Ja een van Jong AJAX!joey schreef:Perez is nog gewoon contractspeler van Ajax, hoor.
Voetske schrijft ook nog:
Dat heeft alles met zijn kwaliteiten te maken, beste Voetske. Als Perez half zo goed was als hij zelf dacht, speelde hij allang in een grote competitie. Perez is de meest overschatte speler van Nederland.Dat er voor Perez nooit een andere club is gekomen heeft toch ook niks met AJAX en zijn kwaliteiten te maken.
Kenneth Perez
Moderator: mods
- Daily Blind
www.telesport.nlPerez niet op training Jong Ajax Gerelateerde artikelen
Kenneth Perez is woensdag niet op de training van Jong Ajax verschenen. De Deense voetballer heeft bij de leiding van de Amsterdamse club een dag bedenktijd gevraagd om zich over de nieuwe situatie te beraden.
Perez is net als Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge niet meer welkom bij de A-selectie. Trainer Marco van Basten verwijderde het viertal maandag uit zijn voorlopige spelersgroep voor het eerste elftal. Hij geeft dit seizoen de voorkeur aan andere voetballers.
Perez heeft van de leiding van Ajax de dag bedenktijd gekregen. Albert Luque en Jurgen Colin oefenden woensdag wel met Jong Ajax. Laurent Delorge ontbrak wegens een blessure. Hij trainde in Amsterdam met een fysiotherapeut.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik doe helemaal niet ingewikkeld.Maar zal het nog een keertje zeggen:Als HTC Perez niet wilde, geen plaats voor hem zag in het elftal dan had ie hem dus NOOIT op moeten stellen.Dan had ie meteen in het begin van het seizoen moeten zeggen:Iedereen en alles behalve Perez.Dan had ie ook later geen berorp op Perez moeten doen, immers hij had het nivo niet, paste niet in de groep.Jij bent degene die steeds lult over de deense Zidane, jij bent degene die de een na de andere kreet de lucht inslingerd w.b. Perez.Wat jij allemaal hier staat de roepen heeft Perez zelf nooit gezegt.joey schreef:Je doet ingewikkeld. Eerst kreeg HtC verwijten omdat hij Perez níet opstelde, nu omdat hij hem wel opstelde. Hoe valt dat te rijmen. Me dunkt dat hij duidelijk genoeg is geweest; voor Perez geen basisplaats. Perez is daarom ook vertrokken.
Natuurlijk had HtC Perez meteen moeten wegschoppen toen hij ging dwarsliggen, maar dan was het huis helemaal te klein geweest. Half Nederland was op dat moment immers van mening dat we te maken hadden met de Deense Zidane. Komt nog bij dat MVG steeds lieten merken hoe vervelend hij het vond dat Perez niet speelde. Als trainer geeft je zo'n speler dan nog een kans. En als invaller rendeerde hij ook nog redelijk, hij kan het net opbrengen als het bij een half uurtje blijft.
Ik heb overigens nooit gezegd dat Ajax geen kampioen is geworden door Perez. Wel denk ik dat die twee affaires van het najaar (k*****neger + *****hond) ons net de punten hebben gekost die we aan het einde van de rit tekort kwamen.
Half Nederland daar heeft HTC toch schijt aan, immers hij vertrekt na enkele wedstrijden in het nieuwe seizoen.Daar trekt HTC zich niks van aan hoor.En dat Perez nooit naar een grote club is vertrokken heeft er geen ruk mee te maken.Er zijn genoeg spelers te vinden die nooit naar een grote club zijn vertrokken maar toch een meerwaarde hadden voor de club waar ze speelden.Blind b.v.
Zelfs jij vond in het begin dat Perez het goed deed, je zag hem graag, natuurlijk hij had nog niks afgedwongen ( dat heb je in mijn beleving nooit ), ik krijg toch echt de indruk dat na dat scheld incident jij 180 graden gedraaid bent w.b. Perez.
Blij met de punten ...
Tja, wat voor idee jij hebt, dat interesseert mij dan weer minder. Ik weet zelf wel wat ik vind.
Ik had geen scheldincident nodig, ik ging met elke wedstrijd beter zien waar zijn tekortkomingen lagen. Op den duur kun je er echt niet meer omheen. Perez is een speler die heel wat lijkt omdat hij zo'n mooie trap heeft, maar veel meer dan die trap heeft hij niet in huis. Bedrieglijk dus.
En dat scheldincident, ach... Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Had hij zijn bek maar moeten houden. Bij bepaalde spelers had hij het helemaal verbruid. Eigen schuld, dikke bult.

Ik had geen scheldincident nodig, ik ging met elke wedstrijd beter zien waar zijn tekortkomingen lagen. Op den duur kun je er echt niet meer omheen. Perez is een speler die heel wat lijkt omdat hij zo'n mooie trap heeft, maar veel meer dan die trap heeft hij niet in huis. Bedrieglijk dus.
En dat scheldincident, ach... Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Had hij zijn bek maar moeten houden. Bij bepaalde spelers had hij het helemaal verbruid. Eigen schuld, dikke bult.
Het stinkt aan alle kanten!
Verklaring op site van zaakwaarnemer Perez:
http://www.firstartist.dk/Default.aspx? ... NewsID=453KENNETH PEREZ PRESS RELEASE: Shocking Ajax
Ajax keeps on treating Kenneth Perez badly
Decency and moral seem to have left Ajax since Marco van Basten took over.
In spite of the fact that Ajax six months ago persuaded Perez to come back to the club and in spite of the fact that he on several occasions has played very well – sometimes as a captain – Ajax is now going to stop him and keep him from doing his work properly on a high level.
Marco van Basten informed Kenneth Perez at their meeting, that he was satisfied with Kenneths attitude , but that he in the future should practice with the youth team and that he should not expect to play games since Ajax prefer to use only young players in that team.
On the meeting that took place Tuesday night where Kenneth’s agent Karsten Aabrink negotiated with the management from Ajax, both sides agreed that it is a very bad solution for both Ajax and Kenneth Perez that he is going to practice with the youth team. A financial solution should be found to solve the problem.
It is however Kenneth Perez´ firm belief that the new management in Ajax is not going to treat him with decency in this case although Ajax has created the problem.
Some press reports have indicated that Kenneth Perez has caused problems in the dressing room. This is completely untrue and has been denied by the Ajax management at their meeting with Kenneth Perez.
Like Dennis Rommedahl also Kenneth Perez wants to stay in Ajax to fight for a place in the team. Unfortunately this is no longer a possibility when he is forced to practice with the youth team. This may of course also affect Perez´ possibilities to continue to play for Denmark.
The situation for Kenneth Perez is still unacceptable and unclear but First Artists agent Karsten Aabrink is working to solve it.
Het AD bericht daarover:
Oké, afkoopsom dus.Perez haalt keihard uit naar Ajax
ROTTERDAM - Kenneth Perez gelooft niet dat Ajax hem fatsoenlijk zal behandelen in de afhandeling van zijn zaak. De Deense voetballer zegt dat in een officiële verklaring op de website van zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink.
In de verklaring laten Perez en Aabrink geen spaan heel van de Amsterdamse club. Volgens beide Denen heeft de club weinig fatsoen en moraal meer sinds Marco van Basten het roer heeft overgenomen in Amsterdam.
Maandag maakte Ajax bekend dat Kenneth Perez niet langer meer tot de A-selectie van de club behoort. In een gesprek met de speler deelde trainer Marco van Basten hem mee dat hij tevreden was over de prestaties van Perez, maar dat hij in de toekomst niet op speeltijd hoeft te rekenen. Volgens Perez is dat omdat Ajax ervoor kiest om ‘enkel jonge spelers’ in de basiself op te stellen.
In het gesprek dat Perez’ zaakwaarnemer gisteren had met Ajax, zijn beide partijen tot de conclusie gekomen dat het een slechte oplossing is als de speler zich voortaan bij Jong Ajax moet melden om te trainen. Volgens de zaakwaarnemer moet naar een financiële oplossing worden gezocht.
In de verklaring staat verder dat de huidige situatie voor Kenneth Perez ‘onacceptabel’ en ‘onduidelijk’ is. Perez meldde zich gisteren niet in het trainingskamp van Ajax in het Noord-Hollandse Schoorl.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ach het jank verhaal van Perez komt weer nar buiten.. Die gast doet ook altijd het zelfde, zodra het hem tegen zit is de wereld te klein en ligt het aan alles behalve hem zelf. Misschien wat meer arbeid leveren en je karakter eens veranderen zou hem goed doen.
