Rosenberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jan 28, 2007 5:58 pm

Rosi vandaag op de bank bij Werder.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo jan 28, 2007 7:15 pm

83ste minuut echter er wel ingekomen:
Spielerwechsel: Rosenberg für Diego (Werder Bremen)
Debüt für den Neueinkauf!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 28, 2007 9:21 pm

Wat ene prutser, niet eens gescoord!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 28, 2007 9:28 pm

Een van de concurrenten van Rosenberg, Almeida, kwam er eerder in voor Hunt en maakte wel een doelpuntje.

Toch is de concurrentie voor de plek naast Klose niet moordend. Ik geef Rosenberg best een goede kans. :xyxthumbs:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jan 28, 2007 10:33 pm

Afbeelding

Het beste, Markus. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 29, 2007 1:34 pm

succes markus!!! beste gegund, bij deze neem ik ook afscheid van mn AT naam ! :D
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma jan 29, 2007 1:41 pm

LuqueSpits schreef:succes markus!!! beste gegund, bij deze neem ik ook afscheid van mn AT naam ! :D
Welkom nogmaals... :D

Je had ook je posts kunnen behouden door enkel je naam aan te passen, maar dat terzijde... ;)

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 29, 2007 1:43 pm

Ik wist niet dat dat kon :D
Pompiedom

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma jan 29, 2007 1:58 pm

Kan alsnog, lijkt me.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 04, 2007 5:11 pm

Werder speelt op dit moment tegen Schalke. Rosenberg opnieuw niet in de basis.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 04, 2007 7:07 pm

Hij mocht een half uur invallen. Ik heb hem eerlijk gezegd niet of nauwelijks in beeld of aan de bal gezien.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma feb 12, 2007 8:27 pm

Rosenberg klapt uit Ajax-school

BREMEN - De voormalige Ajacied Markus Rosenberg heeft zich maandag kritisch uitgelaten over zijn voormalige Amsterdamse werkgever.

Op de website van zijn nieuwe club Werder Bremen, woensdag tegenstander van Ajax in het UEFA-bekertoernooi, geeft de Zweedse spits af op trainer Henk ten Cate en het Amsterdamse publiek.

Huntelaar

"Mijn persoonlijke ervaringen met Ten Cate zijn niet zo positief", liet Rosenberg weten. "Hij heeft heel veel veranderd bij Ajax; het elftal, het systeem. Zelfs een aanvaller als Klaas-Jan Huntelaar, die al zoveel doelpunten heeft gemaakt, zit steeds weer op de bank bij hem. Ik denk dat Ten Cate hem niet mag."

Wild

Rosenberg, die evenals ploeggenoot Peter Niemeyer (ex-FC Twente) niet speelgerechtigd is tegen Ajax, was evenmin enthousiast over de vaste toeschouwers in de ArenA. "Het is een groot stadion met veel publiek, maar het gaat er niet wild aan toe op de tribunes."

"De mensen komen kijken om een mooie wedstrijd te zien. Als Werder erin slaagt om in Amsterdam te scoren, dan kan het zomaar gebeuren dat het gemor begint en dat het publiek zich tegen de eigen ploeg keert."

Borowski

De Duitse international Tim Borowski, die zaterdag in de uitwedstrijd tegen VfB Stuttgart (4-1) met een voetblessure uitviel, trainde maandag in Bremen niet mee. Het is twijfelachtig of de middenvelder woensdag thuis tegen Ajax kan meedoen.

Daniel Jensen (ex-Heerenveen) haakte zaterdag af met een kuitblessure, maar deed maandag al weer mee met de oefensessie. "Het voelt goed aan", sprak de middenvelder hoopvol.
Nu.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 8:56 pm

Tijd voor Lucas om te kotsen op Rosenberg. Markus trapt immers na. :yes:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 12, 2007 9:26 pm

Voetballers hebben nu eenmaal een groot ego.

Wat zijn opmerkingen over het publiek betreft: wij zijn ook blij dat we van hem af zijn. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma feb 12, 2007 9:47 pm

Rosenberg klapt uit Ajax-school

Mijn persoonlijke ervaringen met Ten Cate zijn niet zo positief", liet Rosenberg weten. "Hij heeft heel veel veranderd bij Ajax; het elftal, het systeem. Zelfs een aanvaller als Klaas-Jan Huntelaar, die al zoveel doelpunten heeft gemaakt, zit steeds weer op de bank bij hem. Ik denk dat Ten Cate hem niet mag."
True

Het is een groot stadion met veel publiek, maar het gaat er niet wild aan toe op de tribunes.
True (behalve 410, naturellement :ajaxsmiley: :afca: )
De mensen komen kijken om een mooie wedstrijd te zien. Als Werder erin slaagt om in Amsterdam te scoren, dan kan het zomaar gebeuren dat het gemor begint en dat het publiek zich tegen de eigen ploeg keert.
True


:D

Nou, kom maar op Rosenberg9, zuurpuim! ;)
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma feb 12, 2007 9:51 pm

Ik vind het nog wel meevallen met het 'natrappen'.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma feb 12, 2007 10:00 pm

