Marko Pantelic
Moderator: mods
-
Re: Marko Pantelic
Procedure voor aanvraag werkvergunning wordt sowieso pas gestart als er een getekende arbeidsovereenkomst getoond kan worden.
Daarnaast heeft Pantelic een visum nodig,de NL'se ambassde in Belgrado is overigens niet de snelste.
Wat heeft dit met onprofessioneel gedrag van Pantelic te maken?
Daarnaast heeft Pantelic een visum nodig,de NL'se ambassde in Belgrado is overigens niet de snelste.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Dat mis ik ook even. Die procedure is volgens mij redelijk standaard na een transfer. Dat kost gewoon een paar dagen.
Nil volentibus arduum
-
Sommige komieken zijn niet zo leuk; deze zijn heel erg niet leuk.El Clavo schreef:Elke keer als ik z'n naam hoor moet ik hieraan denken:
http://www.youtube.com/watch?v=zKc7lqWiQ4c

De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Ajaciedjuh
Het is te hopen dat het deze keer sneller is en anders 1 week, zodat hij NAC haalt.Velibor Vasovic schreef:1 tot 2 weken is in dit soort gevallen normaal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pantelic sluit langer verblijf in Amsterdam niet uit
Geschreven op zondag, 6 september om 13:13
Marko Pantelic tekende dinsdag een contract voor één seizoen bij Ajax. “Hij helpt ons en wij helpen hem om zich weer in de kijker te spelen”, legde coach Martin Jol uit. De oefenmeester gaat er zodoende vanuit dat Pantelic echt niet langer dan één jaar zal blijven, maar de Serviër zelf heeft daar nog geen beslissing over genomen.
De dertigjarige aanvaller was transfervrij sinds zijn vertrek bij Hertha BSC en leek naar een Europese topclub te gaan verkassen. “Er was veel interesse, maar ik wilde wachten op AS Roma”, zei Pantelic, die met de clubleiding van de Italianen om tafel zat. “De club zou overgenomen worden en de nieuwe eigenaren wilden mij graag halen.”
Eind augustus zat Rosella Sensi echter nog steeds op haar voorzittersstoel. “Ik had geen zin meer om te wachten, en toen kwam Martin Jol”, vervolgde Pantelic tegenover Pink TV. “Hij wilde me al eerder naar HSV halen en maakte me enthousiast. Ajax is de grootste club waar ik tot dusver voor gespeeld heb.”
De aanvaller, die volgens Servische media één miljoen euro netto gaat verdienen in de Nederlandse hoofdstad, sluit dan ook niet uit dat hij langer dan een seizoen blijft. “Misschien verleng ik in dit jaar mijn contract nog”, aldus Pantelic.
VZ
- InnerHarbour
Die zogenaamde Duitsland kenner zwamt wel vaker hoor.Velibor Vasovic schreef:Procedure voor aanvraag werkvergunning wordt sowieso pas gestart als er een getekende arbeidsovereenkomst getoond kan worden.

YNWA
Pantelic giftet gegen Favre: «Wird überbewertet»
Veröffentlicht: 06.09.2009 - 21:34 Uhr Quelle: dpa (©)
Marko Pantelic hat nach seiner Verpflichtung durch Ajax Amsterdam noch einmal kräftig nachgetreten und seinen bisherigen Coach Lucien Favre von Hertha BSC kritisiert.
«Favre wird überbewertet. Das war letzte Saison nicht sein Erfolg.
Die Aktien daran hatten die Spieler», erklärte Pantelic in einem Interview mit dem serbischen Fernsehsender «Pink TV».
«Die ganze Stadt Berlin weiß, wer Marko Pantelic ist und wer Favre ist. Pantelic war bei allen beliebt, außer bei den Gegenspielern. Bei wem Favre beliebt ist müssen Sie ihn schon selber fragen», verkündete vollmundig der serbische Nationalspieler, der in 114 Bundesligaspielen für Hertha BSC 45 Tore erzielte.
Trainer Lucien Favre hatte Pantelic wegen ständiger Meinungsverschiedenheiten und dessen extrovertierter Auftritte zum Saisonende aussortiert, vom Verein hatte der Serbe kein Angebot zur Vertragsverlängerung erhalten. Bei Ajax Amsterdam hatte Pantelic kurz vor Transferschluss einen Einjahresvertrag unterschrieben, mit dem er knapp eine Million Euro verdienen soll.
---------------
Even natrappen naar de trainer die volgens hem geen aandeel had in het succes van vorig jaar, hetgeen geheel op rekening van de spelers kwam. Pantelic was geliefd bij heel Berlijn, de trainer niet.
Gaat bijna 1 miljoen euro verdienen bij Ajax.
http://transfermarkt.de/de/news/31167/p ... ertet.html
Veröffentlicht: 06.09.2009 - 21:34 Uhr Quelle: dpa (©)
Marko Pantelic hat nach seiner Verpflichtung durch Ajax Amsterdam noch einmal kräftig nachgetreten und seinen bisherigen Coach Lucien Favre von Hertha BSC kritisiert.
«Favre wird überbewertet. Das war letzte Saison nicht sein Erfolg.
Die Aktien daran hatten die Spieler», erklärte Pantelic in einem Interview mit dem serbischen Fernsehsender «Pink TV».
«Die ganze Stadt Berlin weiß, wer Marko Pantelic ist und wer Favre ist. Pantelic war bei allen beliebt, außer bei den Gegenspielern. Bei wem Favre beliebt ist müssen Sie ihn schon selber fragen», verkündete vollmundig der serbische Nationalspieler, der in 114 Bundesligaspielen für Hertha BSC 45 Tore erzielte.
Trainer Lucien Favre hatte Pantelic wegen ständiger Meinungsverschiedenheiten und dessen extrovertierter Auftritte zum Saisonende aussortiert, vom Verein hatte der Serbe kein Angebot zur Vertragsverlängerung erhalten. Bei Ajax Amsterdam hatte Pantelic kurz vor Transferschluss einen Einjahresvertrag unterschrieben, mit dem er knapp eine Million Euro verdienen soll.
---------------
Even natrappen naar de trainer die volgens hem geen aandeel had in het succes van vorig jaar, hetgeen geheel op rekening van de spelers kwam. Pantelic was geliefd bij heel Berlijn, de trainer niet.
Gaat bijna 1 miljoen euro verdienen bij Ajax.
http://transfermarkt.de/de/news/31167/p ... ertet.html
- Ajaciedjuh
Pantelic hoopt nog steeds de papieren op tijd in orde te hebben, zodat hij as zondag mee kan spelen tegen NAC (aldus de Telegraaf vandaag).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Extra arbeid Pantelic
BELGRADO, dinsdag
Marko Pantelic laat geen mogelijkheid onbenut om optimaal aan de start te verschijnen bij Ajax. De aanwinst, die in afwachting van de benodigde papieren in Belgrado is, kreeg van de Amsterdammers een conditieprogramma mee, maar levert extra arbeid. „Omdat ik nog geen club had, werd ik niet geselecteerd voor het nationale team”, aldus de Serviër. „Maar alleen maar rondjes lopen, is niks.
De bondscoach vond het goed dat ik meetrainde.” Servië speelt morgen thuis tegen Frankrijk. „Ik richt me nu op Ajax. En hoop nog steeds dat ik zondag tegen NAC kan meedoen”, aldus Pantelic.
Blij met de punten ...
Wellicht dat Ajax hier het bekende rookgordijn optrekt. Ik kan me niet voorstellen dat een voetbalclub in een sector waar zoveel geld in omgaat het niet voor elkaar krijgt een of ander kut papiertje binnen 14 dagen uit Servië te krijgen. Zeker met de nodige druk van Ajax, de KNVB en de ambassade.
-
Een buitenlandse ambassade in Belgrado die druk zet? Dat zou de eerste zijn! Waar zit die?
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het is gewoon enorm lastig om zo'n papiertje 'effe snel' te regelen. Bij Atouba ging het (gelukkig of niet ;)) héél snel, waardoor iedereen ervan uitgaat dat dat 'de norm' is en je in een vloek en een zucht even een werkvergunning regelt. Als Ajax ben je -inderdaad- ook nog afhankelijk van andere factoren, zoals luie donders op ambassades bijv.
Bij Ajax zijn twee juristen fulltime in dienst om al deze dingen zsm te regelen (een visum voor bijv. Enoh als je na een loting weet dat je een week later in Joegoslavië moet spelen is ook niet makkelijk te regelen..) en die hebben na al die jaren wel het snelste traject gevonden. Maar soms is het gewoon afwachten.
Bij Ajax zijn twee juristen fulltime in dienst om al deze dingen zsm te regelen (een visum voor bijv. Enoh als je na een loting weet dat je een week later in Joegoslavië moet spelen is ook niet makkelijk te regelen..) en die hebben na al die jaren wel het snelste traject gevonden. Maar soms is het gewoon afwachten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Thijs, Pantelic wist een dag of 10 geleden al dat ie bij Ajax zou tekenen. En gezien z´n ervaring in tal van westeuropese landen wist ie ook dat ie een aantal papieren nodig zou hebben.
Dan zet je toch je zaakwaarnemer aan het werk om asap voor die papieren te zorgen?! Waar heb je zo'n kreng anders voor?!
Gewoon klungelig i.m.o.
Dan zet je toch je zaakwaarnemer aan het werk om asap voor die papieren te zorgen?! Waar heb je zo'n kreng anders voor?!
Gewoon klungelig i.m.o.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zonder handtekening onder een contract kun je niets regelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Plus... wie zegt dat die zaakwaarnemer niet meteen aan de slag is gegaan?
Op naar de vierde ster!
-
Als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond.wimpey schreef:Thijs, Pantelic wist een dag of 10 geleden al dat ie bij Ajax zou tekenen. En gezien z´n ervaring in tal van westeuropese landen wist ie ook dat ie een aantal papieren nodig zou hebben.
Gewoon klungelig i.m.o.
Het is jouw amassade die zo laks en langzaam is hoor.
Je kan pas iets gaan doen als je een volledig getekende arbeidsovereenkomst kan tonen. Geloof mij nu maar dat er daarvoor totaal niets wordt gedaan.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Werkt wimpey op de Nederlandse ambassade in Belgrado? 

Je hoeft niet zo´n toon aan te slaan. Nergens voor nodig.Velibor Vasovic schreef: Als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond.
Ik heb geen amassade.Het is jouw amassade die zo laks en langzaam is hoor.
Je moet die gasten een beetje kietelen. Met een door beide partijen ondertekende intentieverklaring bijv.Je kan pas iets gaan doen als je een volledig getekende arbeidsovereenkomst kan tonen. Geloof mij nu maar dat er daarvoor totaal niets wordt gedaan.
Jaja, en dan gaan die ambassades vliegen voor je denk jij ?.Lol ..wimpey schreef:Je hoeft niet zo´n toon aan te slaan. Nergens voor nodig.Velibor Vasovic schreef: Als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond.
Ik heb geen amassade.Het is jouw amassade die zo laks en langzaam is hoor.
Je moet die gasten een beetje kietelen. Met een door beide partijen ondertekende intentieverklaring bijv.Je kan pas iets gaan doen als je een volledig getekende arbeidsovereenkomst kan tonen. Geloof mij nu maar dat er daarvoor totaal niets wordt gedaan.
Blij met de punten ...
Ach, geef ze een Ajax-shirtje en ze vliegen voor je. Toch? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Vandaag of maandag zullen de documenten van Pantelic in orde moeten zijn.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
- Ajaciedjuh
Als het vandaag is, dan kan hij zondag alvast reserve staan. Dat zou leuk zijn.Velibor Vasovic schreef:Vandaag of maandag zullen de documenten van Pantelic in orde moeten zijn.

Volgens Elf is het geregeld:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/84475_p ... -tegen-nacPantelic mag spelen tegen NAC
Marko Pantelic heeft zijn verblijfs- en werkvergunning op zak. De spits van Ajax komt vrijdagmiddag aan bij zijn nieuwe werkgever.
Het is nog de vraag of trainer Martin Jol zondag in het duel met NAC Breda gebruik zal maken van Pantelic. "Hij heeft getraind bij Rode Ster Belgrado en de nationale ploeg, maar al maandenlang geen wedstrijd gespeeld. We gaan dus eerst bekijken hoe hij ervoor staat", aldus Jol, die niet uitsloot dat de aanvaller bij zijn wedstrijdselectie zal zitten.
Het is voor Ajax nu nog wachten op Kerlon en Ze Eduardo. Beide Brazilianen komen volgens Jol volgende week naar Amsterdam.
- Ajaciedjuh
Ook de Telegraaf meldt het:
Pantelic mag spelen tegen NAC
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-aanwinst Marko Pantelic hoopt vrijdagmiddag nog naar Nederland te komen. De Serviër heeft een machtiging tot voorlopig verblijf in Nederland gekregen. Ajax-trainer Martin Jol zal zaterdag beslissen of Pantelic ook deel uitmaakt van de wedstrijdselectie voor het duel tegen NAC Breda.
“Ik heb net bericht gekregen en ga ervan uit dat hij speelgerechtigd is voor zondag”, aldus Jol. Aanvaller Pantelic komt over van Hertha BSC.
AjaxLife schreef:Spits Pantelic met werkvergunning retour
nieuws Door: Redactie op 11 sep 2009
Spits Pantelic met werkvergunning retour.Marko Pantelic heeft goede zaken gedaan in Servië afgelopen week. Niet alleen heeft hij meegetraind met de nationale ploeg, ook heeft hij zijn papieren in orde gemaakt en dus keert hij met een werkvergunning in zijn bagage terug naar Nederland. Het is de bedoeling dat hij zaterdag meetraint.
Op basis daarvan beslist Jol of hij de spits opneemt in zijn wedstrijdselectie voor het duel met NAC Breda. Of Pantelic ook minuten krijgt, weet de trainer nog niet. "Het kan zijn dat Pantelic bij de achttien zit. Hij is redelijk fit, maar heeft natuurlijk ook een aantal maanden niet gespeeld."
Jol moet nog een plan van aanpak samenstellen wat Pantelic betreft. "Moet ik met hem beginnen, laat ik hem invallen of stel ik hem nog even niet op? Kies ik voor de laatste optie, dan schuift de vraag - tribune, spelen of invallen - door naar de volgende wedstrijd."
De afgelopen maanden heeft Pantelic zijn conditie op peil gehouden bij Rode Ster Belgrado.