien ziet het TH het niet echt in hem zitten en is het contract een soort "Sporkslede-constructie": paar keer meetrainen met het eerste, invallen en als er getekend is afvoeren. Bouy mocht ook ineens meetrainen met het eerste.

Een transfer van Kishna zal ik niet leuk vinden, hij is iemand van de individuele actie, hij heeft iets extra's en daar lopen er niet veel van rond, maar na zijn tweede blessure hem ik hem nog niet zien voetballen (samenvattingen op ajaxtv reken ik niet mee) Stel hij tekent een vijfjarig contract bij Juventus en dat kraakbeen gaat weer fout: chapeau voor Railoa! Om allerlei slechte lezers voor te zijn: ik hoop hem als Ajacied jaren in Ajax 1 te zien!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 14, 2013 8:18 pm

TH ziet het wel in hem zitten. Niet gelezen wat De Boer over hem heeft gezegd?

Een andere club zal hem wellicht in een keer miljonair maken. Daar begint Ajax (nu) niet aan.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za dec 14, 2013 8:39 pm

Demosthenes schreef:Wat een jammerverhalen! Ajax biedt hem echt geen contract aan, omdat ze hem zo aardig vinden, ze hebben zijn contract een keer verlengd/opgewaardeerd (Ik heb geen idee, maar er zijn er die wel weten wat er geboden is?) en nu komen ze er niet uit. Gelukkig kan de zwarte Piet weer richting een ander gaan, Raiola, zo'n minkukel, maar wat heeft hij met Ajax te maken? Helemaal niets, hij heeft met Kishna te maken, maar daar komen de moraalridders weer: Raiola vraagt te veel? Ajax biedt het een goed contract aan? Waar kan ik dat contract vinden? Waarom moet Raiola doen wat Ajax zo graag wil? Wil Ajax de eigen zwakte (in het onderhandelen) afwenden?

Leuk dat iedereen Kishna wil behouden onder de Ajax-voorwaarden, maar wie heeft hem ooit zien spelen? Ik hoor (en lees) van supporters dat hij langzamer is dan voor zijn blessure, misschien ziet het TH het niet echt in hem zitten en is het contract een soort "Sporkslede-constructie": paar keer meetrainen met het eerste, invallen en als er getekend is afvoeren. Bouy mocht ook ineens meetrainen met het eerste.

Een transfer van Kishna zal ik niet leuk vinden, hij is iemand van de individuele actie, hij heeft iets extra's en daar lopen er niet veel van rond, maar na zijn tweede blessure hem ik hem nog niet zien voetballen (samenvattingen op ajaxtv reken ik niet mee) Stel hij tekent een vijfjarig contract bij Juventus en dat kraakbeen gaat weer fout: chapeau voor Railoa! Om allerlei slechte lezers voor te zijn: ik hoop hem als Ajacied jaren in Ajax 1 te zien!

Tegen wie heb je het? Je gaat hier namelijk in op dingen die ik niet voorbij heb zien komen in deze topic. Of ik kan het verband niet leggen, kan ook…

Maar dat de technische staf het in hem ziet zitten, dat heeft o.a. De Boer de laatste tijd in meerdere interviews aangegeven. Dan ga ik ervan uit dat dat ook het geval is.

Demosthenes

Re: Ricardo Kishna

Bericht door Demosthenes » za dec 14, 2013 9:58 pm

Ooit gelezen dat een coach over jeugdspelers zegt:"Nee, die moeten we niet, die kan niet "ballen""? Ik lees dat niet, ik lees wel iets als:
Kishna en El-Ghazi waren twee spelers die indruk maakten. 'Maar we hebben ook Queensy Menig, Elton Acolatse en Sheraldo Becker. We hebben vijf talenten voor de buitenkanten', rekent De Boer, die ook aangaf dat een aankoop aan op de flanken niet verwacht hoeft te worden.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... nten-.html

We hebben volgens FdB vijf talenten voor de buitenkant, laat Kishna nou regelmatig in de spits staan, we hebben dus ook nog Menig, Acolatse en Becker, waar maak je je druk om, er kunnen er maar twee spelen en we hebben ook nog Sana, Lukoki (Doet het toch zo goed, las ik deze week) dus eigenlijk zeven jonge spelers voor de buitenkant (en ja, ook Meleg, nummer acht en danb al die talenten uit de jeugd die er qua leeftijd net onder zit)

Waar maakt een Aajcied zich druk om als er zo verschrikkelijk veel talenten zijn, er verdwijnt(?) er één; maar goed ook, je kunt er maar twee opstellen. Ze mogen voor mij Kishna houden en Sana lozen, maar ik snap dat ik daar ook alleen in sta. Kishna heeft een individuele actie in huis, dat is zo "Old School", maar je weet maar nooit, tegen Barcelona kon Ajax ook ineens aanvallen, het zou zo maar kunnen gebeuren dat er ook individuele acties worden toegestaan.

Ben de naam vergeten, maar op AT schrijft iemand regelmatig dat de speler uiteindelijk zelf beslist waar hij speelt, ik ben het met die poster eens (en nee, ik ben niet die poster, ik vind dat zoiets dan voor alle spelers geldt) en ik zou het jammer vinden als Kishna verdwijnt, als Nouri verdwijnt en als Gino Dekker verdwijnt. Is Kishna al een keer gekozen tot het grootste talent uit de jeugdopleiding? Ik dacht het niet. Het TH zal schrikken als Mirani Ajax verlaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za dec 14, 2013 11:06 pm

Demos, ik ga wikipedia nu niet afstruinen om wat zinsneden van De Boer over Kishna te vinden en hier te posten. Dat is jouw pakkie an. Het is wel meermaals expliciet gezegd, en het is ook algemeen bekend dat Kishna te boek staat als een heel groot talent. Het feit dat Ajax hem tijdens zijn blessure bleef steunen en een nieuw contract heeft aangeboden, was inderdaad geen liefdadigheid. Dat is gebeurd omdat er veel in die jongen wordt gezien.

Echter, die jongen is al 19? En speelt zijn wedstrijden 'nog' af in de A1. Het is niet zo dat hij wekelijks in Jong Ajax uitblinkt of zo. Er is in mijn optiek maar een reden waarom/door zo'n broekie de ballen zou hebben om een contractsvoorstel van Ajax af te wijzen, en dat is dat hij Mino Raiola als zijn zaakwaarnemer heeft. En deze houdt zich op zijn beurt aan zijn woord, want hij zal hem ook een 'lucratievere' contract regelen. Doet ie zijn werk goed. Maar Ajax hoeft dit, zonder hard feelings, niet te pikken. Graag of niet.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za dec 14, 2013 11:48 pm

Mr. Ajax schreef:Demos, ik ga wikipedia nu niet afstruinen om wat zinsneden van De Boer over Kishna te vinden en hier te posten. Dat is jouw pakkie an. Het is wel meermaals expliciet gezegd, en het is ook algemeen bekend dat Kishna te boek staat als een heel groot talent. Het feit dat Ajax hem tijdens zijn blessure bleef steunen en een nieuw contract heeft aangeboden, was inderdaad geen liefdadigheid. Dat is gebeurd omdat er veel in die jongen wordt gezien.

Echter, die jongen is al 19? En speelt zijn wedstrijden 'nog' af in de A1. Het is niet zo dat hij wekelijks in Jong Ajax uitblinkt of zo. Er is in mijn optiek maar een reden waarom/door zo'n broekie de ballen zou hebben om een contractsvoorstel van Ajax af te wijzen, en dat is dat hij Mino Raiola als zijn zaakwaarnemer heeft. En deze houdt zich op zijn beurt aan zijn woord, want hij zal hem ook een 'lucratievere' contract regelen. Doet ie zijn werk goed. Maar Ajax hoeft dit, zonder hard feelings, niet te pikken. Graag of niet.
Wikipedia? Hoeft niet, ik heb FdB nog nooit negatieve uitspraken horen doen over spelers van Ajax. Vraag aan hem of Martina (of Kuipers) de nieuwe back wordt van Ajax 1 en hij zal antwoorden dat ze zeer talentvol zijn enz. (Beiden hebben van het TH een contract aangeboden gekregen en ondertekend, maar geloof mij, die halen nooit Ajax 1, zoals waarschijnlijk 40/50 van de 77 (zitten we al op 77?) spelers met een contract Ajax 1 niet halen) FdB ziet (nog steeds?) veel jeugdwedstrijden, hij is altijd positief over iedere Ajacied (Vind ik verder prima, met afbreken kom je er ook niet)

Ik lees alleen maar dat het min of meer een schande is dat Kishna niet tekent, maar ik heb gezocht en nergens zijn contractaanbieding kunnen vinden. Mijn oproep: degenen die het contract gezien hebben, laat ons weten wat er in staat, ik lees dat het "op straat ligt", ik heb het alleen nog niet gezien) Is het een een € 50.000 per jaar voor drie jaar of is het oplopend tot € 1.000.000? Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat als er € 50.000 is geboden er weinig vertrouwen uit spreekt, maar dat hoort bij iemand die negentien is en nog in de A1 speelt? Hij is lang geblesseerd geweest.

Raiola is de misdadiger? Hij vertegenwoordigt Ajax niet, heeft hij niets mee te maken, hij praat met vertegenwoordigers van Ajax, maar misschien ook met die van Liverpool (Zou Kishna misschien naar vertrekken, maar toen kreeg hij die vervelende blessure, hij had er in ieder geval mee gesproken) Hij zal geen speler naar club X brengen als die speler dat niet wil.

Ajax leefde zo mee met Kishna? Ook met anderen met dezelfde blessure? Ajax dacht (ook) aan geld, aan de verkoop met winst. Op z'n negentiende (lees ik) nog in A1, waar maken we ons druk om? Ik wil hem graag in Ajax 1 zien. Redt hij dat? Geen idee, voor de top komen zo veel andere zaken kijken en ik kan niet inschatten of hij die zaken ook onder controle heeft. Ik zou hem wel de kans willen geven.

Graag of niet? Oké, dan niet, zal hij misschien denken, maar dan is dat voor de supporter die zo denkt toch geen enkel probleem dat het "niet" wordt?

Stel, hij verdwijnt naar Juventus en hij redt het niet, wat is dan het verlies voor Ajax? Niets, denk ik, want waarom zou hij het bij Ajax dan wel gered hebben? De magie van het TH, de `zwijgende Bergkamp`? Redt hij het wel bij Juventus, dan is het toch de perfecte stap voor hem geweest!

Mijn kennis over de mogelijkheden van spitsen als Hendriks (2013 gehaald), Walian (2012 gehaald) Van Kessel (2012 gehaald), Vermeij (in 2012 gehaald, contract in 2013 getekend) en Höner (2013 gehaald) is ontoereikend, ik kan hen niet vergelijken, maar ik kan me heel goed voorstellen (Al denk ik zelf anders) dat het TH denkt: van "Niveau-Kishna" hebben we er al vijf van lopen, geen goed contract aanbieden".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo dec 15, 2013 1:59 pm

Kishna zou zeven ton eisen (bron: Jack van Gelder). Die eis is denk ik niet eens serieus bedoeld.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 15, 2013 2:20 pm

Wegwezen.
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 15, 2013 2:22 pm

Yopi schreef:Kishna zou zeven ton eisen (bron: Jack van Gelder). Die eis is denk ik niet eens serieus bedoeld.
7 ton :excited.gif: Als dat waar is, dan hadden ze hem gisteren nooit mogen opstellen. Afscheid van nemen als dat zijn mentaliteit is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 15, 2013 2:45 pm

Yopi schreef:Kishna zou zeven ton eisen (bron: Jack van Gelder). Die eis is denk ik niet eens serieus bedoeld.
Raiola zal al een club voor hem hebben die hem dat betaalt. Juve ofzo.

"Wij" zeggen: kijk naar Bouy. Raiola zal zeggen: kijk naar Pogba.

Ik wens Kishna veel succes bij zijn volgende club. Het weinige wat ik van hem heb gezien sprak me zeer aan. En Ajax heeft het m.i. (ook) bij het rechte eind: doe moeite voor jongens die zich aan de club willen committen. Met Kishna lukt het niet, shit happens... Met anderen wel.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 15, 2013 3:51 pm

Ben wel benieuwed naar Demos zijn mening nu…

Maar dat zal eerder het betwisten van de betrouwbaarheid van het gerucht worden, in plaats van inhoudelijk erop in gaan...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo dec 15, 2013 4:11 pm

En eigenlijk weten we nog helemaal niets, maar pagina's vol met..... :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 15, 2013 4:16 pm

We weten niets anders dan dat Ajax de gesprekken heeft gestopt. Dat zal niet zijn omdat ze vinden dat Kishna er niets van kan. Maar om dan die 7 ton maar voor waar aan te nemen lijkt ook wat overdreven.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 15, 2013 4:44 pm

Mr. Ajax schreef:Ben wel benieuwed naar Demos zijn mening nu…

Maar dat zal eerder het betwisten van de betrouwbaarheid van het gerucht worden, in plaats van inhoudelijk erop in gaan...
Ben zeer vereerd door de eerste zin, mijn mening! Jammer van die tweede zin, want is dan jouw stellingname al bekend, ongeacht wat ik schrijf?
En eigenlijk weten we nog helemaal niets, maar pagina's vol met..... :ajaxsmiley.gif:
Juiste conclusie.

Ik weet niet of dat bedrag klopt, Van Gelder wordt toch meestal als bron gewantrouwd, maar oké nu ineens heeft hij gelijk? Die € 700.000 per jaar vind ik geen enkel probleem als hij inderdaad weer zo goed wordt als hij beloofde te worden, maar het is mogelijk hem die € 700.000 in het vooruitzicht te stellen als hij een bepaald aantal wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld? Er zijn allerlei constructies mogelijk, je kunt afspreken een contract van 3 + 2 (optie) met na drie jaar dat salaris als ... Natuurlijk kan hij "Nee, ik wil met terugwerkende kracht € 700.000 netto" (Op netto is nog niemand gekomen, maar vooruit Raiola zwart maken is geen enkel probleem) want dat krijg ik bij Juventus ook (drie jaar bijvoorbeeld), in dat geval is Railoa echt een gigant, een speler die twee jaar geblesseerd is geweest dat laten verdienen, die man is zijn gewicht in goud waard.

Ik heb minder moeite met € 700.000 voor een enorm talent (Nogmaals als hij het waarmaakt na twee jaar blessures) dan, ik noem maar iets, € 500.000 voor Sana.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 15, 2013 5:18 pm

Demosthenes schreef:
Mr. Ajax schreef:Ben wel benieuwed naar Demos zijn mening nu…

Ben zeer vereerd door de eerste zin, mijn mening! Jammer van die tweede zin, want is dan jouw stellingname al bekend, ongeacht wat ik schrijf?
Juiste conclusie.

Ik weet niet of dat bedrag klopt, Van Gelder wordt toch meestal als bron gewantrouwd, maar oké nu ineens heeft hij gelijk? Die € 700.000 per jaar vind ik geen enkel probleem als hij inderdaad weer zo goed wordt als hij beloofde te worden, maar het is mogelijk hem die € 700.000 in het vooruitzicht te stellen als hij een bepaald aantal wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld? Er zijn allerlei constructies mogelijk, je kunt afspreken een contract van 3 + 2 (optie) met na drie jaar dat salaris als ... Natuurlijk kan hij "Nee, ik wil met terugwerkende kracht € 700.000 netto" (Op netto is nog niemand gekomen, maar vooruit Raiola zwart maken is geen enkel probleem) want dat krijg ik bij Juventus ook (drie jaar bijvoorbeeld), in dat geval is Railoa echt een gigant, een speler die twee jaar geblesseerd is geweest dat laten verdienen, die man is zijn gewicht in goud waard.

Ik heb minder moeite met € 700.000 voor een enorm talent (Nogmaals als hij het waarmaakt na twee jaar blessures) dan, ik noem maar iets, € 500.000 voor Sana.

Ook al zou het 200.000 zijn, dan nog zou mijn standpunt exact hetzelfde zijn. Het is een jeugdspeler die niet eens een stek heeft in Jong Ajax. Hij moet zijn bek houden en zichzelf 'hogerop' voetballen.

Als jij er toch nog inhoudelijk in gaat op het genoemde bedrag, let dan even op hoe vaak je dat dik gedrukte woord gebruikt. Laat dat nou precies de reden zijn waarom dit soort praktijken niet mogen voor komen. Ik verwijs je weer naar wat ik hierboven zei.

Verder loop je zoals wel vaker langs jezelf heen te lullen. Volgens mij is AT zelden unaniemer geweest dan voor wat betreft de professionele capaciteiten van Raiola. Die man is fantastisch in wat hij doet. Zolang het legaal blijft heeft hij het volste recht om met deze- voor hem uiterst succesvolle- werkwijze door te gaan. Maar men heeft net zo goed het volste recht om het niet chic te vinden, niet te waarderen, en niet in de buurt van Ajax te willen hebben.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 15, 2013 5:27 pm

Nou nou nou, wat een agressie. Hij moet zijn bek houden? Lijkt me niet, hij moet een keuze maken die voor hemzelf het beste is. Als hij denkt dat hij elders beter af is, moet hij dat vooral doen. Als Ajax denkt beter af te zijn zonder Kishna, krijgt hij ook geen contract aangeboden.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 15, 2013 5:29 pm

LucaS schreef:We weten niets anders dan dat Ajax de gesprekken heeft gestopt. Dat zal niet zijn omdat ze vinden dat Kishna er niets van kan. Maar om dan die 7 ton maar voor waar aan te nemen lijkt ook wat overdreven.
Ik neem aan dat ze geen energie willen steken in iets waarvan ze zeker weten dat het niets oplevert.

Kishna gaat naar een club waarmee Raiola goede banden heeft. Juve, Milan, Liverpool ofzo.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo dec 15, 2013 5:33 pm

LucaS schreef:Nou nou nou, wat een agressie. Hij moet zijn bek houden? Lijkt me niet, hij moet een keuze maken die voor hemzelf het beste is. Als hij denkt dat hij elders beter af is, moet hij dat vooral doen. Als Ajax denkt beter af te zijn zonder Kishna, krijgt hij ook geen contract aangeboden.
Maak je niet druk, de agressie is niet richting Kishna of Raiola, maar richting Demosthenes :ajaxsmiley.gif: en die bestaat alleen digitaal :drecul.gif: Stel dat Kishna wel tekent, dan loopt de meute gewoon achter Kishna aan, alle credits voor het TH, zo gaat dat in de voetballerij onder supporters.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 15, 2013 8:03 pm

LucaS schreef:Nou nou nou, wat een agressie. Hij moet zijn bek houden? Lijkt me niet, hij moet een keuze maken die voor hemzelf het beste is. Als hij denkt dat hij elders beter af is, moet hij dat vooral doen. Als Ajax denkt beter af te zijn zonder Kishna, krijgt hij ook geen contract aangeboden.
Dat vind jij. Ik vind het, zacht uitgedrukt, ongepast als zo'n broekie die nog 0,0 heeft laten zien op iets wat niveau is te noemen, over geld gaat zeiken. Of het nou 200.000 is of 700.000.

Voor wat dat laatste betreft, dat soort beredenering past bij een 6-jarige, dat weet je zelf ook wel. Ajax wilt Kishna het liefst behouden, daarom hebben ze hem ook een voorstel gedaan. Helaas is deze wereld een tikkie ingewikkelder dan wat jij met dat laatste zinnetje schetst, en komen er andere factoren bij kijken.

Uiteindelijk zijn zowel Kishna als Ajax vrij om hun eigen keuzes te maken, dat zeg ik al voor de 14de keer.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 15, 2013 8:16 pm

Nee hoor, de emotie hoort bij een 6-jarige. Blijkbaar kan Kishna elders een hoop geld verdienen, dus mag hij best tegen Ajax zeggen dat hij naar een andere club gaar als Ajax niet hetzelfde wil bieden als die ander. Ajax zal zich zakelijk opstellen, de boosheid op een speler als die dat doet is dan wat ongepast.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 15, 2013 8:45 pm

LucaS schreef:Nee hoor, de emotie hoort bij een 6-jarige. Blijkbaar kan Kishna elders een hoop geld verdienen, dus mag hij best tegen Ajax zeggen dat hij naar een andere club gaar als Ajax niet hetzelfde wil bieden als die ander. Ajax zal zich zakelijk opstellen, de boosheid op een speler als die dat doet is dan wat ongepast.
Lucas, hou toch op met het benadrukken dat hij dat allemaal mag als hij dat zo wilt. Dat is geen argument, want dat benadruk ik zelf ook in elke post. Nog een keer: natuurlijk mag hij doen en laten wat hij wilt, daar heeft hij alle recht en vrijheid toe. Maar IK heb ook alle recht en vrijheid om dat, volgens mijn levensovertuiging, in een heleboel opzichten immoreel te vinden.

De oplossing waar ik voor opteer, trouwens, is gewoon een zakelijke. Er bestaat namelijk geen enkel voordeel voor de club Ajax om hem ook maar een minuut langer op te stellen. Dat zal namelijk alleen maar ten koste van andere spelers gaan.

Natuurlijk komt er van mijn kant ook emotie bij kijken, als supporter en ook als mens. Dat schijnheilig gedoe laat ik lekker aan iemand anders over.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 15, 2013 9:00 pm

Immoreel nog wel. Tja, ik vind het bijzonder om daar zulke sterke emoties bij te hebben.

Plaats reactie