Ajax moet totaal niet mee gaan werken in een goedkoop afscheid. Ze moeten hem gewoon in Jong AJAX zetten tot er een club komt die hem wil overnemen.
Ajax moet totaal niet mee gaan werken in een goedkoop afscheid. Ze moeten hem gewoon in Jong AJAX zetten tot er een club komt die hem wil overnemen.
- Daily Blind
Hij heeft gene poot om op te staan.. Heeft een contract, krijgt betaald, maar komt niet in aanmerking voor het eerste aangezien anderen beter zijn.joey schreef:Goede kans dat er dan een kort geding komt en dat Ajax daardoor gedwongen zal worden Perez weer op te nemen in de A-selectie.
Nee, dit kost wel een paar miljoentjes.
- InnerHarbour
Ik denk het niet, hooguit zal hij toegelaten worden tot de trainingen van de A-selectiemaar Perez zal Ajax alleen zijn salariskosten kosten, verder niets. Daarbij kan hij ook uit de a-selectie worden getrapt omdat hij de sfeer binnen de groep verpest of een andere vage reden.joey schreef:Goede kans dat er dan een kort geding komt en dat Ajax daardoor gedwongen zal worden Perez weer op te nemen in de A-selectie.
Nee, dit kost wel een paar miljoentjes.
Dat laatste geeft dan toch weer aan dat ik er niet ver naast zit ..joey schreef:Tja, wat voor idee jij hebt, dat interesseert mij dan weer minder. Ik weet zelf wel wat ik vind.![]()

Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat hij weg moet is iedereen het mee eens, maar dit gaat zo niet werken. vBasten heeft dit allemaal veel te lang laten sudderen en nu wordt een hele heikele zaak.Neefkens schreef:Het gaat om AJAX, niet om perez. Je laat je zéker niet chanteren door dat verwende pestventje met die plaat beton voor je kop.
Juist, en dat niet alleen met Perez.De anderen zullen hun mondje ook nog wel gaan roeren.. .Denk ikPeter schreef:Dat hij weg moet is iedereen het mee eens, maar dit gaat zo niet werken. vBasten heeft dit allemaal veel te lang laten sudderen en nu wordt een hele heikele zaak.Neefkens schreef:Het gaat om AJAX, niet om perez. Je laat je zéker niet chanteren door dat verwende pestventje met die plaat beton voor je kop.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Was het niet een van de huidige Ajax assistenten, Robbie nogwat…….Donkey Shot schreef:Wie waren dat ook alweer? Blinker en ... ???InnerHarbour schreef:Hebben ze dat in Rotterdam niet eens aan de hand gehad, een jaar of 15 terug. Ging om recht op arbeid. Moesten ze van de rechter gewoon met de A selectie meetrainen.

Tja, hier kon je natuurlijk op wachten. In het verleden zijn er inderdaad al vergelijkbare zaken geweest waarbij de spelers in het gelijk werden gesteld.
Ik kan me best voorstellen dat we van sommige spelers af willen maar kun je ze niet beter gewoon op de transferlijst plaatsen en gewoon bij de selectie laten? Je kunt er dan tijdens de training gewoon voor zorgen dat je een scheiding maakt in de groep.
Ik kan me best voorstellen dat we van sommige spelers af willen maar kun je ze niet beter gewoon op de transferlijst plaatsen en gewoon bij de selectie laten? Je kunt er dan tijdens de training gewoon voor zorgen dat je een scheiding maakt in de groep.
Nil volentibus arduum
Lang laten sudderen? Nu heeft godverdomme van basten het weer gedaan, hij had ze ook voor de vorm erbij kunnen houden. Maar nee, hij heeft ze netjes en eerlijk verteld dat ze weg moeten en nog op tijd ook. Kijk naar de reactie van Colin, die snapt het wel.Peter schreef:Dat hij weg moet is iedereen het mee eens, maar dit gaat zo niet werken. vBasten heeft dit allemaal veel te lang laten sudderen en nu wordt een hele heikele zaak.Neefkens schreef:Het gaat om AJAX, niet om perez. Je laat je zéker niet chanteren door dat verwende pestventje met die plaat beton voor je kop.
De reactie van een perez en Luque maakt meteen duidelijk dat het een prima beslissing is.
Nu krijgen we dat geouwehoer weer, ongeloofelijk.