Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 26, 2008 11:17 am

Eens. Talenten kunnen er echter ook (min of meer) meteen staan. Zie Chivu.
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 26, 2008 11:56 am

Dat is een kleine misvatting. In het eerste seizoen was hij nog best omstreden door blessures en rode kaarten.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di aug 26, 2008 11:57 am

leuk dat je chivu noemt want watdeed Ajax met Chivu's opbrengst? Daar werden grygera en escude voor gekocht. nou wil ik niet lullig zijn, maar wat bracht dat ons? de ene was een jaar later actief voor ajax 2 en de ander liep voor nop de deur uit, ajax achterlatend met wat troosprijsjes. Laat die cvitnogiets wennen aan Ajax achter Hunt, die kunnen we volgend jaar ook wel kwijt, maar Ajax is dan wel zeker van een goede opvolger en kampioen.

peter

Bericht door peter » di aug 26, 2008 12:03 pm

Huntelaar is helemaal geen garantie voor een kampioenschap.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 26, 2008 12:05 pm

Suarez ook niet. Dan kun je iedereen wel laten gaan
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » di aug 26, 2008 12:06 pm

Als er een bod van 30 miljoen voor Suarez komt, dan wordt hij inderdaad verkocht. Zo werkt dat al jaren.

999

Bericht door 999 » di aug 26, 2008 12:09 pm

Maar dat werkt toch bij elke speler zo bij AJAX.Bij een goed bod mogen ze allemaal weg hoor ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 26, 2008 12:10 pm

Geen enkele speler is een garantie op het kampioenschap. Maar Huntelaar zou het verschil kunnen zijn tussen geen kampioenschap en wel een kampioenschap.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 26, 2008 12:10 pm

Ach, nieuwe stalmeesters, we zullen zien hoe er nu wordt gereageerd. HSV heeft vorig jaar met vd Vaart laten zien dat het ook anders kan

peter

Bericht door peter » di aug 26, 2008 12:13 pm

LucaS schreef:Ach, nieuwe stalmeesters, we zullen zien hoe er nu wordt gereageerd. HSV heeft vorig jaar met vd Vaart laten zien dat het ook anders kan
Ajax kan die 10-15 miljoen die het misloopt door hem een jaar hier te houden niet missen, tenminste zo denk i ker over.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 26, 2008 12:18 pm

Natuurlijk kan Ajax die missen. Het kapitaal moet op het veld staan

peter

Bericht door peter » di aug 26, 2008 12:19 pm

Geloof er niets van. We zullen wel zien of Huntelaar vertrekt of niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 26, 2008 12:21 pm

joey schreef:Natuurlijk worden we er slechter van, maar je doet er niets aan. Zo'n transfer houd je niet tegen.
Eerlijk van je, Joey.

Als het om een heel hoog bedrag gaat, kan Ajax met geld smijten. En in dat geval heb ik er nog wel fiducie in dat Ajax het bij de goede spelers zoekt.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 26, 2008 12:29 pm

Als Ajax KJH verkoopt en daarvoor een speler in de categorie Sulejmani haalt ben ik tevreden. Dan houd je nog geld (10 miljoen) over voor een verdedigende parel! En die kan dan mooi uit Argentinie komen en in de winterstop gekocht worden....
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di aug 26, 2008 12:30 pm

Peter schreef:Geloof er niets van. We zullen wel zien of Huntelaar vertrekt of niet.
Maar daar zou het toch niet om moeten gaan.Het allerbelangrijkste voor dit AJAX is nu toch het kampioenschap.En als MVB vind dat ie daar met KJH meer kans op maakt dan zal ie toch nu niet aan dat geld moeten denken.

Als ie vind dat ie dat met een vervanger voor KJH kan, dan is er toch er toch niet zoveel aan de hand lijkt me.Dan laat je KJH voor een redelijk +- 20-25 miljoen gaan ( ik geloof niet dat RM nu voor KJH 30 of meer miljoen gaat bieden gezien de contractduur van KJH bij AJAX ) en haal je als de wiedeweerga die vervanger.Of niet als je hem al in huis hebt.

Of zou MVB aan het twijfewlen zijn geslagen w.b. Chivanic zijn scorendvermogen ( en de andere twee natuurlijk ).

Maar nogmaals, als MVB vind dat ie met KJH meer kans heeft op een kampioenschap dan zonder KJH dan zou het toch duidelijk moeten zijn w.b. een transfer van KJH, geen transfer dus ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 26, 2008 2:09 pm

Geen Real Madrid voor Huntelaar: 'Niet meer Nederlanders'

Door Mark van den Heuvel

Madrid – De Nederlandse enclave bij Real Madrid wordt dit jaar niet uitgebreid met Klaas-Jan Huntelaar. Dat heeft trainer Bernd Schuster al enige tijd geleden, tijdens de transfer van Rafael van der Vaart, laten weten aan de Nederlanders in de selectie van De Koninklijke, vertelt de nieuwe Madrileen aan Sportweek.

Van der Vaart is, een krappe week voor het passeren van de transferdeadline, de enige aankoop van naam van de recordkampioen. Met verder Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder onder contract, doet de Nederlandse kolonie van Real denken aan het FC Barcelona van rond de eeuwwisseling.

In Spaanse media gonst het al weken van geruchten dat het Oranjekwintet spoedig een sextet wordt. Klaas-Jan Huntelaar zou een van de opties zijn om Raúl en Ruud van Nistelrooy van concurrentie te voorzien, zeker nu Robinho lijkt te verkassen naar Chelsea en Real een nieuwe werkgever zoekt voor Javier Saviola..

De krant AS plaatst Huntelaar dinsdag, net zoals concurrent Marca dat vorige week deed, prominent op de voorpagina. De Achterhoeker is samen met Diego Capel van FC Sevilla onderdeel van ‘plan B’ nadat Valencia maandag een bod van 47 miljoen euro op David Villa naast zich neerlegde.

Maar volgens Van der Vaart is het dus uitgesloten dat hij Huntelaar treft op de cursus Spaans. “Schuster vertelde dat er dit jaar geen Nederlanders meer komen,” aldus de international in Madrid tegenover Sportweek.
Sportweek.

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 26, 2008 2:12 pm

Hunt blijft volgend jaar ook gewild door alle [sub-]topclubs in europa. dan is zijn transferwaarde niet veel lager dan nu en misschien brengt-ie dan nog meer op dan die 25 miljoen. [gewild maakt duurder - zeker in de voetballerij]
Gewild? Zou kunnen, maar ik lees alleen maar dat er officieel nog geen club is geweest, vorige zomer, afgelopen winter en deze zomer niet. Ik weet 't , het kan snel gaan en als RM komt is hij weg, maar de naam RM hoor ik al ruim een jaar en dan lees ik weer "plan B?"Ja, daar kan iedere naam ingevuld worden, duidelijk lijkt mij dat Villa de eerste optie is (of de tweede na Christian Ronaldo?)

We weten op 2 september meer.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di aug 26, 2008 2:15 pm

wanneer hunt net zo speelt als anders dan issie zeker gewild, ook volgend jaar.

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 26, 2008 2:16 pm

Donkey Shot schreef:wanneer hunt net zo speelt als anders dan issie zeker gewild, ook volgend jaar.
Kan, op AN staat het volgende bericht (Sportweek) Volgend jaar levert hij niet veel op, maar hoeveel doelpunten moet hij dan maken?

Gelezen NA mijn vorige bericht!

Geen Real Madrid voor Huntelaar: 'Niet meer Nederlanders'

Door Mark van den Heuvel

Madrid – De Nederlandse enclave bij Real Madrid wordt dit jaar niet uitgebreid met Klaas-Jan Huntelaar. Dat heeft trainer Bernd Schuster al enige tijd geleden, tijdens de transfer van Rafael van der Vaart, laten weten aan de Nederlanders in de selectie van De Koninklijke, vertelt de nieuwe Madrileen aan Sportweek.

Van der Vaart is, een krappe week voor het passeren van de transferdeadline, de enige aankoop van naam van de recordkampioen. Met verder Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder onder contract, doet de Nederlandse kolonie van Real denken aan het FC Barcelona van rond de eeuwwisseling.

In Spaanse media gonst het al weken van geruchten dat het Oranjekwintet spoedig een sextet wordt. Klaas-Jan Huntelaar zou een van de opties zijn om Raúl en Ruud van Nistelrooy van concurrentie te voorzien, zeker nu Robinho lijkt te verkassen naar Chelsea en Real een nieuwe werkgever zoekt voor Javier Saviola..

De krant AS plaatst Huntelaar dinsdag, net zoals concurrent Marca dat vorige week deed, prominent op de voorpagina. De Achterhoeker is samen met Diego Capel van FC Sevilla onderdeel van ‘plan B’ nadat Valencia maandag een bod van 47 miljoen euro op David Villa naast zich neerlegde.

Maar volgens Van der Vaart is het dus uitgesloten dat hij Huntelaar treft op de cursus Spaans. “Schuster vertelde dat er dit jaar geen Nederlanders meer komen,” aldus de international in Madrid tegenover Sportweek.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 26, 2008 2:18 pm

Zie vorige pagina Demos :hypocrite.gif:

Anyway. Die uitspraak heeft Schuster gedaan voordat Robinho verkocht is. Als Robinho verkocht wordt, 'liggen de zaken opeens anders'. Ongetwijfeld.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di aug 26, 2008 2:20 pm

ik las het bericht van RM ook en twas music to my ears :neutral.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di aug 26, 2008 3:06 pm

Hier weer verder over Huntelaar, over de gevolgen van deze mogelijke transfer voor de begroting hier verder.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 26, 2008 4:57 pm

De Dominee schreef:Zie vorige pagina Demos :hypocrite.gif:

Anyway. Die uitspraak heeft Schuster gedaan voordat Robinho verkocht is. Als Robinho verkocht wordt, 'liggen de zaken opeens anders'. Ongetwijfeld.
Nu gezien, excuses. Zag dat mijn eerste bericht drie minuten nadat van jou over AN, is geplaatst. Ik heb bij mijn tweede bericht niet opnieuw de topic dorgelezen.

gaizka

Bericht door gaizka » di aug 26, 2008 8:43 pm

Valencia informeert uit voorzorg naar Huntelaar
Geschreven op dinsdag, 26 augustus om 21:26

Valencia heeft geen officieel bod ontvangen voor David Villa. De afgelopen dagen deden de geruchten de ronde dat Real Madrid opnieuw belangstelling had getoond voor de spits, maar vice-preses Fernando Gómez ontkent de berichtgeving. Wel geeft het bestuurslid toe dat er uit voorzorg bij andere clubs is geïnformeerd naar kandidaten die het vertrek van de topschutter van los Che zouden moeten opvangen. "Er ligt geen aanbieding voor Villa en als die er al komt dan hopen we dat deze niet al te lang uitblijft. Dit in verband met het sluiten van de transfermarkt", zo citeerden diverse Spaanse media Gómez dinsdagavond . "Al hopen we natuurlijk dat geen enkele club zich meldt. De kans is bijzonder klein dat David bij Valencia vertrekt."

"Een bod van 50 miljoen euro zou bijzonder aantrekkelijk zijn", gaf de sportbestuurder toe. Volgens diverse Spaanse media zou Real Madrid ongeveer 45 miljoen euro voor de topscorer van het recente EK in Oostenrijk en Zwitserland overhebben. "Desondanks kan ik niet garanderen dat we dan alsnog overstag zouden gaan. En zeker niet als Real Madrid enkele spelers in de transfer zou willen betrekken."

Gómez gaf toe dat de directies afgelopen zondag na afloop van de Spaanse Super Cup over Villa hebben gesproken. "Maar dat was meer om Real op de hoogte te brengen van de huidige situatie. Als Real daadwerkelijk Villa wil hebben, dan moet de club zich bij ons melden. Daarna beslissen wij of Villa mag vertrekken of niet."

Mocht Villa uit het Mestalla vertrekken dan is Klaas-Jan Huntelaar een optie, zo besloot Gómez zonder blikken of blozen. "We hebben bij Ajax naar Huntelaar geïnformeerd en we hebben inmiddels alle informatie binnen. Let wel, we hebben een kandidatenlijst van ongeveer acht tot tien spelers. Dit is normaal binnen de voetballerij."
Wat betreft die laatste alinea, zal Ajax hebben doorgegeven dat ze minimaal 35 miljoen willen hebben?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo aug 27, 2008 7:15 am

Pavlioetsjenko: 'Ik ga naar Tottenham Hotspur'
26/08/2008 23:20

De laatste details moeten nog worden ingevuld, maar voor Roman Pavlioetsjenko is het een uitgemaakte zaak: 'Ik ga naar Tottenham Hotspur.'

Op de Russische editie van de UEFA-website bevestigt de spits het transfernieuws. 'Ik wacht nog op een visum. Als ik die binnen heb, vlieg ik naar Engeland om te tekenen.' De naam van de 26-jarige spits werd al langer in verband gebracht met Tottenham Hotspur.

Pavlioetsjenko heeft naar eigen zeggen zijn laatste wedstrijd voor Spartak Moskou gespeeld. Het tweede Champions League-voorrondeduel met Dinamo Kiev gaat aan hem voorbij. 'Ik zal niet in actie komen in Kiev', aldus de international. 'Alles is zo snel gegaan dat ik niet eens afscheid heb kunnen nemen van mijn teamgenoten.'

Tottenham Hotspur zit verlegen om een aanvaller. Niet alleen is Robbie Keane vertrokken naar Liverpool, maar dreigt ook Dimitar Berbatov White Hart Lane achter zich te laten. De Bulgaar wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United.

Spartak Moskou houdt nog een slag om de arm. 'Maar laat ik zeggen dat we erg dichtbij een akkoord zijn', aldus woordvoerder Eduard Nisenboim. 'Tot nog toe staat er niets op papier, maar we hebben een mondeling akkoord met Tottenham.'
Ik heb het idee dat Huntelaar overal op plaats 2 /3 staat op de verlanglijstjes!

Gesloten