Was hij toen nog slechter als in de bekerfinale?Jesse schreef:Maar ik zie wel een duidelijk verschil met begin dit seizoen. Remember Ajax - Kiev?Zuidema schreef:Ja, voortsudderen. Natuurlijk is Eriksen een geweldig talent, maar ik zie amper verschil in de Eriksen toen hij begon als basisspeler onder De Boer en de Eriksen aan het eind van het seizoen.
Theo Janssen
Moderator: mods
Re: Theo Janssen
Wollt ihr den totalen Mensch?
Lees de reacties in de Ajax - Kiev-topic maar eens terug. Toen moest hij volgens iedereen zo snel mogelijk gewisseld worden. Constant (gevaarlijk) balverlies etc. Dat was volgens mij tegen Twente niet het geval.Le T. schreef:Was hij toen nog slechter als in de bekerfinale?Jesse schreef:Maar ik zie wel een duidelijk verschil met begin dit seizoen. Remember Ajax - Kiev?Zuidema schreef:Ja, voortsudderen. Natuurlijk is Eriksen een geweldig talent, maar ik zie amper verschil in de Eriksen toen hij begon als basisspeler onder De Boer en de Eriksen aan het eind van het seizoen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het staat mij niet bij, maar ik vind hem wel vaker rijp voor een wissel, niet alleen vanwege dom balverlies en dom lopen met de bal, maar ook om wat hij niet doet, het spel maken. Maar toen was hij ook nog niet zo gehyped als de laatste tijd. In de bekerfinale was hij echt heel zwak vond ik.Jesse schreef:Lees de reacties in de Ajax - Kiev-topic maar eens terug. Toen moest hij volgens iedereen zo snel mogelijk gewisseld worden. Constant (gevaarlijk) balverlies etc. Dat was volgens mij tegen Twente niet het geval.
Op zich niet zo'n punt, hij is nog jong en zo, maar dan lijkt opeens het feit dat hij ooit een hele goede speler kan worden een argument waarom hij altijd moet blijven staan en elke wedstrijd mag beginnen. Dat snap ik niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Volgens mij gaat het hier over Janssen, Eriksen heeft zijn eigen topic. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Haha, nice! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ha ha....is echt leuk gedaan! 

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Gaat volgens de papieren versie van VI 1,7 miljoen per jaar verdienen.
IK GELOOF!!!!!!
Dat is niet niks.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik neem aan dat dat inclusief de bonus voor het winnen van de CL is?Rishi schreef:Gaat volgens de papieren versie van VI 1,7 miljoen per jaar verdienen.

Op naar de vierde ster!

Ajax.nl
Zou dat zijn rugnummer worden? 16? Ebecillio is te zien met nummer 11, Cvitanich met nummer 27 meen ik.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Theo ziet er redelijk fit uit ondanks die enkele weken rust! Overigens gaf Adriaanse al aan dat hij het betreurt dan Theo weg is 

Zet het eens af tegen het salaris van de (nog) aanvoerder van jouw club.D_skilled schreef:Dat is niet niks.
AD.Niets mooiers dan voetbalhumor. Theo Janssen heeft zojuist enkele meters over sportpark De Toekomst gelopen als de fans van Ajax hun eerste opmerkingen maken richting de veelbesproken nieuweling in Amsterdam, zo meldt de supportersvereniging AFCA op zijn website. 'Hé Theo, wil je een peukie? Mijn aansteker heb ik 15 mei al naar je gegooid!'
Janssen kan hartelijk lachen om de opmerking. Ook Kenneth Vermeer en Demy de Zeeuw schateren het uit.
Als speler van FC Twente joeg Theo Janssen op 15 mei tijdens het kampioensduel Ajax - FC Twente de supporters van de Amsterdamse club tegen zich in het harnas. Die gooiden toen massaal aanstekers naar de middenvelder.
Het was vanmiddag niet de enige opmerking die Janssen naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Traditioneel geeft de AFCA Supportersclub altijd een T-shirt en een bos bloemen cadeau aan de nieuwelingen in Amsterdam. Uiteraard werd Janssen niet overgeslagen. Na de opmerking van de fans 'Hier Theo, een bossie rozen om het vrouwtje thuis blij te maken!', had ook de Arnhemmer zijn antwoord klaar: 'Met dít bossie?!' Prompt counterden de supporters: 'Ach, dan stop je onderweg toch even bij een tankstation!'
(Redactie)
Face your fears and live your dreams, No Fear
Theo:
Janssen: "Vind mezelf beter dan Strootman"
Gepubliceerd op maandag 18 juli 2011 om 16:44
Nu het seizoen bijna begint, komt ook het EK van 2012 automatisch in beeld. Dit wordt het seizoen waarin spelers zich in de selectie voor het Europese eindtoernooi moeten spelen. Ook Theo Janssen is daar mee bezig. De middenvelder maakte nog nooit een EK of WK mee en wil naar Polen en Oekraïne, maar heeft concurrentie.
Met name Kevin Strootman klopt de laatste tijd nadrukkelijk op de deur voor één van de posities voor de verdediging, waar ook Janssen uit de voeten kan. Bij absentie van de geblesseerde Janssen maakte Strootman veel indruk tijdens de oefentrip van Nederland in Zuid-Amerika, waar Brazilië en Uruguay de tegenstanders waren.
"Als ik was meegegaan naar Zuid-Amerika had ik gespeeld tegen Brazilië en Uruguay. Ben ik van overtuigd. Daarom was het balen dat ik niet kon. Strootman heeft zijn kans gepakt. Hij is ook echt een goede speler", zegt Janssen in NUsport.
De middenvelder van Ajax is echter niet bang voor de concurrentie van Strootman. "Ik vind mezelf beter. Zo eerlijk moet je zijn. Dat heb ik altijd bij een speler die op dezelfde positie speelt. Ook bij Mark van Bommel, ja. Dat moet je doelstelling zijn, maar je moet ook de overtuiging hebben dat het zo is. Die heb ik wel. Laat ik het zo zeggen: Kevin Strootman kan niet meer brengen dan ik. En ik heb meer ervaring."
"Hoewel Strootman wat verder is in mentaal opzicht dan ik op die leeftijd, had hij vorig jaar ook wat ik te lang heb gehad: een superwedstrijd afwisselen met een slechte. Tegen Ajax vorig jaar was hij geweldig, maar daarna speelde hij onzichtbare wedstrijden. Logisch. Die omslag moet je als jonge speler nog maken", besluit hij.
Dat is die jankerds uit Eindhoven tegen het zere been:
Het Ajax-effect heeft weer toegeslagen. Theo Janssen heeft het Amsterdamse shirt nu een paar weken aan en meteen gaat hij arrogante teksten uitslaan. In een zeer matige competitie liet hij af en toe wat knappe dingen zien gedurende twee seizoenen, en nu weet hij het zeker: meneer is groter dan Mark van Bommel, die als aanvoerder grote successen kende met PSV, Barcelona, Bayern München en AC Milan. Maar meneer Janssen van Vitesse, FC Twente en Ajax weet het zeker: hij is beter.
Kijk, dat je nou zegt dat je verder bent dan Strootman, oké. Is ook niet nodig, maar hij voegt er nog wel eerlijk aan toe dat Kevin mentaal wel verder is dan hij op die leeftijd was. Amsterdamse arrogantie? Je kan het je haast niet voorstellen, maar dit soort uitspraken heb ik hem bij FC Twente niet horen doen. Opvallend…
Janssen: "Vind mezelf beter dan Strootman"
Gepubliceerd op maandag 18 juli 2011 om 16:44
Nu het seizoen bijna begint, komt ook het EK van 2012 automatisch in beeld. Dit wordt het seizoen waarin spelers zich in de selectie voor het Europese eindtoernooi moeten spelen. Ook Theo Janssen is daar mee bezig. De middenvelder maakte nog nooit een EK of WK mee en wil naar Polen en Oekraïne, maar heeft concurrentie.
Met name Kevin Strootman klopt de laatste tijd nadrukkelijk op de deur voor één van de posities voor de verdediging, waar ook Janssen uit de voeten kan. Bij absentie van de geblesseerde Janssen maakte Strootman veel indruk tijdens de oefentrip van Nederland in Zuid-Amerika, waar Brazilië en Uruguay de tegenstanders waren.
"Als ik was meegegaan naar Zuid-Amerika had ik gespeeld tegen Brazilië en Uruguay. Ben ik van overtuigd. Daarom was het balen dat ik niet kon. Strootman heeft zijn kans gepakt. Hij is ook echt een goede speler", zegt Janssen in NUsport.
De middenvelder van Ajax is echter niet bang voor de concurrentie van Strootman. "Ik vind mezelf beter. Zo eerlijk moet je zijn. Dat heb ik altijd bij een speler die op dezelfde positie speelt. Ook bij Mark van Bommel, ja. Dat moet je doelstelling zijn, maar je moet ook de overtuiging hebben dat het zo is. Die heb ik wel. Laat ik het zo zeggen: Kevin Strootman kan niet meer brengen dan ik. En ik heb meer ervaring."
"Hoewel Strootman wat verder is in mentaal opzicht dan ik op die leeftijd, had hij vorig jaar ook wat ik te lang heb gehad: een superwedstrijd afwisselen met een slechte. Tegen Ajax vorig jaar was hij geweldig, maar daarna speelde hij onzichtbare wedstrijden. Logisch. Die omslag moet je als jonge speler nog maken", besluit hij.
Dat is die jankerds uit Eindhoven tegen het zere been:
Het Ajax-effect heeft weer toegeslagen. Theo Janssen heeft het Amsterdamse shirt nu een paar weken aan en meteen gaat hij arrogante teksten uitslaan. In een zeer matige competitie liet hij af en toe wat knappe dingen zien gedurende twee seizoenen, en nu weet hij het zeker: meneer is groter dan Mark van Bommel, die als aanvoerder grote successen kende met PSV, Barcelona, Bayern München en AC Milan. Maar meneer Janssen van Vitesse, FC Twente en Ajax weet het zeker: hij is beter.
Kijk, dat je nou zegt dat je verder bent dan Strootman, oké. Is ook niet nodig, maar hij voegt er nog wel eerlijk aan toe dat Kevin mentaal wel verder is dan hij op die leeftijd was. Amsterdamse arrogantie? Je kan het je haast niet voorstellen, maar dit soort uitspraken heb ik hem bij FC Twente niet horen doen. Opvallend…
Er wordt naar gevraagd. Bij Twente deed hij ook al uitspraken dat ze het beste team hadden en wel ff kampioen zouden worden.
IK GELOOF!!!!!!
Prima. Die gozer is zelfbewust. En beter dan Strootman is hij ook.Rishi schreef:Er wordt naar gevraagd. Bij Twente deed hij ook al uitspraken dat ze het beste team hadden en wel ff kampioen zouden worden.
Ik vind die Theo wel een geinig figuur. Authentiek, komt op mij niet over als iemand die een rol speelt. Hij zegt gewoon wat hij denkt.
Als ie dan ook maar doet wat ie zegt.wimpey schreef:Hij zegt gewoon wat hij denkt.
Inderdaad. Ik kan dat alleen maar waarderen. Dit stukje van vorige week wijst daar ook op:wimpey schreef:Prima. Die gozer is zelfbewust. En beter dan Strootman is hij ook.
Ik vind die Theo wel een geinig figuur. Authentiek, komt op mij niet over als iemand die een rol speelt. Hij zegt gewoon wat hij denkt.
Janssen: Ik ga het logo van Ajax niet kussen
Theo Janssen heeft het naar zijn zin bij zijn nieuwe club, maar hij houdt niet van Ajax. 'Je hebt spelers die zeggen dat ze van een club houden. Dat moeten ze zelf weten. Ik vind Ajax een mooie club, maar ik ga niet het logo kussen.'
De linkermiddenvelder maakte de overstap van FC Twente, kort nadat hij met die club de strijd om de landstitel verloor in de Arena. 'Ik was erg teleurgesteld dat er zoveel jongens niet hun niveau haalden in die wedstrijd. Jongens waarvan ik verwachtte dat ze er zouden staan. Daar baalde ik zo van dat de transfer sneller tot stand is gekomen', zegt Janssen in Nusport.
Janssen krijgt geen bijzondere gevoelens als hij het Ajax-shirt aantrekt. 'Vorig seizoen speelde ik in het rood, nu in het rood-wit. Ik zie niet zoveel verschil. Het interesseert me niks welk shirt ik aan heb. Supporters moedigen geen spelers aan, maar een club.'
Bron: AD.nl
Niet proberen om supporters naar de mond te praten maar gewoon jezelf zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij een goed seizoen gaat spelen.
Nil volentibus arduum
Toch is het heel stom van Janssen om zoiets te zeggen over de schoonzoon.
Dat filmpje op Ajax.nl vind ik trouwens ook niet sterk. Zeggen wat je denkt is leuk, maar het moet niet respectloos worden.
Dat filmpje op Ajax.nl vind ik trouwens ook niet sterk. Zeggen wat je denkt is leuk, maar het moet niet respectloos worden.
Zo te lezen moet Theo er nog achter komen wat het betekent om bij Ajax te spelen. En dan doel ik puur op het feit dat het halve land altijd op zoek is naar een stok om je mee te slaan. En de andere helft trouwens ook maar dan pas zodra het elftal niet draait.