Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 2:53 pm

De Dominee schreef:Rutten en Hiddink hebben hem met regelmaat opgesteld hoor.
en wouters

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 2:57 pm

brigade zuid schreef:Rutten bij Twente ja.. en Hiddink had toen 17 geblesseerden geloof ik.
inderdaad toen had-ie 10 weken 13 geblesseerden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 18, 2008 4:51 pm

Singing Ai-Ai-satti is van ons! Singing Ai-Ai-satti is van ons! Singing Ai-Ai-satti, Ai-Ai-satti, Ai-Ai-satti is van ons! :ajaxscarf.gif:

Ajax heeft er weer een echte spelbepaler bij. Aissati laat anderen beter functioneren in hun positiespel, dicteert het baltempo en zet de lijnen uit. Natuurlijk valt er nog genoeg aan die jongen te verbeteren, maar als dat lukt dan hebben we het hier over een nieuwe Xavi. En laten we eerlijk zijn, als PSV die jongen niet zoveel op de bank had gehouden dan had hij nu waarschijnlijk niet meer in Nederland gespeeld. Ik weet nog dat een PSV-vriend van mij een jaar of drie geleden bij een training van PSV ging kijken en Aissati beschreef als 'de enige die écht kon voetballen'. PSV bedankt, dus!

Dit was zeker een aankoop die hoge prioriteit hoorde te hebben bij Ajax, al denk ik dat men Aissati meer als een mooie buitenkans heeft gezien. Het zou mij benieuwen of Ajax ook voor een aanvallende middenvelder was gegaan als deze optie zich niet had aangediend.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 18, 2008 5:13 pm

Thomas schreef: Het zou mij benieuwen of Ajax ook voor een aanvallende middenvelder was gegaan als deze optie zich niet had aangediend.
Boeiend! Hij komt waarschijnlijk bij Ajax spelen. Een in potentie betere versie van El Ahmadi. Altijd aanspeelbaar, altijd een uitstekend overzicht. Dus nooit balverlies.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 18, 2008 6:55 pm

goodfella schreef:
Thomas schreef: Het zou mij benieuwen of Ajax ook voor een aanvallende middenvelder was gegaan als deze optie zich niet had aangediend.
Boeiend! Hij komt waarschijnlijk bij Ajax spelen. Een in potentie betere versie van El Ahmadi. Altijd aanspeelbaar, altijd een uitstekend overzicht. Dus nooit balverlies.
Haal dat waarschijnlijk maar weg.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 18, 2008 6:57 pm

Is er weer eentje gespot in het ziekenhuis, GangstaRiB?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 18, 2008 7:02 pm

Thomas schreef:Is er weer eentje gespot in het ziekenhuis, GangstaRiB?
Yeah.. lijfelijk aanwezig zelfs.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 18, 2008 7:04 pm

Hehe prachtig.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 7:09 pm

hallo, het gaat toch over Ismael Aissati - dat is al oud nieuws of is er nog een potentiele ajax speler in t AMC gezien?

peter

Bericht door peter » vr jul 18, 2008 7:10 pm

Nee, maar het impliceert dat Ajax en Aissati er ook al uit zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 18, 2008 7:12 pm

Donkey Shot schreef:hallo, het gaat toch over Ismael Aissati - dat is al oud nieuws of is er nog een potentiele ajax speler in t AMC gezien?
AMC?

Het is zoals Peter zegt.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op vr jul 18, 2008 7:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 18, 2008 7:13 pm

Hoe heet het dan? :blush.gif:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr jul 18, 2008 7:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 7:13 pm

VU.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 7:15 pm

dat was toch niet meer dan een formaliteit, peter?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 7:18 pm

oh ja, met het AMC wordt er na Koné geen zaker meer gedaan :drecul.gif:

peter

Bericht door peter » vr jul 18, 2008 7:18 pm

Weet je nooit. Wie weet wil die jongen wel niet voor Ajax spelen. De kans is niet groot, maar toch.

Anyway, zou hij nummer 11 krijgen?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 7:19 pm

hehehe

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 8:15 pm

PSV raakt Aissati en Jonathan kwijt
door Frans van den Nieuwenhof. vrijdag 18 juli 2008 | 18:53 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 18 juli 2008 | 20:50

EINDHOVEN - PSV is vrijdagochtend twee van zijn grootste talenten kwijtgeraakt. De club besloot Ismail Aissati aan Ajax te verkopen. Kort daarop liep aanvaller Jonathan Reis een voetblessure op, die hem mogelijk vele maanden aan de kant houdt.

