Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Dat 'you'll never walk again' kennen we nu wel. Ik sla bij deze een nieuw clublied voor Liverpool voor:
Shut up and put your money where your mouth is!
wimpey schreef:Dat 'you'll never walk again' kennen we nu wel. Ik sla bij deze een nieuw clublied voor Liverpool voor:

Laat ze maar lekker alone blijven lopen. Zonder Luis dus.

Charisteas is beschikbaar! Kwam bij Arles niet meer in de plannen voor en is clubloos. Houdt dus in dat hij ook na het sluiten van de markt kan komen. Hij houdt zijn conditie op peil en is dus ook nog eens direct inzetbaar. Angelos was belangrijker op het EK voor Griekenland dan Luis was op het WK bij Uruguay. Met dit soort alternatieven achter de hand kan ik me voorstellen dat Ajax zich niet laat opjagen door Liverpool.Ajaciedjuh schreef:Is ook al ontkracht door de zaakwaarnemer. Vandaag is het wat mij betreft go/no go, anders kun je zelf niks meer doen. Ik hoop op no go.joey schreef:Dat laatste verhaal lijkt me sowieso onzin. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax echt naar Kuijt heeft geïnformeerd.

Niets aan de hand. Suarez blijft dit seizoen gewoon in Amsterdam. Liverpool heeft het geld niet en andere clubs zijn volgens mij niet concreet.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Telesport schreef: Frank de Boer: „Luis zegt dat hij Liverpool een mooie club vindt”
D-DAY VOOR SUAREZ
• Luis Suarez hoopt dat vandaag de kogel door de kerk gaat wat betreft zijn overgang naar Liverpool. FOTO: RENÉ BOUWMAN
door MARCEL VAN DER KRAAN & MIKE VERWEIJ
AMSTERDAM – Het is vandaag D-day voor Luis Suarez. De sterspeler weet sinds gisteravond dat Liverpool vandaag een ultieme poging gaat doen om hem bij Ajax weg te halen. Daarbij wacht de Zuid-Amerikaanse spits in spanning af. Blokkeert Ajax zijn transfer door vast te houden aan een in zijn ogen exorbitant hoge prijs (25 miljoen), dan is Suarez niet meer gemotiveerd om zich voor zijn club in te zetten.
Of dat betekent dat hij niet meer komt trainen en spelen, zal de komende 48 uur duidelijk worden. Maar het is wel een levensgroot probleem waar de directie en de technische staf van Ajax al dagen tegen aan hikken. Suarez heeft na de mislukte transferonderhandeling van afgelopen maandag (tussen Ajax en Liverpool) aan iedereen binnen Ajax kenbaar gemaakt dat hij ten koste van alles wil vertrekken.
De speler is klaar met Nederland, mede vanwege de langdurige schorsing en de snoeiharde kritiek na het bijtincident. De kans op een kampioenschap met Ajax wordt ook steeds kleiner. Als hij zijn huidige totaal van zeven goals niet fors opschroeft en ook niet in de Champions League uitkomt, keldert zijn prijs naar een slordige twaalf miljoen euro.
De clubs hebben nu niet in de rij gestaan voor Suarez en zullen dat dan ook niet doen voor meer dan twintig miljoen. In de eredivisie is hij de sterspeler, maar in het buitenland kennen toptrainers en topclubs hem nog niet zo’n grote status toe. De directie van Ajax kan vandaag een pokerspel spelen met de Uruguayaan als inzet, maar het risico op een grote financiële misser en sportief verlies is groot .
Trainer Frank de Boer weet dat Liverpool een serieuze partij is. „Uiteindelijk moet de juiste keuze worden gemaakt tussen Luis houden of voor een goed bedrag verkopen”, zegt De Boer. Als de Reds nog iets willen, moeten ze haast maken volgens de coach, die een ultimatum stelde. „Liverpool moet met een heel groot bedrag komen en dan ook nog voor de 29e. En als ze de 30e komen? Dan komt er nog vijf miljoen euro bij”, lacht hij. „Maar serieus, het zal heel snel moeten gaan, binnen twee dagen. Anders is het over. ”
Liverpool schatte Suarez de eerste keer in op vijftien miljoen euro, Ajax dacht aan ruim 25 miljoen. Ontmoeten de clubs elkaar halverwege, dan incasseert Ajax in de huidige transfermarkt een vermogen en kan de directie weinig worden verweten.
Volgens De Boer staat Ajax nog steeds op het standpunt dat de club Suarez niet wil verkopen. „Hij is van cruciaal belang. Luis maakte 35 goals en gaf veel assists. Die vervang je niet zo maar. Eerst moet je iemand vinden die 25 keer kan scoren. En die zal dan ook nog eens moeten acclimatiseren en zit niet een-twee-drie op het niveau van Suarez.”
Of Suarez de zaak gaat forceren, weet hij niet. „Hij heeft me wel gezegd dat hij Liverpool een mooie club vindt. Of hij net als bij FC Groningen stennis gaat maken? Laten we hopen van niet. Maar dat is aan de speler. Wij zijn als Ajax standvastig, weten wat we willen. ”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Voor 10 Miljoen winst op deze speler + een bedrag naar Groningen zie ik dat een cheap player delivery aan een club die hem straks voor 35 of 40 Miljoen gaat verkopen als die slaagt. AJAX HOU JE POOT STIJF anders maar een ontevreden speler zonder hem worden we sowieso geen kampioen kijken wat dat kost.
@Marillion: dat verhaal uit de T. klinkt zeer verontrustend. Laten we hopen dat het zo niet ligt. Anders is er wel degelijk iets aan de hand.
Het stinkt aan alle kanten!
Denk niet dat deze bedragen kloppen. Als het bod echt verhoogd wordt tot een kleine 29 miljoen, accepteert Ajax natuurlijk.Liverpool geeft komst van Suárez niet op: 'Het geld is aanwezig'
Donderdag, 27 januari 2011 om 10:45
Liverpool heeft de komst van Luis Suárez nog niet opgegeven. Kenny Daglish beseft wel dat er momenteel een onoverbrugbaar gat zit tussen vraag en aanbod. "Het geld is aanwezig, maar het is lastig om op dit moment spelers bij andere clubs los te weken", laat de coach weten aan Sky Sports.
"Als het mislukt, kan niemand ons verwijten dat we niets hebben ondernomen", stelt de oefenmeester van de Liverpudlians. Volgens diverse Britse tabloids komt Liverpool donderdag met een verhoogd bod op de Uruguayaans international. Het eerdere bod van vijftien miljoen euro, dat door Ajax maandag van tafel werd geveegd, wordt naar verluidt verhoogd tot een kleine 29 miljoen euro.
Ajax zou volgens de Britse tabloids 35 miljoen euro op haar bankrekening gestort willen zien. Volgens De Telegraaf bedraagt de vraagprijs echter 25 miljoen euro en is de kans aanwezig dat beide partijen elkaar vandaag of morgen halverwege zullen ontmoeten. Coach Frank Boer gaf woensdag op een persconferentie aan dat men uiterlijk zaterdag duidelijkheid wil.
Voetbalzone.nl
Dat verhaal is wat we al tig keer hebben mogen lezen in de T.
Blij met de punten ...
Klopt. De zetten worden constant herhaald.
Ben wel benieuwd naar de volgende dagen.
Ben wel benieuwd naar de volgende dagen.
Klinkt als indekken."Als het mislukt, kan niemand ons verwijten dat we niets hebben ondernomen"
En als het geld aanwezig is, dan kunnen ze toch gewoon aan de vraagprijs voldoen? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat doen ze vast niet.
Als het niet doorgaat zit je wel met een speler die niet meer voor Ajax wil spelen.
Als het niet doorgaat zit je wel met een speler die niet meer voor Ajax wil spelen.
Het stinkt aan alle kanten!
ANN. Bugsy zit er zelden naast.Bugsy
Internationale topspeler
Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Droomaankoop: -
Reg.: 23 september 2005
Gepost op 27 januari 2011 om 11:17:55.
Dit komt vandaag of uiterlijk morgen rond. Luis is net zo goed als weg zoals ik eerder melde.
Wederom Bugsy.quote:
Shogun schreef:
(...)
Weet jij om wat voor bedragen het gaat? Die 29 miljoen kan ik bijna niet geloven. Als Liverpool dat echt bied is de keuze snel gemaakt.
Ik schat zelf op 20+ om eerlijk te zijn, dat is mijn eigen mening. .
Voor wie het wil lezen :) .
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zal wel een Salomonsoordeel worden op 20 miljoen euri, denk ik. Jammer. Zonder Suarez is de kans op een kampioenschap serieus geslonken (voor zover we nog een kans maken).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
De Times praat over een bod van 21,5 miljoen pond. Vind ik ook karig, maar ja. Als de berichten over de houding van Suarez kloppen, moet Ajax misschien eieren voor haar geld kiezen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- AT Toto winner 09/10
Klopt, de tijden dat we enorme bedragen voor matige spelers als Babel kregen, liggen alweer een tijdje achter ons.joey schreef:Is niet karig, is enorm veel geld.
- AT Toto winner 09/10
Dat zou trouwens meer dan 25 miljoen euro betekenen. Wat je karig noemt...De Dominee schreef:De Times praat over een bod van 21,5 miljoen pond. Vind ik ook karig, maar ja. Als de berichten over de houding van Suarez kloppen, moet Ajax misschien eieren voor haar geld kiezen.
21.5 miljoen pond is 25 miljoen euro, dat zal Ajax natuurlijk niet laten liggen
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ach, gewoon afwachten .. gaat ie dan zal AJAX een leuke cent ontvangen en als ie blijft doet ie gewoon zijn stinkende best ...
Blij met de punten ...
Om half 2 is alles bekend volgens sommige media 

