Ajaciedjuh schreef: ↑wo jan 29, 2020 10:41 amHij heeft met volle verstand een langdurig contract getekend. Mochten er condities instaan wanneer hij wel kan vertrekken, dan heeft Ajax zich daar aan te houden. Maar ik kan me niet voorstellen dat er condities instaan, dat hij zou mogen vertrekken in de winterstop.
Ah, daar hebben we het "volle verstand" weer.

Dat vind ik zo'n flauwekul. In het voetbal veranderen de zaken zo snel. Contracten stellen weinig voor. Na het afgelopen seizoen kwam er geen grote club voor Tadic. Toen heeft hij bijgetekend. Nu Barcelona zich blijkbaar gemeld heeft, kan het zomaar zijn dat hij daar toch heen wil. Wie zegt er nee tegen Barcelona?
Let wel, ik zeg niet dat het zo is, en ik begrijp ook best dat Ajax hem op dit moment, midden in het seizoen, niet laat gaan, maar we moeten wel realistisch blijven. Als het perspectief van Tadic is dat hij met spelers als Marin en Alvarez moet gaan voetballen in plaats van me Frenkie en De Ligt, waardoor Ajax sportief een grote stap terugdoet, dan kan ik me zomaar voorstellen dat hij nog eens ergens anders wil kijken.