De transfer van Aissati hing al dagen in de lucht. Ajax meldde zich vrijdag voor de derde keer binnen een week. PSV zou ongeveer 4 miljoen euro hebben overgehouden aan de transfer. Aissati speelde sinds zijn prille jeugd voor PSV, maar vreesde ook dit seizoen niet aan veel wedstrijden toe te komen in Eindhoven. Hij verzocht de club daarom zijn contract te ontbinden. Trainer Huub Stevens zegt het vertrek van Aissati ‘jammer’ te vinden.

Jonathan Reis haalde zich vrijdag het ongenoegen van Stevens op de hals. Tijdens een eenvoudige oefening zwikte hij door zijn rechterenkel. De blessure lijkt dermate ernstig, dat de voet van de Braziliaanse spits in het gips moest worden gezet. Jonathan kwam eerder in conflict met de medische staf van PSV. Enkele maanden geleden zetten de artsen zijn voet ook al in het gips vanwege de breuk van een botje. De speler verwijderde het gips toen op eigen gezag. Stevens: „Hij is daar toen niet professioneel mee omgegaan. Wat er toen gebeurd is, kàn gewoon niet. Jonathan moet zichzelf maar eens goed in de spiegel kijken. Hij kwam met een duidelijke achterstand hier binnen en is nu weer geblesseerd. Hij zit midden in een bewustwordingsproces van hoe je als voetballer met blessures en met je lichaam moet omgaan.”

Stevens verwacht niet dat zijn spits voor de winterstop al in topconditie zal raken. „Wie de voorbereiding mist, loopt daar vaak een half jaar achteraan”, weet hij.

PSV zal na het vertrek van Aissati en de onduidelijkheid over Jonathan haast maken met het aantrekken van een extra aanvaller. Stevens wil het liefst een ervaren speler halen, die meteen inzetbaar is.

Overigens heeft de coach ook nieuwe plannen met Carlos Salcido. Hij ziet in hem een rechtsback. Volgens Stevens is de Mexicaan dermate all-round dat hij alle posities in de verdediging kan bezetten. Verder kreeg Mika Vayrynen te horen dat hij (voorlopig) niet mag vertrekken. Meevaller is het herstel van Edison Mendez. Die liep vorige maand een spierscheuring op, maar maakte gisteren alweer zijn opwachting op het trainingsveld. „Daar ben ik zeer gelukkig mee”, zei Stevens. „Na de behandelingen van onze therapeuten is hij de laatste dagen met sprongen vooruit gegaan. Over een paar weken moet Edison weer helemaal fit zijn.”

Mendez ontbreekt zaterdagavond nog wel tijdens de wedstrijd tussen Gestel en PSV die om 18.00 uur gespeeld wordt aan de Locatellistraat.
ED

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 18, 2008 9:12 pm

Vorige week kwam een ´insider´ met dit bericht. Dacht toen dat het bullshit was, maar dus toch de waarheid. Ik vind het een goede zet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 18, 2008 10:08 pm

VOETBAL!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 18, 2008 10:55 pm

Thomas schreef:maar als dat lukt dan hebben we het hier over een nieuwe Xavi.
Xavi speelt niet direct achter de spitsen, toch? Zou dat ook een rol voor Aissati kunnen zijn?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 18, 2008 11:39 pm

Ik denk het wel. Hij heeft min of meer dezelfde technische en tactische kwaliteiten. Vooral in fysiek opzicht schort er natuurlijk nog wat aan. Maar goed, het kan ook dat Aissati gewoon dichter tegen de spitsen aan blijft spelen. Hij kan zich verder ontwikkelen qua doelgerichtheid en directheid. Voor z'n huidige manier van spelen is de positie die Xavi heeft bij Barcelona echter net zo geschikt, denk ik.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 18, 2008 11:44 pm

Achter de spitsen? tis er maar 1 denk ik

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 19, 2008 1:00 am

GangstaRiB schreef:
Thomas schreef:Is er weer eentje gespot in het ziekenhuis, GangstaRiB?
Yeah.. lijfelijk aanwezig zelfs.
Daar twijfel ik geen seconde aan. Bedankt voor de informatie, GangstaRib! :yourock.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » za jul 19, 2008 1:05 am

Die kunnen we morgen dus echt verwelkomen! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie