Je ziet toch z'n motoriek? Je zag dat ie alle duels met RvP verloor. Lijkt me een type Escudé.LucaS schreef:Elke verdediger zou er vanmiddag slecht hebben uitgezien. Door de lamlendige middenvelders en voorhoede werden ze constant met een overmacht gecontronteerd
Lisandro Magallan
Moderator: mods
-
Re: Lisandro Magallan
Whitey on the moon.
Je weet wie er ook in de verdediging staat. Lucas gaat de verdediging natuurlijk niet afvallen.GangstaRiB schreef:Je ziet toch z'n motoriek? Je zag dat ie alle duels met RvP verloor. Lijkt me een type Escudé.LucaS schreef:Elke verdediger zou er vanmiddag slecht hebben uitgezien. Door de lamlendige middenvelders en voorhoede werden ze constant met een overmacht gecontronteerd
Is de eerste voorzichtige conclusie dat we 'm wel kunnen opstellen tegen een target man maar niet tegen een intelligente aanvaller als Van Persie?
Ik vind het wat lastig inschatten in de complete malaise van vandaag. Zeker omdat hij er net pas is. Het was niet best, maar los van het eerste kwartier was heel Ajax dramatisch en zou je ze allemaal bij het grof vuil zetten.
Ik vind het wat lastig inschatten in de complete malaise van vandaag. Zeker omdat hij er net pas is. Het was niet best, maar los van het eerste kwartier was heel Ajax dramatisch en zou je ze allemaal bij het grof vuil zetten.
Nil volentibus arduum
Niets, voor hem te hopen dat Juventus niet op de tribune zat.
Nil volentibus arduum
Blokkeer de pass lijn naar vPersie of doe daar ieder geval een poging toe.Niks van dit alles.Vind je dat niet vreemd , iedereen weet dat vPersie nog steeds een klasbak is en zeer belangrijk voor Feyenoord maar niemand die in het veld die op het idee komt om de pass naar hem te blokkeren.Nee wordt ook gewoon toegelaten .wimpey schreef:Ons was verteld dat hij wendbaar zou zijn. Een 35-jarige draaide 'm alle kanten op en speelde hem helemaal dronken.GangstaRiB schreef:Ik vind em niet meevallen. Houterig, bal onder zn lichaam. Hopelijk verbeterd het maar het is geen Sanchez die na 1 wedstrijd zn tegenstanders uit de achterzak moet halen.
Hij past in deze defensie van zoutzakken die niet doordekken en apathisch gedrag vertonen.
Zet je voorin druk op de bal dan wordt vPersie een ander verhaal.
Blij met de punten ...
Denk voor De Ligt dat het verstandig is om nog een jaartje te blijven.Lionel schreef:Wat deed De Ligt beter?
Denk het niet JobAlexander schreef:Denk voor De Ligt dat het verstandig is om nog een jaartje te blijven.Lionel schreef:Wat deed De Ligt beter?

