Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 29, 2006 4:09 pm

Jabu schreef:Man Utd lijkt mij wel wat voor hem.
Dan moeten we wel die gierige Schot een poot uitdraaien. Hopelijk gooit KJH het niet op een akkoordje met die man. :eusa_pray: (Zie Stam, RVN.)
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 29, 2006 4:11 pm

Mij ook, Jabu.

Als ik Huntelaar was zou ik nog een jaartje blijven. En dat zeg ik niet omdat een Ajacied ben. Volgens mij kan hij nog een ander leren bij Ajax. Als hij volgend seizoen al naar het Premiership gaat krijgt hij het nog heel moeilijk, denk ik. Huntelaar heeft buiten het strafschopgebied altijd aardig wat tijd nodig aan de bal en dat krijg je niet in het Premiership. Daar heeft menig goede spits al erg aan moeten wennen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 29, 2006 4:13 pm

Bovendien zou het uitstekend voor Ajax zijn als we hem na het EK konden verkopen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 29, 2006 4:21 pm

Dat lijkt mij ook. Man U zit voorlopig nog wel goed met Saha. Ik zou ze gewoon de eerste optie geven om Huntelaar na het EK voor een slordige 23 miljoen over te nemen.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » vr dec 29, 2006 4:53 pm

joey schreef:Volgens de ELF is KJH woensdag bekeken door een directeur van Juventus.
Zijn naam zingt sowieso rond in het Italiaanse geruchtencircuit. Zie calciomercato. Voor wie geen Italiaans kan vertalen: KJH staat in de belangstelling vvan een aantal clubs. Genoemd worden Bayern, Juventus, Manchester United, Chelsea en nog een paar, dus het kan niet op. De zaakwaarnemer van KJH zegt dat er nu niets concreets speelt, ze zien het in de zomer wel. KJH vindt het belangrijk dat een club CL speelt en dat het systeem van die club bij hem past. De transfersom zou liggen rond de 20 miljoen euro.
Dan valt Juve dus al af.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jan 14, 2007 11:24 pm

Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.

999

Bericht door 999 » zo jan 14, 2007 11:26 pm

brigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
Tja, Henk maakt spelers beter ............. vraag me dan wel af wie ze er dan in moet schoppen, Babel, Leonardo :nooo:
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » zo jan 14, 2007 11:27 pm

brigade zuid schreef:Als ik Hugo Borst mag geloven wordt KJH het kind van de rekening, Ten Cate schijnt niet zo tevreden over hem te zijn en wil met Leonardo en Babel voorin gaan spelen.
Frits Barend en Jan Mulder bevestigen wat iedereen in de Arena heeft kunnen zien, KJH is geen goede voetballer :D

Volgt er nu een ban? Zeggen dat KJH geen goede voeballer is? Hij moet niet uitwijken naar de vleugel, gewoon in de zestien blijven staan en scoren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 14, 2007 11:28 pm

Had Borst dat ergens gehoord, of was het een vermoeden? Heb de uitzending nl. voortijdig afgezet.

999

Bericht door 999 » zo jan 14, 2007 11:29 pm

Demosthenes schreef:
Frits Barend en Jan Mulder bevestigen wat iedereen in de Arena heeft kunnen zien, KJH is geen goede voetballer :D

Volgt er nu een ban? Zeggen dat KJH geen goede voeballer is? Hij moet niet uitwijken naar de vleugel, gewoon in de zestien blijven staan en scoren.
Maar leren doet ie wel ervan :eusa_liar: ;)
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 14, 2007 11:32 pm

Demosthenes schreef:Frits Barend en Jan Mulder bevestigen wat iedereen in de Arena heeft kunnen zien, KJH is geen goede voetballer :D
Mulder had zeker weer een neut gehad? :X

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jan 14, 2007 11:32 pm

Jöhnk schreef:
Had Borst dat ergens gehoord, of was het een vermoeden? Heb de uitzending nl. voortijdig afgezet.
Ze waren zo een beetje aan het praten of Leonardo het zou gaan redden bij AJAX en toen zei Hugo iets van 'Het schijnt dat Ten Cate niet zo tevreden is over Huntelaar en dat Leo en Babel het goed doen in Zuid-Afrika en dat Ten Cate met hun 2 voorin wil spelen en KJH op de bank.'

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 14, 2007 11:39 pm

Ik geloof er niets van. HtC heeft al een paar keer gezegd dat hij KJH een klasbak vindt. En los daarvan: hoeveel doelpunten zullen Babel en Leo samen scoren in een seizoen? Vijftien? Dan mag je heel blij zijn. :X

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jan 14, 2007 11:41 pm

Het lijkt me ook sterk maar KJH draait natuurlijk niet lekker en Leo is toch een aankoop van HtC en Leo speelt toch het liefst in de spits.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 14, 2007 11:53 pm

Zelfs als KJH niet lekker draait schopt hij er nog twintig, vijfentwintig in. :yes:

jabu

Bericht door jabu » ma jan 15, 2007 12:04 am

Met Babel en Leo zou dus meteen 4-4-2 betekenen.

Marijn

Bericht door Marijn » ma jan 15, 2007 1:10 am

Jöhnk schreef:Had Borst dat ergens gehoord, of was het een vermoeden?
Het was een vermoeden. 'Het zou mij niets verbazen als..'
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Jesse

Bericht door Jesse » ma jan 15, 2007 4:39 am

Als KJH op de bank komt weet ik het ook niet meer.

En dat zegt héél wat. ;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma jan 15, 2007 7:28 am

Stom van HTC dat ie KJH al Europees heeft opgesteld, anders had ie Klaas nu misschien al kunnen dumpen bij Feijenoord. :D

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jan 15, 2007 8:47 am

In het elftal dat na rust ten onder ging, speelden onder meer Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar. Vooral de status van Huntelaar wordt interessant in de tweede seizoenshelft. Ten Cate is verre van tevreden over Huntelaar en probeerde het voor rust met Ryan Babel als diepste spits. Een dag eerder op de training ontbrak de topscorer van vorig seizoen ook al bij wat op de beoogde basisploeg leek.

,,Ik streef naar een elftal waar je meer kanten mee uit kunt,’’ zei Ten Cate eerder deze week. ,,Zodat ik bijvoorbeeld voorin wat makkelijker kan variëren.’’

Met Babel en Leonardo kan dat heel goed, vindt Ten Cate. Beide spelers kunnen zowel op de vleugels als in het centrum uit de voeten. ,,En Ryan deed het in de eerste helft heel goed als centrumspits,’’ vond de coach. ,,Hij zorgde voor dreiging en was een prima aanspeelpunt.’’ En even later: ,,Ná rust liepen we geloof ik wel twaalf keer buitenspel.’’
www.ad.nl

Gedeelte uit het artikel over de wedstrijd tussen Ajax CT en Ajax, waarin de gedachte van Borst bevestigd wordt. De rest van het artikel is hier te vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 15, 2007 9:18 am

Ach dan heeft ten Cate niet alleen veel geld gekost door niet te kwalificeren voor de CL, maar helpt ie ook Huntelaar fors goedkoper te maken. Is natuurlijk gezocht maar toch.

Maar goed, het zijn slechts speculaties..
I think I lost my fucking headache

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 15, 2007 9:23 am

Dit is toch overduidelijk een 'trucje' om Huntelaar scherp te krijgen. :yes:
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 15, 2007 9:24 am

Misschien moet ie dan ophouden Huntelaar dingen te laten doen waar ie niet zo goed in is?
I think I lost my fucking headache

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 15, 2007 9:28 am

Dat zou een begin zijn.

Daarnaast hangt hij Leonardo hier een worst mee voor. Het is allemaal psychologie. Pseudopsychologie welteverstaan.
Bertje for President!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jan 15, 2007 10:55 am

Ik zeg gewoon dat AJAX iets van het vleugelsysteem gaat afwijken, maar gaat spelen met 3 centrum spitsen, die elkaar veel moeten gaan kruizen (ruimtes maken voor elkaar)

Leonardo, KJH, Babel

Gesloten