Ismail Aissati
Moderator: mods
Thomas schreef:Als de transfersom inderdaad 3-4 miljoen bedraagt valt het me erg mee. Is een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.
Verder ben ik het helemaal eens met Jöhnk. Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we al een heel eind. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.
Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
Dat vind ik toch een beetje licht hoor. Ik zou voorlopig gewoon Gabri neerzetten in plaats van De Jong. Wie gaat dan de bal afpakken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Aissati wilde weg. Hij is ongetwijfeld aangeboden. Denk maar aan de Lemic-connectie.De Dominee schreef:Dat lijkt me overduidelijk. Aissati was een buitenkansje welke zich voordeed, heeft MvB destijds toch ook gezegd. Ze waren niet op zoek naar een aanvallende middenvelder.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- InnerHarbour
Begonnen.... ze zijn al 50 pagina's bezig.joey schreef:Op PN is het grote uitschelden begonnen...

Mwah, die affaire loopt al een tijdje. Denk maar aan het eerste interview met Gomes.Jabu schreef:Dus in de winterstop was er ook al sprake van een verstoorde relatie tussen Lemic en Reker?
Maar MVG had inderdaad belangstelling. Wil niet zeggen dat Van Basten die in eerste instantie ook had.
Minder dan 6,5 miljoen in ieder geval.brigade zuid schreef:Nou zet hem op he Aissati, ben benieuwd.
Wat is dat overigens altijd voor een laf gedoe van we doen geen mededelingen over de transfersom.. ik ben gewoon erg benieuwd wat ze ervoor betaald hebben.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Waarom dan?Jesse schreef:Minder dan 6,5 miljoen in ieder geval.brigade zuid schreef:Nou zet hem op he Aissati, ben benieuwd.
Wat is dat overigens altijd voor een laf gedoe van we doen geen mededelingen over de transfersom.. ik ben gewoon erg benieuwd wat ze ervoor betaald hebben.
De transfer is nog niet afgerond, dus Ajax hoeft nog niets bekend te maken.
Ik ben blij dat we de broodnodige creativiteit hebben kunnen aantrekken. Een slimme speler die tenminste weet wat hij doet aan de bal. De aanval zal nu veel beter ondersteund worden. Ik zie het voorts als mooie stageopdracht voor Bergkamp om eens intensief met Aissati aan de slag te gaan en het talent eens eindelijk te laten ontwikkelen...
AFCA!
Boven de 10% van de begroting moet het toch bekend gemaakt worden? En ik dacht dat die van Ajax rond de 65 miljoen ligt.joey schreef:Waarom dan?
De transfer is nog niet afgerond, dus Ajax hoeft nog niets bekend te maken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dank je! Toch nog snel gegaan, ik heb er wel vetrouwen in dat Van Basten hem weer aan het voetballen krijgt. Mooi op tijd ook, kan ie lekker met de voorbereiding meedoen. Nu nog een paar verdedigers, en we zijn rond.Baseman schreef:Feli !![]()
Hopelijk voor jullie gaat Aissati het naar wens doen, hopelijk voor PSV niet
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16