Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 10:25 am

joey schreef:Ach, je kunt wel gelijk krijgen bij zoiets, maar wat heb je eraan? Ik had liever gehad dat anderen gelijk hadden gekregen en dat Perez Ajax naar de titel had geschoten.
Tja, natuurlijk kun je gelijk krijgen, maar ik had liever gehad dat HTC niet zo eigenwijs was geweest dan had HTC ons naar de titel gebracht.Nu zit men te zeiken omdat één persoon heeft gezegt dat Perez ons kampioen zou maken, terwijl er nog 10 spelers meer op het veld staan.En we trainers hadden die niet de kwaliteiten hadden om op het moment supreme ook dat extra te brengen ( tactisch of wat dan ook ) waardoor je wel dat gat kon slaan met je concurent ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 10:31 am

HtC had wat Perez betreft juist groot gelijk. In Sneijder en in Babel zat duizend keer meer toekomst dan in Perez.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 10:50 am

joey schreef:HtC had wat Perez betreft juist groot gelijk. In Sneijder en in Babel zat duizend keer meer toekomst dan in Perez.
Maar zijn we met HTC ( en met Sneijder, Babel ) dan wel kampioen geworden ?.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 10:52 am

Nee, maar dat waren we ook niet geworden met Perez in plaats van Babel of Sneijder en het had ons veel geld gekost bovendien.

Perez komt tekort voor Ajax. Jammer voor hem maar waar.

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 10:57 am

joey schreef:Nee, maar dat waren we ook niet geworden met Perez in plaats van Babel of Sneijder en het had ons veel geld gekost bovendien.

Perez komt tekort voor Ajax. Jammer voor hem maar waar.
Net als HTC, Koster en nog 2 handen vol meer van de spelers, toch.Of blijven we, een zondebok zoekend, alles maar op het bordje van Perez leggen, en krijgen we zodadelijk ( mochten we kampioen worden ) het " ziejenuwel, Perez weg en nu zijn we kampieon verhaal .. dat zou nog kinderachteriger zijn natuurlik ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:00 am

Ik heb nooit gezegd dat alles (wat dan ook) de schuld is van Kenneth Perez. Hij zal op zijn manier zijn best gedaan hebben. Dat hij niet goed genoeg is voor Ajax kan hij ook niet helpen. MVG had hem nooit mogen terughalen, die heeft zichzelf toen (voor de zoveelste keer) voor schut gezet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 06, 2008 11:02 am

Thomas schreef:Ik vond het een waardeloze transfer, maar had het gevoel dat Perez met een fitte Davids en Gabri achter zich wel zou voldoen in de Eredivisie.
Ik vind dat ie voldaan heeft.. hij heeft zn goaltjes meegepikt, toch 15 goals in 30 wedstrijden, als ie het hele jaar bij AJAX had gespeeld was AJAX kampioen geworden ipv Psv.

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:04 am

joey schreef:Ik heb nooit gezegd dat alles (wat dan ook) de schuld is van Kenneth Perez. Hij zal op zijn manier zijn best gedaan hebben. Dat hij niet goed genoeg is voor Ajax kan hij ook niet helpen. MVG had hem nooit mogen terughalen, die heeft zichzelf toen (voor de zoveelste keer) voor schut gezet.
Mwah, het enige wat ik hier lees is Perez dit, Perez dat ( en ook Perez heeft op bepaalde momenten zijn waarde gehad hoor ) , maar dat zelfde verhaal wat men hier vertelt over Perez kun je toepassen op bijna elke speler en trainer in de laatste jaren.Verder blijf ik het de verantwoording van een trainer vinden.Als HtC, of wie dan ook, Perez geen meerwaarde vond hebben had ie hem dus NOOIT moeten opstellen.Simpel.Wel opstellen en dan achteraf staan te leuteren dat Perez dit niet kan of dat niet is.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:09 am

Ten Cate zette Perez toch op de bank? Daar was iedereen zo boos over. :drecul.gif:

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:11 am

Nou Perez heeft toch nog onder Henkie 27 keer mee mogen doen, dus waarom dat lachen, is mijn een raadsel ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:13 am

Ja, maar naarmate het seizoen volgde steeds vaker als invaller.

Het is inderdaad niet om te lachen. Hij heeft veel te vaak meegedaan.

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:16 am

joey schreef:Ja, maar naarmate het seizoen volgde steeds vaker als invaller.

Het is inderdaad niet om te lachen. Hij heeft veel te vaak meegedaan.
Ja en Joey ?.Dit zegt toch veel meer dan over de trainer HTC dan over Perez.Afijn, als je dan toch nog 12 goals maakt onder een trainer die een schurft hekel aan je heeft ( maar wel hoopt dat je je goals meepakt ) ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:21 am

En niets. Het verdere verloop van de carrière van Babel en Sneijder aan de ene kant en Perez aan de andere kant heeft het gelijk van Ten Cate bewezen. Maar ja, Perez was het lievelingetje van de TD, dat maakte het voor Ten Cate moeilijk.

