Ja, straks hebben we weer zestig spelers onder contract staan.Justin schreef:Soms denk ik echt dat men denkt dat Ajax net als CM/FM is. Kopen om het kopen in de hoop dat er één speler doorbreekt.

Moderator: mods
Ja, straks hebben we weer zestig spelers onder contract staan.Justin schreef:Soms denk ik echt dat men denkt dat Ajax net als CM/FM is. Kopen om het kopen in de hoop dat er één speler doorbreekt.
Gek genoeg zegt iedereen dat Rits (en Boerrigter) al zijn gehaald, maar Ajax heeft dat nog altijd niet bevestigd.Justin schreef:Ja, en Janssen, Rits en Serero zijn al gehaald. Dan lijkt mij dat de focus nu op andere posities gaat liggen.Rishi schreef:Demy, Lindgren, Aissati mogen/gaan toch weg?Jabu schreef:Jol en Rishi...
Serero ook niet? Dat heeft Boog in Kaapstad toch bekend gemaakt?Thijs schreef:Alleen Janssen is bevestigd, verder nog helemaal niets.
Volgens mij heeft Ajax Cape Town dat bekend gemaakt, maar Ajax Amsterdam niet. Als je kijkt op ajax.nl is het laatste bericht over Serero de mededeling dat ze een goede stage hadden gehad. (Samen met Daniels)Scherrer schreef:Serero ook niet? Dat heeft Boog in Kaapstad toch bekend gemaakt?Thijs schreef:Alleen Janssen is bevestigd, verder nog helemaal niets.
Je hebt erbij die een groot deel van de selectie verwijderen op de website.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is de webmaster van Ajax ontslagen?
Wat een onzin.Ik stel gewoon 1 Vraag ..De Dominee schreef:Anders is het een beetje een zinloze vraag lijkt me. Een vraag waar jij of anderen vervolgens weer conclusies aan kunnen / gaan verbinden die onterecht zijn gezien het feit dat deze keuze niet aan de orde is.
Dat is geen argument. Je haalt een speler wanneer hij beter is dan hetgeen je in huis hebt.Bertje schreef: Je kunt als club niet blijven verkondigen dat je eigen talent de kans wil geven om vervolgens, op het moment dat je aantal contractspelers eindelijk wat afneemt, opnieuw weer allerlei spelers te halen.
Wij zijn de enige hier Wim!wimpey schreef:Iemand nog bezwaar tegen een evt. komst van Toornstra?