Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Goeie grap!
Maar, Joey: waar ligt het probleem nou bij Blind, en hoe kom je aan die wijsheid?

Maar, Joey: waar ligt het probleem nou bij Blind, en hoe kom je aan die wijsheid?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Suarez verdient 23 miljoen euro
De reden dat Luis Suarez bij Ajax twee weken lang achter de schermen heeft gevochten voor zijn overgang naar Liverpool is duidelijk. De Uruguyaanse international beet zich vast in de kapitale som geld die hem in het vooruitzicht werd gesteld: 23 miljoen euro voor een contract van 5,5 jaar.
Suarez gaat bij Liverpool bijna 80.000 euro per week verdienen. Daarmee komt hij in de op twee na hoogste categorie van best verdienende spelers bij Liverpool. Steven Gerrard is met 130.000 euro per week de best betaalde voetballer op Anfield. Daarna komt Fernando Torres, die 120.000 euro (eveneens per week) incasseert.
Suarez komt in de categorie Joe Cole en Jamie Carragher, die eveneens op 80 mille per week zitten. Op jaarbasis verdient hij bruto bijna 4,2 miljoen euro en dat bedrag krijgt hij tot minimaal tot de zomer van 2015 uitgekeerd. Het contract dat hij bij Liverpool heeft getekend geldt op papier voor 4,5 jaar, maar de club heeft een optie om daar nog een jaar aan vast te plakken en dat zal ook gebeuren. Spelers kunnen immers niet langer dan voor vijf seizoenen tekenen, maar met opties in de contracten kan die periode worden verlengd bij extreem grote investeringen. Daarmee zorgt Liverpool dat Suarez zo lang mogelijk transferwaarde houdt.
Suarez, die vandaag even terugkeert in Amsterdam om afscheid te nemen van zijn Ajax-collega’s, ontdekte in Liverpool dat het hele circus niet om hem maar om zijn nieuwe clubgenoot Fernando Torres draaide. Chelsea-eigenaar Roman Abramovich heeft bijna 50 miljoen euro over voor de Spanjaard. Na een aanvankelijk ’nee’ van Liverpool, besloot de club gisteravond in te stemmen met een vertrek van Torres, die 65 doelpunten in 91 duels maakte. Maar dan moet Abramovich zijn bod nog even verhogen naar 60 miljoen euro. Liverpool probeert Nicolas Anelka als nieuwe spits in de deal te betrekken.
Blij met de punten ...
Laatste nieuws is dat Liverpool "meer dan 30 miljoen pond" heeft geboden voor Andy Caroll van Newcastle. Bod geaccepteerd.
Tsja, volgens mij is Suarez toch een betere speler met een grotere palmeres...
Er zat meer geld in Liverpool, dat is duidelijk.
Slecht gedaan van Ajax.
Slecht gedaan van Ajax.
Zeg dan wel dat Torres voor nog veel meer naar Chelsea gaat.
Ik vind 21 + incentives tot 26 mln een marktconform bedrag voor Suarez. Niettemin is de lofzang voor VDB nogal vreemd. Eerst werd er keihard geschreeuwd dat alles onder de 35 onbespreekbaar zou zijn. Daarna begon het bod op 15 en kon men het nog flink omhoog trekken.
Het is hetzelfde dat je schreeuwt dat je gaat stoppen met roken op 1 januari.
Op 3 februari zie ik ik je een peuk aansteken....
'Ja, maar eerst zat ik op 2 pakjes per dag, en nu nog maar 1....'
Oh, wat goed van je.
Ik vind 21 + incentives tot 26 mln een marktconform bedrag voor Suarez. Niettemin is de lofzang voor VDB nogal vreemd. Eerst werd er keihard geschreeuwd dat alles onder de 35 onbespreekbaar zou zijn. Daarna begon het bod op 15 en kon men het nog flink omhoog trekken.
Het is hetzelfde dat je schreeuwt dat je gaat stoppen met roken op 1 januari.
Op 3 februari zie ik ik je een peuk aansteken....
'Ja, maar eerst zat ik op 2 pakjes per dag, en nu nog maar 1....'
Oh, wat goed van je.
Het is vooral VDB zelf die hoog van de toren blaast. Die man is niet meer van de buis te sláán sinds hij geld binnengehaald heeft.
Het stinkt aan alle kanten!
Andy Caroll inderdaad voor € 39 miljoen naar Liverpool, als je dit leest valt de transfersom van Suarez toch wat tegen...bryan schreef:Laatste nieuws is dat Liverpool "meer dan 30 miljoen pond" heeft geboden voor Andy Caroll van Newcastle. Bod geaccepteerd.
Slecht gedaan van Ajax.
Ik wou het net optikken van Caroll. Nog nooit van die gozer gehoord.bryan schreef:Laatste nieuws is dat Liverpool "meer dan 30 miljoen pond" heeft geboden voor Andy Caroll van Newcastle. Bod geaccepteerd.
Slecht gedaan van Ajax.

Ik ken hem wel, zeker geen slechte spits. Met name erg sterk in de lucht, goede targetman waar Suarez omheen kan spelen. Alleen vind ik het verschil in transfersom niet logisch. Natuurlijk heeft Suarez al die doelpunten gemaakt in de eredivisie, hij heeft het echter op het WK laten zien.wimpey schreef:Ik wou het net optikken van Caroll. Nog nooit van die gozer gehoord.bryan schreef:Laatste nieuws is dat Liverpool "meer dan 30 miljoen pond" heeft geboden voor Andy Caroll van Newcastle. Bod geaccepteerd.
Slecht gedaan van Ajax.
Dat is een speler die al in de PL speelt, dus een andere situatie.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ze krijgen wel 58 miljoen van Chelsea.gaizka schreef:
Andy Caroll inderdaad voor € 39 miljoen naar Liverpool, als je dit leest valt de transfersom van Suarez toch wat tegen...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Monkey Tonk
Dat ziet er idd erg slecht uit. VDB die dacht dat hij een 8 had gescoord, maar erachter komt dat het een 4 is. Met dat soort mensen kom je er wel. Liverpool is de paniek nabij. Dat werd even niet ingecalculeerd.bryan schreef:Laatste nieuws is dat Liverpool "meer dan 30 miljoen pond" heeft geboden voor Andy Caroll van Newcastle. Bod geaccepteerd.
Slecht gedaan van Ajax.
Ik had van die hele Caroll nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Maar dat is wel een heleboel geld. Tja, misschien net iets te snel gehandeld maar achteraf is het makkelijk praten. En het is wel één van de hoogste bedragen die ooit is betaald voor een speler uit de Eredivisie. Je kunt moeilijk beweren dat het een laag bedrag is.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ach, het is nog altijd een risico om een speler uit de Eredivisie te halen natuurlijk. Ik vind 26.5 miljoen een mooi bedrag, hoor.
Haha, ik vond het al een belachelijk slechte deal, en dit maakt het alleen maar erger. Luis is weggegaan voor een schijntje!
Och, nee, 26,5 miljoen is een belachelijk hoog bedrag voor een speler uit de Eredivisie.
Deze jongen komt uit de Premier League en wordt getransfereerd op de laatste dag van de transferwindow. Daarnaast betalen ze hem natuurlijk met het geld wat ze voor Torres krijgen (wat Newcastle weet), dus ligt het bedrag ook automatisch wat hoger. Niet te vergelijken met de transfer van Suarez.
Deze jongen komt uit de Premier League en wordt getransfereerd op de laatste dag van de transferwindow. Daarnaast betalen ze hem natuurlijk met het geld wat ze voor Torres krijgen (wat Newcastle weet), dus ligt het bedrag ook automatisch wat hoger. Niet te vergelijken met de transfer van Suarez.
Hij mag dan wel uit de premier league komen, hij speelt wel bij een middenmoter.Justin schreef:Och, nee, 26,5 miljoen is een belachelijk hoog bedrag voor een speler uit de Eredivisie.
De transfer van Torres hing in de lucht, Ajax had ook nog even de poot stijf kunnen houden.
Oh, ja? Volgens mij zijn die berichten pas van dit weekend.gaizka schreef:De transfer van Torres hing in de lucht, Ajax had ook nog even de poot stijf kunnen houden.

Volgens mij was al een tijdje bekend dat Liverpool met een bedrag rond de € 60 miljoen akkoord zou gaan en dat Chelsea bereid leek dit bedrag te betalen, ik ga eens kijken of ik er meer over kan vinden...Justin schreef:Oh, ja? Volgens mij zijn die berichten pas van dit weekend.gaizka schreef:De transfer van Torres hing in de lucht, Ajax had ook nog even de poot stijf kunnen houden.
Justin schreef:Oh, ja? Volgens mij zijn die berichten pas van dit weekend.gaizka schreef:De transfer van Torres hing in de lucht, Ajax had ook nog even de poot stijf kunnen houden.
Volgens mij niet, hoor.
Torres is toch niet te vergelijken met Suarez?

Geen idee of je dit aan mij vraagt, maar: nee, die zijn niet vergelijkbaar.
Die Andy Carroll heeft alleen nog een half seizoentje in de Premier League gespeeld, en 11 doelpunten op de hoogste niveau gemaakt.
Maar het is een Engelsman. Engelse clubs willen heel veel betalen voor een Engelsman die een schijn van talent heeft.
Maar het is een Engelsman. Engelse clubs willen heel veel betalen voor een Engelsman die een schijn van talent heeft.
Precies!
Achteraf is het makkelijk praten dat Ajax slecht gehandeld heeft, misschien is dat ook wel zo, maar dat kan dan niet gezegd worden na de transfer van Carroll. Want als je hem niet kent weet je, en dit zeg ik met alle respect, vrij weinig van de PL.
Achteraf is het makkelijk praten dat Ajax slecht gehandeld heeft, misschien is dat ook wel zo, maar dat kan dan niet gezegd worden na de transfer van Carroll. Want als je hem niet kent weet je, en dit zeg ik met alle respect, vrij weinig van de PL.
IK GELOOF!!!!!!
Maar dan had Ajax geen tijd meer gehad om zo adequaat te reagerengaizka schreef:De transfer van Torres hing in de lucht, Ajax had ook nog even de poot stijf kunnen houden.
I think I lost my fucking headache