Ik denk een gedeelte voor aantal gespeelde wedstrijden en het halen van Europees voetbal.Zuidema schreef:Maar waar hangt die 4,5 miljoen variabel nou van af?
Luis Suárez
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Luis Suárez
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Re: Luis Suárez
Het antwoord van de spits zei alles: ,,Ik ga weg...’’ Vanaf dat moment wist men binnen Ajax dat de speler zijn keuze had bepaald, dat hij desnoods een vertrek zou forceren en dat hij na 1 februari niet meer op de loonlijst zou staan.
Dacht ik al. Als Suarez iets in zijn hoofd heeft...Trainer Frank de Boer zag hem als een bezetene trainen, maar begreep samen met zijn assistent Danny Blind halverwege de week al dat die arbeid vooral bedoeld was om zijn thuisdebuut tegen Stoke City in het shirt van Liverpool tot een succes te maken.
Het stinkt aan alle kanten!
Denk dat je even af moet wachten.V.I. bericht van 25 miljoen vast en 1,5 bonus.Dus zal het wel giswerk zijn ..Zuidema schreef:Maar waar hangt die 4,5 miljoen variabel nou van af?
Blij met de punten ...
Het nieuwe beeld:

Pfff... Wennen, zeg...
Overigens zijn ze op de Liverpool-fora best wel in rep en roer. Vrijwel iedereen daar is enthousiast over de komst van Luis, maar de euforie wordt flink verknald door het mogelijke vertrek van Torres.

Overigens zijn ze op de Liverpool-fora best wel in rep en roer. Vrijwel iedereen daar is enthousiast over de komst van Luis, maar de euforie wordt flink verknald door het mogelijke vertrek van Torres.
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ach, ik hoor uit de MOND van Suarez dat ie gewoon hard aan het trainen was voor tegen Nac ( met in zijn achterhoofd dat het toch nog rond zou kunnen komen ), maar blijkbaar kan die journalist gedachten lezen ....joey schreef:Het antwoord van de spits zei alles: ,,Ik ga weg...’’ Vanaf dat moment wist men binnen Ajax dat de speler zijn keuze had bepaald, dat hij desnoods een vertrek zou forceren en dat hij na 1 februari niet meer op de loonlijst zou staan.Dacht ik al. Als Suarez iets in zijn hoofd heeft...Trainer Frank de Boer zag hem als een bezetene trainen, maar begreep samen met zijn assistent Danny Blind halverwege de week al dat die arbeid vooral bedoeld was om zijn thuisdebuut tegen Stoke City in het shirt van Liverpool tot een succes te maken.
Blij met de punten ...
Die informatie komt blijkbaar van VDB en De Boer. Ze willen zo uitleggen waarom ze Suarez hebben laten gaan.
Zou het ?.Maak me verder niks uit hoor .. Alleen krijg ik een steeds grotere hekel aan dat zelf invullen van hoe Suarez er in stond ..
Blij met de punten ...
Haha, wat een slechte journalistiek.Het had een tegenovergesteld effect. De speler ging zich alleen maar meer storen aan de weigering van Ajax om hem voor een bedrag van twintig miljoen te laten gaan. Trainer Frank de Boer zag hem als een bezetene trainen, maar begreep samen met zijn assistent Danny Blind halverwege de week al dat die arbeid vooral bedoeld was om zijn thuisdebuut tegen Stoke City in het shirt van Liverpool tot een succes te maken.
Hij traint goed en dan is het nog niet goed.
Maar goed, nog altijd beter dan Frank, die gewoon niet komt trainen als hij niet weg mag.
- raymon
- Contacteer:
Huh? Waar blijkt uit dat zij dat hebben gezegd in plaats dat het de interpretatie van de (sensatie zoekende) journalist is?joey schreef:Die informatie komt blijkbaar van VDB en De Boer. Ze willen zo uitleggen waarom ze Suarez hebben laten gaan.
Het lijkt me niet slim om de tekst van dat sms'je te verzinnen. Dat krijg je op je brood. Van den Boog wordt geciteerd en Suarez ook.
Het verloopt steeds hetzelfde: eerst mag de speler niet weg, en als het dan rond is was er geen ontkomen aan dat de speler vertrok. Allemaal PR.
Het verloopt steeds hetzelfde: eerst mag de speler niet weg, en als het dan rond is was er geen ontkomen aan dat de speler vertrok. Allemaal PR.
- raymon
- Contacteer:
Nee precies, dat zouden journalisten nooooooit doen..joey schreef:Het lijkt me niet slim om de tekst van dat sms'je te verzinnen. Dat krijg je op je brood. Van den Boog wordt geciteerd en Suarez ook.

Als Joey Ajax daarmee in een slecht daglicht kan plaatsen is het sowieso de waarheid, Raymon. Maar wat een enorm dom geneuzel om je daar nu nog druk om te maken, Joey.Raymon schreef:Nee precies, dat zouden journalisten nooooooit doen..joey schreef:Het lijkt me niet slim om de tekst van dat sms'je te verzinnen. Dat krijg je op je brood. Van den Boog wordt geciteerd en Suarez ook.

Het is bijna zielig zelfs. Suarez is weg, Ajax is 25 miljoen rijker en El Hamdaoui is weer de koning. Iedereen blij.
Hoezo in een kwaad daglicht?
Zo gaat het gewoon, krant en clubleiding hebben er allebei voordeel bij. VDB kan zo duidelijk maken dat Suarez niet te houden was.

Zo gaat het gewoon, krant en clubleiding hebben er allebei voordeel bij. VDB kan zo duidelijk maken dat Suarez niet te houden was.
het gaat er om dat jij weer van het negatieve uitgaat; overigens zal jij niet nalaten Danny Blind in een kwaad daglicht te stellen, gemotiveerd of niet. Journalistenstreekje?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Je hebt ook mensen die er alles aan doen om Danny er veel beter uit te laten zien dan hij is....Thom schreef: overigens zal jij niet nalaten Danny Blind in een kwaad daglicht te stellen, gemotiveerd of niet.
Ik hoop dat technisch manager Danny niet betrokken is bij de onderhandelingen omtrent Dost. Want dan is Heerenveen meteen weer financieel gezond, wanneer het Dost afstaat.
Zoals ik ook niet hoop dat technisch manager Danny de trainer van Ajax-1 heeft ingefluisterd dat de club niet op zoek hoeft naar een opvolger voor Urby.
- Monkey Tonk
Het lijkt me erg sterk dat Suarez niet voor nog vier maanden te houden was. Goed gesprek met de speler en iedereen zit weer op dezelfde lijn. Over vier maanden is hij echt niet minder waard. Maar er is dan wel een groter aanbod van spelers op de markt, dus ik heb het idee dat Ajax nu voor het geld is gegaan. En dat een beetje op de speler afscheept. Het hele verhaal komt op mij nogal slap over. Flarden, kunstmatig aan elkaar geflanst om een samenhangend beeld te presenteren. Zonder toe te geven dat ze liever een extra vijf miljoen pakken dan de kans op een kampioenschap vergroten.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op za jan 29, 2011 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat kan, maar bij die mensen hoor ik niet. Joey heeft te pas en te onpas kritiek op Blind, en ik heb nog nooit mogen vernemen op grond waarvan, los van evt persoonlijke irritaties, mij onwaarschijnlijk lijkt(kent Joey Blind persoonlijk?). overigens, voor jou geldt ook de vraag: zijn jouw zorgen terecht, en op grond waarvan dan?!wimpey schreef:Je hebt ook mensen die er alles aan doen om Danny er veel beter uit te laten zien dan hij is....Thom schreef: overigens zal jij niet nalaten Danny Blind in een kwaad daglicht te stellen, gemotiveerd of niet.
Ik hoop dat technisch manager Danny niet betrokken is bij de onderhandelingen omtrent Dost. Want dan is Heerenveen meteen weer financieel gezond, wanneer het Dost afstaat.
Zoals ik ook niet hoop dat technisch manager Danny de trainer van Ajax-1 heeft ingefluisterd dat de club niet op zoek hoeft naar een opvolger voor Urby.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Ja, krijg wel hetzelfde gevoel. Aan de andere kant was het ook duidelijk dat Suarez weg wilde. Dat bijtincident was ook wel de druppel. Hoe groot was de kans dat er in de zomer 25 miljoen zou worden betaald? Liverpool wilde 15 geven en alleen onder de heftige druk van de transferdeadline gingen ze naar 25.Monkey Tonk schreef:Het lijkt me erg sterk dat Suarez niet voor nog vier maanden te houden was. Goed gesprek met de speler en iedereen zit weer op dezelfde lijn. Over vier maanden is hij echt niet minder waard. Maar er is dan wel een groter aanbod van spelers op de markt, dus ik heb het idee dat Ajax nu voor het geld is gegaan. En dat een beetje op de speler afscheept. Het hele verhaal komt op mij nogal slap over. Flarden, kunstmatig aan elkaar geflanst om een samenhangend beeld te presenteren. Zonder toe te geven dat ze liever een extra vijf miljoen pakken dan de kans op een kampioenschap vergroten.
Uiteindelijk gaat deze business over geld verdienen. Zéker als beursgenoteerd bedrijf.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jj begint zomaar over Danny Blind en ik moet stante pede mezelf gaan verantwoorden? Daar heb ik geen zin in, zeg.Thom schreef:Dat kan, maar bij die mensen hoor ik niet. Joey heeft te pas en te onpas kritiek op Blind, en ik heb nog nooit mogen vernemen op grond waarvan, los van evt persoonlijke irritaties, mij onwaarschijnlijk lijkt(kent Joey Blind persoonlijk?). overigens, voor jou geldt ook de vraag: zijn jouw zorgen terecht, en op grond waarvan dan?!wimpey schreef:Je hebt ook mensen die er alles aan doen om Danny er veel beter uit te laten zien dan hij is....Thom schreef: overigens zal jij niet nalaten Danny Blind in een kwaad daglicht te stellen, gemotiveerd of niet.

@MT: er zat weinig anders op, want Suarez wilde weg. Daar zal hij wel zijn redenen voor hebben. (Bijtincident? Ontslag van Jol? Aanvoerderband afgenomen? Uitgekeken op de eredivisie? Of misschien/waarschijnlijk een combinatie van die dingen?)
Of gewoon voor de poen?joey schreef:
@MT: er zat weinig anders op, want Suarez wilde weg. Daar zal hij wel zijn redenen voor hebben. (Bijtincident? Ontslag van Jol? Aanvoerderband afgenomen? Uitgekeken op de eredivisie? Of misschien/waarschijnlijk een combinatie van die dingen?)
Nee, dat weet ik, maar daar ligt ook het probleem: je hebt wel zin om mensen ongefundeerd aan te vallen, maar man en paard ho maar.Joey schreef:
Jj begint zomaar over Danny Blind en ik moet stante pede mezelf gaan verantwoorden? Daar heb ik geen zin in, zeg.
- Ajaciedjuh
Nog altijd niet door de medische keuring? Snel terug naar Ajax dan 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jij valt ander joey aan door er uit het niets Blind aan de haren bij te slepen. En daar is Danny niet blij mee, want hij heeft al zo weinig haar!Thom schreef: Nee, dat weet ik, maar daar ligt ook het probleem: je hebt wel zin om mensen ongefundeerd aan te vallen, maar man en paard ho maar.