Slechtste wedstrijd met die van Pisvee uit ever

Zoals het eerste kwartier. Je pint de kakkies op eigen helft vast, zit er kort op en zet volle bak druk op hun opbouw. Er was niets aan de hand, totdat die lui op het idee kwamen om via de zijkanten op te bouwen. Meteen viel de 1-1 en hadden ze de zwakste plekken gevonden.999 schreef: Blokkeer de pass lijn naar vPersie of doe daar ieder geval een poging toe.Niks van dit alles.Vind je dat niet vreemd , iedereen weet dat vPersie nog steeds een klasbak is en zeer belangrijk voor Feyenoord maar niemand die in het veld die op het idee komt om de pass naar hem te blokkeren.Nee wordt ook gewoon toegelaten .
Zet je voorin druk op de bal dan wordt vPersie een ander verhaal.
Vind je, Rishi?
Als jij zoiets zegt zit je er meestal een aardig eind naast.
De trainer vindt hem dus heus geen prutser. En zijn teamgenoten op het trainingsveld dus ook niet.
Bij trainer Ten Hag die hem en in die absolute do or die wedstrijd tegen PSV liet invallen en ook bij Juventus staat die Magallan er echt niet heel slecht op. Anders breng je hem niet.De Dominee schreef:Alvarez lijkt helaas voor PSV te gaan kiezen als ik de geruchten moet geloven. Lekker: wij Magallan, Schuurs, Pierie en een zachte geld en PSV Alvarez.
De trainer vindt hem dus heus geen prutser. En zijn teamgenoten op het trainingsveld dus ook niet.
Out.
Bij ieder aannemelijk bod... Forget it: out.
Bij ieder aannemelijk bod... Forget it: out.
Had gisteren 1 taak. Niet uitglijden.Cruijff schreef:Vind je, Rishi?
Bij trainer Ten Hag die hem en in die absolute do or die wedstrijd tegen PSV liet invallen en ook bij Juventus staat die Magallan er echt niet heel slecht op. Anders breng je hem niet.De Dominee schreef:Alvarez lijkt helaas voor PSV te gaan kiezen als ik de geruchten moet geloven. Lekker: wij Magallan, Schuurs, Pierie en een zachte geld en PSV Alvarez.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zag hem 1 helft tegen Aalborg. Ik ben overtuigd, deze jongen kan er geen hout van.
Als je in zo'n partij omver gespeeld wordt, heb je niets te zoeken in Ajax 1.
Snel die Alvarez ophalen.
dit is een misser
Als je in zo'n partij omver gespeeld wordt, heb je niets te zoeken in Ajax 1.
Snel die Alvarez ophalen.
dit is een misser
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik zag hem in de samenvatting inderdaad, maar het is echt helemaal niks. Gozer kan er letterlijk helemaal niks van. Vind je het dan ook gek dat je met hem met 6-2 verliest tegen 010. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Was gisteren aandachtig toeschouwer bij Jong AZ - Telstar. Nu kan hij een liefhebber zijn, maar aannemelijker lijkt me dat AZ interesse in hem heeft.
Kan me niet voorstellen dat die hem kunnen betalen, toch?
Die hebben al iemand van beton. Wendbaar als een blok beton, beter gezegd.Peter schreef:Was gisteren aandachtig toeschouwer bij Jong AZ - Telstar. Nu kan hij een liefhebber zijn, maar aannemelijker lijkt me dat AZ interesse in hem heeft.
Ik tip op Telstar. Dat ie daar de star wordt.

Andries jonkheer daar, dus zou niet eens een slecht idee zijn
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Daar hebben we Tim Krul toen ook aan kunnen aan slijten, drie jaar geleden.wimpey schreef:Die hebben al iemand van beton. Wendbaar als een blok beton, beter gezegd.Peter schreef:Was gisteren aandachtig toeschouwer bij Jong AZ - Telstar. Nu kan hij een liefhebber zijn, maar aannemelijker lijkt me dat AZ interesse in hem heeft.
Ik tip op Telstar. Dat ie daar de star wordt.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij zat er dus vanwege z'n broertje die op stage mag bij Telstar.
Misschien kan Overmars een slimme wisseltruc uithalen en Lisandro op proef sturen. En dan maar hopen dat Telstar toehapt.
Misschien kan Overmars een slimme wisseltruc uithalen en Lisandro op proef sturen. En dan maar hopen dat Telstar toehapt.
Je komt niet zomaar bij de witte leeuwen te spelen natuurlijk. Laat dat even duidelijk zijn.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Snap ik, maar ik denk toch dat ze eerst de verlenging van Donny vd Beek in orde maken. 

Nil volentibus arduum
-
Dat hij er zat vanwege zijn broertje, vind ik eerlijk gezegd een teleurstelling.Peter schreef:Hij zat er dus vanwege z'n broertje die op stage mag bij Telstar.