Liverpool komt met bod van 29 miljoen euro op Suarez
[Gerucht] Volgens Sky Sports gaat Liverpool het eerder uitgebrachte bod van vijftien miljoen euro op Luis Suarez verhogen tot 29 miljoen euro. The Reds hebben er alles voor over om zich te versterken met de Uruguayaans international.
"Het geld is aanwezig, maar het is lastig om op dit moment spelers bij andere clubs los te weken", aldus coach Kenny Dalgish. "Als het mislukt, kan niemand ons verwijten dat we niets hebben ondernomen."
Volgens De Telegraaf wenst Ajax 35 miljoen euro te ontvangen, maar naar verwachting zal de Amsterdamse club ook akkoord gaan met een bedrag dat daar iets onder ligt. Trainer Frank de Boer gaf woensdag aan dat hij uiterlijk zaterdag duidelijkheid wil
Waar heb je dat vernomen?Toppie schreef:Om half 2 is alles bekend volgens sommige media![]()
Donderdag 27 januari 2011
Een transferdagboek zonder de laatste ontwikkelingen rond Ajacied Luis Suarez is praktisch onmogelijk en ook nu besteden we weer aandacht aan de geruchten die verband houden met de eventuele overgang van de Uruguayaan naar Liverpool.
Frank de Boer liet woensdag weten dat geïnteresseerde clubs tot zaterdag de tijd hebben en dat heeft The Reds doen besluiten om het bod van 15 miljoen euro - dat door Ajax van tafel werd geveegd - te verhogen tot een kleine 19 miljoen euro. Nog steeds zes miljoen minder dan de Amsterdammers op hun bankrekening gestort willen zien.
Blij met de punten ...