Oleguer Presas
Moderator: mods
- InnerHarbour
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- InnerHarbour
Der is zat positiefs te zien binnen Ajax, ga der maar eens rustig over nadenken, tip: je moet het wel willen zien, voor vele hier is kankeren veel leuker.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kom jij dan maar even door met het feestnieuws voor optimisten van vandaag!InnerHarbour schreef:Ik zie dat het weer een feestdag is voor de azijnzeikers.
- InnerHarbour
Als die paardebeffer Schaamhaar gewoon zijn werk goed doet gaan we met drie punten naar huis is er niets aan de hand. Tuurlijk kan het altijd beter maar op alles kankeren wat er binnen Ajax gebeurt om welke reden dan ook is Godzijdank niet mijn ding, ik sta een stuk positiever in het leven.Duke schreef:Ben jij tevreden, InnerHarbour?
Oleguer is geen wereldspeler nee, die komen immers niet naar Nederland en lopen hier ook niet rond. De Ajaxverdediging doet het dit seizoen heel behoorlijk, er worden niet veel kansen weg gegeven, en er is eigenlijk maar 1 doelpunt gevallen uit een fout van de verdediging. Ook werd er gisteren meer dan afgelopen seizoen van achter opgebouwd. Het gaat de goede kant op, zelfs Emanuelson speelt weer goede wedstrijdenjoey schreef:Inmiddels heeft ook Luuk hem meer dan twee keer gezien.![]()
Oleguer is werkelijk niets bijzonders. Belachelijk om voor zo'n speler miljoenen neer te te tellen.
I think I lost my fucking headache
Welk doelpunt bedoel je?en er is eigenlijk maar 1 doelpunt gevallen uit een fout van de verdediging.
Stekelenburg die er niet uitkomt tegen Willem II?
Oleguer en Vermaelen die niet weten wat ze moeten doen, ook Willem II?
Drie man di staan de kijken hoe Tomasson kopt? Bedoel je die?
of toch Borac uit waar beide backs aan iets anders denken?
Ik vond de overtreding van Urby niet de moeite waard om voor te fluiten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Kom, hou je niet in zou ik zeggen ... en vertel ...InnerHarbour schreef:Der is zat positiefs te zien binnen Ajax, ga der maar eens rustig over nadenken, tip: je moet het wel willen zien, voor vele hier is kankeren veel leuker.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kom jij dan maar even door met het feestnieuws voor optimisten van vandaag!InnerHarbour schreef:Ik zie dat het weer een feestdag is voor de azijnzeikers.
Blij met de punten ...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Maar wel hier graag... bij de lichtpuntjes...Voetske schreef:
Kom, hou je niet in zou ik zeggen ... en vertel ...
Dit draadje gaat over...jawel...de speler Oleguer Presas! Thnx!

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Telegraaf.nl, van het artikel dat meldt dat Sulejmani er acht weken uitligt.De kwetsuur van Oleguer valt daarentegen mee. De Spaanse verdediger hield aan de topper met Feyenoord (2-2) een dijbeenblessure over. Zijn herstel zal één tot drie weken in beslag nemen. Oleguer bijft wel gewoon bij de A-selectie mee te trainen, terwijl Sulejmani op complex De Toekomst zal revalideren.
- Daily Blind
Helemaal mee eens. Een positieve ontwikkeling wat mij betreft.Justin schreef:V.d. Wiel gaat nu toch gewoon naar het centrum en Bruno Silva naar de backpositie? Dat is eigenlijk alleen maar een positieve ontwikkeling. Persoonlijk zie ik v.d. Wiel nl. liever in het centrum in plaats van de backpositie.