Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 10:47 pm

Van der Wiel moet leren dat een verdediger in de eerste plaats moet verdedigen. Daarvoor staat hij op het veld.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo aug 16, 2009 10:49 pm

Moet ie dat nu nog leren ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 10:56 pm

Blijkbaar. Daar besteden ze in de jeugd weinig aandacht aan. Backs die aan de verkeerde kant staan te dekken, slecht positie kiezen etc. zijn meer regel dan uitzondering.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 16, 2009 11:08 pm

joey schreef:Blijkbaar. Daar besteden ze in de jeugd weinig aandacht aan. Backs die aan de verkeerde kant staan te dekken, slecht positie kiezen etc. zijn meer regel dan uitzondering.
Jij ziet genoeg jeugdwedstrijden, bij Ajax wordt niet verdedigd, de jeugdteams zijn daar te sterk voor en Ajax laat verdedigers eerst lekker fouten maken in Ajax 1 om ze, als ze bekwaam genoeg te zijn van de hand te doen.

Ik las op vi.nl dat een speler van Chelsea (Ik kende de naam niet) een groot talent, nu 21 jaar voor het derde jaar werd uitgeleend; waarom laat je Alderweireld geen ervaring opdoen bij RKC (als die in de eredivisie speelt) of in België? Waarom Van der Wiel niet een jaar naar .... Maak afspraken dat hoe vaker hij speelt hoe lager de huur wordt o.i.d. Nu moet een speler die in de jeugd nooit back heeft gestaan, die nooit een directe tegenstander heeft hoeven uit te schakelen dat ineens beheersen! Hij mag bij Ajax kostbare fouten maken! Dat is duurder dan zijn salaris betalen tijdens een verhuurperiode. Ajax: "penny-wise, pound-foolish ?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 11:11 pm

Het lijkt me beter om de opleiding aan te passen. Laat backs in de mandekking spelen en met ruimte in de rug. En leg ze de beginselen van positioneel verdedigen uit, dat is echt geen overbodige luxe.

Geen goede tegenstanders? Ik heb backs alle kanten uitgespeeld zien worden door matige tegenstanders. Neem Nathaniel Will die geen poot aan de grond kreeg tegen die Turkse jongen van Twente (ben even zijn naam kwijt) die nu bij GA Eagles zit.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 16, 2009 11:19 pm

Het lijkt me beter om de opleiding aan te passen. Laat backs in de mandekking spelen en met ruimte in de rug. En leg ze de beginselen van positioneel verdedigen uit, dat is echt geen overbodige luxe.
Back bij Ajax? Dan word je pas als je je op andere plaatsen niet in het elftal weet te spelen.

Nathaniël Will was in de jeugd wel een goede middenvelder, maar heeft zich totaal niet ontwikkeld (om welke reden dan ook)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 11:22 pm

Exact. Verdedigen (het ambacht, bal afpakken en zo) vinden ze bij Ajax niet belangrijk. Bij Ajax kijken ze alleen naar wat gebeurt bij balbezit. Dit zie je zelfs bij het eerste terug. Een goede mandekker halen ho maar.

999

Bericht door 999 » zo aug 16, 2009 11:24 pm

joey schreef:Blijkbaar. Daar besteden ze in de jeugd weinig aandacht aan. Backs die aan de verkeerde kant staan te dekken, slecht positie kiezen etc. zijn meer regel dan uitzondering.
Ik betwijfel of dat daar spelers niet op worden gewezen.Kan natuurlijk ook zijn dat v.d. Wiel het net niet is, net zoals Heitinga tegen Engeland liet zien dat ie het net niet is.Maar paar maandjes afwachten lijk me beter.Jol ziet het wel, heeft nu al een paar keer aangegeven dat de verdediging het niet goed doet, en is, als we van Gelder moeten geloven op zoek naar versterking ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 11:26 pm

Versterkingen van de categorie Atouba? :confused.gif:

999

Bericht door 999 » zo aug 16, 2009 11:29 pm

Zo slecht deed ie het niet in zijn eerste optreden steeds tegen twee man ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 16, 2009 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 16, 2009 11:30 pm

Doe mij voor alle zekerheid maar iets beters.

