Maar dat telt dan ook voor AisattiLucaS schreef:Ach, voetbal is geen exacte wetenschap. Ik vind het ook een goede voetballer

Moderator: mods
Uiteraard! Velen denken een wereldtalent in hem te zien, ik heb zo mijn twijfels. Hij heeft talent en kan uitgroeien tot een prima voetballer, maar hij heeft wat mij betreft nog zoveel te leren dat al onze hoop op hem leggen mij wat overdreven voorkomtVoetske schreef:Maar dat telt dan ook voor AisattiLucaS schreef:Ach, voetbal is geen exacte wetenschap. Ik vind het ook een goede voetballer
Het enige wat ik niet goed begrijp is dat NEC er van overtuigd was dat ze het al eens waren met Leonardo over een contract.. en dat dat nu ineens neit doorgaat omdat hij te hogen eisen stelt.joey schreef:Hij heeft geen zin om in te leveren. Zijn goed recht.Duke schreef:Op de tribune zitten bij Ajax.
Dat kan ik me weinig tot niet voorstellen. Je gaat er toch niet vanuit dat als je iemand KOOPT een ander het salaris betaalt?joey schreef:Misschien dachten ze dat Ajax een deel van het salaris wilde betalen en ging dat niet door, met als gevolg dat Leonardo moest inleveren? Ik zeg maar wat.