Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
veel te weinig, alles boven de 25 vind ik terecht, daaronder moeten we het echt niet willen!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
alles meer of gelijk aan 20 milj.. cashen.. 10 milj. herinvesteren in Dost en nog een goeie speler die gelijk er staan en volgens mij kan het verlies dan aardig gecompenseerd worden.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat mij telkens weer verbaast (niet alleen wat betreft jouw post, Dominee, maar in het algemeen) is dat supporters zich zo druk maken over transferbedragen. Het lijkt wel of het gaat om de inhoud van hun eigen portemonnee. Maakt het werkelijk zoveel uit of Ajax zeventien of vijfentwintig miljoen euro voor Suarez krijgt? Het meeste geld gaat toch op aan niets.
Veel belangrijker is wat Ajax gaat doen met het geld dat binnenkomt. Je kunt vijftien miljoen voor Suarez krijgen en er sterker uitkomen, maar je kunt ook dertig miljoen krijgen en er zwaar op achteruitgaan.
Veel belangrijker is wat Ajax gaat doen met het geld dat binnenkomt. Je kunt vijftien miljoen voor Suarez krijgen en er sterker uitkomen, maar je kunt ook dertig miljoen krijgen en er zwaar op achteruitgaan.
Het stinkt aan alle kanten!
Je mag er toch vanuit gaan dat Ajax met 30 miljoen meer goeds kan doen dan met 15 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!
Niet noodzakelijkerwijs. Soms denken ze bij een club beter na als er niet zoveel geld is.
Slaat dat nu op ?.joey schreef:Wat mij telkens weer verbaast (niet alleen wat betreft jouw post, Dominee, maar in het algemeen) is dat supporters zich zo druk maken over transferbedragen. Het lijkt wel of het gaat om de inhoud van hun eigen portemonnee. Maakt het werkelijk zoveel uit of Ajax zeventien of vijfentwintig miljoen euro voor Suarez krijgt? Het meeste geld gaat toch op aan niets.
Blij met de punten ...
Met dat argument kan het budget voor ontwikkelingssamenwerking ook wel door de helft.999 schreef:Slaat dat nu op ?.joey schreef:Wat mij telkens weer verbaast (niet alleen wat betreft jouw post, Dominee, maar in het algemeen) is dat supporters zich zo druk maken over transferbedragen. Het lijkt wel of het gaat om de inhoud van hun eigen portemonnee. Maakt het werkelijk zoveel uit of Ajax zeventien of vijfentwintig miljoen euro voor Suarez krijgt? Het meeste geld gaat toch op aan niets.

Moet ie eens bij zijn vriendin proberen ..Ronald! schreef:Met dat argument kan het budget voor ontwikkelingssamenwerking ook wel door de helft.999 schreef:Slaat dat nu op ?.joey schreef:Wat mij telkens weer verbaast (niet alleen wat betreft jouw post, Dominee, maar in het algemeen) is dat supporters zich zo druk maken over transferbedragen. Het lijkt wel of het gaat om de inhoud van hun eigen portemonnee. Maakt het werkelijk zoveel uit of Ajax zeventien of vijfentwintig miljoen euro voor Suarez krijgt? Het meeste geld gaat toch op aan niets.

Wat maakt het nou toch uit schatje .. Je maakt het toch op aan niets ..
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 27, 2011 4:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Natuurlijk niet, want dan is er geen geld voor ontwikkelingshulp aan Afghanistan.Ronald! schreef:Met dat argument kan het budget voor ontwikkelingssamenwerking ook wel door de helft.999 schreef:Slaat dat nu op ?.joey schreef:Wat mij telkens weer verbaast (niet alleen wat betreft jouw post, Dominee, maar in het algemeen) is dat supporters zich zo druk maken over transferbedragen. Het lijkt wel of het gaat om de inhoud van hun eigen portemonnee. Maakt het werkelijk zoveel uit of Ajax zeventien of vijfentwintig miljoen euro voor Suarez krijgt? Het meeste geld gaat toch op aan niets.

I think I lost my fucking headache
...
Laatst gewijzigd door LucaS op do jan 27, 2011 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik begrijp Joey wel. Meer geld maakt lui. Dus minder inventief. Schoolvoorbeeld: Ajax na de beursgang van 1998 tot 2007. Hoeveel miljoenen zijn er niet weggesmeten door idiote transfers en exorbitante salarissen? Het Ajax van 1989 was bijna bankroet. Deed het daarna toch een stuk leuker. En dat heeft écht niet alleen met het Bosmanarrest te maken gehad.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
herinvesteren in o.a Dost en nog 1 of 2 erbijRishi schreef:Hahahahaha, 10 miljoen investeren in Dost?![]()
![]()

Weer op zoek naar een Interim coach..
Zo werkt het in de praktijk wel helaas, maar het zou niet moeten mogen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik begrijp Joey wel. Meer geld maakt lui. Dus minder inventief. Schoolvoorbeeld: Ajax na de beursgang van 1998 tot 2007. Hoeveel miljoenen zijn er niet weggesmeten door idiote transfers en exorbitante salarissen? Het Ajax van 1989 was bijna bankroet. Deed het daarna toch een stuk leuker. En dat heeft écht niet alleen met het Bosmanarrest te maken gehad.
Ajax moet ook vooral niet denken dat het rijk is. Tegen het geld in grotere competities kun je nooit op, al verkoop je Suarez voor 100 miljoen.
Dit net zoiets als geld maakt niet gelukkig ?.
Als je zoals Joey redeneert kun je Suarez net zo goed gratis de deur uit laten gaan ( of tegen kostprijs ).Ach, in het verleden zijn ook genoeg transfers te vinden waar AJAX wel goed omging met het geld wat voorhanden was ...
Als je zoals Joey redeneert kun je Suarez net zo goed gratis de deur uit laten gaan ( of tegen kostprijs ).Ach, in het verleden zijn ook genoeg transfers te vinden waar AJAX wel goed omging met het geld wat voorhanden was ...
Blij met de punten ...
Ik snap het punt van Joey wel maar als je zo gaat denken kom je niet verder.
IK GELOOF!!!!!!
999 schreef:Dit net zoiets als geld maakt niet gelukkig ?.
Over gratis heb ik het niet. Ik ga uit van de situatie dat je winst maakt. Zodat je geld hebt om een vervanger te kopen.
Geef een trainer of een TD een zak met geld en dat geld verdwijnt waar je bij staat. Dan is er geen enkele reden om zuinig te zijn.
Joey dit slaat toch nergens op.Het een heeft toch niks met het ander te maken.Ook als AJAX weiniger ontvangt voor een transfer kan men het geld gewoon verkeerd herinvesteren.joey schreef:999 schreef:Dit net zoiets als geld maakt niet gelukkig ?.
Over gratis heb ik het niet. Ik ga uit van de situatie dat je winst maakt. Zodat je geld hebt om een vervanger te kopen.
Geef een trainer of een TD een zak met geld en dat geld verdwijnt waar je bij staat. Dan is er geen enkele reden om zuinig te zijn.
Het probleem zit hem toch niet in het teveel aan geld krijgen.Het probleem zit um in degene die er over mag beslissen ... Toen AJAX niks had kwam men met Mido, Ooijer enz. aanzetten ..
Blij met de punten ...
Joey hoeft niet op de kleintjes te letten, Ajax wel.
Ajax moet de media goed in de gaten houden. Liverpool wil Jovanovic (Wolfsburg -- dat door een blessuregolf wordt geteisterd) en Konchesky (Fulham) slijten.
Dus: afwachten totdat ze die kwijt zijn. Dat geld kan dan immers mooi richting Ajax gaan.
Op een bod van 19 miljoen zou ik niet eens reageren. Bayern betaalde 17 + 3 miljoen voor Gustavo, een defensieve middenvelder van Hoffenheim.
Ajax moet de media goed in de gaten houden. Liverpool wil Jovanovic (Wolfsburg -- dat door een blessuregolf wordt geteisterd) en Konchesky (Fulham) slijten.
Dus: afwachten totdat ze die kwijt zijn. Dat geld kan dan immers mooi richting Ajax gaan.
Op een bod van 19 miljoen zou ik niet eens reageren. Bayern betaalde 17 + 3 miljoen voor Gustavo, een defensieve middenvelder van Hoffenheim.
- Ajaciedjuh
Volgens EredivisieLive 30 miljoen, anders blijft hij. Indien nieuws, dan komt RvdB dit in de rust toelichten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En meteen kan Louis dan na de wedstrijd zijn ererondje lopen.
Kunnen we RvdB niet verpatsen? Wat mij betreft kunnen de kakkies hem voor 3 euri afhalen. Krijgen ze er gratis een spiegel bij.Ajaciedjuh schreef:Volgens EredivisieLive 30 miljoen, anders blijft hij. Indien nieuws, dan komt RvdB dit in de rust toelichten.
Liverpool vangt opnieuw bot bij Ajax over Suarez
Liverpool en Ajax hebben opnieuw onderhandeld over Luis Suarez. De partijen kwamen wederom niet tot een akkoord.
Nadat eerder deze week de onderhandelingen op de vraagprijs van de Uruguyaan stuk liepen, heeft een delegatie van Liverpool donderdagmiddag opnieuw toenadering gezocht tot de Amsterdamse club in een poging de sterspeler los te weken.
Het verschil tussen vraag en aanbod blijft een struikelblok. Liverpool bood in eerste instantie een bedrag van rond de vijftien miljoen euro. Ajax zou om en nabij de dertig miljoen euro willen incasseren. De transfermarkt sluit op maandag 31 januari
Blij met de punten ...
Volgens vi zijn de onderhandelingen weer stukgelopen, nu kijken wat Luis doet.