Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » di jul 27, 2010 12:14 pm

Vinden jullie deze bron geloofwaardig? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 27, 2010 12:17 pm

De Dominee schreef:
D_skilled schreef:
Geen El Hamdaoui tegen PAOK, volgens Jol. Vooralsnog helemaal geen El Hamdaoui. 'Pas op de plaats.' #ajapao
Ajaxlife
Zogenaamde 'bronnen' bij AZ schijnen te hebben aangegeven dat er buitenlandse interesse is voor Hamdaoui. Salariseisen daardoor omhoog NA het mondeling akkoord, bij Ajax in verkeerde keelgat. Akkoord lijkt verder weg dan ooit.
Waar staat dat?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jul 27, 2010 12:17 pm

El Ham is volledig gekeurd, dat is meestal de laatste stap in het contractproces. Als El Ham (of z'n gevolg) het nu nog weet te verkloten valt Ajax weinig te verwijten.
Whitey on the moon.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jul 27, 2010 12:18 pm

El Hamdaoui niet tegen PAOK

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui speelt woensdagavond niet met Ajax mee tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League. Er heerst momenteel een patstelling tussen de Amsterdamse club en de Marokkaanse aanvaller.

Volgens trainer Martin Jol is er een akkoord met El Hamdaoui en de mensen er omheen. Maandagavond rond 22:00 uur was er een deal en later op de avond opeens niet. Na de medische keuring had El Hamdaoui Jol het ja-woord gegeven, maar opeens kwam hij met aanvullende eisen.
"Het zijn kleine dingen, ik weet eigenlijk niet precies wat," aldus Jol. Jol vindt niet dat El Hamdaoui zijn beoogde club al bij voorbaat dupeert. "Het is een goede jongen. Hij wilde zich aan de vooravond van het duel tegen Paok niet onder druk zetten."
T.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

D_skilled

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 12:34 pm

Mido is ook allesbehalve rond. Mike was te voorbarig.
Jol houdt hoop op komst van El Hamdaoui

Martin Jol zag maandagavond de hoop op een snelle entree van Mounir El Hamdaoui vervliegen. De Ajax-trainer zet de komst van de AZ-spits nog niet uit zijn hoofd.

Ajax had al een akkoord met AZ en dacht maandagavond ook persoonlijk rond te zijn met El Hamdaoui. Diens zaakwaarnemers gaven om tien uur 's avonds het groene licht, maar trokken die later toch in.

'We zijn gisteren niet tot elkaar gekomen', zei Jol tegen Voetbal International over de vooralsnog vergeefse poging El Hamdaoui te strikken. 'Van onze kant hebben we alles gedaan. Misschien kunnen we de komende dagen alsnog een akkoord bereiken.'

Vooruitlopend op een akkoord liet Ajax El Hamdaoui al een medische keuring ondergaan in de hoop de Marokkaan woensdag te kunnen gebruiken tegen PAOK Saloniki. 'We wilden hem graag toevoegen aan onze Champions League-selectie. Maar dat is helaas niet gelukt.'

Jol kan deze week mogelijk wel een andere aanvaller verwelkomen. Ahmed Hossam komt naar Amsterdam om te praten over een terugkeer. De Egyptenaar kan transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. 'Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen. Deze week gaan we met hem om de tafel.'
Bron: VI.nl
Laatst gewijzigd door D_skilled op di jul 27, 2010 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di jul 27, 2010 12:35 pm

Ik krijg uit deze ontwikkelingen nou niet echt het idee dat El Hamdaoui staat te springen om bij Ajax te spelen...

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di jul 27, 2010 12:36 pm

Wat een chaos, zeg.

Ik wou dat ik op vakantie was, ergens op zo'n plek waar computers niet werken en waar Ajax onbekend is. Dan hoef ik dit drama tenminste niet te volgen.

Laudrup

Bericht door Laudrup » di jul 27, 2010 12:39 pm

Ben er klaar mee. Godverdetyfusgloeiende....
15 mei 2011.

bryan

Bericht door bryan » di jul 27, 2010 1:16 pm

Ik wou dat ik op vakantie was, ergens op zo'n plek waar computers niet werken en waar Ajax onbekend is. Dan hoef ik dit drama tenminste niet te volgen.
Dat had ik 11 jaar geleden op vakantie in Italie. Geen contact met media, helemaal niks. Tot dat ik neppe Ajax shirts te koop zag met "9" en "MACHLAS".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 27, 2010 1:27 pm

AjaxLife schreef:Jol over El Hamdaoui: 'We zijn er nog niet uit'
nieuws Door: Redactie op 27 jul 2010

Jol over El Hamdaoui: We zijn er nog niet uit.De transfer van Mounir El Hamdaoui naar Ajax is nog altijd niet rond. De kans dat hij woensdag meespeelt in het duel met PAOK Saloniki lijkt nihil. "We zijn er nog niet uit en hebben pas op de plaats gemaakt," meldde Martin Jol tijdens een persconferentie, waarbij Ajaxlife.nl ook aanwezig was.

Transfer
De trainer vertelde te hopen dat El Hamdaoui ergens de komende dagen alsnog zijn handtekening zet. "De deadline van 20.45 uur vanavond om hem voor de Champions League aan te melden is zeker niet haalbaar," aldus Jol. "Zolang de transfer nog niet zeker is, doen we dat liever niet."

El Hamdaoui leek rond met Ajax en gaf zelfs al zijn jawoord, maar toch is het nog niet gelukt zijn overgang af te ronden. "We hebben er van onze kant alles aan gedaan, het besluit is aan hem," meende Jol. "Gisteravond was het plotseling allemaal anders."

Hoewel Jol tijdens het vragenvuur benadrukte dat het slechts om 'kleine dingetjes' gaat, is onzeker of dat wel echt zo is. De trainer zei in ieder geval dat hij kan voorstellen dat El Hamdaoui zich niet onder druk laat zetten om alsnog te kunnen spelen tegen PAOK.

Jol: "Het gaat om kleine dingetjes, ik weet het eigenlijk niet eens precies. Mounir is een goede jongen, ik snap dat hij zich zo kort voor de wedstrijd tegen PAOK niet onder druk wil laten zetten."
Allemaal anders of kleine dingetjes!? :confused.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 1:36 pm

Jöhnk schreef:
De Dominee schreef: Zogenaamde 'bronnen' bij AZ schijnen te hebben aangegeven dat er buitenlandse interesse is voor Hamdaoui. Salariseisen daardoor omhoog NA het mondeling akkoord, bij Ajax in verkeerde keelgat. Akkoord lijkt verder weg dan ooit.
Waar staat dat?
AZfanpage. Galatasaray zou (een van) de geinteresseerde partij(en) zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 1:38 pm

Ik heb hier echt geen zin in. Ik merk het wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 1:41 pm

Mike leeft ook nog:
Wel goed lezen wat er wordt geschreven. Jol zegt zelf dat er gisteravond om 22.00 uur nog een akkoord was, zaakwaarnemer doet raar #Ajax

Laudrup

Bericht door Laudrup » di jul 27, 2010 1:43 pm

Dit is echt de meest bizarre transfer sinds de afgeketste transfer van Brian Laudrup in 1998 in mijn optiek. Toen was er ook een mondeling akkoord, maar toen kwam Chelsea opeens met het grote geld...
15 mei 2011.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jul 27, 2010 2:11 pm

Joh, laathem dan lekker ergens anders gaan ballen als hij er toch geen zin in heeft. Lazer op met dat patsergedrag.

Ik zou nog wel even de kosten van de medische keuring bij hem declareren.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 27, 2010 2:13 pm

Dit begint een nog grotere soap te worden dan met Jol. Never a dull moment, met ons cluppie....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jul 27, 2010 2:14 pm

Waar gaat dit allemaal over? next please.. waarom kan er nooit eens iets normaal gaan.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 27, 2010 2:43 pm

joey schreef:Ik heb hier echt geen zin in. Ik merk het wel.
Ik ook. Heb het gehad.. Straks genieten van Spanje U19
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 27, 2010 2:44 pm

De CL komt er aan, na PAOK, als we doorgaan, een nog pitterige tegenstander. Ik zou dus maar niet wachten op EH, maar een ander halen. Als EH toch wil, hij schijnt het telefoonnummer van Ajax te hebben
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jul 27, 2010 2:44 pm

D_skilled schreef:Mido is ook allesbehalve rond.
Voetbalt Gabrich nog?

beelzebub

Bericht door beelzebub » di jul 27, 2010 3:10 pm

Volgens mij is Mido best rond. Maar goed, misschien is hij inmiddels afgetraind.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 3:13 pm

Forum AZfanpage (betrouwbaarheid onbekend, maar FYI)
Zaakwaarnemer van El hamdaoui vliegt morgen naar istanbul voor besprekingen met galatasaray.
Even een wandelgang roddel dat ik net hoorde.
Na de fisieke keuring van ElHam kreeg hij van zijn zaakwaarnemers te horen dat de interesse van Galatasaray SK serieus was, vandaar dat hij de boot een beetje afhoud

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 27, 2010 3:31 pm

Oppleuren met hem als het echt zo is..
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di jul 27, 2010 3:31 pm

El Hamdaoui zeker niet tegen PAOK

Mounir El Hamdaoui speelt woensdagavond niet met Ajax mee tegen PAOK Saloniki, zo meldt De Telegraaf. Jol liet dat zojuist weten op zijn perspraatje in aanloop naar het duel tegen PAOK. Zijn contract zou nog niet rond zijn. Volgens de krant bevinden de onderhandelingen zich in een patstelling. "Het zijn kleine dingen, ik weet eigenlijk niet precies wat", aldus Jol.
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 3:33 pm

Voets, kom op. Je post iets van vanmorgen wat al lang en breed besproken wordt in deze topic. Lees even voordat je een 'nieuwtje' plaatst alsjeblieft.
Barbara Barend meldt zojuist op 3FM bij de Coen & Sander Show dat het gewoon rond was tussen Ajax en Mounir, maar dan Mounir niets meer van zich heeft laten horen sindsdien... Vreemde situatie dus.

Tevens meldt ze dat er met Mido en de Ridder nog helemaal NIET is gesproken.

Plaats reactie