Ach gut. Je kan er ook alles aan doen om je zo te kleden, zodat je dergelijke reacties uitlokt. Ga er als de grootste gangster bij lopen en draag je jeans op je knieën en ga dan lopen klagen dat je gek wordt aangekeken. Ik ken ze ook, hoor. Mensen die bij een pakkenwinkel in de PC in trainingspak naar binnen stappen om maar expres raar aan gekeken te worden. Houd jezelf toch niet zo voor de gek, denk ik dan. Zielig gedrag.Ajaciedjuh schreef:wimpey schreef:Die scabby tattoos niet.joey schreef: Dat gaat er de komende jaren wel af.![]()
Die jongen komt op mij oerdom over. Hij geeft het zelf al aan: hij is een copycat. Misschien eens een workshop persoonlijkheidsontwikkeling bezoeken in plaats van de tattoo shop.They don't know nothing about mePeter schreef:Die foto in de krant ziet er niet uit. Je kunt je broek laag dragen, maar bij Greg zie je de complete boxer. Mafketel.
Judgement prevents us from seeing the good
That lies beyond appearances
Gregory van der Wiel
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Gregory van der Wiel
- Giacomo Puccini
Het is een jeugdcultuur Peter. Verongelijkt, calimero gedrag is belangrijk onderdeel van de rapcultuur, als je luistert naar rap hoor je dat het vaak gaat over tegenslag, discriminatie, moeilijke jeugd, buitensluiting, etc. Mijn indruk is dat veel jongeren helemaal niet zo inelkaar zitten, het is hoogstens een fase waarin ze simpelweg napraten wat in die rapcultuur gebruikelijk is.
Mijn cultuur is het ook niet hoor, vind het ook een beetje zielig, maar dat zegt nog niets over de persoon.
Mijn cultuur is het ook niet hoor, vind het ook een beetje zielig, maar dat zegt nog niets over de persoon.
Ajax!
-
- AT Toto winner 10/11
Je moet eens in een keurig in de PC gekocht maatpak met bijpassende Italiaanse schoenen een club/disco waar Van der Wiel en zijn vriendjes met hun petjes, tattoos en zes-maten-te-grote-basketbal-shirts komen binnenlopen. Dan kijken ze je vást heel normaal aan. 

Dat denk ik ook, GP. Neemt niet weg dat je in het dagelijkse leven veel geconfronteerd wordt met vooroordelen. Heeft alleen weinig te maken met je lage spijkerbroek of petje, maar meer met mensen. Het is de mens eigen om vooroordelen te hebben. Ten opzichte van wie dan ook. Wat dat betreft snap ik wel dat je je daar als jonge gast tegen verzet, maar moet je niet gaan doen alsof de hele wereld tegen je is. Zo zitten mensen gewoon in elkaar.Giacomo Puccini schreef:Het is een jeugdcultuur Peter. Verongelijkt, calimero gedrag is belangrijk onderdeel van de rapcultuur, als je luistert naar rap hoor je dat het vaak gaat over tegenslag, discriminatie, moeilijke jeugd, buitensluiting, etc. Mijn indruk is dat veel jongeren helemaal niet zo inelkaar zitten, het is hoogstens een fase waarin ze simpelweg napraten wat in die rapcultuur gebruikelijk is.
Vind verder de vroegere rapcultuur erg mooi. Dat betekende nog wel iets en naar die oude nummers kan ik zeker luisteren. Maar naar dat geneuzel van The Game of Ludacris of zo, mwah.
- peter
Exact.Scherrer schreef:Je moet eens in een keurig in de PC gekocht maatpak met bijpassende Italiaanse schoenen een club/disco waar Van der Wiel en zijn vriendjes met hun petjes, tattoos en zes-maten-te-grote-basketbal-shirts komen binnenlopen. Dan kijken ze je vást heel normaal aan.

-
- AT Toto winner 15/16
Overigens lijkt het me wel min of meer een feit dat Gregory vrij dommig is.
In de PC een maatpak van 1000 euro kopen vind ik zielig gedrag.Peter schreef: Ach gut. Je kan er ook alles aan doen om je zo te kleden, zodat je dergelijke reacties uitlokt. Ga er als de grootste gangster bij lopen en draag je jeans op je knieën en ga dan lopen klagen dat je gek wordt aangekeken. Ik ken ze ook, hoor. Mensen die bij een pakkenwinkel in de PC in trainingspak naar binnen stappen om maar expres raar aan gekeken te worden. Houd jezelf toch niet zo voor de gek, denk ik dan. Zielig gedrag.
- peter
Zeker weten. Voor 1000 euro (voor maatwerk) moet je niet naar de PC. Beetje raar als je voor dat geld speciaal naar de PC gaat.
Anyway, laten we hopen dat Greg zich in het veld ontwikkeld tot de Europese top, zoals hij graag wil.

Anyway, laten we hopen dat Greg zich in het veld ontwikkeld tot de Europese top, zoals hij graag wil.
- Daily Blind
Het doelpunt, maar vooral de balcontrole was anders erg goed te noemen!Peter schreef:Zeker weten. Voor 1000 euro (voor maatwerk) moet je niet naar de PC. Beetje raar als je voor dat geld speciaal naar de PC gaat.![]()
- Giacomo Puccini
Van der Wiel in de vijandelijke zestien is een moordenaar! Eerder dit jaar tegen Nac en Utrecht schoot hij ook al met scherp.
Ajax!
- martijn401
sportweek.'Ajacied Van der Wiel is de uitverkorene van Atlético Madrid'
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 13-aug-2009 12:55
Atlético Madrid wil deze maand een rechtsback aantrekken en nu Jesus Gámez en Emmanuel Eboué opteren voor een langer verblijf bij respectievelijk Málaga en Arsenal is Gregory van der Wiel (foto, rechts) de uitverkorene.
El Mundo Deportivo, een van de grootste (sport)kranten in Spanje, schrijft donderdag dat Atlético Madrid op korte termijn informatie zal inwinnen over de vraagprijs van de 21-jarige Ajacied. De club van John Heitinga zet in op een openingsbod van drie miljoen euro.
Van der Wiels verbintenis bij Ajax loopt af in 2013. De drievoudige international kan ook centraal achterin goed uit de voeten, wat hem een streepje voor geeft op zijn ‘concurrenten’ Gámez en Eboué. (MA)
- Ajaciedjuh
Ajax laat VD Wiel zo wie zo niet gaan. Daarnaast heeft VD Wiel aangegeven dat hij dit jaar niet openstaat voor transfers.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo dom is Ajax/Jol niet en helemaal niet voor 3 miljoen. De enige verdediger die zeker is van een basisplek. Tevens zal hij zelf wel niet willen en zich door ontwikkelen bij Ajax. Atletico heeft de afgelopen jaren al vele verdedigers gehaald dat een basisplek ook echt niet zeker is.
Als ze toch bezig zijn met een rechtsback mogen ze Heitinga wel terugverkopen aan Ajax
Als ze toch bezig zijn met een rechtsback mogen ze Heitinga wel terugverkopen aan Ajax

Update 19:49 uur - Van der Wiel is nog lang niet klaar bij Ajax
Gregory van der Wiel ziet een overgang naar Atletico Madrid voorlopig niet zitten. "Ik ben nog lang niet klaar bij Ajax", vertelt de Ajacied aan Sportweek. "Ik voel me goed en begin eindelijk lekker te draaien. Ik heb het gevoel dat ik mijzelf steeds beter ontwikkel. Ik wil eerst kampioen worden met Ajax en daarna kijken we verder."

I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Van der Wiel is een moderne back met kracht, snelheid, aanvallende kwaliteiten en lengte. Mijn inschatting is dat Gregory over 2 jaar voor een bedrag rond de 15 miljoen naar Engeland of Spanje vertrekt. In het Nederlands elftal heeft hij weinig concurrentie want Boulahrouz is altijd geblesseerd, bij Ajax heeft hij al helemaal niets te vrezen. Hij zal er goed aan doen nog 2 jaar te rijpen voordat hij een avontuur in het buitenland aangaat, omdat hij nog tijd nodig heeft om te leren hoe hij zijn man de hele wedstrijd uitschakelt. Als hij het verdedigende aspect beter gaat beheersen is hij straks interessant voor veel grotere clubs dan Atletico Madrid.
Ajax!
- peter
Wel mooi dat Greg eerst kampioen wil worden. Laten we maar hopen dat dat nog 4 jaar duurt. 

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze Bosingwa niet halen zou dat over een jaar of 2 een uitstekende optie zijn. Of Barca!
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk dat ie eerder voor een euro of 15 naar Swansea City of Lleida vertrekt.Giacomo Puccini schreef: Mijn inschatting is dat Gregory over 2 jaar voor een bedrag rond de 15 miljoen naar Engeland of Spanje vertrekt.
wimpey schreef:Ik denk dat ie eerder voor een euro of 15 naar Swansea City of Lleida vertrekt.Giacomo Puccini schreef: Mijn inschatting is dat Gregory over 2 jaar voor een bedrag rond de 15 miljoen naar Engeland of Spanje vertrekt.

Blij met de punten ...
Wimpey, jij wilde vdWiel wisselen in de rust. Wie had jij dan rechtsback gezet?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
Met de altijd betrouwbare Silva op de plek van Van der Wiel waren die vrije trappen van Dzsudzsak er niet in gegaan, denkt Wimpey.
Ajax!
Of Oleguer, die vorig jaar ook zo goed speelde daar. Werd toen gelukkig ook niet op de achterlijn gedold door Hadouir in zijn eigen ArenA.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09