Evander Sno

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 29, 2008 1:39 pm

Per abuis een hoofdlettertje meegepikt.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 29, 2008 1:57 pm

:smallgrin.gif: ik snapte je wel hoor

Jim

Bericht door Jim » vr aug 29, 2008 3:26 pm

Nationale knuffelbeer Foppe de Haan zal best gelijk hebben met zijn commentaar op het gedrag van Drenthe en Sno.
De Haan is sowieso al een hele tijd bezig louter de spelers de zwarte piet toe te spelen voor het falen in China. Na zijn europese titels liet Foppe zich volgaarne op een voetstuk plaatsen. Nu het fout is gegaan valt enige zelfkritiek echter niet of nauwelijks te bespeuren en huilt Foppe krokodilletranen. Terwijl ook hem zeker het nodige te verwijten valt.
Zo had hij, als het gedrag van genoemde twee heren hem zo hoog zat als hij nu (achteraf) laat weten, al in China eerder en harder kunnen en gewoon moeten ingrijpen.
Naar huis sturen was een optie, maar hij had ze i.i.g. niet meer op moeten stellen in de basis. Maar zowel Drenthe als Sno werden blijkbaar beloond voor hun slechte gedrag door tegen Argentinie gewoon aan te aftrap te mogen verschijnen. Dan komt het bijzonder vreemd over om nu, achteraf, deze twee spelers als zondebokken aan te gaan wijzen. Hoe terecht wellicht ook.
De Haan is m.i. sowieso veel te soft geweest ten opzichte van Sno. Dat bleek met name uit een interview in VI, waarin hij liet doorschemeren dat Jong Oranje regelmatig niet klaar was om het veld te gaan betreden voor een wedstrijd, omdat Sno nog volop in gebed was verzonken.
In plaats van datgene te doen wat in zo'n situatie logisch en normaal is, hem daarop aan te spreken en hem mee te delen zijn gebeden dan maar wat in te korten, bedacht onze softe multiculturalist hiervoor een andere 'oplossing'.
Sno mocht eerder ophouden met de warming-up (hij hoefde de afsluitende sprintjes niet mee te doen) om zo in de kleedkamer wat eerder met zijn God in contact te kunnen treden en aldus wel tijdig klaar te zijn voor de wedstrijd. In plaats van het individu zich naar het algemene (team)belang te laten schikken, creeerde hij voor Sno een uitzonderingspositie.
In de hoop hiervoor op het veld terug betaald te krijgen door de 'kracht' die Sno volgens De Haan van zijn gebeden zou krijgen.
We hebben het gezien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 3:40 pm

Begrijp ik het goed? Is het weer de schuld van de mulitculturele samenleving? :hypocrite.gif:

Misschien doet Sno gewoon vervelend? Dat kan, hoor. Drenthe doet tenslotte ook vervelend en die bidt blijkbaar niet.
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr aug 29, 2008 3:52 pm

Ik moest de eerste keer ook ff kijken of ik niet naar Ivoorkust zat te kijken eerlijk gezegd :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 3:56 pm

Dat bidden interesseert me totaal niet. Zolang Sno maar goed voetbalt. Kaka ligt de halve week op zijn knieën, daar lijden zijn prestaties niet onder.
Het stinkt aan alle kanten!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za aug 30, 2008 10:10 pm

Zo. We kunnen het er over eens zijn: deze jongen kan helemaal niets.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 10:14 pm

Onzin, Sno is niet een speler die al onze problemen gaat oplossen. Maar vandaag behoorde hij echt niet tot de slechtste spelers. Als jij puur op basis van deze wedstrijd een oordeel wil vellen zou je kritischer moeten zijn op andere spelers.
Nil volentibus arduum

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za aug 30, 2008 10:15 pm

Ik heb hem bij Celtic vaak genoeg zien kutten hoor. Hij kan er, mijns inziens natuurlijk, gewoon geen fluit van.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 10:27 pm

Maar je komt het nu na de wedstrijd tegen Willem II even melden alsof het bewijs nu geleverd is. Nou, ik heb er een behoorlijk aantal gezien die een stuk slechter waren.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 10:42 pm

Een "uitblinkende Sno" kan op twee manieren worden uitgelegd:

1 De anderen stelden teleur;
2 Sno is dus echt een ster.

Dat laatste zal wel de uitleg worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 30, 2008 10:46 pm

3. Hij speelde een goede pot. Afwachten hoe hij zich de komende wedstrijden houdt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 11:00 pm

Ik ga hier ook niet verklaren dat hij een wereldspeler is. Maar als we op basis van vanavond moeten oordelen was hij best nuttig. That's all.

Verder was het allemaal bar slecht en hoeven we er ook geen conclusies aan te verbinden voor wat betreft zijn status. Maar het lijkt me in ieder geval niet eerlijk om hem te veroordelen terwijl hij feitelijk één van de betere, of anders gezegd minst slechte was.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 30, 2008 11:18 pm

Marillion schreef:Ik ga hier ook niet verklaren dat hij een wereldspeler is. Maar als we op basis van vanavond moeten oordelen was hij best nuttig. That's all.

Verder was het allemaal bar slecht en hoeven we er ook geen conclusies aan te verbinden voor wat betreft zijn status. Maar het lijkt me in ieder geval niet eerlijk om hem te veroordelen terwijl hij feitelijk één van de betere, of anders gezegd minst slechte was.
Je laatste woorden! "minst slechte was". Wat is er met Ajax aan de hand als hij de "minst slechte is'. Hoe diep is Ajax gezonken t.o.v. ??? vul maar in!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 30, 2008 11:22 pm

Ik denk niet dat deze wedstrijd maatgevend is voor de niveau van deze selectie. Normaal gesproken zijn we er een stuk op vooruit gegaan tov vorig seizoen.

Ik weet dat het verleidelijk is, maar het is nog te vroeg voor conclusies. Sno heeft boven verwachting gepresteerd en verder zien we het wel.

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 8:47 am

4. Zelfs als SNo goed speelt is hij kut, dat hebben we immers al lang besloten
5. Alleen Suarez kan voetballen, de rest is dus sowieso altijd kut. En zeker Sno
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 31, 2008 10:15 am

Aaaahhhhhh
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 31, 2008 10:23 am

LucaS schreef:4. Zelfs als SNo goed speelt is hij kut, dat hebben we immers al lang besloten
5. Alleen Suarez kan voetballen, de rest is dus sowieso altijd kut. En zeker Sno
Je vergeet:

6 Marco van Basten is kut

7 Het bestuur is kut

Alleen Johan "de wegloper" Cruijff is God.

:smallgrin.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo aug 31, 2008 10:26 am

LucaS schreef:4. Zelfs als SNo goed speelt is hij kut, dat hebben we immers al lang besloten
wees gerust, de feit dat jij maandenlang je gelijk blijft preachen, ondanks dat de feiten duidelijk maken dat je ongelijk bent (o.a. Koster), beteken niet dat wij zo zijn.

Sno was gister niet de meest slecht, maar hij is zeker niet de defensive oplossing die we nodig hebben (Oleguer ook niet).

Als ik gister weer zag, zelfs een Wielaert hij zou een verbetering zijn.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 31, 2008 11:36 am

Jöhnk schreef:3. Hij speelde een goede pot. Afwachten hoe hij zich de komende wedstrijden houdt.
Eens. Sno was de enige middenvelder die regelmatig aanspeelbaar was. Bij de goal van Sulejmani verlegde hij het spel ook snel naar de rechterkant, als ik me niet vergis.

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 11:44 am

Jansma schreef:
wees gerust, de feit dat jij maandenlang je gelijk blijft preachen, ondanks dat de feiten duidelijk maken dat je ongelijk bent (o.a. Koster), beteken niet dat wij zo zijn.
Ik snap werkelijk niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb in het geval van Koster al lang mijn ongelijk toegegeven, net als in het geval van Suarez. Ik ben niet degene hier die stelling neemt omdat dea nderen zo lelijk deden over Ten Cate ofzo hoor..

Overigens, het is belachelijk om te veronderstellen dat de feiten jou gelijk geven. Voetbal is een sport van opvatiingen en zienswijzen. Het is geen feit dat Koster een slechte trainer is, ook al vinden wij dat met zijn allen wel
I think I lost my fucking headache

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 12:12 pm

Marillion schreef:Ik ga hier ook niet verklaren dat hij een wereldspeler is. Maar als we op basis van vanavond moeten oordelen was hij best nuttig. That's all.
je bedoelt toch niet die belachelijke schoten van 40 meter en al die mislukte passes naar de voorhoede? Deze jongen komt gewoon op elk gebied iets te kort.

Die rode kaart was ook onnodig geweest als hij gewoon een betere balbehandeling had gehad, waardoor hij niet eerst de bal had hoeven laten stuiteren.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2008 12:20 pm

Voor een speler die debuteert in een elftal wat een vreselijk slechte prestatie heeft neergezet vond ik zijn prestatie niet slecht. We kunnen hier van alle spelers momenten terughalen die fout gingen.

Ik geloof ook niet dat Sno een geweldenaar is. Maar gisteren was hij echt bij lange na niet de slechtste.
Nil volentibus arduum

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 12:22 pm

Hij was een van de oorzaken, waardoor er slecht werd gevoetbald. Nog nooit een middenvelder gezien die zo vaak de bal inleverde. Zelfs Davids deed het vorig seizoen nog beter.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 6:41 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 7:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie