Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Blijkbaar toch niet van die dooie dienders.Duke schreef:Waarom moet het nu altijd over Blind of Ten Cate gaan? Hier niet in ieder geval.
Hier gaat het over Huntelaar. Mooi interview dat ie gegeven heeft. Wat mij opviel is de rol die hij weggelegd ziet voor hemzelf, Gabri en Oleguer, als trekkers van de kar.

- Daily Blind
- Daily Blind
Jij hebt er kijk op, en dat is niet ironisch bedoeld. Een type Ibrahimovic is in een ploeg als Ajax veel effectiever dan een Huntelaar. Daarom hoop ik als PSV-fan dat KJH nog een seizoen blijft: op die manier is de kans dat Ajax een betere spits dan Huntelaar (bijv. Kalinic, die hetzelfde kan als Huntelaar, maar dan met meer snelheid, tweebenigheid en een individuele actie) aantrekt. Met Huntelaar word je echt geen kampioen in een Ajax-systeem.Zlatan Son of God schreef:Ja ik zie ook liever veel geld en vervolgens een speler die mee kan voetballen en Ajax beter laat voetballen.
-
Nou ja... dat valt ook wel weer mee. Maar ik ben het met je eens dat je met Huntelaar een redelijk eenzijdig voetbal krijgt.generaal schreef:Jij hebt er kijk op, en dat is niet ironisch bedoeld. Een type Ibrahimovic is in een ploeg als Ajax veel effectiever dan een Huntelaar. Daarom hoop ik als PSV-fan dat KJH nog een seizoen blijft: op die manier is de kans dat Ajax een betere spits dan Huntelaar (bijv. Kalinic, die hetzelfde kan als Huntelaar, maar dan met meer snelheid, tweebenigheid en een individuele actie) aantrekt. Met Huntelaar word je echt geen kampioen in een Ajax-systeem.Zlatan Son of God schreef:Ja ik zie ook liever veel geld en vervolgens een speler die mee kan voetballen en Ajax beter laat voetballen.
Maar.. kom niet aan Huntelaar.. die jongen mag zelfs tip aan onze TD geven mbt eventuele aankopen.
- Daily Blind
Prima gozer hoor; ik gun hem persoonlijk al het succes van de wereld. Wars van sterallures, integer en goed opgevoed. Een behoorlijk contrast met andere (oud)Ajacieden, die hun jeugdliefdes inruilen voor fotomodellen, aan valse status hechten en denken dat ze Frank Sinatra zijn.GangstaRiB schreef:Nou ja... dat valt ook wel weer mee. Maar ik ben het met je eens dat je met Huntelaar een redelijk eenzijdig voetbal krijgt.generaal schreef:Jij hebt er kijk op, en dat is niet ironisch bedoeld. Een type Ibrahimovic is in een ploeg als Ajax veel effectiever dan een Huntelaar. Daarom hoop ik als PSV-fan dat KJH nog een seizoen blijft: op die manier is de kans dat Ajax een betere spits dan Huntelaar (bijv. Kalinic, die hetzelfde kan als Huntelaar, maar dan met meer snelheid, tweebenigheid en een individuele actie) aantrekt. Met Huntelaar word je echt geen kampioen in een Ajax-systeem.Zlatan Son of God schreef:Ja ik zie ook liever veel geld en vervolgens een speler die mee kan voetballen en Ajax beter laat voetballen.
Maar.. kom niet aan Huntelaar.. die jongen mag zelfs tip aan onze TD geven mbt eventuele aankopen.
-
-
Ja dat is het standaard excuus. Huntelaar is helaas voor 99% afhankelijk van de aanvoer, want voor de rest creert hij niks zelf. Dus als het team niet loopt, dan heb je aan Huntelaar ook niet zoveel. Tuurlijk, hij pikt af en toe belangrijke goals mee, maar vloeiend aanvalsspel zal met Huntelaar heel moeilijk worden.Vedette-10 schreef:Als Huntelaar niet functioneert dan ligt dat aan de ploeg, want zijn kwaliteit is behoorlijk hoog. Het team klopte niet, klaar.
De verrassing is er ook uit. Iedereen weet dat Huntelaar vroeg of laat gezocht wordt.
-
Standaard excuus niet, meer een erkenning. Huntelaar is een prima spits, maar hij speelt niet in dienst van Sulejmani en Suarez. Je moet hem willen gebruiken, dan heeft hij de kwaliteit om te zorgen voor een goede prestatie.GangstaRiB schreef: Ja dat is het standaard excuus. Huntelaar is helaas voor 99% afhankelijk van de aanvoer, want voor de rest creert hij niks zelf. Dus als het team niet loopt, dan heb je aan Huntelaar ook niet zoveel. Tuurlijk, hij pikt af en toe belangrijke goals mee, maar vloeiend aanvalsspel zal met Huntelaar heel moeilijk worden.
De verrassing is er ook uit. Iedereen weet dat Huntelaar vroeg of laat gezocht wordt.