Van Basten moet die chagrijn van een Perez ook niet in zijn selectie. Dan kan ik je verzekeren.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 06, 2008 11:21 am

Joey jij hebt ook gewoon een hekel aan Perez omdat ie een keer kutneger gezegd heeft.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:23 am

brigade zuid schreef:Joey jij hebt ook gewoon een hekel aan Perez omdat ie een keer kutneger gezegd heeft.
Dat was zeker schandalig. Maar ik vind hem vooral een heel irritante voetballer. Hij doet net alsof hij Zidane is. Alsof het hele elftal voor zijn genie moet sloven. Pfff. :excited.gif:

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:26 am

joey schreef:En niets. Het verdere verloop van de carrière van Babel en Sneijder aan de ene kant en Perez aan de andere kant heeft het gelijk van Ten Cate bewezen. Maar ja, Perez was het lievelingetje van de TD, dat maakte het voor Ten Cate moeilijk.

Van Basten moet die chagrijn van een Perez ook niet in zijn selectie. Dan kan ik je verzekeren.
Ach schei toch uit.Iedereen viel van z'n stoel toen Liverpool voor Babel aan de deur rammelde.En HtC moeilijk maken, ook weer zoiets.Denk jij nu echt dat Perez werd opgesteld omdat hij het lievelingetje was van de TD.Ik geloof daar geen ruk van, zeker niet bij " Stier " HTC, zou het wel zo zijn dan geeft dat ook meteen aan wat voor flut trainer HTC is.

Van Basten heeft met deze discussie ook niks te maken ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:27 am

brigade zuid schreef:Joey jij hebt ook gewoon een hekel aan Perez omdat ie een keer kutneger gezegd heeft.
Dat denk ik ook ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 06, 2008 11:34 am

joey schreef:En niets. Het verdere verloop van de carrière van Babel en Sneijder aan de ene kant en Perez aan de andere kant heeft het gelijk van Ten Cate bewezen. Maar ja, Perez was het lievelingetje van de TD, dat maakte het voor Ten Cate moeilijk.
Voetske heeft gelijk. Als HTC Perez echt niet moest dan had hij blijkbaar niet het lef om hem uit de selectie te gooien.

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 06, 2008 11:37 am

Perez is nog steeds speler van Ajax en heeft om die reden hier een topic! Mag er in deze topic dan niets kritisch geschreven worden over Perez? Moet iedere keer iemand anders erbij gehaald worden? Zijn functioneren heeft niets te maken met HtC of met welke verdediger dan ook.

LvG zag het niet in Perez zitten, HtC zag in hem in eerste instantie als invaller (Hij begon pas in de basis op elf toen Babel tegen Groningen thuis geblesseerd raakte en zo'n zes weken geblesseerd bleef), bij psv vond men het niet erg dat Perez weer vertrok, zou het niet aan Perez kunnen liggen? Zou hij niet te weinig hebben gebracht, in mijn ogen "kunnen brengen". Perez is niet goed genoeg voor Ajax 1, dat andere spelers in de ogen "maakt-niet-uit-wie" dat ook niet zijn, heeft met Perez niets te maken, ze zullen wel hun eigen topic hebben om daar over te schrijven.

Het gaat er niet om om achteraf gelijk te hebben, iedereen wil dat Ajax kampioen wordt en als dat moet door een doelpunt van Perez of van Colin, maakt mij niet uit. Perez kwam vanaf het begin echter tekort in de wedstrijden waar hij met zijn ervaring (en capaciteiten volgens hemzelf) juist iets extra's had moeten brengen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 11:41 am

Voetske schreef:Iedereen viel van z'n stoel toen Liverpool voor Babel aan de deur rammelde.
Dat is dan dom van iedereen, want Babel doet het prima bij Liverpool.

Laten we wel wezen, voor Perez heeft zich nooit een club van dat kaliber gemeld. Dat zegt ook wel wat. Babel heeft veel meer mogelijkheden dan Perez.

En HtC moeilijk maken, ook weer zoiets.Denk jij nu echt dat Perez werd opgesteld omdat hij het lievelingetje was van de TD.Ik geloof daar geen ruk van, zeker niet bij " Stier " HTC, zou het wel zo zijn dan geeft dat ook meteen aan wat voor flut trainer HTC is.
Jij vindt HtC sowieso een fluttrainer en dat mag. Misschien is hij dat zelfs wel, maar op dit punt had hij toch echt gelijk en niet MVG. En dat de gang van zaken rond Perez MVG hoog zat, blijkt wel uit het feit dat hij hem heeft teruggehaald. MVG was er ten diepste van overtuigd dat Perez helemaal top was.
Dat Van Basten Perez óók niet hoeft, is het zoveelste bewijs dat Perez niet de topper is waar hij zichzelf voor houdt. Op de bank bij HtC, weggewerkt bij PSV, afgedankt door MVB, hoeveel bewijs heb je nodig?

999

Bericht door 999 » wo aug 06, 2008 11:59 am

joey schreef:
Voetske schreef:Iedereen viel van z'n stoel toen Liverpool voor Babel aan de deur rammelde.
Dat is dan dom van iedereen, want Babel doet het prima bij Liverpool.

Laten we wel wezen, voor Perez heeft zich nooit een club van dat kaliber gemeld. Dat zegt ook wel wat. Babel heeft veel meer mogelijkheden dan Perez.

En HtC moeilijk maken, ook weer zoiets.Denk jij nu echt dat Perez werd opgesteld omdat hij het lievelingetje was van de TD.Ik geloof daar geen ruk van, zeker niet bij " Stier " HTC, zou het wel zo zijn dan geeft dat ook meteen aan wat voor flut trainer HTC is.
Jij vindt HtC sowieso een fluttrainer en dat mag. Misschien is hij dat zelfs wel, maar op dit punt had hij toch echt gelijk en niet MVG. En dat de gang van zaken rond Perez MVG hoog zat, blijkt wel uit het feit dat hij hem heeft teruggehaald. MVG was er ten diepste van overtuigd dat Perez helemaal top was.
Dat Van Basten Perez óók niet hoeft, is het zoveelste bewijs dat Perez niet de topper is waar hij zichzelf voor houdt. Op de bank bij HtC, weggewerkt bij PSV, afgedankt door MVB, hoeveel bewijs heb je nodig?
Dom iedereen ?, ook dat heeft er toch niks mee te maken.Feit is dat op het moment dat Liverpool aan de deur rammelde iedereen dacht, tjesus Babel naar Liverpool, en dan ook nog eens voor dat bedrag.Moet niet gekker worden.Mwah, Babel doet het goed bij Liverpool ?, is ook bijna nooit basis speler.Mag zijn minuten meepakken op het moment dat Liverpool bij een voorsprong achteruit leunend voor de counter gaat.

Dat er voor Perez nooit een andere club is gekomen heeft toch ook niks met AJAX en zijn kwaliteiten te maken.Punt is, en daar gaat deze discussie over dat men steeds bij Perez uit komt w.b. het mislopen van kampioenschappen.Feit is dat HTC degene is die de opstelling bepaald, en als ie vind dat Perez daar geen meerwaarde in heeft dan had ie meteen moeten zeggen geen Perez, want Perez past niet in mijn visie/plannen met dit elftal.Ten aller tijde zal Perez onder mijn trainingschap 0,0 minuten spelen.Simpel.

Van Basten doet dat dus nu wel.Vanaf het begin, niet halverwege, om zo, mocht het mis gaan toch nog stiekum in de richting van Perez te kunnen wijzen, van zie je wel, hij past niet bij AJAX.En eigenlijk gaat van Basten daarin nog een stapje verder door Colin, die zelfs een contractverlenging kreeg, toch af te serveren.Niet, jamaar hij heeft pas een contract verlenging gekregen dus dat wordt moeilijk, niks daarvan.Als je niet voldoet, in de visie van de trainer dan ( onze mening is leuk, maar doet er verder niet toe ) WEGWEZEN, en niet naderhand het falen op het veld bij 1 speler leggen, zeker niet als je als eind/hoofdverantwoordelijke ( HTC ) altijd het laatste woord hebt ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 12:52 pm

Je doet ingewikkeld. Eerst kreeg HtC verwijten omdat hij Perez níet opstelde, nu omdat hij hem wel opstelde. Hoe valt dat te rijmen. Me dunkt dat hij duidelijk genoeg is geweest; voor Perez geen basisplaats. Perez is daarom ook vertrokken.

Natuurlijk had HtC Perez meteen moeten wegschoppen toen hij ging dwarsliggen, maar dan was het huis helemaal te klein geweest. Half Nederland was op dat moment immers van mening dat we te maken hadden met de Deense Zidane. Komt nog bij dat MVG steeds lieten merken hoe vervelend hij het vond dat Perez niet speelde. Als trainer geeft je zo'n speler dan nog een kans. En als invaller rendeerde hij ook nog redelijk, hij kan het net opbrengen als het bij een half uurtje blijft.

Ik heb overigens nooit gezegd dat Ajax geen kampioen is geworden door Perez. Wel denk ik dat die twee affaires van het najaar (k*****neger + *****hond) ons net de punten hebben gekost die we aan het einde van de rit tekort kwamen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 06, 2008 12:53 pm

Ik hoop dat we deze topic snel kunnen verhuizen naar het archief. :eusa_pray.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo aug 06, 2008 1:00 pm

Neefkens schreef:Ik hoop dat we deze topic snel kunnen verhuizen naar het archief. :eusa_pray.gif:
Ik ook het stoort me gewoon dat deze topics steeds bovenaan staan..

laten we ons richten op de A selectie spelers en de mogelijke spelers die komen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 06, 2008 1:22 pm

Perez is nog gewoon contractspeler van Ajax, hoor.

Voetske schrijft ook nog:
Dat er voor Perez nooit een andere club is gekomen heeft toch ook niks met AJAX en zijn kwaliteiten te maken.
Dat heeft alles met zijn kwaliteiten te maken, beste Voetske. Als Perez half zo goed was als hij zelf dacht, speelde hij allang in een grote competitie. Perez is de meest overschatte speler van Nederland.

Plaats reactie