Natrappen? Een beetje overdrijven, dat doet ie wel: "Huntelaar zit steeds maar op de bank", 2 wedstrijden in het hele seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma feb 12, 2007 10:00 pm

Volgens mij zegt hij niets onwaars. Ik zie hier eerlijk gezegd ook geen natrappen in. Hij zegt dat ten Cate Huntelaar niet mag, hij beweert niet dat ten cate hem niet mag. Hoewel hij natuurlijk alle recht heeft om vast te stellen dat hij onder ten Cate geen eerlijke kans heeft gehad.
Zijn observaties zijn hetzelfde als ik al eerder en meerdere malen op AT heb geplaatst.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 12, 2007 10:13 pm

Heb ergens gelezen (weet zo snel niet meer waar) dat Rosenberg heel verbaasd reageerde toen hij hoorde dat KJH op de bank zat. Logisch natuurlijk, want toen Rosi bij Ajax zat werd KJH altijd opgesteld. HtC had in elk geval niet een dusdanige hekel aan KJH dat hij reden zag om Rosi op te stellen.
Voetballers hangen graag de beledigde majesteit uit als ze het ergens niet hebben gemaakt. Het ligt nooit aan henzelf, altijd aan de trainer of de ploeg of blessures of de kat die niet kon wennen. Uitspraken in deze zin vind ik oninteressant. Waarheid en eigenbelang lopen door elkaar heen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 10:40 pm

Jabu schreef:Ik vind het nog wel meevallen met het 'natrappen'.
Natrappen is misschien niet het juiste woord. Maar met z'n uitspraken over Ten Cate en Huntelaar doet hij veel meer kwaad dan Babel met zijn uitspraken over Blind. Apart dat Lucas het nu allemaal prima vindt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 12, 2007 11:19 pm

Ik vind die uitspraak over Ten Cate die een hekel aan KJH zou hebben onheus. Zoiets zeg je niet. Ooit opperde men bij Barend & Van Dorp dat LVG een voorkeur zou hebben voor blanke spelers. Daar werd LVG terecht woedend over. Ook Danny Blind zou je op die manier kunnen aanvallen. 'Hij had al problemen met de Kabel en nu gaf hij Babel geen kans. Blind heeft vast iets tegen donkere spelers'. Gelukkig is het nooit op die manier benaderd (ook niet door Babel zelf). Laten we de discussie zuiver houden.
Rosenberg suggereert dat HtC KJH op de bank zet om niet-voetbaltechnische redenen. Dat is een zware aantijging. Die hij niet hard kan maken, dus kan hij beter zijn kop houden.
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 9:25 am

Thomas schreef:
Jabu schreef:Ik vind het nog wel meevallen met het 'natrappen'.
Natrappen is misschien niet het juiste woord. Maar met z'n uitspraken over Ten Cate en Huntelaar doet hij veel meer kwaad dan Babel met zijn uitspraken over Blind. Apart dat Lucas het nu allemaal prima vindt.
Apart dat jullie (met name Joey) het nu allemaal zo erg vinden.

Jullie zijn niet helemaal eerlijk in deze en al die andere discussies. Had Rosenberg dit namelijk over Blind gezegd dan had waarschijnlijk Joey dat weer als munitie gebruikt. Daarom wordt dit soort discussies zo verdomde saaaaaai. Keer op keer dezelfde zetten. En of men nu met wit of zwart speelt maakt niets uit, ze verwisselen net zo makkelijk van kleur als een kameleon.
Bertje for President!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di feb 13, 2007 9:28 am

Dan wil ik me wel even verdedigen hoor Boem!!
Rosenberg zegt nergens iets over dat hijzelf slecht behandeld is of benadeeld door de trainer. Sterker nog, hij noemt zijn concurrent op de linksbuitenplaats het grootste talent van Ajax. Heel wat anders dan het verongelijkte gejank van Babel!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di feb 13, 2007 9:29 am

Kaboem! schreef:
Thomas schreef:
Jabu schreef:Ik vind het nog wel meevallen met het 'natrappen'.
Natrappen is misschien niet het juiste woord. Maar met z'n uitspraken over Ten Cate en Huntelaar doet hij veel meer kwaad dan Babel met zijn uitspraken over Blind. Apart dat Lucas het nu allemaal prima vindt.
Apart dat jullie (met name Joey) het nu allemaal zo erg vinden.

Jullie zijn niet helemaal eerlijk in deze en al die andere discussies. Had Rosenberg dit namelijk over Blind gezegd dan had waarschijnlijk Joey dat weer als munitie gebruikt. Daarom wordt dit soort discussies zo verdomde saaaaaai. Keer op keer dezelfde zetten. En of men nu met wit of zwart speelt maakt niets uit, ze verwisselen net zo makkelijk van kleur als een kameleon.
Ik neem aan dat je hier op beide kanten van de discussie doelt?
Dan ben ik het volkomen met je eens!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 9:30 am

Ik weet het, Luuk, maar het wordt allemaal zo vervelend dat er geen einde meer lijkt te komen aan mijn gescroll. Straks scroll ik nog naar buiten. :sad:
Bertje for President!

Plaats reactie