999

Bericht door 999 » zo aug 16, 2009 11:32 pm

joey schreef:Doe mij voor alle zekerheid maar iets beters.
Tja, verdubbel dan maar de seizoenkaarten prijzen, of nee wacht verviervoudig het maar ..
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » zo aug 16, 2009 11:34 pm

999 schreef:Zo slecht deed ie het niet in zijn eerste optreden steeds tegen twee man steeds ...
Precies. De eerste twee wedstrijden speelde hij prima, deze speelde hij slecht.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 16, 2009 11:40 pm

999 schreef:
Ik betwijfel of dat daar spelers niet op worden gewezen.Kan natuurlijk ook zijn dat v.d. Wiel het net niet is, net zoals Heitinga tegen Engeland liet zien dat ie het net niet is.Maar paar maandjes afwachten lijk me beter.Jol ziet het wel, heeft nu al een paar keer aangegeven dat de verdediging het niet goed doet, en is, als we van Gelder moeten geloven op zoek naar versterking ..
Alderweireld gaf onlangs in een interview aan dat hij opstellen e.d. heeft geleerd van Bogarde, vorig seizoen in Jong Ajax, als hij al vier jaar bij Ajax heeft verdedigd. Gregory v.d. Wiel heeft bij Ajax in de jeugd nooit verdedigd (Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, van der Heijden en Blind ook niet) Hij was altijd de vrije inschuivende nummer vier! Wil je het nog gemakkelijker hebben?

999

Bericht door 999 » zo aug 16, 2009 11:47 pm

Aristides schreef:
999 schreef:
Alderweireld gaf onlangs in een interview aan dat hij opstellen e.d. heeft geleerd van Bogarde, vorig seizoen in Jong Ajax, als hij al vier jaar bij Ajax heeft verdedigd. Gregory v.d. Wiel heeft bij Ajax in de jeugd nooit verdedigd (Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, van der Heijden en Blind ook niet) Hij was altijd de vrije inschuivende nummer vier! Wil je het nog gemakkelijker hebben?
Welk interview ?.Een vrij inschuivende nummer vier hoeft niet te verdedigen ?.Weer wat geleerd ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 8:55 am

Welk interview ?.Een vrij inschuivende nummer vier hoeft niet te verdedigen ?.Weer wat geleerd ...
Je bent nooit te oud om te leren, fijn dat ik aan dat proces een bijdrage kan leveren. De bron? Je kunt gewoon in de topic over Alderweireld kijken, deze maand, ik denk zelfs de laatste bladzijde. De bron nog een keer?
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/304 ... damse-Belg

Wat de inhoud betreft: er staat dat hij in de jeugd (controleer het maar) als vrij inschuivende nummer vier niet hoefde te verdedigen. Ajax is in de jeugdcompetities meestal zo sterk dat er tegen één of twee spitsen wordt gespeeld (ook door de jeugd van psv en feyenoord) Met vier verdedigers is er altijd één die vrij staat, de nummer vier. Die nummer vier speelt dan een gemakkelijke wedstrijd.

Speelt "zo'n nummer vier" vervolgens in Ajax 1, dan zie je dat Ajax 1 niet zoveel sterker is dan de tegenstander, dat een centrale verdediger wordt geconfronteerd met een directe tegenstander en dan bljjkt hij daar niet tegen te zijn opgewassen, zeker als hij jong is. Voorbeelden: Heitinga, De Jong (In de jeugd op nummer vier, nu al een paar jaar niet meer), Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld, van der Heijden, Blind: allemaal in de jeugd op nummer vier uitgeblonken, aar alleen Vermaelen heeft geleerd een man uit te schakelen.

De volgende spelers die uitblinken op nummer vier? Ricardo van Rhijn (A1) en Fabian Sporkslede (B1) Keer op keer kunnen ze inschuiven, strooien met passes en ze pakken regelmatig een bal af. Ze kunnen beiden voetballen, maar wat als de spits van de tegenstander ze gaat hinderen? Ze raken geïrriteerd (Rood voor Ricardo) of gaan fouten maken (Fabian tegen Excelsior), ze zijn niet gewend aan een tegenstander in de buurt.

Spelen ze in Ajax 1 dan staat die tegenstander altijd in de buurt, met alle gevolgen vandien.

Samengevat: Ajax leidt in de jeugd spelers op als nummer vier, die in Ajax 1 een andere taak krijgen. Lijkt me niet de beste oplossing.

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 10:44 am

Aristides schreef:
Je bent nooit te oud om te leren, fijn dat ik aan dat proces een bijdrage kan leveren. De bron? Je kunt gewoon in de topic over Alderweireld kijken, deze maand, ik denk zelfs de laatste bladzijde. De bron nog een keer?

Wat de inhoud betreft: er staat dat hij in de jeugd (controleer het maar) als vrij inschuivende nummer vier niet hoefde te verdedigen. Ajax is in de jeugdcompetities meestal zo sterk dat er tegen één of twee spitsen wordt gespeeld (ook door de jeugd van psv en feyenoord) Met vier verdedigers is er altijd één die vrij staat, de nummer vier. Die nummer vier speelt dan een gemakkelijke wedstrijd.
Special: Alderweireld, onze Amsterdamse Belg
Geschreven door: Maarten van der Rijt - Bron: Ajaxinside.nl

Martin Jol is blij verrast als hij Toby Alderweireld in de voorbereiding ziet spelen. De jonge Belg presteert dusdanig boven verwachting van de coach, dat hij Alderweireld in oefenduels de meeste speelminuten geeft van alle spelers. Jol is zo gecharmeerd, dat de Belgisch international het nieuwe seizoen als basisspeler is begonnen.

Toby Alderweireld wordt op 2 maart 1989 geboren in Wilrijk, een district van de stad Antwerpen in België. De Wilrijkenaar begint zijn voetballeven op 5-jarige leeftijd bij Germinal Ekeren. De Antwerpse club, waar Simon Tahamata zijn professionele loopbaan overigens heeft beëindigd, fuseert in 1999 met Beerschot VAC. Ajax neemt in de nieuwe club Germinal Beerschot Antwerpen een financieel belang van 30% en dat wordt een jaar later zelfs uitgebreid naar een meerderheidsbelang van 72,5%.

Ondanks dat er aan de financiële samenwerking tussen de clubs in 2003 een eind komt, wordt de technische samenwerking wel voortgezet. In navolging van Jelle van Damme, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Tom de Mul en Stanley Aborah komt Alderweireld in 2004 naar Amsterdam. De op dat moment 15-jarige verdediger speelt op dat moment al in diverse nationale jeugdelftallen.

Makkelijk heeft het talent het in het begin zeker niet. De Belg woont in een gastgezin en moet erg wennen aan de verschillen tussen Ekeren en Amsterdam. De harde concurrentiestrijd tussen de talenten en de andere mentaliteit laten de tiener soms twijfelen om te stoppen. "Op een gegeven ogenblik wou ik het zelfs opgeven. Het leven in Amsterdam was zo verschillend van dat in Ekeren. Gelukkig werd ik in mijn gastgezin bij Wim en Willy Stap waar voordien ook Moussa Dembélé en Steven Pienaar verbleven, heel goed opgevangen. Samen met de morele steun op het thuisfront kon ik mij door die lastige periode worstelen," zegt Alderweireld over die periode.

De centrale verdediger begint als C-junior bij Ajax en stroomt geleidelijk door naar het beloftenelftal. Vooral van de aanpak van stagiair Winston Bogarde leert Alderweireld bij Jong Ajax veel. "Van hem heb ik veel geleerd. Hoe je moet staan en dat soort zaken. Hij is heel streng, wat goed voor mij was. Verder heb ik ook veel geleerd van de trainers Adrie Koster en Aron Winter."

In de zomer van 2007 tekent de Belg op 18-jarige leeftijd een contract bij de club tot medio 2010. "Een beloning voor hard werken en een stimulans om het als lid van beloften nog beter te doen," noemt de kersverse aanwinst van de club het. In de voorbereiding op het seizoen 2008/2009 mag Alderweireld onder meer meespelen tijdens het Amsterdam Tournament in de wedstrijd tegen Inter Milan. Na afloop van het duel wil de jongeling zijn eerste shirt niet ruilen met Marco Materazzi. Alderweireld moet nog even wachten op zijn debuut in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht, maar zit vanaf de winterstop definitief bij de selectie van de club.

Op 18 januari 2009 is het zo ver. Ajax speelt in Nijmegen tegen N.E.C. als 8 minuten voor het eind van de wedstrijd de speaker omroept: "Een wissel aan de kant van Ajax. Met nummer 10 verlaat het veld: Sulejmani. Hij wordt vervangen door nummer 38: Alderweireld.” De jonge Belg krijgt van Marco van Basten de kans om even te wennen aan het spelen in het eerste elftal. Dan gaat het snel met de jonge Belg. Mede omdat Rob Wielaert niet speelgerechtigd is voor Europese wedstrijden, krijgt de Wilrijkenaar zijn kans. Drie weken na zijn debuut staat de centrale verdediger namelijk in de basisopstelling in het UEFA cup duel tegen Olympique Marseille.

De inmiddels 20-jarige Vlaming presteert naar behoren in Marseille. Ondanks dat Ajax met 2-1 verliest van de Franse ploeg, maakt Alderweireld indruk bij zijn basisdebuut. “Toby heeft het uitstekend gedaan vandaag. Hij stond echt zijn mannetje. Dit zijn toch grote wedstrijden. Zijn passing was goed en hij was ook gewoon heel betrouwbaar in de verdediging,” gaf Van Basten een compliment na de wedstrijd. Na zijn eerste basisplaats maakt Alderweireld minuten tegen De Graafschap en Willem II en start in de basis in de laatste drie thuisduels van het seizoen; tegen Olympique Marseille, AZ en FC Twente. “Als je dit aan het begin van het seizoen had gezegd, had ik daar gelijk voor getekend.”

Het goede spel van Alderweireld blijft ook niet onopgemerkt in zijn vaderland. Op 29 mei maakt de verdediger als basisspeler zijn debuut als Rode Duivel in de wedstrijd tegen Chili. Interim-bondscoach Frank Vercauteren neemt de Ajacied mee tijdens het vriendschappelijke toernooi om de Kirin Cup in Japan.

Het vertrek van Marco van Basten betekent niet het vertrek van Alderweireld uit de selectie. Integendeel, de Belg krijgt nog voordat het nieuwe seizoen start, een verbeterd contract in Amsterdam. “Het is mooi om het nieuwe seizoen op deze manier te beginnen. En het is natuurlijk een bevestiging dat ik het afgelopen seizoen goed gedaan heb,” zegt de international die een verbintenis tot medio 2014 tekent.

Martin Jol geeft in de voorbereiding alle spelers een kans. De nieuwe trainer is al snel onder de indruk van de jonge Belg. Na de oefenwedstrijden in Engeland, gaf Jol aan verrast te zijn door talenten als Alderweireld. "Ik heb deze week met plezier met de jongens gewerkt. Bepaalde spelers zijn beter dan ik had gedacht. Eigenlijk wil ik er niemand uitlichten, maar tegen Southampton was ik gecharmeerd van Mitchell Donald en Toby Alderweireld."

Alderweireld is jong, heeft veel potentie en is misschien wel onze verdedigende hoop in bange dagen. Het talent lijkt een vaste waarde in het elftal van Martin Jol, maar zijn streven is om definitief een plaats in de basis van Ajax 1 te verwerven. Hij zegt zich de Amsterdamse bluf eigen gemaakt te hebben en noemt zichzelf een Amsterdamse Belg. En nu maar hopen dat onze Amsterdamse Belg nog heel lang bij Ajax blijft.
Ik heb het interview nagelezen maar ik kan nergens vinden wat jij in het dik gedrukte beweerd Aristides ?.Integendeel hij krijgt juist complimentjes dat hij het als centrale verdediger verdedigend wel goed doet ..
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 12:16 pm

Ik snap het misverstand, volg de berichten maar:

Ik schrijf:
In het interview (ook door jou geciteerd) staat het volgende (vetgedrukte is door mij zo weergegeven, staat zo niet in het interview):
De centrale verdediger begint als C-junior bij Ajax en stroomt geleidelijk door naar het beloftenelftal. Vooral van de aanpak van stagiair Winston Bogarde leert Alderweireld bij Jong Ajax veel. "Van hem heb ik veel geleerd. Hoe je moet staan en dat soort zaken. Hij is heel streng, wat goed voor mij was. Verder heb ik ook veel geleerd van de trainers Adrie Koster en Aron Winter."
Je ziet: de door mij genoemde link met Bogarde. Ik heb me er toen al over verbaasd dat hij dat blijkbaar niet eerder heeft geleerd, niet eerder heeft opgepakt.

Jij reageert op het bovenste bericht als volgt:
Dat gedeelte gaat over Gregory v.d. Wiel (Het bericht staat ook in de topic over Gregory v.d. Wiel), heeft dus niets te maken met het interview dat Alderweireld heeft gegeven. Ik had dat eventueel duidelijker kunnen maken door die tekst in een nieuwe alinea te zetten. Ik heb echter in het rijtje namen met de inschuivende nummer vier Alderweireld niet genoemd, m.a.w. het kan niet voor hem gelden.

Jij stelt eigenlijk twee vragen in één regel: het interview en de inschuivende nummer vier. Ik heb in het bericht hierboven de woorden die over de jeugd gaan vetgedrukt.

Vervolgens begin ik een nieuwe alinea met de volgende tekst:
Jij dacht waarschijnlijk dat het over het interview ging (Het woord inhoud duidt op de berichtgeving over v.d. Wiel, want daar gaat de topic over), maar ik hoop dat je nu snapt dat dit niet het geval is dat er in het interview helemaal niet wordt gesproken over een inschuivende nummer vier, maar ook dat ik dat niet heb geschreven over Alderweireld. Het "controleer het maar" duidt op wat ik schreef. Zie ook de volgende conclusie uit het vorige bericht:
Samengevat: Ajax leidt in de jeugd spelers op als nummer vier, die in Ajax 1 een andere taak krijgen. Lijkt me niet de beste oplossing.
Het probleem blijft dat Ajax in de jeugd geen mandekkers opleidt en dat die spelers vervolgens in Ajax 1 een man moeten uitschakelen. dat kost tijd, kostbare tijd en op het moment dat de Europese subtop denkt dat een speler op weg is dat ook te beheersen is die speler weg.

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 12:42 pm

Je hebt het wel degelijk over dat interview, en dat interview gaat over Alderweirelt.

Waar is dat interview over van de Wiel ?.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 2:17 pm

999 schreef:Je hebt het wel degelijk over dat interview, en dat interview gaat over Alderweirelt.

Sorry, maar dit is wel een erg zwak verweer, want er is maar één die schrijft over een interview met v.d. Wiel en dat ben jij! Ik wacht nog op de citaten.

In de topic over Alderweireld kun je mijn reactie op het interview met hem lezen.

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 2:31 pm

Aristides schreef:
999 schreef:Je hebt het wel degelijk over dat interview, en dat interview gaat over Alderweirelt.

Sorry, maar dit is wel een erg zwak verweer, want er is maar één die schrijft over een interview met v.d. Wiel en dat ben jij! Ik wacht nog op de citaten.

In de topic over Alderweireld kun je mijn reactie op het interview met hem lezen.
Verweer ?, jij hebt het er over dat, vooruit dan, een van beide spelers in een interview heeft gezegt dat ie nooit heeft leren verdedigen als inschuivende nummer 4 .. dus vraag ik gewoon waar is dat interview dan, wie het dan ook gezegt mogen hebben ..
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 4:19 pm

999 schreef:
Aristides schreef:

Verweer ?, jij hebt het er over dat, vooruit dan, een van beide spelers in een interview heeft gezegt dat ie nooit heeft leren verdedigen als inschuivende nummer 4 .. dus vraag ik gewoon waar is dat interview dan, wie het dan ook gezegt mogen hebben ..
Eenvoudig te pareren: Op http://www.ajaxtalk.nl/Forum/search.php ... mit=Search vind je alle berichten van mij waar de woorden "inschuivende" en "verdedigen" in worden gebruikt (woorden die jij mij toeschrijft). Na 5 0ktober 2008 alleen in deze topic (er zijn slechts twee berichten gevonden voor deze topic) en die zin die jij als citaat geeft is niet te vinden.

Het bericht waarom het draait is al een paar keer genoemd, maar nogmaals:

Gregory v.d. Wiel heeft bij Ajax in de jeugd nooit verdedigd (Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, van der Heijden en Blind ook niet) Hij was altijd de vrije inschuivende nummer vier! Wil je het nog gemakkelijker hebben?

De naam Alderweireld valt niet, m.a.w. nogmaals de vraag: de citaten graag.

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 4:42 pm

Aristides schreef:
999 schreef:
Aristides schreef:

Eenvoudig te pareren: Op http://www.ajaxtalk.nl/Forum/search.php ... mit=Search vind je alle berichten van mij waar de woorden "inschuivende" en "verdedigen" in worden gebruikt (woorden die jij mij toeschrijft). Na 5 0ktober 2008 alleen in deze topic (er zijn slechts twee berichten gevonden voor deze topic) en die zin die jij als citaat geeft is niet te vinden.

Het bericht waarom het draait is al een paar keer genoemd, maar nogmaals:

Gregory v.d. Wiel heeft bij Ajax in de jeugd nooit verdedigd (Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, van der Heijden en Blind ook niet) Hij was altijd de vrije inschuivende nummer vier! Wil je het nog gemakkelijker hebben?

De naam Alderweireld valt niet, m.a.w. nogmaals de vraag: de citaten graag.
En nu weer pareren .. probeer ik het nog een keer
Aristides schreef:Je bent nooit te oud om te leren, fijn dat ik aan dat proces een bijdrage kan leveren. De bron? Je kunt gewoon in de topic over Alderweireld kijken, deze maand, ik denk zelfs de laatste bladzijde. De bron nog een keer?

Je schrijft zelfs over " wat de inhoudt betreft " ( van dat interview dat je erbij haalt ), dus mijn vraag is waar staat dat dan.

Blijkbaar is het dan dus een misverstand en niet Anderweirelt heeft het gezegt maar heeft v.d. Wiel dat dus gezegt ( dus dat nooit leren verdedigen ) ?.Dus vraag ik waar is dat interview dan.

Want ik vind het nogal wat als een speler dat over zijn opleiding zegt ..

Of zijn het gewoon jouw woorden dat het jouw mening is dat ie nooit heeft leren verdedigen ?.Want daar til ik dan niet zo zwaar aan .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 17, 2009 5:13 pm

Lezen, om 13.16.19 uur schreef ik al in deze topic:
Jij dacht waarschijnlijk dat het over het interview ging (Het woord inhoud duidt op de berichtgeving over v.d. Wiel, want daar gaat de topic over), maar ik hoop dat je nu snapt dat dit niet het geval is dat er in het interview helemaal niet wordt gesproken over een inschuivende nummer vier, maar ook dat ik dat niet heb geschreven over Alderweireld. Het "controleer het maar" duidt op wat ik schreef.
Niet steeds iets anders als citaat geven!

De topic gaat over v.d. Wiel!!!!! Niet zo vreemd dat mijn bericht dan ook over v.d. Wiel gaat, lees gewoon wat ik schrijf.

Ik wacht op de citaten!

999

Bericht door 999 » ma aug 17, 2009 5:51 pm

Aristides schreef:Lezen, om 13.16.19 uur schreef ik al in deze topic:
Jij dacht waarschijnlijk dat het over het interview ging (Het woord inhoud duidt op de berichtgeving over v.d. Wiel, want daar gaat de topic over), maar ik hoop dat je nu snapt dat dit niet het geval is dat er in het interview helemaal niet wordt gesproken over een inschuivende nummer vier, maar ook dat ik dat niet heb geschreven over Alderweireld. Het "controleer het maar" duidt op wat ik schreef.
Niet steeds iets anders als citaat geven!

De topic gaat over v.d. Wiel!!!!! Niet zo vreemd dat mijn bericht dan ook over v.d. Wiel gaat, lees gewoon wat ik schrijf.

Ik wacht op de citaten!
links om rechtsom je haalt het interview er expliciet bij, je zegt zelfs dat het er in staat.Niks v.d. Wiel topic .. M.a.w. zoals El Clavo ook al schreef, je lult maar wat in de ruimte ..

Die citaten, daar heb ik je mij uitleg over gegeven ..

Ontopic maar weer ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie