Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Neefkens
Erelid

Re: Luis Suárez

Bericht door Neefkens » do jan 27, 2011 9:57 pm

Voetje liep sneller. :biggthumpup.gif:

bryan

Bericht door bryan » vr jan 28, 2011 1:15 am

Chelsea is nu achter Torres aan. Ze hebben 35 miljoen pond geboden (40 miljoen euro). Liverpool zegt nee, 't is te weinig.

Maar als ze straks al dat geld hebben dan kunnen ze wel 25 miljoen op tafel leggen voor Suarez.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jan 28, 2011 8:19 am

Neefkens schreef:Volgens vi zijn de onderhandelingen weer stukgelopen, nu kijken wat Luis doet. :blush.gif:
Zich ziek melden :hypocrite.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Toppie

Bericht door Toppie » vr jan 28, 2011 9:11 am

mattie schreef:
Neefkens schreef:Volgens vi zijn de onderhandelingen weer stukgelopen, nu kijken wat Luis doet. :blush.gif:
Zich ziek melden :hypocrite.gif:
Als hij erom 10:30 niet bij is dan weten we hoe laat het is

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jan 28, 2011 9:20 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 9:43 am

Volgens de T. gaan de onderhandelingen vandaag door. Ajax zou op 25 zitten en Liverpool op 20. Klopt dat, dan zal Luis wel vertrekken. Dat verschil lijkt me overbrugbaar.
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jan 28, 2011 9:46 am

Ben d'r ook bang voor, Joey.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Toppie

Bericht door Toppie » vr jan 28, 2011 11:28 am

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is terug op het trainingsveld. De aanvaller van Ajax, die al bijna twee maanden sukkelt met zijn gezondheid, miste gisteravond het bekerduel met NAC (4-1) vanwege een knieblessure, maar hervatte de training vanmorgen met Jong Ajax. Ook Luis Suárez en de reserves van de bekerstrijd tegen de Brabanders werkten hun oefeningen af met de beloften.

El Hamdaoui speelde sinds de uitwedstrijd van Ajax in de Champions League tegen AC Milan op 8 december van vorig jaar geen officiële wedstrijd meer voor de Amsterdammers.

Het is nog onduidelijk of Frank de Boer zondag in de competitiewedstrijd tegen NAC een beroep kan doen op El Hamdaoui én Suárez. De Uruguayaan zat gisteravond zijn laatste van zeven wedstrijden schorsing uit, maar is nog steeds niet uit beeld bij Liverpool. Ajax en de Engelsen hervatten vandaag de onderhandelingen.

999

Bericht door 999 » vr jan 28, 2011 12:31 pm

Of dat ie gaat of niet, er zal dan toch dik meer op tafel zijn gekomen dat die 15 miljoen waar Liverpool mee kwam aanzetten.En als de speler dan toch niet wil blijven zoals het er nu naar uit ziet, dan pakt Suarez zijn kans en kan ie blijkbaar ook geen half jaartje meer wachten ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 28, 2011 1:26 pm

Torres heeft een transferverzoek ingediend. Als Chelsea daar 50 miljoen voor neertikt, dan weet je dat Suarez weg is.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jan 28, 2011 1:56 pm

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 28, 2011 2:09 pm

Het lijkt er dus op dat Ajax de stelling inneemt: 'xx bedrag betalen of Suarez blijft bij Ajax'. Eens kijken wat Liverpool daar tegenover zet. Durven ze onder het gevraagde bedrag te bieden.

Leuk onderhandelingsspel :ajaxsmiley.gif:

Overigens vertelde De Boer vandaag in de persconferentie dat de prijs van Suarez hoger is, omdat Ajax zonder hem risico loopt titel of CL te missen. Dat kost toch al gauw een miljoentje of 10 meer. De prijs zal dus wel ergens tussen de 25 - 30 miljoen liggen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 28, 2011 2:18 pm

Telesport schreef:De Boer: Suarez snapt ons

AMSTERDAM - Luis Suarez wil graag naar Liverpool vertrekken. „Maar hij snapt ook dat we hem niet zomaar laten gaan”, aldus Ajax-trainer Frank de Boer. „Ik heb er ook alle vertrouwen in dat hij alles voor Ajax blijft geven als de transfer niet doorgaat. Suarez snapt hoe wij erin staan. Hij is ongelooflijk belangrijk voor ons. Het kost ook klauwen met geld als we ons zonder Suarez niet voor de Champions League plaatsen.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Toppie

Bericht door Toppie » vr jan 28, 2011 2:28 pm

Ajaciedjuh schreef:
Telesport schreef:De Boer: Suarez snapt ons

AMSTERDAM - Luis Suarez wil graag naar Liverpool vertrekken. „Maar hij snapt ook dat we hem niet zomaar laten gaan”, aldus Ajax-trainer Frank de Boer. „Ik heb er ook alle vertrouwen in dat hij alles voor Ajax blijft geven als de transfer niet doorgaat. Suarez snapt hoe wij erin staan. Hij is ongelooflijk belangrijk voor ons. Het kost ook klauwen met geld als we ons zonder Suarez niet voor de Champions League plaatsen.”
Voor elke diamant die Ajax heeft verkocht hebben ze weinig goeds daarvoor geinvesteerd en terug gekregen , als het zo doorgaat worden we helemaal geen kampioen meer en gaan we wel met geld en redelijke spelers Feyenooit achterna maar dan op plek 3 en 4 :1evil.gif: Ik zie liever lange temijn visie dan elk jaar weer te moeten constateren dat het weer niet gelukt is. Die arrogantie moet maar eens voorbij zijn het wordt tijd LvG komt die orde op zaken gaat stellen als TD. Suarez weg, is voor mij einde competitie en kunnen we blij worden gemaakt met die KNVT Beker :excited.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 2:36 pm

Ik snap dat De Boer zegt dat Suarez het snapt, maar tussen het snappen en het accepteren zit een hoop. De vraag is en blijft: hoe graag wil Luis weg? Want De Boer zal geen behoefte hebben aan een speler die met zijn hoofd ergens anders zit.

Ik denk dat hij vertrekt, want het duurt wel érg lang voor we uitsluitsel krijgen. Als beide partijen niet willen wijken zijn ze zo uitgepraat, lijkt me.

Arthur

Bericht door Arthur » vr jan 28, 2011 2:45 pm

joey schreef:Ik denk dat hij vertrekt, want het duurt wel érg lang voor we uitsluitsel krijgen. Als beide partijen niet willen wijken zijn ze zo uitgepraat, lijkt me.
Het wordt eigenlijk wel tijd dat je eindelijk eens gelijk krijgt over een transfer van Suarez, he? :smallgrin.gif:

Ik denk dat Ajax in ieder geval niet wil wijken en dat Liverpool vrij wanhopig is. Alles hangt er vanaf hoe ver Liverpool nog wil gaan. Ajax pakt dit uitstekend aan in mijn ogen. Laten bloeden die gasten, zeker gezien het beledigende bod waar ze mee begonnen.

Ik geloof overigens niet dat Luis er met de pet naar zal gooien als hij blijft, want normaal gesproken is hij zelfs in een oefenwedstrijd nog superfanatiek. Die is met dit soort zaken helemaal niet bezig als hij in het veld staat.

Alexander

Bericht door Alexander » vr jan 28, 2011 2:47 pm

Als Torres weggaat kunnen ze misschien Luis en Mounir halen voor een miljoentje of 45.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr jan 28, 2011 2:48 pm

Arthur schreef: Ik denk dat Ajax in ieder geval niet wil wijken en dat Liverpool vrij wanhopig is. Alles hangt er vanaf hoe ver Liverpool nog wil gaan. Ajax pakt dit uitstekend aan in mijn ogen. Laten bloeden die gasten, zeker gezien het beledigende bod waar ze mee begonnen.
Mee eens. Jammer (voorlopig?) voor Luis, maar Ajax speelt het spel goed, voorzover we dat kunnen beoordelen. Had ik niet verwacht.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jan 28, 2011 2:50 pm

Ik eigenlijk wel een beetje. Je kan een hoop over VDB zeggen, maar totnutoe doet hij in mijn ogen aardig aan saneren van de selectie en probeert hij de verkoopprijzen redelijk op te schroeven.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr jan 28, 2011 3:18 pm

Van de Boog is een zakenman, heeft het hier bij Vodafone ook altijd erg goed gedaan. Dit soort dingen moet je ook niet door een vriendje van Cruijff laten doen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 3:20 pm

Op zakelijk gebied is dat zowat het enige dat al jaren goed gaat: hard onderhandelen bij uitgaande, grote transfers. Zie Sneijder, Babel, Huntelaar.

Het helpt alleen weinig als je vervolgens 16 miljoen neertelt voor de Waan de Dag.

999

Bericht door 999 » vr jan 28, 2011 3:22 pm

Ik snap dat Liverpool niet.Geld zat ... en zo'n extreem bedrag vraagt AJAX niet ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 28, 2011 3:24 pm

Toch wel. Is de hoofdprijs voor een speler uit de Nederlandse competitie. Tenminste voor een club als Liverpool. Er zijn een paar clubs (Madrid, Barcelona, City, Chelsea) die bedragen neertellen die in geen verhouding staan tot de marktwaarde van de speler. Maar daar hoort Liverpool niet bij.

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » vr jan 28, 2011 3:27 pm

Ik denk dat Liverpool uiteindelijk gewoon overstag gaat en dant we na afloop kunnen zeggen dat Ajax er het maximaal haalbare heeft uitgesleept.

Ajax speelt het slim en laat duidelijk merken dat ze weten dat er bij Liverpool wat moet gebeuren. Als je op diverse engelse fora kijkt zeggen zelfs de meeste liverpoolfans dat het eerste bod van Liverpool een belediging was en dat ze liever hebben dat Liverpool nu fors investeert in echte versterkingen als Suarez dan weer 3 2e rangs aankopen (Babel, Jovanovic, Ngog). Ik verwacht dat Suarez vertrekt voor een bedrag rond de 23 miljoen, en laten we eerlijk zijn dat is een goede deal van Ajax. Zeker als er inderdaad een plan B schijnt te zijn.

Overigens is mijn voorkeur nog altijd el Ham verkopen voor een goed bedrag, Suarez houden en een echte spits+linksback kopen.
Is 1995 echt zolang geleden??

999

Bericht door 999 » vr jan 28, 2011 3:30 pm

joey schreef:Toch wel. Is de hoofdprijs voor een speler uit de Nederlandse competitie. Tenminste voor een club als Liverpool. Er zijn een paar clubs (Madrid, Barcelona, City, Chelsea) die bedragen neertellen die in geen verhouding staan tot de marktwaarde van de speler. Maar daar hoort Liverpool niet bij.
Vind ik onzin, ik geloof dat op een enkeling na al de transfers van AJAX spelers ( op dit nivo ) een succes zijn geworden of nog zijn.Daarbij, Suarez wordt heus wel beoordeeld op zijn prestaties internationaal ..

Ik denk eerder dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr jan 28, 2011 3:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Plaats reactie