Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
De angst is natuurlijk dat AJAX weer met een of andere spits op de proppen komt waarvan iedereen zich achter zijn oren gaat krabben, de tijden van Zlaten liggen al een tijdje achter ons ( al hoeft ie alleen maar tig goals te maken dat zou in eerste instantie voldoende zijn ), want anders is 24 miljoen ( of ietsje meer 26 miljoen ) gewoon een goed bedrag ..
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
die 9 milj. heeft ie denk ik al terug verdient.Alexander schreef:Ajax maakt geen mega winst als hij wordt verkocht voor 15 miljoen. Ajax kocht hem voor iets meer dan 9 miljoen.
Terecht dat Ajax Luis alleen voor zo een bedrag wilt verkopen. Luis is internationale top, dat heeft hij op het WK laten zien.
6/7 milj herinvesteren en de rest op de rekening

Weer op zoek naar een Interim coach..
Suarez verkopen betekent dat je deze mentaal vrij matige selectie een vrijbrief geeft om weer geen kampioen te worden of geen VCL-plek te bemachtigen.
Luis is Ajax' boegbeeld, de rest trekt zich aan hem op. Dus moet je hem dát duidelijk maken en hem nog een half jaar behouden. Zo niet, dan is het seizoen al aan duigen.
Luis is Ajax' boegbeeld, de rest trekt zich aan hem op. Dus moet je hem dát duidelijk maken en hem nog een half jaar behouden. Zo niet, dan is het seizoen al aan duigen.
Volgens de snor overweegt Ajax bij de FIFA een klacht tegen Liverpool in te dienen omdat ze Suarez een aanbieding hebben gedaan zonder toestemming van Ajax om met hem te praten.
I think I lost my fucking headache
Kunnen ze ook gelijk een klacht tegen Milan indienen
Viel mij bij een interview van Urby iig op dat hij vertelde Ajax pas naderhand op de hoogte te hebben gebracht over gesprekken met Milan.

Een speler is een half jaar voor einde contract vrij om met iedereen te onderhandelen.
I think I lost my fucking headache
Oké, dat maakt eea logischer. Buiten dat komt dit Ajax sowieso wel goed uit.
Ajax speelt het duidelijk hard t.o.v. Liverpool. Terecht natuurlijk want hij is voor ons heel belangrijk. Suarez nu verkopen maakt de kans om nog voor de titel te kunnen gaan kleiner en dat kost per saldo ook weer geld.
Maar heeft Liverpool nu daadwerkelijk zoveel te besteden? Nog niet zo lang geleden hoorde ik berichten over financiële problemen. Of heb ik dat dan mis?
Maar heeft Liverpool nu daadwerkelijk zoveel te besteden? Nog niet zo lang geleden hoorde ik berichten over financiële problemen. Of heb ik dat dan mis?
Nil volentibus arduum
Nieuwe eigenaren, toch?
Zie: http://nos.nl/artikel/189487-liverpool- ... enaar.html
Denk dat er daardoor wel weer wat geld is vrijgekomen.
Zie: http://nos.nl/artikel/189487-liverpool- ... enaar.html
Denk dat er daardoor wel weer wat geld is vrijgekomen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ajax verwacht een ‘respectvol’ bod van Liverpool voor Suárez
Maandag, 24 januari 2011 om 22:17Het is niet uitgesloten dat Luis Suárez alsnog naar Liverpool verkast. Ajax heeft de directie van The Reds laten weten dat men met een ‘respectvol’ bod moet komen, alvorens Ajax gaat denken over een transfer. Volgens BBC Sport bood Liverpool ruim 14,9 miljoen euro voor de Uruguayaanse aanvaller.
Maandag kwam technisch directeur Damien Comolli naar Amsterdam om met de Ajax-directie te onderhandelen over de transfersom, maar hij keerde al snel terug naar Engeland. Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot, daar Ajax dertig miljoen euro wil innen. “We moeten wachten op hen met een bod dat meer respectvol is”, laat een woordvoerder van Ajax weten. “We willen hem behouden, in ieder geval tot het eind van het seizoen en bij voorkeur tot het eind van zijn contract.”
“Als je het bod van vijftien miljoen euro van Liverpool vergelijkt met andere transfers, is het voor te stellen dat het veel te laag is voor ons”, laat de zegsman weten. “Luís is de laatste drie jaar onze topscorer en ook de man met de meeste assists. Hij was een van de grote jongens voor Uruguay waarmee hij derde werd op het WK in de zomer en hij heeft nog altijd een contract bij ons voor tweeënhalf jaar.”
VZ
Voor 15 mogen ze cvitanic halen, krijgen ze atouba er gratis bij
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik neem aan dat ze nu die zeven van Hoffenheim erbij leggen.
15 + 7 is nog steeds (te) mager vind ik...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik ook. Gewoon poot stijfhouden en dertig blijven vragen. Als ze richting de 25 kunnen we gaan praten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Liverpool geeft hoop op Luis Suarez nog niet op
KEIHARD ’NEE’ AJAX
AMSTERDAM – Liverpool heeft de hoop op een transfer van Luis Suarez naar Anfield nog niet opgegeven. De Engelse topclub kreeg gisteren een torenhoge prijs te horen van de Ajaxleiding. Met het noemen van een bedrag van zo’n dertig miljoen euro probeerden de Amsterdammers duidelijk te maken dat de sterspeler uit Uruguay niet zomaar uit de ArenA kan vertrekken.
De Franse directeur voetbalzaken Damien Comolli, die namens Liverpool ’s morgens vroeg op Schiphol een ontmoeting had met een delegatie van Ajax, die onder leiding stond van algemeen directeur Rik van den Boog, wenste gisteren niet op de besprekingen met de Amsterdamse club in te gaan.
Maar in het kamp van Suarez wordt nu besproken hoe er wordt gereageerd op de harde opstelling van Ajax. Na de ochtendtraining heeft Suarez op de kantoren van Ajax kenbaar gemaakt dat hij wel degelijk ambities heeft om bij de club van Dirk Kuyt te gaan spelen. Daarbij zou hij zich beroepen op eerdere afspraken die er over een tussentijds vertrek zijn gemaakt. Die afspraken zouden toezeggingen betreffen over de hoogte van de transfersom aan zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola, de broer van Barcelona-coach Pep.
Het lijkt erop dat de irritatie begint te komen bij Suarez. De speler houdt vanuit het oogpunt van professionaliteit naar de buitenwereld zijn mond over de schermutselingen tussen Ajax, zijn zaakwaarnemer en Liverpool. Maar hoe lang hij dat nog kan volhouden, weten zijn begeleiders niet.
Suarez weet dat Liverpool niet naar Nederland zou zijn gereisd als Ajax vooraf kenbaar had gemaakt dat hij niet te koop was of dertig miljoen euro zou moeten kosten. Het feit dat beide partijen elkaar gisteren ontmoetten, betekende in zijn ogen dat er een poging werd gedaan om tot elkaar te komen.
Liverpool moet nu wachten totdat directeur Van den Boog terugkeert uit Zuid-Afrika. Dat is morgenavond. Daarna heeft de club nog vijf dagen om zijn slag te slaan. Of Suarez heeft nog vijf dagen om zijn vertrek te forceren.
De speler weet dat er binnen Ajax druk op hem wordt uitgeoefend om de hele zaak van zich af te zetten en voor het kampioenschap te gaan. Suarez ziet echter dat een speler als Urby Emanuelson wel mag verhuizen naar een Europese topclub als AC Milan en het gat met koploper PSV al is opgelopen tot zes punten.
Eidur Gudjohnsen houdt de verrichtingen bij Ajax intussen nauwlettend in de gaten en wil niets liever dan zijn loopbaan bij Ajax voortzetten. „Ik denk dat ik van waarde kan zijn”, aldus de IJslandse aanvaller, die 186 keer voor Chelsea uitkwam en 72 maal voor FC Barcelona speelde. „Ik ben wel 32, maar altijd heel zuinig op mijn lichaam geweest. Ik voel me topfit en hoop de club met mijn ervaring en kwaliteiten te kunnen helpen. Dat ik bij FC Barcelona in hetzelfde systeem heb gevoetbald en vloeiend Nederlands spreek, is daarbij een voordeel.”
De aanvaller raakte bij Stoke City op een zijspoor. „Ik kon grote contracten tekenen in Amerika en Doebai, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Amsterdam. Het gaat me niet om het geld. De sportieve uitdaging staat voorop, omdat ik mijn carrière een nieuwe impuls wil geven.” Vorige week liet Ajax-trainer Frank de Boer zich nog positief uit over een eventuele komst van Gudjohnsen.
Ajax hoeft volgens hem niet diep in de buidel te tasten. „Omdat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, mag ik nu al gratis weg bij Stoke City. En ik denk zelfs dat Ajax het voor elkaar moet krijgen dat Stoke een gedeelte van mijn salaris betaalt. Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen”, aldus de 63-voudig IJslands international, die ook werd begeerd door PSV, maar te duur was voor de armlastige Eindhovenaren. Eerder werd hij ook aangeboden aan Aron Winter, de nieuwe trainer van het Canadese FC Toronto.
Blij met de punten ...
Die gaat weg en wil weg einde Suarez einde kampioenschap 

Wat doet van den Boog trouwens nu weer in Zuid-Afrika?
De overgang van Hennie Spijkerman rond maken, aldus Mike Verweij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Oh jasses. Toezeggingen naar Guardiola. Staan die ook ergens zwart op wit?999 schreef: Daarbij zou hij zich beroepen op eerdere afspraken die er over een tussentijds vertrek zijn gemaakt. Die afspraken zouden toezeggingen betreffen over de hoogte van de transfersom aan zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola, de broer van Barcelona-coach Pep.
Vast niet. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
LucaS schreef:Volgens de snor overweegt Ajax bij de FIFA een klacht tegen Liverpool in te dienen omdat ze Suarez een aanbieding hebben gedaan zonder toestemming van Ajax om met hem te praten.
Dat zou hypocriet zijn, want Suarez ging destijds echt niet met lege handen naar de arbitragecommissie.
Eens kijken hoelang Suarez professioneel blijft. We weten allemaal hoe ver hij is gegaan om bij Groningen weg te komen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Natuurlijk niet, anders zouden er geen problemen zijn.Zuidema schreef:Oh jasses. Toezeggingen naar Guardiola. Staan die ook ergens zwart op wit?999 schreef: Daarbij zou hij zich beroepen op eerdere afspraken die er over een tussentijds vertrek zijn gemaakt. Die afspraken zouden toezeggingen betreffen over de hoogte van de transfersom aan zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola, de broer van Barcelona-coach Pep.
Ajax moet er ook niet in mee willen gaan, anders scheppen ze een precedent voor toekomstige transfers
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jan 25, 2011 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Precies. Vervelende complicatie. Of Ajax heeft inderdaad dergelijke toezeggingen gedaan en is zo stom geweest om een en ander niet vast te leggen. Of Guardiola is gestart met faul play om de boel te forceren.Ajaciedjuh schreef:Natuurlijk niet, anders zouden er geen probleem zijn.Zuidema schreef: Oh jasses. Toezeggingen naar Guardiola. Staan die ook ergens zwart op wit?
Laatst gewijzigd door Zuidema op di jan 25, 2011 10:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zou erg dom zijn van Guardiola om die afspraken niet even zwart op wit te laten zetten. Clubbestuurders zijn vaak kort van memorie als het om zulke dingen gaat.
Als het klopt wat er in de T. staat, wil Suarez dus écht weg. En legt hij zich er niet zomaar bij neer als hij bij Ajax moet blijven. En dan hebben we zeker een probleem, wat er ook afgesproken is.
Als het klopt wat er in de T. staat, wil Suarez dus écht weg. En legt hij zich er niet zomaar bij neer als hij bij Ajax moet blijven. En dan hebben we zeker een probleem, wat er ook afgesproken is.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik kan me niet voorstellen dat hij het Ajax écht kwalijk neemt dat ze hem niet voor 15 miljoen laten gaan. Dat bod is een belediging voor zowel Ajax als Suarez zelf.joey schreef:Als het klopt wat er in de T. staat, wil Suarez dus écht weg. En legt hij zich er niet zomaar bij neer als hij bij Ajax moet blijven. En dan hebben we zeker een probleem, wat er ook afgesproken is.