Dan moeten we wel die gierige Schot een poot uitdraaien. Hopelijk gooit KJH het niet op een akkoordje met die man. :eusa_pray: (Zie Stam, RVN.)Jabu schreef:Man Utd lijkt mij wel wat voor hem.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Mij ook, Jabu.
Als ik Huntelaar was zou ik nog een jaartje blijven. En dat zeg ik niet omdat een Ajacied ben. Volgens mij kan hij nog een ander leren bij Ajax. Als hij volgend seizoen al naar het Premiership gaat krijgt hij het nog heel moeilijk, denk ik. Huntelaar heeft buiten het strafschopgebied altijd aardig wat tijd nodig aan de bal en dat krijg je niet in het Premiership. Daar heeft menig goede spits al erg aan moeten wennen.
Als ik Huntelaar was zou ik nog een jaartje blijven. En dat zeg ik niet omdat een Ajacied ben. Volgens mij kan hij nog een ander leren bij Ajax. Als hij volgend seizoen al naar het Premiership gaat krijgt hij het nog heel moeilijk, denk ik. Huntelaar heeft buiten het strafschopgebied altijd aardig wat tijd nodig aan de bal en dat krijg je niet in het Premiership. Daar heeft menig goede spits al erg aan moeten wennen.
- Alaindebanaan
Dan valt Juve dus al af.....joey schreef:Volgens de ELF is KJH woensdag bekeken door een directeur van Juventus.
Zijn naam zingt sowieso rond in het Italiaanse geruchtencircuit. Zie calciomercato. Voor wie geen Italiaans kan vertalen: KJH staat in de belangstelling vvan een aantal clubs. Genoemd worden Bayern, Juventus, Manchester United, Chelsea en nog een paar, dus het kan niet op. De zaakwaarnemer van KJH zegt dat er nu niets concreets speelt, ze zien het in de zomer wel. KJH vindt het belangrijk dat een club CL speelt en dat het systeem van die club bij hem past. De transfersom zou liggen rond de 20 miljoen euro.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
-
- AT Toto winner 15/16
Tja, Henk maakt spelers beter ............. vraag me dan wel af wie ze er dan in moet schoppen, Babel, Leonardo :nooo:brigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
Blij met de punten ...
Frits Barend en Jan Mulder bevestigen wat iedereen in de Arena heeft kunnen zien, KJH is geen goede voetballer :Dbrigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
Volgt er nu een ban? Zeggen dat KJH geen goede voeballer is? Hij moet niet uitwijken naar de vleugel, gewoon in de zestien blijven staan en scoren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Maar leren doet ie wel ervan :eusa_liar: ;)Demosthenes schreef:Frits Barend en Jan Mulder bevestigen wat iedereen in de Arena heeft kunnen zien, KJH is geen goede voetballer :Dbrigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
Volgt er nu een ban? Zeggen dat KJH geen goede voeballer is? Hij moet niet uitwijken naar de vleugel, gewoon in de zestien blijven staan en scoren.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ze waren zo een beetje aan het praten of Leonardo het zou gaan redden bij AJAX en toen zei Hugo iets van 'Het schijnt dat Ten Cate niet zo tevreden is over Huntelaar en dat Leo en Babel het goed doen in Zuid-Afrika en dat Ten Cate met hun 2 voorin wil spelen en KJH op de bank.'Jöhnk schreef:Had Borst dat ergens gehoord, of was het een vermoeden? Heb de uitzending nl. voortijdig afgezet.brigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
www.ad.nlIn het elftal dat na rust ten onder ging, speelden onder meer Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar. Vooral de status van Huntelaar wordt interessant in de tweede seizoenshelft. Ten Cate is verre van tevreden over Huntelaar en probeerde het voor rust met Ryan Babel als diepste spits. Een dag eerder op de training ontbrak de topscorer van vorig seizoen ook al bij wat op de beoogde basisploeg leek.
,,Ik streef naar een elftal waar je meer kanten mee uit kunt,’’ zei Ten Cate eerder deze week. ,,Zodat ik bijvoorbeeld voorin wat makkelijker kan variëren.’’
Met Babel en Leonardo kan dat heel goed, vindt Ten Cate. Beide spelers kunnen zowel op de vleugels als in het centrum uit de voeten. ,,En Ryan deed het in de eerste helft heel goed als centrumspits,’’ vond de coach. ,,Hij zorgde voor dreiging en was een prima aanspeelpunt.’’ En even later: ,,Ná rust liepen we geloof ik wel twaalf keer buitenspel.’’
Gedeelte uit het artikel over de wedstrijd tussen Ajax CT en Ajax, waarin de gedachte van Borst bevestigd wordt. De rest van het artikel is hier te vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind